.

Pidetään peukkuja että viiva vahvistuis @Momon (y)

Te muut, joilla myös pitempi kierto, mikä kp ootte havainnut oviksen?

Mulla tänään kp22 ja ovistestit näyttää edelleen negaa. Viime kierto oli sen 35pv. Yritän täs miettiä onko ovista ollenkaan tässä kierrossa, menikö se jo vai mitä ihmettä (n)
 
Pidetään peukkuja että viiva vahvistuis @Momon (y)

Te muut, joilla myös pitempi kierto, mikä kp ootte havainnut oviksen?

Mulla tänään kp22 ja ovistestit näyttää edelleen negaa. Viime kierto oli sen 35pv. Yritän täs miettiä onko ovista ollenkaan tässä kierrossa, menikö se jo vai mitä ihmettä (n)
Pahoittelut vielä täältäkin siitä mitä oot joutunut kokemaan! Toivon hartaasti, että saat pian käärön syliin asti! <3

Mulla on ollu pitkiä kiertoja jo heti ehkäisyrenkaan pois ottamisen jälkeen. Kierrot oli noin 31-35 päivää. Kertaakaan ennen kp 19:ää ei ole ovulaatio tullut. Keväisen keskenmenon jälkeen kierrot ovat olleet 40 pv (ovulaatio kp 28) ja 38 pv (ovulaatio kp 26) ja nyt viimeisimmässäkin kp 22 vaikkakin lääkkeiden avittamana.
 
Valaistuin vähäsen kun luin mitä toi dpo tarkottaa, eli siis jos oikeen arvion mulla ois dpo2 tällä hetkellä ja en kyllä osaa tällä hetkellä arvuutella yhtään onnistumisesta, saa nähä kierron lopussa parin viikon päästä ja jos tulee kuukautisoireista poikkeavia oireita aikasemmin ;)
 
@Momon selkeä viiva minustakin, toivottavasti lähtee vielä vahvistumaan varovaiset onnittelut :love:

Samoin @janskusdff kyllä tuossa haalea viiva näkyy! :)

@midoo pahoittut negasta :( Jospa ensin kierto sit olis teille :)

Itsehän olen vielä malttanut olla testaamatta nyt 30/28 tosin kiertokin voi heittää nyt primojen lopettamisen jälkeen. Ei vaan haluais taas pettyä, kun nyt on jo toiveita alkanut elättelemään.
 
  • Tykkää
Reactions: janskusdff
iK
Onpa ollut testien täyteinen päivä! Tein ensin sen jonkun ”predictor early” testin (?) johon tulikin haalea viiva!!! Olin itse sitä mieltä että kyseesdä on viivan paikka mutta ystävien raati sanoi että olisi ihan viiva. Epäilen kyllä. No illalla lisää pregchec-testsusta, mun mielestä ei mitään mutta taas tarkkasilmät olivat näkevinään. Ihan höpöä, en kyllä usko. Oikeasti siis yhä tulee nyt rusehtavaa vuotoa, enkä usko että olisin raskaana. Testaan nyt aamulla vielä.... niin ja tänäön siis on dpo12, arvioitu tosin. Saas ny nähdä.....

Pahoittelut omanapa! Pää pökkyrässä...

Muiden testeistä bongasin kyllä kans viivat!
 
Onpa ollut testien täyteinen päivä! Tein ensin sen jonkun ”predictor early” testin (?) johon tulikin haalea viiva!!! Olin itse sitä mieltä että kyseesdä on viivan paikka mutta ystävien raati sanoi että olisi ihan viiva. Epäilen kyllä. No illalla lisää pregchec-testsusta, mun mielestä ei mitään mutta taas tarkkasilmät olivat näkevinään. Ihan höpöä, en kyllä usko. Oikeasti siis yhä tulee nyt rusehtavaa vuotoa, enkä usko että olisin raskaana. Testaan nyt aamulla vielä.... niin ja tänäön siis on dpo12, arvioitu tosin. Saas ny nähdä.....

Pahoittelut omanapa! Pää pökkyrässä...

Muiden testeistä bongasin kyllä kans viivat!

Hei mulla alkoi tuhruvuoto dpo 8 ja aattelin et jospa olis kiinnittymis vuotoa, se vaan jatkui dpo 11 tuli kirkkaan punaista, aattelin noni ny se oli sit tässä. Muuttui taas rusehtavaksi, dpo 13 tein ekan haaleen plussan. Ja tuhru vuoto loppui joskus dpo 15-17 kokonaan., Mielestäni siis toivoa on(y)

Onnea plussanneille :love::love:
Tsemppii kauheesti muille odotteluun ja piinailuun(y)(y)
Täälä on vielä kaikki hyvin(y) käyn vähä väliä lueskelemas teidän juttuja:whistle:
 

Attachments

Täällä alkoi pieni vuoto eilen... odotettuihin kuukautisiin vielä noon viikko aikaa, eikä ikinä menkat tuu näin aikaisin. Voisin vähän pettyä tästä vuodosta, ellei tää olis just samanlaista ku ekan raskauden aikana. Tuolloin ihmettelin et nytkö menkat jo alkaa... Kunnes eivät alkaneetkaan. Olisko siis kiinnittyminen tai vähintäänkin sen yritys?

