.

Onnea plussanneille <3

Täällä sen jälkeen ei oo hailakkaa viivaa raskaustestissä näkyny mitä viimeeksi kerroin... :( nyt kp30 ja terolutit lopetettu. Testi näyttää niin negaa kun voi vaan näyttää. Soitin hoitajalle viime viikolla ja kysyin että mihin asti nyt teroja pittää syyvä, sano et kp 30 asti ja tehhä sit testi. Tein testin toissapäivänä ja eile lopetin jo syömisen.. mitehä sekasi näistä nyt kierto menee...

Vuosi takana yrittämistä. Mitehä monta vielä eessä...
 
iK
@Autumnn Voi miten kurja juttu. :unsure: Toivotaan myös teille kovasti plussatuulia! ❤

Kaikille uusille myös täältä tervetuloa jakamaan kokemuksia ja oloja! Tästä on tullut itselle hetkessä tärkeä ajatusten jakamispaikka. Mieskään kun ei jaksa kaikkea kuunnella...:rolleyes:

ON: maanantai. Työviikko. Plöh. Kuivuus jatkuu ja ovistestikin haalea. Nyt on kp14 tai dpo4. Elän siis kaksoiselämää:D. Mietin eilen hirveästi aikaa jolloin plussasin esikoisesta. En muista siitä mitään! Tähdättiin noin kierron puoliväliin. Sitten oli menkat päivän myöhässä ja pärähti selvä plussa. Tein sen yhden testin vaan. :LOL: Mutta en muista että olis ollut plussaan mennessä yhtikäs mitään oloja. Koska reilu viikko oviksesta oli joulukin ja ihan join viiniä jne ajattelematta mitään. Ihanan rennosti meni. :D(y):ROFLMAO:
 
Huomenia täältäkin :) dpo2 eli ei mitään muutakuin odottamista taas. :D
@iK mä kyllä luulen että sulla oli ovis sillon kun viivat oli tasavahvat, itse olisin sen lukenut plussaksi myös, tai sitte jos vielä tummuu nii.voihan sitä ovuloida kahteenki otteeseen vaikka harvinaista onkin(y)

Vikat lomapäivät lapsilla,mä vielä pienimmän kanssa hoitovapaalla mutta aamuviennit alkaa taas ja löhöily loppuu(y)
 
Täälläkin piinaillaan vaikka sinänsä niin tuntuu mahdottomalta koko ajatus että tässä nyt vielä yhtään mitään tapahtuisi, ku mennään täysimetyksellä ja eka kierto, mutta saapa seurattua omia oloja negakierroissa ja silti vähän jännäiltyä :rolleyes: :)
@Wintersun toivon niin että lääkärillä käynti auttaa teitä,olette kyllä jaksaneet hyvin kauan ja jaksat tätäkin ylläpitää,vaatii kyllä niin vahvuutta luonteessa tuo tilanne ! Jaksamista ja toivottavasti saisitte jo oman pienen syliin ensivuonna <3
 
iK
@iK mä kyllä luulen että sulla oli ovis sillon kun viivat oli tasavahvat, itse olisin sen lukenut plussaksi myös, tai sitte jos vielä tummuu nii.voihan sitä ovuloida kahteenki otteeseen vaikka harvinaista onkin(y)

Vikat lomapäivät lapsilla,mä vielä pienimmän kanssa hoitovapaalla mutta aamuviennit alkaa taas ja löhöily loppuu
Mäkin uskon että se varmaan oli silloin. Joka tapauksessa on ihan kiva piinailla sitä :LOL:. Kivoja ”loppulöhöilyjä”!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Onnea plussanneille :love: Ja tsemppiä piinailijoille! Täällä ei tarvii enää jännittää, minulle voi laittaa kp1 tälle päivälle. Sinänsä positiivista, että nyt ollaan jo melkein tavallisessa kk-kierrossa, edellinen eka km jälkeen oli epätavallisen pitkä noin 35 pv. Olisko se elokuu sitten tärppikuukausi :LOL: Ajattelin aloittaa pienen loman jälkeisen kevennyskuurin, ei siitä varmaan haittaakaan ole vauvantekoakaan ajatellen, kun on lievää ylipainoa :eek::ROFLMAO: Sain eilen taas ajatukset hyvin kiinni siihen "se tulee kun niin on tarkoitettu" -ajatukseen, joka on yleensä auttanut rentoutumaan näiden kuumeilujen kanssa ja aika nopeasti on sitten tärpännytkin! Ei vaan ole kovin helppoa pitää yllä sitä fiilistä! :D Viitsiikö joku muuten vastata, mistä pissasta on paras testailla ovista?
 
Onnea plussanneille! (y)

Täällä dpo4 ja armoton väsymys vapaan viikonlopun jäljiltä. En jaksa yhtään uskoa tähän kiertoon, toisaalta suojelen varmaan itteäni jo pettymykseltä, etten vaan ala kuvitella olemattomia raskausoireita :unsure:

Mulla myös olis hyvä pudottaa painoa. Jospa siitä sais projektia, jos ei raskaus vielä tärppää, edesauttais sitten sitäkin mahdollisesti!
 
