.

Onnea Sucrine, pieni vuoto raskauden alussa on ihan normaalia. Itsekin vuodin toisessa raskaudestani kuukauden verran ja kaikki meni hyvin, terve poika saatiin.

Wintersun, hienoa että pääsette nyt eteenpäin, minunkin esikoinen aikoinaan hoidoilla aikaansaatu, niin ensimmäinen IVF hoito toi sen kaivatun plussan, muut lapset tulleet
ihan luomusti.

Onnea Mansikalle

Miina, toivotaan että saatte pian tulokset ja pääsette eteenpäin, ilmeisestikin spermatestiinkö on miehelläsi aika?

Tervetuloa kaikki uudet!

On, täällä alkaisi varmaankin kohta olemaan tikuttelujen aloitus, nyt talleteltu jo varastoon parina päivänä. Nää nuoremmat miehet on niin innokkaita ja mun mies varsinkin kun tuloksena voi ollakin nyt pieni ihme:love:
Itse en odota tältä kierrolta mitään ja todennäköistä on että en edes ovuloi heti pillereiden jälkeen joten ihan rauhassa mennään.

Mikähän olisi ihanteellinen aika ovulaatiotestin tekemiselle, tietääkö kukaan?

T. Sarianne kp 7/?
 
Suuresti onnea @Mansikka19 ja @sucrine plussista! :love:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja kovasti tsemppiä uuteen yritykseen. (y)

Tervetuloa uusille. :)

@Tiutau13 Kuulostaa niin tutulta toi sekoilu kaupassa, siks nykyään tykkään tilata testit netistä. :LOL::ROFLMAO:

@Sarianne81 Testi kannattaa tehdä päivällä, lukikohan jossain ohjeessa klo 10-20 välillä ja joka päivä samaan aikaan.

Tulee niin paljon tekstiä, ettei aivokapasiteetti riitä muistamaan kaikkea. :LOL: Itse aloin eilen tikuttamaan ovista. Aloin myös joku aika sitten mittailemaan aamulämpöä, vaikka yöt ja aamut vähän vaihtelevia onkin. Aattelin, että vähän niin ku testien tueks. Mittaileeko täällä moni aamulämpöjä ja tuleeko siihen selkeitä eroja ovulaation aikoihin?
 
Heippa taas, oon ollut melkeen viikon ilman nettiä miehen kanssa eräilemässä. Nyt koitin autossa lukea kaikki viestit!

Pari plussaa ainakin tullut tällä välin, onnea hirveästi :love:

@Wintersun ihanaa kuulla, että lääkärikäynnistä jäi hyvä mieli ja asiat etenee!

Jossain kohtaa puhuttiin, että tietääkö mies himotestailusta.. Itse en kyllä kaikista kerro, mutta taitaa tuo sen aavistaa kun luonteeni tietää.

Metsän siimeksessä tein jopa ovistestejä. Lopetin keskiviikkona, kun sain jo kolmena päivänä pc:n ovistestiin aikalailla yhtä vahvat viivat. Mieskin niitä jopa katseli eikä erottanut kumpi viiva olisi vahvemoi :ROFLMAO:

Tyhmää silti oli testailla, kun eipä siellä metsässä tultu tilaisuuksia hyödynnettyä. Oltiin niin väsyneitä ja likaisia. No nyt kotiinpäin ja melkeen jo mietin oliko tämä kierto tässä raskautumisen näkökulmasta (n)
 
@Sarianne81 joo, spermatestiin menossa. Me tehtiin yrityksen alkaessa sperman kotitesti kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla negatiivinen :unsure: Hieman jännittää tästä syystä vaikka ei olekaan yhtä luotettava kuin mitä klinikalla tehdään.
Kun sulla alkaa viivat testissä vahvistua niin suosittelen testaamaan aamupäivällä ja alkuillasta, hormonit saattaa nousta niin nopeasti että voi plussa mennä ohi jos kerran päivässä testaa :)
 
Heippa! Uusi vauvahaaveilija liittyy mukaan keskusteluun. :) Tai ei aivan uusi, kun meillä yritystä on takana tuskaiset 15 yk:ta. Nyt siis menossa yk 16.

