.

iK
Kannattaa myös papa ottaa jos edellisestä on kauan. Ihan vaan kokemuksesta! Hyvä se on tarkistaa.
Juuri tätä mietin. Mulla on historiaa kohdunkaulan solumuutoksista noin 10v takaa joita poistettiin loop-hoidolla. Sen jälkeen kontrolleissa papa ollut ok. Viimeksi olin seulonnassa 2,5v sitten ja silloin oli ajatus että riittää seuraava seulonta. Mutta nyt kyllä ehdottomasti haluan uuden papan.


TOSIN tein äsken miehen ehdotuksesta testin ja haamuhan se sieltä tuli.... Mä kyllä olen sitä mieltä että kyydissä ei kuitenkaan oo ketään. Oli sen verran haalea, tässä välissä oli menkatkin. Tein tuon saman pregcheckin testin negana viikko sitten, eikä ollut mitään. Menkat oli kyllä vähän lyhyemmät. Mutta veikkaan kemiallista, varhaista km tai jotain muuta häikkää.... :/ Onneksi se gyne on pian!
 
Heippa Täällä tehty tänä aamuna (dpo15, yk5) varovainen positiivinen raskaustesti Oireina on sellanen olo, nk alkaisi menkat just. Alamaha turvoksissa, pissattaa koko ajan, rinnat on arat ja "painavat". Tämä on minun 4.raskaus ja tutulta tuntuu oireet. Vielä en uskalla tuulettaa, ettei tule ryminällä alas. Toivotaan parasta ❤

Toivon plussaa teille kaikille ❤
 
Mistä tilaatte ovulaatio- ja raskaustestit? Saakohan mistään verkkokaupasta tilattua smartpostiin? Tuntuu, että moni kauppa lähettää kirjeellä kotiin ja minun tuurilla ne menisi naapurin postilaatikkoon :D
Olen tilannut Raskauskeijusta ja Kotitesti.fi:stä. Kummastakaan ei pysty sanomaan ulkoapäin, mistä ovat ja mitä sisältävät. Niin kuin yllä jo kerrottiin, lukee siis ihan muuta lähettäjänä. Pieneen, pehmustettuun kuoreen on mahtunut useampaa erilaista testiä.

Onnea vielä @Önnö!

Mulla on kp 24, dpo:sta en ole varma. Ihmettelen, kun iski nyt illasta aika kovaa kipuilua vasemmalle munasarjan paikkeille. On jatkunut pari tuntia. Muuten tässä kierrossa on nippailut tuntuneet oikealla. (n)o_O
 
Hei! Mukaan änkeisin ainakin taustailemaan :D Täällä kp 35/32-35. Menkkaolo on joten varmaan sunnuntaina viimeistään alkaa. Kovasti ainakin sellaisia merkkejä on. Mitkähän ovistestit olis sellasia että niistä jotain selkoa saisi? :) josko ensi kierrossa kokeilis..
tätimoonika: mulla sama pelko :D se oes just minun tuuria.
ja onnea plussanneille! :)
 
Onnea uudet plussat!

ON: Kovasti väitin vielä pari päivää sitten, että testaan vasta kun menkat myöhässä, mutta pakkohan se oli tehdä pregcheckin liuska tänä aamuna. Puhdas nega, dpo10. Tavallaan turha testi, koska on vielä aikaista, mutta illalla tiedossa (kohtuudella) alkoholia, niin tulkitsen tätä siten, että vaikka myöhemmin muuttuiski plussaks, niin vielä ei oo niin pitkällä että alkoholista olis kovin paljon vaaraa. Alan kumminki henkisesti valmistautua uuteen kiertoon, en yllättyneenä, mutta väistämättä ihan vähän pettyneenä. Sitten olis tarkotus seurailla aamulämpöjä.
 
@viipulainen Onnea odotukseen vielä :love: kiva kun käyt täällä kurkkimassa!

@Miina- miten sulla oli ennen ovista? Oliko jatkuvasti vaan melkein plussaa? Toivottavasto selkiytyy sun tilanne! Plussaksi muuttumalla! :)

@quinque ei siis enää kauaa yrityksen alkuun (y)

@Önnö Onnea vielä ja ihanaa odotusaikaa sinulle :love:

@tätimoonika minä olen tilannut raskauskeijulta myös!

@pandanen kiitos! :) lisäsin sinut taustailijoihin!
Tsemppiä sun tilanteeseen(y) toivottavasti selviää! Mielestäni kyllä verikokeessa näkyy heti kun istukka alkaa erittämään hcg:tä, eli kiinnittymisen jälkeen, mutta varma en ole.

