.

Jos täällä käy vielä jo plussanneita niin onko teillä ollut ennen plussaa sellainen tunne että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä?
Itsellä nyt dpo11 ja sellainen olo että kohta vuoto alkaa:( painetta ja jomotusta vatsalla... Ei taida päättyä plussaan tämäkään kierto...
 
Jos täällä käy vielä jo plussanneita niin onko teillä ollut ennen plussaa sellainen tunne että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä?
Itsellä nyt dpo11 ja sellainen olo että kohta vuoto alkaa:( painetta ja jomotusta vatsalla... Ei taida päättyä plussaan tämäkään kierto...
Mulla oli menkkakipuja jo noin viikko oviksesta. Nyt ei ole enää pariin päivään ollu. On ilmeisesti aika yleistä et plussakierrossa menkkakivut alkaa jo useampi päivä ennen menkkoja, vaikka normaalisti (nega kierrossa) vasta ihan just kun menkat alkaa.
 
Itse pohdin täällä samaa kuin @Toiveli. Nyt menossa dpo 10. Aika varma olo siitä, että ei ole tärpännyt, mutta kuitenkin takaraivossa se pieni toive. Muutoin oireet on kuin menkkoja edeltävät (pinna tiukalla, nännit kipeänä), mutta tää alamahan nippailu ja jatkuva valkovuoto... Ei mulla tämmöistä ole ennen ollut. :cautious: Kävi mielessä aamulla, kun kävelin vessaan, että testais, mutta en sit kuitenkaan. Viimeistään sunnuntaina teen testin, ellei ala sitä ennen menkat.

@kuus+1 Hyvää matkaa plussaketjuun ja tarrasukkia! :love: Tsempit taas kaikille kuumeiluun ja piinailuun ja tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat!
 
Onnittelut plussanneille! :love:(y)

Täällä flow näyttäis ovista tulevalle sunnuntaille. Ainaki ollaan molemmat kotona hyödyntämässä se sauma.
Vaivaa vaan viimemenkat ku normaalisti ollu väh. viikon mittaiset ja kipu ollu monta päivää sietämätöntä. Nyt kesti kivut vaa 10h ja vuoto oli kahden päivän tiputtelua.(n)
Josko vaan hakee kroppa normaalia ehkäisyn jäljiltä toivottavasti.
 
Onnea plussanneille ja plussatuulia muillekin :)

Täällä flo näytti ovista maanantaille, perjantaina jo tuntui ratsastaessa kipua alavatsalla, sunnuntaina ovisoireita ja iltayöstä jomoja muttei sellaista kunnon "repäisevää" kipua niinkun yleensä tulee o_O maanantailta asti kuitenkin vähän menkkamaisia tuntemuksia.. outoa kun yleensä tiedän mitä kropassa tapahtuu ja nyt en ole varma olenko varmasti ovuloinu. No sunnuntaina viimeisimmät tallettelut ja huomenna nähdään seuraavan kerran että herran haltuun miten käy.

Pistetään nyt silti mulle dpo 2 ja katsotaan kuinka käy..
 
@Toiveli Mulla oli dpo 11 sellainen olo, että nyt alkaa megaluokan menkat :ROFLMAO: Muistan, kun istuin aamulla bussissa ja se kipu oli jotain ihan kamalaa. Ilalla testasin haamun. Dpo 11 - dpo 20 oli jatkuvasti olo, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Tänään rv 5+3 ja meno rauhoittunut. Tilalle tullut erilaista jomotusta ja tissikipu. Pidän peukkuja plussan puolesta! (y):love:
 
Tänään on dpo12 kp29/31. Viikon? on ollu outoa tuikkivaa tunnetta, mitä en oo koskaan kokenut samanlaista. Ja ainakin kuviteltuina aivastelu, tukkoisuus, metallin maku yms. Tänään vähän tissiaristusta mikä yleensä ollut oviksesta menkkoihin. Myös vähän menkkamaista tunnetta ja ärtymystä. Kokoajan odottaa milloin alkaa kuitenkin. :( Tekis mieli jo testailla, mut jotenkin ei halua vielä pilata tätä toivoa. Perjantaina sit jos ei ala. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Täällä yksi uusi ilmoittautuisi mukaan kuumeilemaan! Oli tarkotus antaa kesän aikana ihan rauhassa tulla jos on tullakseen, mutta minkäs sille voi, että tää ajatus uudesta vauvasta onkin ihan koko ajan mielessä. :) tännekin kurkin monta kertaa ja päätin nyt sitten ilmottautua itsekin mukaan. Meillä on entuudestaan 4v. poika ja kohta 2v. tyttö. Kolmas olisi siis nyt kovasti toiveissa.
Nyt ensimmäinen kunnollinen yrityskierto alkupuolella, mutta ihmettelenkin että ovuloinko jo nyt kp 9/~26 O_O ainakin sen oloista jomotusta. Kierto ei ole ollut ihan tasainen edellisen raskauden jälkeen. Toivottavasti pian tärppää!

