.

@Wintersun , täällä myös hirmuinen vauvan kaipuu! Onneks kaikki parhaimmat ystävät ovat luultavasti jo kaikki lapsensa saaneet, mutta tutuille kyllä tulossa useammalle vauvoja. Olen haaveillut siitä, kun tuntee vauvan liikkeet mahassa, näkee sen ultrassa, miettinyt vähän kauhulla synnytystä, sitä miten ihana on kertoa odotuksesta ja syntymästä ystäville ja läheisille jne. Ja nyt myös pelännyt sitä, että entö jos en koskaan saakaan kokea noita ihania hetkiä enää. Pienimmäinen (kohta 4v) taputtelee minun mahaa ja kysyy, onko siellä vauva ja tosi monesti on sanonut, että hän haluaisi olla isoveli.

Soitin eilen perhesuunnitteluneuvolaan, mutta täällä ei lapsettomuusasiat kuulukaan sinne vaan ne hoidetaan omalääkärin kautta. No tänään soitin työterveyteen ja kysyin, kuuluuko asia heiöle vai soitanko tk:n omalääkärille. Pääsen työterveyden kautta vastaanotolle ja sain ajan jo ensi tiistaille!! (y) Sieltä perhesuunnitteluneuvolasta sanoi, että ensin omalääkäri tekee jotain tutkimuksia yms. ja tarvittaessa ohjaa jatkotutkimuksiin sitten sairaalaan. Tosi hyvä kun sain aikaiseksi varata ajan. Nyt taas kierrot ruennu lyhenemään (24-25pv, kun yleensä 28-31), niin mietti että ehdinkö ovuloida. Vaan oon minä kyllä olevinaan tuntenu oviksen n. kp12 ja siitä 13pvn päästä alkanu menkat. Mutta ehkä pian saadaan jotain selvyyttä.
 
@Wintersun toivon sydämeni pohjasta, että tulet vielä kokemaan raskauden sen kaikissa ihanissa ja kamalissakin vaiheissa, usko varmasti horjuu välillä, mutta kun toivoa on niin sitähän ennen ei luovuteta! :love:

Itse tässä pohdiskelen ovisjuttuja kovasti. Cb digi näyttänyt nyt 5 päivää vilkkuvaa hymynaamaa ja pc testi ei näyttänyt mielestäni yhtä tummaa viivaa, tosin en ennen ole noita ostanut että ei ole nyt tatsia noiden tulkintaan. Vaan eipä se ydinfysiikkaa kuitenkaan ole (n):LOL: Laitan sen tähän liitteeksi jos joku pc kokenut voisi vahvistaa, että nega on?! Nyt on kp 17 ja normaalisti kierto on ollut 28-29pv, toki viime kierto meni reippaasti yli (5pv) mutta se johtui varmasti vielä toukokuun keskenmenosta. Kuinka nopeasti km jälkeen teillä on kierto palautunut entiselleen vai onko tullut pysyviä muutoksia? :)(n)(n)(n)
 

Attachments

@Wintersun täällä myös toivotaan täydestä sydämestä, että se vauva teillekkin vielä saadaan! Samoin @vuuti lle (y)

Kiva olla töissä ihan vainoharhaisena että koskas mahtaa hanat aueta. Sidettä en viitsi turvaksi (turhaksi) laittaa kun työskentelylämpötila on 35c ja kestohikeä pukkaa! Oikein superhautumiset tulis! :LOL: jos menkkoja ei huomennakaan näy ni käytän sit sellasen 50miu testin .. tosin nyt on hieman menkkafiilikset että turhaan toivon täällä..:whistle:
 
Tervetuloa mukaan @Helinä87 @Siltsu @Kaikki pojat ja tytöt

@janskusdff (y) ovisplussasta. Se on kyllä kaksijakoista, aiheuttaako tikuttelu enemmän stressiä vai tuoko mielenrauhaa.

Täällä vielä odotellaan ovisplussaa, kaikki oireet viittaa sen tuloon. Ehkä sitten huomenna. Myöhäiseksi menee taas, kun on jo kp19. Toisaalta nyt en syö terolutia joten saa nähdä miten pitkäksi kierto venyy.

Onnea @MinimiiS!
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja MinimiiS
Nyt se kävi mulle!
Plussa!
En voi uskoa!
Dpo11 tämän palstan rohkaisemana pissin PC-testin.
Petyin oitis kun siihen ei heti testiosaan kastumisenn yhteydessä tullutkaan mitään, mutta sitten tuli ihan selvästi vaaleanpunainen viiva testiajan sisällä. Vaalea, ja kuvassa vähän todellista haaleampi, muttamutta minä tuota uskon ❤

https://aijaa.com/oieEhS

Voihan olla että jokin menee vielä vikaan, mutta nyt iloitsen täysillä että yhdeksäs yrityskerta paljasti että tämä on vielä meille mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille! :)
Sori, heti omaan napaan, aikasemmin kerroinki että tuntu ettei ollu kovin vahvoja ovisoireita eikä pms-oireita, muutakun nyt muutamana päivänä tissit ollu tosi arat, ja uimisessa tuntu, että nännit paleltu :LOL: nyt ois kp 30/29, mulla on parin vuoden aikana ehkä kerran kaks mennyt yli kp:t, on niin säänölliset kierrot ollut. Pieni toivo heräsi mutta vähän olen epäuskoinen, koska peittoa ei heiluteltu ihan optimaliseen aikaan..o_O jos tänään ei vuoto ala niin huomenna pitää testi tehdä!
@Tillukkainen , varovainen onnittelu ! :love:
 
iK
Joo ei tässä mitään hätiä, hyvin oletettu nega oli. Kunhan testailin kun oli kummat menkat.