@janskusdff miten oot malttanut olla testaamatta? :)Toivottavasti tulee plussa kun testaat:love:

@SindaLinda toivottavasti oireilusi kertoisi raskaudesta :)

Mulla vaan tylsää odottamista lääkäriaikoihin. Kunpa pääsis pian niihin lapsettomuushoitoihin. Toki haluan itseni kuntoon ensin.

Täysin ovisplussaa en saanut, jäi hieman vajaaksi. Sitten testit haaleni pariksi päiväksi ja yllättäen vahvaa plussaa 6 päivää. On hyödynnetty kyllä nämä jälkimmäiset päivätkin varuilta ;)
 
Heippa!
Liityn porukkaan mukaan. Olen 4 lapsen äiti, täytän tänä vuonna 40. Lapset 2004 poika, 2007 poika, 2009 poika ja 2011 tyttö. Haaveissa viides vauveli.
Töissä olen kolmivuorossa lähihoitajana vakkaripaikalla. Mies on 48 ja töissä maatalouslomittajana.
Perheeseen kuuluu myös ranskanbulldogit Pertti 5.5v ja Tarmo 1.3v sekä kissa Huuko 14v.
Kierukka poistettu nyt kuun alussa. Kierrosta ei siis tietoakaan. En myöskään ala tekeen ovitestejä. Enkä laske kiertopäiviä. Tuurilla mennään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Täällä tänään hailakka plussa kp33 (yk3) :love::love::love: ps. tässä kierrossa alkukierron join ahkerasti greippimehua (tuoreista greipeistä) ;)
Siirryn siis plussanneisiin & tuonne Maaliskuisten puolelle jos kaikki menee hyvin :giggle:
Kiitos kaikille vinkeistä ja vertaistuesta! :love: onnea yritykseen kaikille.
 
iK
@Wintersun toivotaan! Ja että siinä tapauksessa kaikki olisi hyvin..

Kävin ostamassa clear bluen testin aamulle huomiseksi. Ylihuomenna onneksi gyne, hirveää odottamista. Pikkuisen on tullut vuotoa tänään vielä ja vähän jomottelee alavatsaa. Kaikki voi olla kyllä nyt ihan miten vaan ja oma mieli on tosi sekava!! En osaa yhtään jäsennellä tai edes miettiä mikä olisi paras vaihtoehto. No hyvä ja terve raskaus tietysti, mutta jotenkin mun usko siihen on nyt ihan nollassa. Eka raskauden alku meni niin oppikirjan mukasn, että on tosi vaikeaa uskoa että nyt olis menkkojen ja kaiken maailman vuotojen jälkeen muka raskaana. En vaan usko. Tai joo, ehkä oon saattanut olla tai on kohdunulkoinen tai jotain.... mutta vaikea uskoa mihinkään positiiviseen lopputulokseen. Mä oon vähän taipuvainen katastrofiajatteluun kyllä, mutta joku intuitio nyt sanoo että kaikki vaan ei oo kunnossa.
 
Onnea kaikille plussanneille!

@yoona onnea! et sinä siis ainakaan kuvitellut oireita eli mullakin toivoa on :love::D

@Wintersun oon malttanu vaan sillä että mies sanoo älä turhaan testaile, ja kun huomenna on vihdoin lääkäri! :D:whistle: Täällä vielä oireet jatkuneet, miehen mielestä pahenneet kun itken/hermostun nopeammin :D Eiköhän ensi viikolla pääse ilmoittamaan alkaako uusi kierto vai onko pieni päässyt matkaan :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: yoona
Täällä odottelin vuotoa tänään alkavaksi ja vessassa ravannut sen mukaan että joko joko. Ei ole vielä näkynyt, testiä en ole uskaltanut tehdä. (n) ihan varma että kohta se alkaa.
Täällä odottelin vuotoa tänään alkavaksi ja vessassa ravannut sen mukaan että joko joko. Ei ole vielä näkynyt, testiä en ole uskaltanut tehdä. (n) ihan varma että kohta se alkaa.
tsemppiä sinne :love::rolleyes:
 
Kun en ulkoa muista ketä kaikkia olen onnitellut niin tasapuolisesti onnea plussanneille :love:

Ja tervetuloa uusille! :)

Huomenna tai viimeistään tiistaina pitäs menkkojen alkaa ja oma ”varma olo” hiipuu. Uudenlaisia tuntemuksia oli mutta nekin kadonneet viikonlopun aikana :(
 

Yhteistyössä