@rubikinkuutio mulla 2 raskautta lähtenyt juuri kun olen ollut jonkin sortin laihiksella/kuntokuurilla tms. eli ne on aina vähän sattuneesta syystä jääneet sitten kesken. Tää on jo ihan yleinen läppä kaveripiirissä, kun allekirjoittanut sanoo aloittavansa dieetin. Toki ehkä sattumaa, mut eikös sitä sanota toisaalta pienelläkin pudotuksella olevan jo merkitystä :)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: rubikinkuutio
Kehtaiskohan sitä liittyä tänne mukaan, pakkohan tästä kuumeilusta on jonnekkin saada puhua!

Yk1 vasta menossa, kun päätettiin miehen kanssa, että nyt olisi hyvä hetki pikkukakkoselle. Esikoinen on pian vuoden ja imetän vielä, ni saapi nähdä vaikuttaako se johonkin...

Nyt on menossa kp 21/28 ja dpo 6, kova piinailu siis käynnissä. Perinteisesti tietenkin kaikenmaailman oireita on jo kauheesti, mut luultavasti kuvittelen kaiken Vaikee uskoo, et tärppäis noin vaan ekasta, mut silti sitä niin toivoo ja luultavasti meen ihan rikki ku ei tärppääkkään heti
 
@chili_ Ainakin noissa Raskauskeijulta tilatuissa One Step liuskoissa lukee, että paras ajankohta on klo: 10-20 välillä. Testi tulisi tehdä joka päivä samaan aikaan ja juomista tulisi välttää 2h ennen testin tekemistä. En tiiä sitten, miten paljon eri testien ohjeistuksissa on eroa, kun vain noita kokeillut. :)

@EeEeVee Tervetuloa ja tsemppiä piinailuun. (y) Itsekin imetän vielä. Meillä on täällä ennestään 1,5-v ja myöskin pikkukakkonen toiveissa. :love:
 
Onnea kaikille plussanneille ja muille tsemppiä tulevaan :) Täällä ei mitään normaalista poikkeavaa, helteiden vuoksi hieman vähäisellä ollut yrittäminen.. En ole tässä kierrossa jaksanut tikutella, koska eipä juuri ole ollut yrittämistäkään. Pitäisi jostain löytää uutta virtaa ja positiivisuutta stressaavan työn ohella tähän yrittämiseen (n)
 
@Wintersun lyhyt luteaalivaihe. Siihen määrättiin. Tässä kierrossa oli ovis kyllä hyvässä vaiheessa kiertoa mutta eipä siltikkään :( minut on tutkittu mutta miestä ei. Seuraavaksi lähtee hänestä näyte. Onhan meillä jo yksi lapsi että on joskus ainakin ollu 1 toimiva simppa. Mut ei sekkää tosissaan tärpänny heti. Huoooh....

Kaveri suositteli kans sitä greippimehua. Mut empäs kysyny mite sitä juuvaan. Koko kiertoko?
 
Miten se lömmön mittaus homma menee ovulaation aikaan.. En oo aikaisemmin lämpöjä mittaillut ja ny olen seurannut et tuleeko mulle ees ovis km jälkee. Lämmöt olleet neljänä viime päivänä aamuisin ( kp13-16, huom ei välttämättä ovista laisinkaa tässä kierrossa): 35.6, 36.6, 35.2 ja 35.7.

Onko jokin appi millä voi kännykäs tehä semmosen viivasysteemin ( mikä sen nimi on???)
 
Mä voisin liittyä takas listoille, kesä lusittu :notworthy: Nyt kun on koiravauva saapunut, niin voi alkaa taas miettiin tätä vauva-asiaa. Pennun kanssa onneksi menee aika, niin ei hätää :ROFLMAO: Varmaan tässä parin kuukauden sisään mennään jo lääkäriin tän asian kanssa.. Eli huomiselle voi laittaa kp11/28, ya 5/17. Mäkin voin kyllä päivitellä listaa, kun sitä hetken ehdin jo jossain vaiheessa päivittää. Vai millainen tilanne sulla @Wintersun ?:) En koko ketjua jaksanut lukea läpi, kun oli kesän aikana tullut hurrrrja määrä viestejä :D Nyt ehtii taas päivittäin käymään ja useamminkin.