Olen nyt käyttänyt Letrozolea varmistamaan ovuloimisen, mutta vielä ei ole tulosta saavutettu.

Tulinkin kyselemään neuvoa ja etsimään vertaistukea yhteen uuteen "ongelmaan". Olen nyt kaksi kertaa havainnut ovulaation aikoihin pienen pientä verenvuotoa, joka on täysin uusi juttu mulle. Määrä on siis tosi vähäinen ja loppuu saman päivän aikana. Onko muilla vastaavaa kokemusta ovulaation aikaisesta verenvuodosta?
 
Tuli muuten sellainen mieleen että pitäisinkö letroista seuraavaksi väli kuukauden.. En ole keskenmenon jälkeen käynyt lääkärissä muuta kun puhelimitse saanut reseptin. Muistaakseni niitä käyttänyt nyt 5-6kk. Oiskohan suositeltavaa pitää taukoa? Lääkäri kyllä tietäisi ja olen Felicitaksella käynyt mutta keskenmenon jälkeen ei ole ollut voimia matkustella ultrauksiin ja maksaa hunajaa:(
 
Tää on ihana palsta:love:

Olin lähes viikon "pois" ja yli 300 viestiä luettavana:love:

Oli loistavaa ottaa pieni irtiotto tähän vauva-asiaan. Oltiin viikko ulkomailla vähän rauhottumassa ja rentoutumassa:D

Ovista en oo tästä kierrosta tikuttanu mut piinailu jo käynnissä... voi kumpa olisi käynyt säkä ja olisi miehen synttärit tuoneet tulosta..:alien::rolleyes::oops:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

18.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 56/23.............yk 3
Keijukuningatar.....kp 55/30-40........yk 2
Lunart....................kp 52/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 50/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 47/?...............yk 1
Autumnn...............kp 42/xx..............yk 12
Mansikka19..........kp 36/25..............yk 4
Eufemia85.............kp 31/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 28/xx.............yk 1
Toiveikas92............kp 27/38............yk 8
VauvaHaaveilija89...kp 27/30..........yk 8
Kissanainen87.........kp 27/29..........yk 13
Toiveli....................kp 25/26.............yk 13
Jonxu....................kp 25/21-38....... yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 24/25-28......yk 1
Helinä87...............kp 23/27-32........yk 12
Naissoturi.............kp 23/23-29........yk 5
Kumiankka1.........kp 23/28..............ya 5/17
aanskuh................kp 22/35.............ya 7/17
Tiutau13...............kp 22/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 22/28-29.........ya 2/16
Neltsuliini..............kp 22/28..............ya 5/16
Hemppanen..........kp 21/29 .............yk 5
Sofi86....................kp 21/28-32.........yk 8
Pihlaja87...............kp 21/26..............yk 7
Tillukkainen...........kp 16/25-28.........yk 10
Rosemarie............kp 16/xx...............yk 2
chili_.....................kp 13/28-29.........yk 2
Alviita....................kp 13/33-36.........ya 8/18
Lillium...................kp 12/26-28..........yk 4
Laima....................kp 12/28..............yk 2
Minimali................kp 11/30-32..........yk 2
Sucrine.................kp 10/xx...............yk 7
Appelsiiniomena...kp 9/33................yk 9
Haavejuttu............kp 8/30................yk 1
Janskusdff............kp 8/28................yk 4
Sarianne81...........kp 8/xx................yk 1
iK..........................kp 6/28...............yk 4
Miina-...................kp 6/27................yk 6
papupata12..........kp 5/29-32...........yk 2
Siltsu....................kp 5/?..................yk 2
Nelly31.................kp 5/35................yk 2
Wintersun.............kp 4/23-29..........ya 12/10
Mustikka89...........kp 3/23-25...........yk 3
Uhups...................kp 3/26-28..........yk 7
Vuuti.....................kp 3/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_..........kp 2/30................yk 3
Bubble92..............kp 2/26...............yk 2
Pillipöllö................kp x/xx................ya 8/18
1986/13................kp x/xx................ya 8/18
Vauvameille..........kp x/xx................yk 16

