.

Hei taas, olin aiemmin taustalla ja varsinainen yritys alkamassa siis marraskuussa, mutta nyt ovisbongailuja yrittämiseen asti. Ensimmäistä kertaa elämässä :) Tikut otan käyttöön seuraavassa kierrossa, nyt laittanut lähinnä tietoja ylös sovellukseen, mittaillut lämpöjä ja katsellut limoja. @Wintersun, laita taas taustalle, kun joka päivä täällä kuitenkin käyn lukemassa, ja tulee varmasti paljon kysymyksiä kokeneille ovisbongailijoille :)

ON:
Bongasin kp 13/14 kunnon ovislimat ja oikeanpuoleiset alavatsakramppailut, ja lämmöt laskivatkin 36,2 ja seuraavana päivänä nousivat 36,4, sitten 36,8 mutta sen jälkeen jämähti noin viikoksi 36,6:een.

Eilen ja toissapäivänä tuli taas vähän liman tapaista valkovuotoa, kuitenkin vähemmän kuin kp 13/14. Lämmöt eilen kp22 nousi 36,7 ja tänään kp 23 tasan 37! Todella outoa? Miksi ne nyt nousivat?

8 päivää menkkojen alkamiseen, kierto 29-30. Periaatteessa olisi taas mahdollista, että yhden tjottailukerran vuoksi olisikin joku matkassa, mutta se kerta tapahtui noin 5-6 päivää ennen oletettua ovista, joten todella epätodennäköistä.

Pelottaa toisaalta, että ovulaatiota ei tässä kierrossa tapahtunut ollenkaan. Miten teillä on käyttäytyneet lämmöt kun ette ole bonganneet ovulaatiota, entä nega- tai plussakierroissa? Onko ollut eroja? Miksi lämmöt nousevat myöhäisessä kierrossa uudelleen?

Onnea kaikille plussat saaneille, ihanaa lukea näistä täällä :love:
 
Varovaisesti jo onnea @Tillukkainen ! :love: Kerrohan, vahvistuuko viiva!

Mulla on mennyt nyt toivo tästä kierrosta. Edelleen ei ovis pc näytä yhtä tummaa viivaa, cb digit jo loppuivat. On pieni mahdollisuus, että to on ollut ovis, koska silloin olin poissa kotoa enkä testannut. Tosin silloin en tunnistanut kummempia oireita ainakaan. Perjantaina oli ovisliman tapaista, mut silti pc nega. What, mitä ne limat sit oli :unsure: En tajua, stressaavaa. Pelottaa, etten ovuloi ollenkaan! :( Eikai se auta kun vielä tikutella jos tääkin kierto olis jostain syystä pitkä ja ovis normaalia myöhemmin mut skeptinen olen.
 
Rutistus pettymykseen uuteen kiertoon joutuneille.

@chili_ oletko gyneltä jo pyytänyt apua ovisasioissa?

Ja kiitos onnitteluista!
Olen reissussa tulevaan perjantaihin asti raskaustestejen ulottumattomissa, mutta sittenpä laitan kuvan kun taas pääsen kotiin. Kuukautisia ei ainakaan ole kuulunut, yleensä tulee tuhrua tässä vaiheessa jo hyvinkin. Aiemmissa raskauksissa pahoinvointi on alkanut heti ja nyt olen huomaavinani samanlaisia merkkejä.. Rinnat ovet kipeät myös joka puolelta, menkkoja ennen yleensä vain ulkosivuilta.

Olen päättänyt iloita plussasta jo nyt, koska uskon että jos pettymys myöhemmin tulee, se ei muutu pienemmäksi sillä että nyt yrittäisi innostustaan pidätellä. Tosin iloitsemme miehen kanssa ihan kahden, muille kerrotaan joskus myöhemmin.
 
Onnittelut plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

@pandanen mulla sekä nega- että plussakierroissa lämmöt korkealla, yhdessä negakierrossa romahti vasta päivä sen jälkeen kun vuoto oli alkanut. Itse en ainakaan oo lämpöjä sen jälkeen enää seuraillut.

Olo on jotenkin rauhallinen, seesteinen ja stressitön. Dpo jotain välillä 2-4, en ole ihan varma, ja yritän olla miettimättä asiaa. :) ensi viikonloppuna alkoholia tiedossa joten lauantaina varmaan teen kuitenkin varmuudeksi testin. :)
 
@Autumnn Käsittääkseni Terolutia ohjeistetaan yleensä (tai monesti) syömään 10 päivää putkeen mutta paha ottaa kantaa tuohon, onko sua ohjeistettu toisin. Sitähän myös määrätään erityyppisiin ongelmiin. Itse olen syönyt, jotta menkat ylipäänsä tulisivat. On ollut häikkää e-pillerien lopettamisen jälkeen vaikka siitä on jo vuosi.