Paljon onnea kaikille kesän aikana plussaneille, teitä olikin hurja määrä :love::love:
 
Moi! :)
Olen seuraillut täällä jo pidemmän aikaa, mutta vihdoin uskallan myös liittyä mukaan. Olen 25v ja mies 28v. Ensimmäinen lapsi haaveissa. Meillä on takana jo vuosi yritystä ja tässä on alettu miettimään että mitä pitäisi seuraavaksi tehdä.. Ovulaatiota olen koittanut parissa kierrossa bongailla testeillä, mutta en ole sitä löytänyt? Vitamiineja syön ja välillä oon koittanu eri vinkkejä mitä täältä oon bongannut greippimehusta ja vadelmanlehtiteestä yms :LOL: preseediä myös tilasin, mutta sitä ei oo vielä kunnolla kokeiltu. Kerkesin syödä minipillereitä vuoden ennen kuin yritys alkoi, sen jälkeen kierto oli aika sekaisin puoli vuotta mutta sen jälkeen puoli vuotta on ollut tosi säännöllinen kierto.
Eli mut saa lisätä listalle kp 10/35 ya 7/17
 
Heippa!

Olisi mukava liittyä joukkoon mukaan kuumeilemaan.
Tänään tilasin kuparikierukan poistoajan kahden viikon päähän, joka sinetöi päätöksen ryhtyä yritykseen!

Eli ensi kierrosta lähtee sitten kolmannen yritys käyntiin, joten tässä vielä jokusen viikon joudun kuumeilemaan taustajoukoissa :)

Tässä kuumeillessa jo pohdin ovulaatiotestien tilaamista, onko ne clearblue kaksoishormoni testit oikeasti hintansa väärti vai kannattaako tilata kasa liuskoja?
 
Ei taida tulla vauvaa tästä:cry: tein tänään viikkonäytöllisen niin antoi 1-2 viikkoa ja laskurien mukaan viikkoja olisi nyt 5+5.. eli kaiken järjen mukaan tuon olisi tässä kohdin pitänyt antaa jo ainakin 2-3 viikkoa. Lisäksi ollut kipua vasemmalla puolella ihan lähellä nivusta. Toki tein testin päivällä alle 2 h pidätys mutta ei silti mene viikot millään yksiin. Toki tiedostan että hormoninousut on yksilöllisiä mutta... ajattelin huomenna mennä ykstiyiselle verikokeeseen, mitäköhän sellainen lysti maksaa?
 
Ei taida tulla vauvaa tästä:cry: tein tänään viikkonäytöllisen niin antoi 1-2 viikkoa ja laskurien mukaan viikkoja olisi nyt 5+5.. eli kaiken järjen mukaan tuon olisi tässä kohdin pitänyt antaa jo ainakin 2-3 viikkoa. Lisäksi ollut kipua vasemmalla puolella ihan lähellä nivusta. Toki tein testin päivällä alle 2 h pidätys mutta ei silti mene viikot millään yksiin. Toki tiedostan että hormoninousut on yksilöllisiä mutta... ajattelin huomenna mennä ykstiyiselle verikokeeseen, mitäköhän sellainen lysti maksaa?
Entä jos ovulaatio on ollut myöhemmin? Mä soitin neuvolaan ja pääsin sitä kautta verikokeeseen, kahdessa eri raskaudessa. Tsemppiä!
 
Ovislimat (klimppi) tuli eilen (oletan että oli se, eikä edellispäivän spermat) ja himotkin tuntuu kasvaneen, joten h-hetki lähenee :D Vielä ei ovistesti näyttänyt mitään, ei edes haaleaa, mikä kyllä ihmetyttää. Viime kuussa kun tikutin, niin ovis oli limoista seuraavana päivän ja sitä ennen haaleana, mutta nyt ei näemmä ole niinkään (n) Viime kierrossa käytin pregcheck merkkistä ja tällä kertaa pääasiassa jotain ya ovulaatiotestejä, mutta tänään tein sen lisäksi myös tuolla pregcheckillä.
Voiko se siis vaihdella? Siinä käsityksessä olen, että muutaman päivän sisällä ovislimasta tai siis siitä klimpistä olisi itse ovis. Lämpöjä en ole tässä kierrossa seurannut. Viime kuussa lämmöt dippas alas juurikin ovispäivänä.
Tää jännitys tekee mut "hulluks" :unsure: Sanotaan että pitäs lopettaa stressaaminen ja olla ajattelematta, mutta eihän se ole mitenkään mahdollista, toki en 24/7 asiaa mieti, mutta hetkinä kun pysähdyn niin on ensimmäisenä mielessä.
Miten te pärjäätte tämän jännittämisen kanssa? (n) ja sitten kun ovis on, niin sitten vielä jännittää kierron loppuun asti, että tärppääkö vai ei :unsure:
 
@Wintersun Meille tassutteli dalmatiankoira riiviö :love: Hyvä, että teillä asiat etenee, vaikka silti tympeää tuo syyskuinen vielä :(

@tylleröinen_21 Älä vielä luovuta! Jatka vaan testailua. Tsemppiä!

@Naissoturi Tuo jännittäminen kuulostaa niiin tutulta, vaikka itsellä sitä ei ole ollut aikoihin :D Alussa jännitti enemmän, mutta nyt kun yritystä on takana jo yli vuosi ja ollut kaksi keskenmenoa niin ei sitä jaksa enää ajatella koko asiaa hirveästi :unsure:
 

Yhteistyössä