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Jonxu.................dpo 11
Toiveli.................dpo 9
Naissoturi...........dpo 9
Momon...............dpo 8
Kumiankka1.......dpo 8
Tiutau13.............dpo 7
Helinä87.............dpo 7
Hemppanen.......dpo 6
Alinah92.............dpo 5
Vauvameille........dpo 1
Tillukkainen........dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, Siltsu, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, kathii

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
@Naissoturi onneks on vielä mahdollisuus plussaan! :) minäki voisin nukkua nyt 5päivää ni pääsis heti herättyä testailemaan!:LOL: vapaapäiviäkin on niin ei saa työn puolesta harhautusta aivoille:cautious:

Kiitti naiset, oli kyllä ihan Mr.Bean olo silloin kaupassa!!:D Tää palsta on räjähtänyt käyntiin toden teolla, en millään muista keille kaikille piti kommentoida!:cautious::LOL:
@Miina- lle tsempit spermatestihommiin! Toivottavasti kotitestit oli väärässä, ne on vissiin yhtä luotettavia kuin sormustesti vauvan sukupuolta arvatessa:rolleyes::poop: jokotai.

Tervetuloa uusille myös ja @sucrine lle vielä onnea!!:love:

On: tänä aamuna kahvi maistui samalle kuin raskaana eli :poop::lle:cautious: koko aamupäivän oli raudan makua suussa.. ja hetihän olin että hetkinen voisko olla raskausoire!!:ROFLMAO: kuitenki dpo6(?) niin TUSKINPA!! äly hoi, miksi olet hyljännyt minut!!:geek::whistle:
 
@Neltsuliini oletko monta kertaa käyny seuranta ultrassa letrojen aikana? Mulle gyne sano, että yleensä 2 kertaa tarvii käyä varmistamassa että lääkkeellä hyvä vaste.. Itellä ongelmana myös, ettei oikein taloustilanne kestäisi laittaa 160e ultraan montaa kertaa :unsure: olen myös jostain ymmärtänyt, että niitä kokeillaan vain 6kk ja sitten siirryttäis järeämpiin aseisiin. (n)

@Uhups Mie olen yhen kierron aiemmin testannut noilla royal gelee kapseleilla, mutta en itellä huomannu mitään vaikutusta. Toivottavasti teille on apua!

On: dpo 11. Menkkoja ei näy. Jonkinlaisia oireita ollu pitkin viikkoa. Paineen tunnetta alamahalla, hetkittäisiä viiltokipuja, yhessä vaiheessa oli rinnat kipeät muttei enää. Eilen illalla pientä ällötystä. Se on vain niin turhauttavaa, että kaikki käy myös menkka oireiksi. Odottavan aika on pitkä, yritän olla testaamatta..:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: iK
iK
Kivaa kun palsta on aktiivinen! :)

Täällä menkat päätöksessä. Jes! Kp6, ja koska viimeksi ovis oli ehkä jo kp10, niin tässähän saa pian alottaa tikkuihin pissaamisen. (y) Jotain mielenkiintoa edes! Nyt saattaa kyllä hyvinkin tulla vähän myöhemmin kun tuntuu vihdoin kierto tasoittuvan sen varhaisen km jälkeen.