@chili_ kuulostaa niiin tutulta. En ole saanut cb:n digillä hymynaamaa sitten millään tässä kierrossa. Limoja ja kipuilua/nippailua oli to-la siihen malliin, että arvelisin oviksen kuitenkin olleen tässä loppuviikosta. Mutta ei siitä nyt täyttä varmuutta ole. (n)
 
@Tillukkainen varovaiset onnittelut!

Perjantaina tuntui ovistyyppistä kipuilua vasemmalla, mutta ovistesteihin en ole saanut plussaa ja toivottavasti ei nyt ihan noin aikaisin ovis ollutkaan. Aiemmin ovis ollut kp13, joten tikuttelut jatkukoot. Jotenkin en kyllä usko, että vielä tästäkään kierrosta tärppäisi. En kyllä ymmärrä miten jotkut tulee raskaaksi vahingossa, just miehen serkku odottaa vauvaa ja vahingossa tullut raskaaksi.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.!
 
@Autumnn Käsittääkseni Terolutia ohjeistetaan yleensä (tai monesti) syömään 10 päivää putkeen mutta paha ottaa kantaa tuohon, onko sua ohjeistettu toisin. Sitähän myös määrätään erityyppisiin ongelmiin. Itse olen syönyt, jotta menkat ylipäänsä tulisivat. On ollut häikkää e-pillerien lopettamisen jälkeen vaikka siitä on jo vuosi.

@chili_ kuulostaa niiin tutulta. En ole saanut cb:n digillä hymynaamaa sitten millään tässä kierrossa. Limoja ja kipuilua/nippailua oli to-la siihen malliin, että arvelisin oviksen kuitenkin olleen tässä loppuviikosta. Mutta ei siitä nyt täyttä varmuutta ole. (n)

Aivan! Ja miulle liian lyhyeen luteaalivaiheeseen :) pittääpä ehkä ottaa tästä asiasta selvää.
 
@Tillukkainen varovaiset onnittelut!

Perjantaina tuntui ovistyyppistä kipuilua vasemmalla, mutta ovistesteihin en ole saanut plussaa ja toivottavasti ei nyt ihan noin aikaisin ovis ollutkaan. Aiemmin ovis ollut kp13, joten tikuttelut jatkukoot. Jotenkin en kyllä usko, että vielä tästäkään kierrosta tärppäisi. En kyllä ymmärrä miten jotkut tulee raskaaksi vahingossa, just miehen serkku odottaa vauvaa ja vahingossa tullut raskaaksi.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.!

Siis joo. En käsitä minäkään miten voi raskautua vahingossa. Ku ite ei raskauvu ees vaikka "tähtää"..
 
Kp 3/yk7. Mut voi myös siirtää taustalle. Tuntuu että on liikaa paineita... tai enemmänkin ahdistaa ajatus jos ei tämä koskaan johdakaan mihinkään.
Yritän saada ajatuksia muualle. Kun ei se stressi ainakaan helpota.
Ja yritän käydä lukemassa teidän kuulumisia vain jokatoinen päivä:whistle:


Onnea plussanneille ja tsemppiä muille
(y)
 
@Uhups samaa tosiaan itekkin miettinyt :unsure: lapsilleni on syntymässä jälleen pikkusisarus 2 viikon sisällä ja tuntuu että heillä (kuten monella muullakin) tullaan raskaaksi vaan vilkaisemalla toista.. :(

Varovaisesti onnea @Tillukkainen :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

O-testi mielestäni lähes tasavahva tänään ja epäilen että huomenna tulee plussa. Juuri kuten flo ennustaa ja itsekkin toivoin, vieraat lähti ja arki alkaa :LOL: Kovasti toivon ettei huomenna vielä pamahda lämmöt ylös, talletukset jätettiin kuitenkin tänään tarkoituksella väliin. Tänään oli jo aavistuksen tippunut ja toivon että huomenna laskee kunnolla, sitten uskallan luottaa oviksen saapuvan tiistaille.
Päätettiin tämä kierto vielä katsoa ja sitten varaillaan miehelle aika klinikalle.
 
  • Tykkää
Reactions: rubikinkuutio
Juuri kun mietin tuota ovista niin illan onkin kipuillut alavatsa taas, josko siis ovulaatio olisi huomenna tai tiistaina. :)

Noista vahingoista vielä. Tuntuu, että aina jos itse yrittää pidempään lasta niin lähisuvusta joku aina pamahtaa vahingossa raskaaksi. Sitten itse on hyvin vaikeaa kommentoida asiaa mitenkään.. Eivät toki tiedä meidän yrittämisestä, että omaa vikaahan se on ja pitäisi varmaan osata ottaa ne keskustelut muuten kuin hieman katkerana, mutta kyllä se vaan aina hieman ärsyttää miten helppoa se toisille on.
 