@Toiveli mulla myös edellisessä raskaudessa oli just ihan todella kovat kivut ja olin aivan varma että alkaa pian megaluokan vuoto, mutta eipä alkanutkaan! Sormet ristissä siis!

Onnea kaikille jo plussanneille ja kaikille muille pikaista lisääntymisonnea! :) <3

Saa siis lisätä listaan:
Winona kp 9/~26, yk 1
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Plussaonnea myös uusille!

Mulla on jatkunut erinäinen jomottelu ja nippailu, joten testasin aamulla mutta eipä ole tärpännyt. Joten kaipa se niukka viime viikon vuoto oli sitten menkat ja nyt onkin jo uusi kierto. Mulle voi päivittää kp 8/XX yk 6.

Ehdin jo aamulla miettiä, miten kipuilu on koko ajan vaan oikealla mutta päivän aikana on alkanut tuntua enemmän vasemmalla. o_O No, toimii kroppa ainakin siis jollain tavalla.
 
Paljon onnea plussanneille :)(y)

Itse oon pitänyt nyt taukoa kaikesta vauvoihin liittyvästä ja siksi oonkin ollut hiljainen täälläkin. Oon siis yrittänyt elää stressittä :ROFLMAO:. Tänään ois menkkojen alkamis päivä, ei oo vielä ainakaan kuulunut. Nyt lämpö vähän noussut ja muutaman päivän ollut välillä vihlasuja mahassa. En oo tehnyt testiä, kun pelottaa taas että negaa vaan tulee. Nyt kun seuraanne palasin ja tätä kirjoitan alkoi kummasti kuumotella toi kaapissa lojuva testi..
 
Paljon onnea @kuus+1 ja @johannnaa!
Ja tervetuloa uusille!

Oviksen jälkeen oli pari päivää jomottelua ja nippailua, joten liekö ovis ollutkaan sillon kun luulin. Nyt on pari päivää ollut normaalia useammin pissihätä, viime yönäkin kävin.. Mutta tuskin sentään dpo 6 vielä olis raskausoireita. Joten ens viikolla taas petytään.
 
Paljon onnea @kuus+1 ja @johannnaa ! :love:

Kiitos kaikille tsempeistä, koetan malttaa juhannuksen jälkeen testailla uudestaan pärähtääkö plussa vai ei :D onneksi juhannuksena suku pitää kiireisenä ja lapset maisemissa niin ei haittaa vaikka ei saisi vielä tietää (y) Ei vaan halua pettyä jos sieltä ei toista viivaa tulekkaan!
 
@vuuti meillä samat dpo :) ja aika menee niin hitaastio_O
Ei vielä mitään normaalista poikkeavaa. Mulla alkaa tissikipu aina dpo 5-6 ja plussa kierrossa alkoi menkkakivut dpo 8. Mielenkiintoista oli lukea että moni muukin on saanut menkkakivut aiemmin plussakierrossa. Nyt tietenkin odotan niitä kun testejä ei kannata alkaa tuhlaamaan vielä.
 
Todella niukkaa tiputtelua ollu lauantaista asti, eka oli rusehtavaa ja pari päivää sit muuttu punasemmaks.. :/

Tänään näin, eli ylin sininen on r-testi ja alempi vihree ovis. Ja voisko sanoa ettei tarvinnu ees tihrustaa ja tuli siis minuutin sisällä näkyviin...:eek::eek: mitä v****a olin niin varma nega kierrosta

Viimeks oli toosi arat rinnat oviksen jälkeen ja mukamas kipee olo ja väsytti. Nyt ei oo ollu mitään muutaku tiputtelee ja vattan juilimista tiputtelun ajan.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Onnea @kuus+1 ja @johannnaa :love:

@Lilja<3 kyllä on selkeä viiva!