Jos nyt tikuista ja olosta saan yhtä hyvin oviksen bongattua niin sitten ehkä koitan hillitä seuraavassa (jos siihen joudutaan!) kierrossa tikkujen uittamista. Hyvä se on nyt sanoa. :D Ei vaan, jos ei kummia satu niin tää on niiiiiiiin meidän kierto! (y)
 
Ovislimoista: mulla tosi runsas ovislima aina, mutta outoa on se laatu ja ajoitus. Eikö se verensekainen tule vasta sitten kun ovis on jo ollut? Kun mulla se etenee niin että ensin tulee se "klimppi", missä mukana rusehtavaa, ja vasta sen jälkeen tulee se kirkas venyvä lima mikä on kaikkien sivustojen mukaan se hedelmällinen lima.

@Wintersun kaikkea hyvää hoitoihin, toivottavasti saatte ripeästi tulosta!
 
Tää kierto on kyllä niin outo rintojen suhteen. Välillä kun makaan selälläni niin rintoja saattaa alkaa jomottamaan hieman kipeähkösti ja eilen tuli jopa tunne että maito nousisi rintoihin (n) vaikkakaan en kyllä välttämättä muista enää miltä se tuntuu :LOL:
Ja kun otan liivit pois niin rintoihin sattuu enemmän kuin normaalisti ja samoin nänneihin tai lähinnä nännipihoihin siis ja menee tovi että helpottavat, mutta sen helpotuksen jälkeen ovat silti edelleen hieman arat jos koskee o_O
Lisäksi yleensä en kiukuttele muuta kuin jos on menkat tai nälkä ja eilen kiukuttelin miehelle enemmän kuin normaalisti :mad:
Toki voi olla että tämä alkaa jo ottaa voimille.
Lisäksi eilen lähti yllättävän paljon hiuksia harjatessa. Mulla jos on oikein paha stressi niin ruukaa lähteä hiuksia normaalia enemmän, ei hyvä :( Enkä kyllä tiedä millä tätä stressiä helpottaa jos siitä on kyse.
Tosi lievää menkkamaista tunnetta oli eilen illalla ja nyt :mad: mutta itse menkat ei ole vielä alkaneet.
Parempi ois etteivät alakkaan!:LOL:
Tänään kp 23-23/29 ja dpo 9 joten vielä saatan joutua viikonkin piinailemaan:eek:
 
Täälä menkat loppuneet ja pikkuhiljaa uuttaa yritystä kohti. Viime kierto oli mulla aivan yllättäen 10 päivää lyhyempi kuin kierto keskimäärin... Tosin kierron pituus on mulla aina vaihdellut mutta nyt oli aivan epätavallisen lyhyt. (n) Sen vuoksi siis vaikeaa ennustaa että missä kohtaa seuraava ovulaatio tulee tapahtumaan. Ei auta kun alkaa jo ajoissa laittamaan riittävän usein siimahäntiä tarjolle. :LOL: pysyn siis vielä toistaiseksi päätöksessäni että en ala ovista tikuttamaan.

EDIT. Lisään vielä sen verran että kierron lyhyyden vuoksi ensimmäisellä yrityskierrolla ekasta mahdollisesta hedelmöittymishetkestä kuukautisten alkuun kului vain 8 päivää joten viime kerralla ei todennäköisesti edes ehditty ovulaatioaikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos @Sarianne81 @lillium @Tiutau13 :)

@Wintersun Kiitos! :love: On kyllä niin aktiivinen ketju, että olen välillä kirjoittanut viestejä kännykän muistioon, jottei mitään unohdu (niin kuin nytkin).

Pakko muuten sanoa vielä, ettei oma plussa lisännyt uskoa liuskatesteihin. Olen suhtautunut niihin muutenkim varauksella ja suosinut ennemmin puikkotestejä. Kuvassa on tältä aamulta samassa kupissa liotetut testit. Ja pitäisi kai olla 4+4.

Plussaonnea kaikille! :love: Varmasti lueskelen tätäkin ketjua edelleen. On vaikea vielä uskoa ja luottaa omaan plussaan.
 

Attachments

Yhteistyössä