Vklp testaillaan !!
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel ja Lilja<3
Täällä alkoi pieni vuoto eilen... odotettuihin kuukautisiin vielä noon viikko aikaa, eikä ikinä menkat tuu näin aikaisin. Voisin vähän pettyä tästä vuodosta, ellei tää olis just samanlaista ku ekan raskauden aikana. Tuolloin ihmettelin et nytkö menkat jo alkaa... Kunnes eivät alkaneetkaan. Olisko siis kiinnittyminen tai vähintäänkin sen yritys?

Vklp testaillaan !!
Näin mullakin kävi täällä ootellaan että vahvistuuko viiva :eek: Vuotoa tuli ensin ovulaation jälkeen vähän reilummin, viikko sen jälkeen vain pyyhittäessä paperiin pari päivää ja sen jälkeen ei ole tullut. Nyt kp 31/28 :) Eilen clearblue early antoi sinistä haaleaa viivaa ja hain parit testit taas kotiin :LOL:
 
@Persikka123 voi kunpa vahvistuisi :love:

Mä en tiedä miten pitäs tulkita (n) tarkemmin katsottuna ei se ovisplussa ollutkaan täysin plussa..
Viivat suunnilleen samaa kokoajan ja lämmöt sekä eilinen kipu viittaisi ovikseen. Toissapäivänä (keskiviikko) tuli tuo lähes plussa, eilen lämmöt 36.1 ja tänään 36.5/6. Testit olleet samanlaisia vahvoja kokoajan paitsi tuo toissapäivänen, sen jälkeen haaleempia. Kuvissa testit kuivina sekä tuo vahvin märkänä. Sama testi kuivissa kolmanneksi alin.

Muoks. Maanantain ja tiistain testit märkänä myös vertailuun https://aijaa.com/YyHcNY
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@Persikka123 voi kunpa vahvistuisi :love:

Mä en tiedä miten pitäs tulkita (n) tarkemmin katsottuna ei se ovisplussa ollutkaan täysin plussa..
Viivat suunnilleen samaa kokoajan ja lämmöt sekä eilinen kipu viittaisi ovikseen. Toissapäivänä (keskiviikko) tuli tuo lähes plussa, eilen lämmöt 36.1 ja tänään 36.5/6. Testit olleet samanlaisia vahvoja kokoajan paitsi tuo toissapäivänen, sen jälkeen haaleempia. Kuvissa testit kuivina sekä tuo vahvin märkänä. Sama testi kuivissa kolmanneksi alin.

Muoks. Maanantain ja tiistain testit märkänä myös vertailuun https://aijaa.com/YyHcNY

Tosiaan tuon ylemmän viivan täytyisi olla joko samaa tummuutta alemman kanssa, tai sitten jopa alempi tummempi kuin ylempi. Näyttäisi että ei ainakaan vielä olisi ovulaatiota :eek: Itsekkin aina pähkäilen noita :D Minulla ainakin on ollut joko sama tummuus tai alempi on tummempi kuin ylempi.
 
Tosiaan tuon ylemmän viivan täytyisi olla joko samaa tummuutta alemman kanssa, tai sitten jopa alempi tummempi kuin ylempi. Näyttäisi että ei ainakaan vielä olisi ovulaatiota :eek: Itsekkin aina pähkäilen noita :D Minulla ainakin on ollut joko sama tummuus tai alempi on tummempi kuin ylempi.

Oon viikon nyt odotellut että tuo testiviiva olisi vahvempi kuin kontrolli niin sitten uskaltaisin sanoa varmaksi..(n) mua ei yhtään haittaisi vaikka ovista ei olisi ollutkaan vielä, mies lähti reissuun just ja viimeks talleteltu melkein 2 vuorokautta sitten. Jos ei tuota eilistä kovaa kipua ja tämän aamun lämmönnousua olisi niin elelisin hyvin tyytyväisenä odottaen:)
Huomaamatta mahdollinen ovis ei oo voinut jäädä kun olen tän epätietosuuden takia testannut 3-4krt/pvä :ROFLMAO:
 
@Miina- teetkö testejä useammin päivän aikana? Koska mulla joskus se plussa on tullut illalla niin olis muuten mennyt ohi. Mut toisaalta voi sulla olla se vasta tulossakin. Mulla oli viikon "melkein plussa" kun join greippimehua.
Muoks. Kirjoititkin välissä et testaat useammin!

@Persikka123 toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan!

@rubikinkuutio Tsemppiä piinailuun!

@vuuti Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!

Joo 3-4 kertaa päivässä just tän epätietosuuden takia. Mulla greippimehu teki samaa ja jätin pois tässä kierrossa.. mietin onko se tuo vattutee sit kuitenki mikä aiheuttaa ongelmia (n)
 

Yhteistyössä