Kiitos kaikille sympatiasta:love: tosiaan, eihän se auta kuin lähteä leuka pystyssä uuteen kiertoon! Mutta ensin täytyy hieman rypeä v*tutuksessa ja itsesäälissä..:whistle: sallitaan ne neggistunteet niin ei patoudu liikaa:X3:

@Tillukkainen sulla on mainio asenne nyt! Raskaana olet nyt ja on oikein iloita siitä niin paljon kuin haluaa! (y) ilon himmailu km:n pelossa on typerää ( vaikka silti joskus ymmärrettävää, esim jos on aikaisemmin ollut km) . NAUTTIKAA nyt miehesi kanssa, murheet surraan jos osuu kohdalle, ei varalta etukäteen:LOL:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
@Wintersun en oo kaikkia juttuja ihan alusta asti jaksanut tässä ketjussa lukea, mutta sun tausta jotenkin koskettaa, kun yritystä niin kauan takana ❤ Toivottavasti teille vielä vauva suodaan! Ihana että jaksat ylläpitää tätäkin ketjua silti!

Mä taisin vahingossa bongata mun ekan oviksen (siis synnytyksen jälkeen). Tilailin r-testejä varmuuden vuoksi, kun oon menossa mahdollisesti vähän humpalle viikonloppuna, mutta tuli sitten kauhee testaus kuume heti eikä mulla ollut kun ovis testejä, niin tein sellaisen. No viivat oli melki yhtä vahvat ja kun oli toi one Step niin ajattelin, että jos se ei vahvempaa annakkaan, että olis ovis tai raskaus, mut tänään tein uuden ja viiva selvästi haalentunut, eli olikohan ovis? Kyllä hyödynnettiin tilaisuus ja vähä hommailtiin :giggle: Mut täytyy sanoo että aika munkki että bongaa tällein ekan oviksen ihan yksittäisellä testillä, jos se nyt oli oikeasti ovis..(n)IMG_20180729_184554.jpg
 
@muropaketti saattaapa hyvinkin olla oviksen paikka tai sitten viiva vahvistuu vieläkin tämän päivän tai huomisen aikana.Onnea matkaan!

@Tiutau13 kiitos rohkaisusta! Sinähän se tsemppasit jo minun tänne liityttyä että jospa tämä kierto olisi SE kierto. En uskonut siihen lainkaan, mutta tuntui kivalta, että tsemppasit ❤ Ja hyvin vielä kävikin! Jospa tämä kierto olisi nyt SE kierto sinun kohdalla! Ja kuten sanoit,todellakin on syytä rämpiä negatiiviset tunteet silloin kun niiden aika on. Itse olen pitänyt mökötysv*tutuspäivän jokaisena negakiertona. Eikä aina ole yhteen päivään rajoittunut harmitus. Voimaa!
 
Moikka!

Pahoittelen, etten ole päivitellyt mitään, tuolla listan keulassa näemmä heilun kun en edellisiä menkkoja edes jaksanut tulla tänne päivittämään. Ja nyt kävikin niin, että tänään sitten tein herkällä testillä haalean plussan! Joten voi poistaa listalta. Epävarmaahan tämä vielä on, mutta toivon kovasti että plussa vahvistuu ja loppuun asti päästään.

Teille kaikille tosi paljon tsemppiä yritykseen, toivottavasti ihan jokaisella tärppää pian! <3
 
@muropaketti Mun mielestä sen viivan tulee olla vähän tummempi, kuin tuo sun tikussa. Kai se on yksilöllistä, mutta ohjeistus kai on että yhtä tumma kuin se testiviiva. Mutta tuolla viivalla luulis ainakin että ovis on lähellä :)


Mulla ovistestiin tänään vähän vahvempi, mutta edelleen liian haalea plussaksi. Ja Clearbluen digi ei vielä hymyile o_O mutta varmaankin näinä päivinä ovis. Viikonloppuna yritystä ollut kiitettävästi, nyt mies on kauempana töissä arkipäivät, mutta lupas tulla yökylään kotiin kun kutsu käy :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: quinque
@rubikinkuutio joo niin mäkin oon ymmärtänyt että pitää olla yhtä vahva viiva kuin testiviiva, mutta tää testi siis eiliseltä ja tänään tein aamulla, niin tuli ihan hailukka viiva vain. Sillä mietin että olisko kuiteniin voinut olla eilen ovis (n) Ja kun juuri ton merkin testillä ei kaikki oo saanut ton kummempaa plussaa ollenkaan.
 
Olin jo aika lailla asennoitunut siihen, ettei ovista löydy mutta niin vaan tuli clearbluen digiin hymynaama tänä aamuna. :rolleyes: Seuraavaksi saakin jännittää sitä, miten pitkä luteaalivaihe on. Ja tietysti miten tässä muutenkin käy.

Useampikin on pohtinut ovistuntemuksia. Mulla oli paljon selkeämpiä viime viikon lopulla, etenkin to-la. Jos ei nyt olisi tullut plussaa, en olisi uskonut oviksen olevan käsillä vasta nyt. Jännää.
 
  • Tykkää
Reactions: Autumnn ja MinimiiS

Yhteistyössä