.

Onnea kaikille plussanneille, ihanaa. :love:

Täällä odotellaan ovista, oon nyt viikonlopun pohtinut ostanko lisää ovistestejä vai mennäänkö tuntemusten perusteella ilman. Ovis kuitenkin tulee aina samoihin aikoihin. Nyt alkanu oviskivut ja mietin että tuleekohan se kuitenkin aiemmin kuin aikaisemmin. Ylihuomenna gynekäynti ja sekin jännittää.
 
Ihania plussia onnea :love:

Itse en ole täysin varma mikä dpo on kun kierto ollut vähän erilainen nyt kemiallisen jälkeen. Nyt olen kuitenkin seurannut sykkeitä ja niiden perusteella on nyt nega kierto. Ei noussut keskisyke niin korkealle kun viime kierrossa heti ovulaation jälkeen. Ensiviikolla varmaan loppuviikosta alkaa menkat ja sitten uuteen yrityskiertoon (y) liitteenä vielä vertailut viime kierron sykkeestä ja tämän kierron. Punaisen viivan kohdalla eka vuosipäivä ja sinisellä ovulaatiot. Vihreällä viivanpäivänä saatiin haalea plussa joka kuihtui pois. Selkeästi sykkeet oli super korkealla kun jotain viime kierrossa yritti tapahtua nyt taas selvästi mennään vaan tasaisesti vähän yli normaalisykkeen.

Jotenkin huojentavaa kun tietää jo etukäteen ettei plussaa ole tulossa vaikka ei voi vielä testata :)
 

Attachments

Nyt ollaan jännän äärellä, ovishetki menossa testien mukaan, sekä FLO-sovelluksen. Eli kiertoni on nähtävästi muuttunut 27-28.. 2kk pillereiden lopettamisen jälkeen oli todella lyhyt 24. NYT JÄNNITTÄÄ JA TOIVOTAAN ETTÄ NAPPAISI! Tsemppiä myös muille joko plussan tai oviksen jännittäjille :)
 
Tervetuloa! @Janet88 :) Toivittavasti visiitti jää lyhyeksi.
Meillä aloitettu yritys myös 9/2017 ja nyt meneillään tässä kierrossa myös piinapäivät, plussaonnea meille kaikille:rolleyes:

Itse testaan juhannuspäivänä jos ei menkat ennen sitä ala...

Kiitti! Samoissa siis ollaan :D Itekkin testailen silloin juhannuksena kp31 jos ei ala. Täs jo kuvittelin raudan maun suuhun.. Miltähän sen pitäis oikein maistua :p

Niin ja onnea meille kaikille plussaukseen <3
 
Tänään sain ovisplussan tikkuun, joten minulle voi päivittää dpo -1. Todella aikaisessa, koska nyt on vasta kp11. Greippimehut olleet käytössä tässä kierrossa. Mies lähtee työreisulle huomenna, joten tänään on ainut mahdollisuus hyödyntää ovis.
 
Alkuun paljon omaa napaa :p:barefoot:
Tässä pc:t , ylempi dpo12 ja alempi dpo13. https://aijaa.com/asuWyV
Onkohan tarpeeksi tummunut? o_O(n)
Pelottaa aiempi kkm, ja siks testailen vielä. Mistähän ois halvin ostaa viikkonäytöllisiä cb:itä?

Testasin muuten eilen aamulla apteekin ovistestillä ja siihen tuli tämä plussa https://aijaa.com/rS972O

Oireita on kyllä alkanut tulemaan ihan kunnolla. Perjantaina dpo 9 plussa pc: n testiin. Lauantaina tisseihin iski välillä tosi kovia kipuja. Sunnuntaina mahaa vaan turvotti, ja väsytti kovin. Mutta eilen oli oksettavaa oloa koko päivän, vatsa ihan turvoksissa ja kohtua puristi kovin. Oli pakko syödä koko ajan että selvisin ilman yrjöä. Töiden jälkeen piti nukkua yli tunnin päikkärit kun en meinannu pystyssä pysyä. Ei ole kyl aikasemmista tullu oireet näin nopeesti ja voimakkaina heti alkuun.

Miten @Wintersun jakselet? Toivottavasti se vuotoa vähentävä lääke auttaa menkoissa (y):love:

@VauvaHaaveilija89 kuulostaa aika mielenkiintoiselta toi sykkeen seuraaminen ja siitä päättely alkaako menkat vai tuleeko plussa.

