.

@tylleröinen_21 Mahtavat viivat, hyvältä näyttää (y) Varovaiset onnittelut täältäkin!:love:

Tiiättekö kun tää on ihan hullua miten paljon itselleen saa raskausoireita, kun toivoo raskautta! Mulla on jo kaikki kaikki mahdolliset oireet, mitä oli sillon ennen esikoisen plussaa, kaikki paitsi se vahva tunne, ettäon raskaana.
Enkä siis varmaan ole, koska en ole ollenkaan varma, että tapahtuiko ovulaatiota silloin, kun piti o_O

ÄHHH miksi päivät matelee :confused:
 
Hei kaikki! Voisin liittyä mukaan, esikoisesta haaveilen kovasti. Pillerien jättämisen jälkeen kierto lähti heti pitenemään oudon paljon, ja menin yksityiselle ultraan toukokuussa. Sieltä löytyi yllätyksekseni pcos ja sain Terolutit kiertoa tasoittamaan. Niitä syöty 3 kuukautta ja nyt käynnissä ensimmäinen kierto, jolloin en aio niitä ottaa.

Lääkäriin uudestaan käy tie syksyllä, jos ei parin seuraavan kierron kohdalla ala tärpätä.

Ostin juuri Clearbluen ovulaatiotestin, joka näytti negaa. Huomenna taas testailemaan.

Pihlaja87...........kp 6/26....................yk 7
 
Dpo3 ja tuntuu kuin lenssu puskis... viluttaa ja oon ihan poikki, kyllä naisen kroppa on erikoinen kun hormonien takia heittelee koko kroppa häränpyllyä:cautious: ei nyt jaksaisi mitään lenssuja kyllä kun alkaa ravaaminen jokapaikassa. Tällä hetkellä tuntuu että haluais oottaa testaamisen kanssa mahdollisimman pitkään ,toisaalta haluais jo heti ens viikonloppuna alkaa tikuttaan.:geek:
 
Dpo 13 vissii menossa. Ja dpo 10 ja dpo 12 hätäisenä testailin one stepin testillä ja negaahan ne. Eilen olikin sit järkyttävät mahakivut joten eiköhän perjantaina menkat ala. Koko päivän kesti tasaisesti. :/

Wintersun: teille kyllä toivon koko sydämmestäni että vauvan saisitte.

@tylleröinen_21:hyvältä ainakin näyttää :) onnea! :)

ja nää piinapäivät kamalia kyllä :D vaan mulla alkaa se vaihe tässä kierrossa olla ohi,kun on niin selkeet menkkaoireet.
 
@tylleröinen_21 onnea :love: ja tarrasukkia :love: mutta luultavasti ovulaatio on ollut myöhemmin.

Omaa ovulaatiota taitaa siirtää työstressi :sleep: miten tylsää odotella. Pelkään että jää tulematta kun viime viikko oli raskas töissä ja olisi ovulaatio jo normaalisti tullut. Mutta jos sitä nyt harrastaisi ahkerasti jos se ovulaatio on vasta matkalla :whistle: tulee kuitenkin aina niin yllättäen sitten kun on tullakseen.
 
Pahoittelut @lillium, toivottavasti pian tärppäisi!

@aanskuh, minäkin hakeuduin hoitoihin julkisella puolella. Täällä piti mennä omalääkärin kautta, kysyin hoitaako työterveys tällaista asiaa. Hoitivat ja pääsinkin nopeasti sinne (kun omalääkärille en ois päässy vieläkään supistetun kesätoiminnan takia). Kun ei verikokeista löytynyt mitään selitystä, ohjasivat sairaalaan naistentaudeille tarkempiin tutkimuksiin. Nyt odotan kutsua sinne.

@tylleröinen_21 , ihan selvästi on viiva vahvistunut! Jospa olisit ihan oikeasti kunnolla raskaana.