En oo tehnyt testiä itse nyt hetkeen. Verikokeethan oli silloin km jälkeen negat mutta ihmismieli on niin kummallinen että jopa jännitti hetken että tulis vieläkin sen takia haamu. Onneksi ei siis, muuten olis pää taas ihan pyörällä.

Nyt on hyvä näin, greippimehua juoden ja ovista metsästellen!
 
Pahoittelut menkoista @Tiutau13 :(

Paljon onnea plussasta @Tillukkainen :love:

@iK toivotaan pikaista uutta plussaa

Täällä kp34 ja jomottelua alavatsalla. Parina päivänä viikossa tätä ollu. En yhtää tiiä onko ovulaatiota edes ollu. Oon iha sekasin mitä tapahtuu. Ootanko nyt plussaa raskaustestiin, ovista vai menkkoja? Oon raskautunu aiemmi kp21 ja kp31 tapahtuneista ovulaatioista. Pää hajoo kun ei mitää käryä mitä kaikki tarkoittaa. Ovistestit loppui. Eilen oli vielä plussalla. Ja eilinem pc raskaustesti nega.
 
Moi! Tuntuu kurjalta heittää hyvät ovistestit roskiin, mutta päiväys on syksyllä menossa umpeen. Olisiko kukaan halukas ostamaan pikkurahalla Clearblue kaksoishormoni ovistestiä (laite avaamattomassa pussissaan ja 11 kpl testipuikkoja)? Yhdessä testissä päiväys 31.8.2018 ja 10 testissä 30.9.2018. Lisäksi saisi yhden pregcheck raskaustestiliuskan, päiväys 12/2018. Asustelen Hyvinkäällä :) Meille syntyi keväällä vauva ja en usko, että itellä olisi näille nyt tarvetta :ROFLMAO: Laita vaikka yksityisviestiä, jos kiinnostuit!
 
Moi! Tuntuu kurjalta heittää hyvät ovistestit roskiin, mutta päiväys on syksyllä menossa umpeen. Olisiko kukaan halukas ostamaan pikkurahalla Clearblue kaksoishormoni ovistestiä (laite avaamattomassa pussissaan ja 11 kpl testipuikkoja)? Yhdessä testissä päiväys 31.8.2018 ja 10 testissä 30.9.2018. Lisäksi saisi yhden pregcheck raskaustestiliuskan, päiväys 12/2018. Asustelen Hyvinkäällä :) Meille syntyi keväällä vauva ja en usko, että itellä olisi näille nyt tarvetta :ROFLMAO: Laita vaikka yksityisviestiä, jos kiinnostuit!


Laitatko mulle yv en pysty laittamaan...
 
  • Tykkää
Reactions: koiramamma
Täällä tosiaan ovis ens viikolla toivon mukaan, tikuttelu ja pupuilu aloitettu :D tässä kierrossa ekaa kertaa clearbluen digi oviksen bongailuun.

Nää helteet alkaa ottaa vaan kunnon päälle, kun mitään ei oikein jaksais tehdä töiden päälle...
 
Onnea @Tillukkainen <3
Ja pahoittelut @Tiutau13, sekä onnea uuteen kiertoon.

Mulla ei oikeastaan ole minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan, eikä toki vielä olisikaan. Odotellaan siis vaan. Toisaalta toivois että aika menis nopeampaa, mutta toisaalta nyt alkaa kesän loppu häämöttää ja kohta arki alkaa ja sille ei olis niin kiire.
 
Vähän päivitystä eiliseen. Laitan näitä nyt ylös, niin jos/kun plussaa ei tule niin ensi kierrossa ei tarvii niin pähkäillä.

Eilen siis dpo5 ja ei niin mitään oireita. Perus kierron vaiheen, tissikivut yms.
Mutta tänään kun heräsin ja kävin vessassa, niin pyyhkiessä tulikin valtavasti valkovuotoa. Eilen ihan kuivaa ja nyt tämä? Voisiko olla kiinnittymistä? Yleensä ei tässä vaiheessa tule mitään.
Vatsa myös sekaisin ja pissattaa koko ajan. Samoin jomottaa alapäätä.
Tod.näköisesti ei siis mitään, mutta muistiinpanoksi nämä.
 
Dpo13 ja aamulla ovistestillä (raskaustestejä ei kaapissa ole) testattu haalea viiva, joten raskaana en ole. Ovistestit näyttäneet siis aiemmissa raskauksissa vahvaa plussaa jo tässä vaiheessa. Jotenkin usko omaan raskautumiseen on mennyt ja pari seuraavaa kiertoa on sellaisia, että mies on suurimman osan työmatkoilla. Wintersun, taidan siirtyä taustalle. Onnea kaikille raskautumiseen!
 

Yhteistyössä