.

Tuosta oviksesta, mulla ainakin alkaa kivut jo päiviä ennen irtoamista, kun johtofollikkeli kasvaa, kipuilee aaltoillen. Välillä kipua ei ole ollenkaan ja välillä tosi paljon.Irtoamiskipu on välillä niin kova että hyvä kun pystyy kävelemään. Välillä taas selvää irtoamiskipua ei ole.

Ovista olen testaillut puoli vuotta ja vaikka saan selkeän plussan joka kierrossa niin tärppiä ei ole käynyt. Nyt päätinkin olla testaamatta ja mentiin joka päivä-joka toinen päivä -menetelmällä eli yritettiin touhuilla mahdollisimman paljon oviksen aikaan ja sen jälkeen. :)
 
Heippa täällä uusi, joka haluaa liittyä seuraan.:) Olen muutaman kuukauden seurannut taustalla keskustelua, mutta nyt päätin liittyä seuraan. Olen 32-vuotias ja mies 37 v. Mulla on entuudestaan kohta 6 vuotta täyttävä tyttö ja miehellä 2 poikaa (6v. ja 11v.) ja nyt meillä toiveissa yhteinen lapsi. Ollaan suunniteltu, että kunnon yritys alkaisi heti häiden jälkeen syyskuussa, mutta tässä kierrossa tulikin hommailtua juuri oviksen aikaan ekaa kertaa. Saa nähdä tärppääkö...tuskin... Tähän mennessä menty yleensä keskeytetyllä yhdynnällä. ”Varmoina päivinä” ilman keskeytystä. En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä pariin vuoteen, ne ei oikein sovi mulle. :cautious: Mulla on todettu 8 v. sitten pco, mutta ei vaikuttanut edelliseen raskautumiseen. Saa nähdä tärppääkö meillä. :rolleyes:(y) Käytän flo sovellusta ja oon todennut sen aika hyväksi. Ovulaatiot menneet aika nappiin. Mun keskimääräinen kierto on 36 päivää. Aina ollut vähän epäsäännölliset kuukautiset. Kp on nyt 25/36.

Toivon kaikille onnea yritykseen. (y):love:
 
Mulla kans oviskivut alkaa viikko ennen ovista, pari kivutonta päivää ja sitten voimistuu kunnes irtoaminen lamaannuttaa hetkeksi.

Kyllä tuo flo on vaan huippu, kaikki oireet samat joka kuukausi (vatsa- ja selkäkivut, pahoinvointi ym.) ja tiesin että plussa tulee tänään :) jännä tuo mun lämpökäyrä, joka kuukausi tulee kolme dippiä ja se kolmas pohja on ovispäivä :LOL: saapi huomiselle päivittää dpo 0, kiitos edelleen @Wintersun listan päivittämisestä ja muutenkin tsemppaavasta asenteesta muita kohtaan :love:

Vielä kun saisi digiin vahvistuksen, josko kolmas käyttökerta/käyttökuukausi toisi pysyvän hymynaaman

@Alviita tervetuloa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alviita
No niin täällä on nyt kp4 menossa. Viikonloppu meni mökillä rentoutuessa joten tilanteen päivitys tulee näin vähän jälkikäteen. Vaikka se on aina pettymys kun ne menkat alkavat, niin jotenkin kuitenkin helpottaa uuden kierron alkaminen. Inhottavin vaihe melkeinpä ollut se aina kun tiputteluvuoto alkaa, jolloin alkaa se raastava epävarmuus, mutta kuitenkin yrittää pitää jalat maan pinnalla, että tuskinpa sitä nyt on tärpännyt tälläkään kertaa, kun sama juttu aiemmissakin kierroissa ollut :/

@iK mulla on kans jo pariin otteeseen tutkittu tuota tiputteluvuotoa, mutta mitään selkeää syytä ei oo löytynyt. Terolutia syönyt nyt jo 5kiertoa mutta siitä ei tunnu olevan mitään apua. Nyt syksyllä menossa perhesuunnitteluneuvolaan niin katsotaan mitä siellä sitten tapahtuu.
 