Nää piinapäivät on kyllä tosiaan piinaavia. Vaikka en nyt oikein enää omaan raskautumiseen uskokaan, täytyy rueta sitä painoa nyt oikeasti pudottamaan tutkimuskutsua odottaessa. Onneks huomenna alkaa taas työt, ensimmäiset pari kuukautta on semmosta haipakkaa, ettei ehdi omia ongelmia työpäivän aikana kyllä pohtimaan.
 
Komppaan kaikkia, joita pitkästyttää tämä odottaminen.
Tänään ja eilen ollut jotenkin erityisen vaikeata, kun eilen oli selkeät ovulaatio-oireet, mutta tuon kierukan saan pois vasta ensi viikon jälkeen, joten tähän kiertoon raskaus ei vielä mahdollinen. Vauvakuume vain on valtava ja mä "kaikki mulle heti just nyt"- tyyppinä olisin halunnut kierukan pois heti, kun mies näytti vihreää valoa! Onneksi on sentäs kuparikierukka, niin ei tarvi odotella mitään kropan käynnistymistä. Hulluahan tämä on, kun tuntuu että muuten aika juoksee hirmuista vauhtia ja nyt muka päivät matelee :D
 
Täällä kompataan myös, päivät tuntuu piinaavilta kun joutuu odotteleen :D Itse asun pikku kylässä, niin tein ovelat ja tilasin eilen vasta raskaustestejä niin saankin nyt ootella loppuviikkoon :D Eipä tuu testattuu liian aikaseen!
Menkat pitäis alkaa tänään, ei vielä ainakaan ja toivottavasti pysyvätkin poissa :whistle: Kivut kyllä sitä luokkaa että vähän pelottaa että tippuu alas lujaa ja kovaa... :oops:
 
iK
Keskiviikkoa! Kp16/dpo6... siirtäisitkö mut @Wintersun piinailemaan? Jos ovis nyt vielä ilmaantuu niin muutetaan sitten. Nyt tuntuis kuitenkin ihan hauskalta ”piinailla” pitkästä aikaa :LOL::LOL:

Eilis illan ja tämän aamun ovistestit yhä haaleaa, eipä juuri muutosta suuntaan tai toiseen. Alamaha juiliminen jatkuu lievänä. Liekö harhakuvitelmaa. (n)

Mutta kyllä se vähän jännittää alkaako ne menkat ylipäätään (jotenkin tuntuu että alkaa) mutta myös että millaiset ne on. Tuleeko taas typerää tiputtelua vai onko ne vähän rauhoittuneet? Viimeksihän km jälkeen tosiaan oli niiiiiiiiiiin niukat..

Yritän kyllä hillitä itseäni r-testailusta. Onnistunkohan...
 
Nonniin mä näillänäkymin siirryn syyskuusta pois taustailijoista, jos mies ei taas muuta mieltään. Eli ovis ois (ehkä) sitten lokakuun alussa heti. Voikun tärppäisi heti. Nyt nää 2kk keskityn pudottamaan painoa ja omaa kuntoa kohottamalla. Kuulema jos on ylipainoa, niin pienikin pudotus helpottaa raskautumista.

@tylleröinen_21 tsempit viivan vahvistumisiin!

Kaikki piinailijat myös, toivottavasti alkaa plussia pärähtelemään!
 
  • Tykkää
Reactions: janskusdff ja iK
Hyvää keskiviikkoa! On tässä pari testiä tullut tehtyä, menkat pitäisi alkaa viikonlopun aikana. Negaa ollut.

Mutta siis oireita on ollut ja tulin nyt siihen tulokseen että pms-oireita nämä ovat. Miettinyt edellisiä kiertoja ja tietyt oireet toistuneet negakierroissa.