Tervetuloa mukaan kaikille uusille, tsemiä piinailijoille, ja onnea plussista :love:
 
Täällä mies näytti eilen virallisesti vihreetä valoa, joten mutkin voi lisätä listalle tiedoilla kp 8/32(?), yk1 :) Oon aina toivonu lapsia nuorena, mutta se on vaan lykkääntynyt. Vaikkei nyt vieläkään vanhoja olla, haaveilen että plussa tulis ennenku täytän 25 lokakuussa.
 
Moikka! Päätin rekisteröityä sivustolle ja liittyä mukaan. Seurusteltu ollaan miehen kanssa 10 vuotta ja e-pillerit olleet käytössä 7 vuotta. Itse oon vauvakuumeillut jo vuosia, mutta nyt mieskin virallisesti näytti vihreää valoa. Viimeisen pillerin nappasin viime viikolla, nyt tyhjennysvuoto menossa. En halua kertoa kenellekään läheiselle, että yritys on nyt päällä, joten pakko päästä edes tänne juttelemaan! :D

Toisaalta olen varautunut siihen, että lasta ei tulla kovin helpolla saamaan. Mitä todennäköisimmin kärsin endometrioosista ja kuukautiset eivät ole koskaan (ennen e-pillereitä) olleet säännölliset. Joten saas nähdä mihin tämä tästä kehittyy, innolla silti vielä eteenpäin :)

Eli täällä lähtis nyt siis yk1 :)
 
Tervetuloa uusille! (y)

Tilasin kaksoishormoonidigit vaikka en kauheesti niistä tykännyt viime kierrossa. Saapa nähdä tuleeko ovis oikeaan aikaan nyt kun lopetin greippimehun :) toisaalta, ois pitänyt jatkaa lipittämistä koska nyt jos ovis tulee aiemmin ja tärppi käy, niin jää pyöreät juhlimatta ja vastaavasti saisin synttärilahjaks plussan :ROFLMAO:
 
Heippa taas! Pari viikkoa sitten kirjoittelin oviksen jälkeisestä tiputtelusta ja menkathan sieltä alkoi. Nyt siis jo yk5 kp14/28?? Edellinen kierto jäi lyhyeksi, 21 päivää ja luteaalivaihe vaivaiset 7pv.... Tänä aamuna näytti vihdoin ovistesti hailakkaa viivaa, joten uskon (toivon :ROFLMAO:) ovulaation olevan lähipäivinä. Jännä nähdä, millaisen luteaalivaiheen saa tässä kierrossa aikaiseksi! Jos jää yhtä lyhyeksi, täytyy sitten soittaa lääkäriin ja pyytää jotain apuja.

Plussatuulia (y)
 
https://aijaa.com/Bm9R7t
Kaapissa ootteli tikkuja ja ajattelin huvikseni testailla kun kierrot niin sekaisin, ja nyt tuli hailakkaampaa hailakkaampi viiva, hyvä kun edes erottaa mutta piirtyi testiajan sisällä ja tämä nyt äsken tehty. Vanhan kierron mukaan nyt olisi kp 23/28 jos outoja välivuotoja ei lasketa. Tein testin kun lääkäri neuvoi testailemaan viikottain lääkäriin asti joka siis on heinäkuun alussa.
 
https://aijaa.com/Bm9R7t
Kaapissa ootteli tikkuja ja ajattelin huvikseni testailla kun kierrot niin sekaisin, ja nyt tuli hailakkaampaa hailakkaampi viiva, hyvä kun edes erottaa mutta piirtyi testiajan sisällä ja tämä nyt äsken tehty. Vanhan kierron mukaan nyt olisi kp 23/28 jos outoja välivuotoja ei lasketa. Tein testin kun lääkäri neuvoi testailemaan viikottain lääkäriin asti joka siis on heinäkuun alussa.
Kyl mäkin näen haalean toisen viivan tossa :love:
 
@maloon tervetuloa, saman ikäistä porukkaa on kiva saada tänne :) toivotaan että tärppäilee mahdollisimman pian! Itsellä sama että ennekun syyskuussa täytän 25, plussa olis kiva! Tsemppiä!!

@rosemarie tervetuloa! Itekkin lopetin pillerit viimekuussa ja luomumenkkoja edelleen odottelen kp42 ja testit negoja joten ei oo vielä napannu :( toivotaan että teillä nappais myös nopsaa :)
 
Testasin tänään aamulla dpo 14, cb:llä raskaana 2-3, ja siis menkkojen olis tänään pitänyt alkaa. Mut voi nyt sitten siirtää plussanneisiin. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti. Onnea kaikille yritykseen :love:
 

Yhteistyössä