@Siltsu en muista mistä on, mut one step merkkinen, esikoisen yrityksestä kaapin pohjalle jääneitä, en tätä merkkiä kerennyt silloin käyttää, mulla oli aiemmin joku Sofi merkkinen ja kyllä mullakin sillä tuli aina lopulta se tasavahva merkki. Testasin iltapäivällä uudelleen ja olikin vahvistunut, aamulla oli liian laimee pissi. Eli ovis todennäköisesti olis huomenna, kun vielä oli ihan pieni ero tummuudessa ja testasin myös sellaisella Sofi merkkisellä kun löysin kätköistä! Mutta jotenkin jännä kyllä että nappasin oviksen , olisi testaus voinut olla myös aika hakuammuntaa, kun edellinen ollut helmikuussa -17 Mutta huomenna sitten vaan talletteleen ja jännäileen
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
@Siltsu en muista mistä on, mut one step merkkinen, esikoisen yrityksestä kaapin pohjalle jääneitä, en tätä merkkiä kerennyt silloin käyttää, mulla oli aiemmin joku Sofi merkkinen ja kyllä mullakin sillä tuli aina lopulta se tasavahva merkki. Testasin iltapäivällä uudelleen ja olikin vahvistunut, aamulla oli liian laimee pissi. Eli ovis todennäköisesti olis huomenna, kun vielä oli ihan pieni ero tummuudessa ja testasin myös sellaisella Sofi merkkisellä kun löysin kätköistä! Mutta jotenkin jännä kyllä että nappasin oviksen , olisi testaus voinut olla myös aika hakuammuntaa, kun edellinen ollut helmikuussa -17 Mutta huomenna sitten vaan talletteleen ja jännäileen
Hyvä säkä että bongasit toivottavasti talletukset osuu kohilleen (y)
 
Hmm, nyt kun katsoin tuota @Wintersun kuvaa niin mulla tuli tuollainen viiva One Stepin ovistestiin perjantaina. Ja mullakin oviskipuilut kestää useamman päivän, tänäänkin on ollut mut ovistestin viiva ihan haalea aamulla ja nyt illalla. Huomenna aamulla pystyn vielä testaamaan, mutta sitten lähdetäänkin mökille enkä enää pysty testailemaan kun ei oikein motivaatio riitä missään ulkohuussissa alkaa säätämään niiden kanssa. No, on tässä ainakin vähintään joka toinen päivä touhuiltu, joten ehkä se riittää. Mutta olisi kiva tietää missä vaiheessa se viiva vahvistuisi paremmin. Vai vahvistuuko noissa One Stepeissä sitten ollenkaan niin.. (n)
 
iK
@iK mulla on kans jo pariin otteeseen tutkittu tuota tiputteluvuotoa, mutta mitään selkeää syytä ei oo löytynyt. Terolutia syönyt nyt jo 5kiertoa mutta siitä ei tunnu olevan mitään apua. Nyt syksyllä menossa perhesuunnitteluneuvolaan niin katsotaan mitä siellä sitten tapahtuu.
On tämä ihmiskeho kummallinen. Mä mietin olisko se löytynyt kysta jotenkin syypää tuohon tiputteluun. Voi olla että ei ja on muuten vasn hormonaalista... (n)(n)

Täällä jatkettu myös vähän oviksen bongailuja (jännää! :D). Muistin asian nyt illalla ja vähän vahvistunut oli, ja vv:kin alkanut taas runsaampana. Toki olisko hyvä sekä aamulla että illalla testata?. Flo ehdottelee ovista lauantaille, jännä nähdä miten käy! Silloin ollaan kyllä reissussa ja juhlissa, voipi olla sillä saralla hiljaista.... :confused:F92DEB82-C1D7-40E0-8A3F-A7A6302ED1A6.jpeg
 
Tässä mun one step ovistesti. Siis kun tulin raskaaks tästä 5vk sitte kesken menneestä tämmönen tuli edeölisenä päivänä ja tärppipäivänä aamupäiväl ja pupuilut oli sen jälkee myöhään aamuyöstä. Eli yksilöllistä kovin mikä on kenellekin plussa. Ja tosiaan oli viivay tasavahvat useita päiviä ennen jo..
 

Attachments

Mä aloin juomaa tähän kiertoon greippimehuu, kannattaaha sitä yrittää :LOL: Sit jos ei ala tärppäämää, nii ostan kans ovistestei, vaikka aika hyvin oon sen ilmankii tunnistanu. Mut sais ainaskii varmistusta, että ovis ees tapahtuu.
 
