.

Kiitos kovasti tsempeistä!

@MannaL ja @Miina- Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :unsure:

Oikein paljon onnea @paupiu :love:

Ja @kuus+1 vau! Onnea sulle ja kaikkea hyvää sinne odotusaikaan :love: ihanaa! Kerron tuohon alemmas kuulumiset..

@maloon eläisin Piinapäiviä kuten ennenkin (y)

Omia kuulumisia:
Aamusta menin sinne miehen kanssa ja sain rauhoittavan, jota olin siis pyytänyt koska jo koepalojen otto oli niin hirveä että meinasin pyörtyä. Onneksi sain. Koska selvisin paljon paremmin.
Eka järkytys oli, että se oli mies joka sen teki. Mieluusti oisin naisen halunnut mutta joo, osasi asiansa (y)
Kertoi sitten että pahin aste tosiaan ja jotain lääkäri kieltä selitti.. Itse poisto ei ollut kamala kun oli puudutus mutta kaikki muu. Isot palat poisti ja sanoikin että toivottavasti ovat hyvälaatuisia (n) kohdunnapukan ylä- ja alahuuli? (en tiennyt et semmosia on...) poistettiin siis. Puudutus sattui ja tuntui kamalalta :(

Nyt sitten kauhea vuoto ollut koko päivän ja kivut (n) kuulemma elokuussa vasta tulee tulokset ja jatkosuunnitelmat, kun jäävät kesätauolle.
Eli piina jatkuu sinne. Varmistin vielä että voidaanhan me mennä elokuussa sinne lapsettomuuspolille, niin sanoi että tottakai. Se helpotti. Ei siis ole toistaiseksi kyse sellaisesta että eikö voitas hoitoja tehdä.. Henkisesti tämä on kyllä rankkaa.
Nyt kuitenkin yritän kesän rentoutua ja olla vaan kun ei voi nyt yrittääkään. Eli saatan pitää välillä taukoja mutta yritän kyllä listaa päivitellä suht usein. En ehkä aina joka päivä:)

Lääkäri määräsi mulle myös vuotoa hillitsevää lääkettä. Kun kerroin noista hirveistä menkoistani.
Voimia ihan todella paljon sinne, paranemista ja iloa päiviisi! Kaikki kääntyy vielä parhain päin! :love:
 
Apua vieläkin roikun listalla vaikka en oo moneen kuukauteen kirjottanut mitään:ROFLMAO:
Mutta mut voi siirtää plussanneisiin. Tänään saatu vahva plussa. Toivotaan ettei tarvii siirtyä takas tänne. Aiempi keskenmeno kuumottelee vähän.
Tsemppiä kovasti kaikille yritykseen:love:
 
@Wintersun oon todella pahoilla kaikesta ikävästä mitä joudut kokemaan, mutta toivon sinulle hirmuisesti kaikkea hyvää ja tsemppiä tulevaan! :love: Hieno juttu että nyt tuo etappi ohi ja saat toipua ja ehkä uudet tuulet puhaltaa nyt sit piankin kun pääsette asioissa eteenpäin!
Testaan vielä tänään (kunhan nousen kohta taas ylös) ja varmasti uskon sitten itsekin jos viiva tummunu, koska viimeks se kääntyi tässä kohtaa jo huonompaan suuntaan. Sitten voi kyllä ilomielin siirtää :love:
 
Voimia @Wintersun ja tsemppiä!

Just kerkesin viimeks kirjoittaa, että en oo paljo kerennyt ajatella ovista, niin eilen illalla tuli ihan jäätävät kivut (ei oo ikinä ollu niin kovia kipuja ainakaan oviksen aikaan) ja seuraavalla vessakäynnillä aattelin tehä ovistestin ja siihenhän tuli kaks melkein yhtä tummaa viivaa. Negatiivinen siis oli, mietin vaan että jokohan se ovis sitten meni vai onko se tulossa vielä? Kuinka nopeesti ne muuttuu negaksi? Testaan kyllä vielä tänään uudestaan. En oo vaan ennen saanu nuihin RFSU:ihin minkäänlaista toista viivaa, ja en oo kerennyt muita testejä vielä ostaa.
 
Kiitos kaikille, jotka kommentoitte pohdintaani alkoholista piinaviikoilla :) otan siis hyvin hillitysti. Vielä noin viikko ennustettuun ovulaation eli viikko aikaa suostutella miestä....

@Wintersun koko teidän matka on kuulostanut todella rankalta, mutta toivottavasti tää olis nyt käännekohta ja syksyllä saatais ilosia uutisia <3
 
@Wintersun Mulla on näköjään hypännyt 16.6 listauksessa yhden kiertopäivän yli, joten 17.6 pitäis olla vasta kp22. Ei mitään pitkäkestoisia oireita mihinkään suuntaan, mutta olisi kyllä ihme, jos ekasta kierrosta tärppäis. Välillä alamahassa tuntunut sellaista painon/täynnä olemisen tunnetta ja tuikkaisuja, mutta en sit tiedä. o_O Yleensä on vain menkkoja edeltävänä päivänä alamahakipuja, mieli maassa ja pinna oikein huolella tiukalla, mutta nyt on pinna ollut tiukalla ihan muista syistä.