Omaa: miehen simppatestin tulokset tuli ja kaikki oli hyvin :) Itsellä menkat pitäisi alkaa 5 päivän päästä. Onhan tuota taas kuvitellut joitakin oireita, ainakin pissattaa kokoajan, jopa yöllä pitänyt herätä pissalle. Myös unet ovat olleen viime aikoina tosi outoja esim. Viime yönä olin menossa naimisiin (Ollaan kyllä jo) ja olin raskaana. Pohdin että onkohan turhaa testailla huomenna. Kuitenkin on juhannusjuhlia tulossa johon toki liittyy alkoholi. Olishan se ihanaa jos nyt jo viimein olis tärpännyt. Ei vaan taas sais toivoa liikoja, tallettelut olis kyllä pitänyt osua oikeeseen aikaan.

Hyvää juhannusta kaikille ryhmäläisille! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Onnea kaikille plussista! Ja tsemppiä piinailijoille! :love:


Olen vähän pitänyt hiljaiseloa, koska on kierron tylsä vaihe menossa, ovista odotellaan. Lisäksi meillä on juuri muutto menossa, päästään ensi viikolla uuteen kotiin.

Saa nähdä, kuinka kauan joutuu tässä kierron tylsässä vaiheessa vielä sinnittelemään… :( Ensimmäistä pilleritöntä kiertoa lukuun ottamatta olen joka kierrossa tunnistanut oviksen selkeistä kivuista, joten en usko, että olisi nyt mennyt ohi huomaamatta. Vaikka onhan sekin tietysti mahdollista. Nyt on kuitenkin jo kp21, eikä ole ovista kuulunut. Kolme pilleritöntä kiertoa takana, ja kierrot olleet 27pv, 31pv ja 48pv. Tästäkin tullee siis pitkä, jossei ovis ole tosiaan mennyt huomaamatta ohi. Turhauttaa, kun ei oikein tiedä, mitä tässä odottaisi ja millaisella aikataululla. Jos menee viime kierron mukaan, niin tässä saa vielä pari viikkoa odotella edes sitä ovista ja sitten vasta ihmetellä, alkaako menkat vai ei. Jos taas lyhimmän kierron mukaan menisi, niin menkat alkaisivat jo alle viikon sisään.

Tavallaan onni, että meillä on nyt juuri muutto menossa, niin ei ehdi paljon murehtia vauvajuttuja. Mutta toisaalta tietysti stressi voi hyvinkin sotkea kiertoa, mikä ei tietysti ole niin onnekasta…
 
Hei, täällä yksi kuumeilija myös.
Minulta poistettiin 3v. jälkeen 23.5 mirena kierukka. Mirenalla kierto ollut keskimäärin 23päivää.
Nyt menty keskeytetyllä yhdynnällä, koska olen meistä se enemmän kuumeilija.
Kuukautiset alkoivat heti 24.5 ja kestivät 7 päivää.
Viimeisen kahden viikon aikana olen "tuntenut" kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet...ilmeisesti niitä " korvien väli" vain kehittää. Olo on flunssainen, lämpö koholla 36.8-37.1 (minulle normaali 36.3) 15-19.6 rinnat todella kipeät ja arat, jonka jälkeen vaiva helpotti. Vatsassa monenlaisia tuntemuksia.
Flo sovelluksen mukaan menkkojen piti ensin alkaa jo ma 18.6...ja kun päivitin sinne tietoihin rintojen arkuuden..sovellus muutti kuukautisten alkua yhden päivän eteenpäin. Nyt menkat 2pvä myöhässä...mutta raskaustesti näyttää vaan negaa.
Mä niin toivoin...vaikka samaan aikaan pidän hyvin epätodennäköisenä...
Nyt täytyy varmasti vaan selitellä itselle, että kierto on vaan kierukan poiston jälkeen sekaisin.
Onko täällä muita, joilla mirena juuri poistettu? Oon epätoivoisena lukenut vaikka jo mitä netistä ja tuntuu että aika yleistä on mirenan jälkeen kiertohäiriöt. Plaah... voihan masis.
 

Yhteistyössä