@iK ja @Helinä87 mulla on myös ollut viime vuodet riesana tiputteluvuoto 1-5pvää ennen menkkoja. Olen syönyt siihen kolme kuuria Teroluteja ilman mitään vaikutusta.
Huoletti kovasti, onko mahiksia tulla raskaaksi tuhruttelun takia. Tässä plussakierrossa ei ole tuhruttanut, eli saattaapa se tiputteluvuotolaisillakin tärpätä! :)
 
Tottahan toki testaan ja tipun toiveiden pilvilinnoista alas varmaan aika rytinällä :D

Monet on syöny näköjää täällä teroluteja! Miulla oli yhet tiputtelu menkat pari kiertoo sitten. Mistä lie johtu. Kesti vielä viikon!

@iK mie testasin joskus aamulla ja illalla ihan huvikseen ovista. Seurasin vaa miten se viiva vahvistuu ja hiipuu. Totesin että 12 tunnissa kerkee tapahtumaan vaikka ja mitä viivalle :D
 
@tylleröinen_21 minäkin erotan siinä jonkinmoisen viivan.toivotaan että olis nyt oikea viiva ja vahvistuisi siitä. En osaa viivanpaikasta sanoa kyllä mitään onko oikeassa kohtaa vai ei :) olihan se itekki haettava ovis tikut kun alkoi kiinnostaa enempi kun täällä teidän juttuja luki. Mulla näytti toissapäivän illalla aikas vahvaa viivaa,muttei yhtä vahvaa,aika samanlainen kuin @muropaketin ja olikos @Wintersun joka laitto pc ja one Stepin niin sama one step tikku mulla ja samanmoinen viiva oli ja nyt näyttäisi haalenevan. Tiedä sitten mihin uskoa mutta kaippa sitä voisi vähän tänään kokeilla onnea :) oloja ei kyllä vielä ole ollut oviksen suuntaan.
 
@tylleröinen_21 kyllä mullekin viiva näkyy :) toivottavasti enteilee plussaa. Rfsu näyttää herkästi kaikenlaisia viivoja turhaankin joten suosittelen hakemaan pregcheckin. Mun viime kierrossa menkat 8 päivää myöhässä, rfsu ja muutama muukin testi näytti haaleaa viivaa jotka ei sitten vahvistunutkaan :unsure:
 
Moikka kaikki!

Liityn kanssa mukaan ketjuun
Pillerit lopetettu 1.7. Tyhjennysvuoto 3.7
Nyt kp 29 ja lapsi kovasti toiveena. Ollut jo kuumeilua monta vuotta ja vihdoin mieskin näytti vihreää valoa.

Olen malttamaton ja testaillut jo muutaman, valitettavasti negan ovista en testaillut, mutta oireet osuivat n. Kp10-16.
Viime torstaina 26pv. Sain clearblue testiin haamujen haamun, sen jälkeen rfsu ja apteekin omat puhtaita negoja..

Näkeekö kukaan muu tässä haamua14597132.jpg

Toinen kuva siis avatusta testistä, en sitten tiedä kuinka luotettava testi enään on kun sen menee availemaan, mutta siinä näen vähöän selkeämmin hailuvan haamun
 

Attachments

Moikka kaikki!

Liityn kanssa mukaan ketjuun
Pillerit lopetettu 1.7. Tyhjennysvuoto 3.7
Nyt kp 29 ja lapsi kovasti toiveena. Ollut jo kuumeilua monta vuotta ja vihdoin mieskin näytti vihreää valoa.

Olen malttamaton ja testaillut jo muutaman, valitettavasti negan ovista en testaillut, mutta oireet osuivat n. Kp10-16.
Viime torstaina 26pv. Sain clearblue testiin haamujen haamun, sen jälkeen rfsu ja apteekin omat puhtaita negoja..

Näkeekö kukaan muu tässä haamuakatso liitettä 4287

Toinen kuva siis avatusta testistä, en sitten tiedä kuinka luotettava testi enään on kun sen menee availemaan, mutta siinä näen vähöän selkeämmin hailuvan haamun
En valitettavasti näe haamua ja omalla kokemuksella tuo cb testi onkin ihan susi:confused::confused: ihan ne perus tikut mitä saa esim. Prismasta on mulla toimineet hyvin.
 
Viis päivää pillereiden lopetuksesta eikä menkkoja kuulu tai näy, ovistesti niiin nega kun voi olla :unsure: mulla ei oo yksiäkään menkkoja tullut vielä edellisen lapsen jälkeem kun aloin heti syödä noita minejä niin eiei hajuakaan millanen kierto sieltä olis tuloillaan ees.
 

Yhteistyössä