Kiukkuisuus, viime kuussa mieskin huomautti tästä ja kun menkat alkoi niin naureskeli että nyt hän ymmärsi miksi oon niin kiukkunen :D nyt ei ollut niin paha.
Närästys, alkaa aina n. viikko ovulaation jälkeen.
Repäisykivut, varsinkin öisin kylkeä kääntäessä.
Alamahakivut, nippailut.
Päänsärky.
Liman kertyminen kurkkuun ja kurkkukipu, tämäkin ilmennyt nimenomaan n. viikko ovulaation jälkeen.
Rinnat kipeät, viime kierrossa TODELLA kipeät. Nyt ei ollut niin kipeät, nännejä enemmänkin pisteli.
Valkovuoto.
Ajoittainen pahoinvointi.

On tää naisen keho ja hormonit kyllä ihmeellisiä. Ja näistäkin oireista kaikki voisi ihan hyvin olla raskausoireita.

Nyt päätin että tilaan lisää ovistestejä ja käyn ens kierrossa taistoon kun tässä kierrossa en kunnolla jaksanut tikuttaa ovista.
 
Viimeksi muokattu:
iK
Tämän illan ovistesti kyllä haaleista haalein. On se tämäkin omanlaistaan piinailua.. Nyt mietin jättäisinkö oviksen testaamatta tästä eteenpäin ellei nyt ala yhtäkkiä jotain limoja ilmaantumaan. Että vois ihan vaan dpo-hommia piinailla.

Loppukuusta muuten gynekin. Kystan takia varasin mutta vähän taktikoin. Vähän olin jo unohtanut! Flon ennustaman oviksen mukaan gyne olis pari pvä ennen irtoamista, mutta jos ovis taas näin aikaisin niin osuis varmaan aika lailla gynekäynnille. Siellähän saattais sitten jotain ovikseen viittaavaa löytyäkin, eli pitääpä sitten ahkerasti tikuttaa.

Toki jos tulis erilainen plussa eikä menkkoja kuuluisi niin niillä viikoilla ei kyllä varmasn vielä juuri mitään näkyisi. Sit pitää taas huolehtia... :rolleyes: Mutta en ehkä usko tähän vaihtoehtoon ollenkaan. Kai. Toivon tietysti. :love:


A87CA5C7-CCD3-4D51-BABC-398036DA595A.jpeg
 
Tämän illan ovistesti kyllä haaleista haalein. On se tämäkin omanlaistaan piinailua.. Nyt mietin jättäisinkö oviksen testaamatta tästä eteenpäin ellei nyt ala yhtäkkiä jotain limoja ilmaantumaan. Että vois ihan vaan dpo-hommia piinailla.

Loppukuusta muuten gynekin. Kystan takia varasin mutta vähän taktikoin. Vähän olin jo unohtanut! Flon ennustaman oviksen mukaan gyne olis pari pvä ennen irtoamista, mutta jos ovis taas näin aikaisin niin osuis varmaan aika lailla gynekäynnille. Siellähän saattais sitten jotain ovikseen viittaavaa löytyäkin, eli pitääpä sitten ahkerasti tikuttaa.

Toki jos tulis erilainen plussa eikä menkkoja kuuluisi niin niillä viikoilla ei kyllä varmasn vielä juuri mitään näkyisi. Sit pitää taas huolehtia... :rolleyes: Mutta en ehkä usko tähän vaihtoehtoon ollenkaan. Kai. Toivon tietysti. :love:


katso liitettä 4370
Tsemppiä!
 
Ovulaatiotestit, ylempi pregcheck ja alempi ya. Kumpaakohan näistä nyt sitten lukisi (n) vai onko tuo ylempikin vielä liian haalea?
Tänään toki peitot heiluu ja veikkaan että pitää heilua huomennakin :D:love: Ovistestit kyllä teen huomenna myös, varsinkin kun tuo alempi on vielä noin haalea.
Miten sitten kun aletaan laskemaan dpo:ta, niin onko itse ovulaatiopäivä 0 vai 1?
 

Attachments

Yhteistyössä