Niinku taisin aiemmin kirjoitellakin, niin oli tarkoitus juhannuksen jälkeen testailla, ellei siihen mennessä ala menkat. (Malttaakohan sitä) Saapa nähdä, minkälaiset ne on nyt ekan pillerittömän kierron jälkeen.
 
Onnea plussanneille :love: ja tervetuloa uusille(y)
@Wintersun tsemppiä ja voimahaleja kauheesti;)(y)(y)(y)

ON lauantai aamusta (eli noin viikko oviksesta) tullu rusehtavaa vuotoa pyyhkies.. voisko olla kiinnittymis vuotoa?o_Oo_O viime tärppi kierrolla ei tullu moista vuotoa olleskaa, ja silloon oli rinnat arat jo täs kohtaa ja lujaa. Ny oo ollu mitää tuntemuksia, vähä ollu pyörryttävä olo välil ja mukamas huono olo..o_O:cautious: juhannuksena pitäis jo tietää kuis käy, jännät paikat:whistle:
 
Oijoi täällä on taas plussauutisia! Onnea plussanneille!:love: ja tervetuloa @Watchdog ! :)

ON: Piru vie. Missattiin ovis(n) tuntemuksista päätellen oli eilen (tai tänään) ja 5 päivää sitten viimeksi peitot heilunu(n) miten aina sattuukin ovis miehen yövuoroihin , illat kun on aikalailla meidän ainoa mahdollisuus vaakamamboon:( ei siis maalisvauvaa ole tulossa meille:oops:
 
Täällä tukala tilanne vauvan yrittämisen kannalla.. Heilutettiin peittoa miehen kanssa heti kun vuodot loppuivat.. Nyt sitten alkoi taas vuoto heti peiton heilutuksen jälkeen :unsure: Nyt siis ollut vuotoa kolmatta kertaa tässä kuukaudessa.. Soittelen gynekologi aikaa huomenna, mutta neuvolasta olivat sitä mieltä että vauvaa voisi silti yritellä ettei se ny haittaakaan tee.. Niin kurja fiilis.. Ei ole ennen näin hankalaa ollut tai ei ole ikinä ollut tälläistä, että vähän pelottaa mikä vialla minussa :cry:
Kaikki sukupuolitaudit pois suljettu jo :unsure:
 
Kiitos @vuuti ja kaikki muut onnittelijat :love:Viivat oli aika vahvat eilen ja päätin nyt antaa olla. Vielä toinen tilatuista digeistä kaapissa joten kokeilen sitten joskus kun aika on. Jossain vaiheessahan se on lopetettava pelkäämästä tai piina ei lopu koskaan. En olis uskonu että tää on näin pitkällä kierrolla mahdollista, tai halusinhan minä uskoa! :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Sasusa
@Wintersun ei tarvitse lisätä, kiitos vaan. Enkä ole pyytänyt aiemminkaan. Piinailen tässä nyt itsekseni toistaiseksi. :sneaky:

On nimittäin sekin mahdollista, että oli vaan merkittävästi tavallista niukemmat menkat ja nyt onkin taas uusi kierto alkanut. Mutta jos ei ollut, niin pitäisi olla dpo9. Ota näistä nyt selvää.
 
Hei! Olen uusi täällä. Täytän marraskuussa 30v. Olin 8v. pitkässä parisuhteessa, jossa ei sitten tulevaisuuden näkymät (vauva) kohdanneetkaan. :( Parin vuoden yksinolon jälkeen törmäsin vanhaan tuttuun ja asiat ovatkin menneet vauhdilla eteenpäin ja vauvahaaveet ovat suuria. ❤ Jätimme hormonaalisen ehkäisyn pois jo kk jälkeen. Tulihan sitä jo yli 10 vuotta syötyäkin e-/minipillereitä yms. Kierto oli aluksi tarkka 28pv. Josta pidentynyt 32 jopa. Tikuttelin aluksi ja kuvittelin oireita. Nyt tänävuonna olen jättänyt turhat testailut pois. Yritystä siis takana 9/2017 alkaen. dpo9, kp26/31, yk9. Nyt sitten taas jännäillään. ❤ Jänniä tuikkimisia ollut muutaman päivän. Ei tissiarkuutta niinkuin yleensä oviksesta menkkoihin.
 
Voi ei @Lilja<3! :cautious:

@janskusdff sulla on yk3 menossa, käytitkö ehkäisyä ennen kun aloititte yrityksen ja onko ekat 2 kiertoa olleet normaalit? Minulla oli keskenmenon jälkeen just tuommosia kiertoja kun sulla nyt, että vuoti kesken kierron ja seksin jälkeen. Eli hormoonitoiminta oli vielä sekaisin ja kierrotkin ensin yli 30 ja sitten vähän yli 20 päivää. Kolme kiertoa oli ihan sekaisin ja epäilen etten edes ovuloinut, mutta sen jälkeen palautui taas normaaliksi. Toivottavasti sullakin joku järkevä ja ohimenevä selitys oudoille vuodoille.
 
@vuuti siis hormonaalisen ehkäsyn käyttö loppunut maaliskuun alussa, ja kierrot oli aluksi normaalit silloin. Nyt tässä kuussa kierto mennyt ihan sekaisin, aikaisemmin normaali. Toivottavasti ei mitään vakavaa ainakaan löydy. Inhottavaa kun ei oikein tee mieli edes yrittää kun vuotaa kokoajan..
 

Yhteistyössä