.

@Saltsu_ tervetuloa mukaan! Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi :love:

Täällä dpo9 , rfsu:n herkkä puikkotesti tehty, antaa selkeää hailuraista mutta punaiseksi hailuraksi en sitä voi sanoa(n) eli voi laskea myös viivanpaikaksi. Oli niin tyyni olo, tossa kahvia kaataessa olin että "ainiin voin tehdä testin!" :eek: ja menin vessaan toki heti tekemään:LOL: nyt ei ole enää tyyni olo tuon tumman viivan jälkeen!:LOL: yritän päästä hakemaan huomisen pc -testin rinnalle samanmoisen rfsu:n niin on samaa testiä vertailuksi huomisellekkin:geek:
Toivottavasti huomenna olisi jo jotain kuvattavaa teillekkin analysoitavaksi, nyt en kyllä kameraan saanut (vahvistaa epäilystäni viivanpaikasta) (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Dpo 5, aika matelee.. Tuohon ovistestailuun, CB dual hormone on kyllä ollut paras, mun hermo ei kestä arvailla tikuista missä oikein mennään. Hinta tietysti kirpaisee, mutta ajattelen, että tämä projekti ei tule halvaksi kuitenkaan. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Luumupuu_
Olin reissussa loppuviikon enkä sinä aikana ole palstaillut. Täytyy lueskella ajan kanssa vielä kaikki kommentit läpi.:D

@Wintersun ihana, että onnistunut käynti lääkärissä! Nyt alatte vihdoin saamaan apua ja minulla on ainakin kaikki sormet ja varpaat ristissä, että ne vihdoin tuottavat teille toivotun lopputuloksen!

Mut voi nyt virallisesti siirtää taustailijoista yrittäviin,
tänään kp1/28 ja yk 1
. Huomenna lähtee kuparikierukka pois, joten hyvin ehtii tähän kiertoon jo yrittämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Nyt vielä muutama kommentti, kun luinkin keskustelun heti kokonaan läpi. Varmaan unohdin matkalla jo suurimman osan..

@Alinah92 kauhea tilanne teillä miehellä :( Tuo epätietoisuus on varmasti kauheinta, toivottavasti onnistuvat nyt jotenkin saamaan selville, mikä miestäsi vaivaa!

@Tiutau13 jännää! Voi se kuule hyvinkin olla ihan oikea viiva. Laittelehan kuvia analyysiin, täällä on varmasti monta testien tulkinta eksperttiä apuna :D

Nyt tuli vielä semmoinenkin asia mieleen, että onko täällä muita migreenistä kärsiviä yrittäjiä. Miten varovaisesti olette ottaneet tripaanien käytön yritysaikana. Mä tiedän, että mulle tulee paha 3-5 päivän migreeni kp 4-10 välillä, kun hormonitasot alkavat taas menkkojen jälkeen nousta. Tässä nyt pohdin, että vaikuttaako esim. sumatriptaani raskautumiseen vai pitäisikö pelata varman päälle ja yrittää epätoivoisesti pärjätä migreenin kanssa ilman täsmälääkkeitä(n) raskausaikana mulla on migreeni yleensä rauhoittunut niin, ettei ole tullut kuin muutama kohtaus odotusaikana.
 
Onpas kovasti tullut viestejä!
Ovistesteistä,mä itse käytän onestepin liuskoja ja aina saanut selvät tummat viivat lh huipusta. Tunnen kyllä myös ovulaation tosi kipeenä mutta testaus antaa vähän varoitusta et koska jo kannattaa alkaa yrittään(y)

Kp7 menossa ja kovast ovulaatiota odottelen jo, on tämä piinaavaa kyllä. Kaapissa odottaa jo raskaustestit valmiina :geek::D mutta koska vain kaksi herkkää ja kaksi digiä en aio tällä kertaa kovin aikasten testata.jos malttaa:cautious:
 
@vuuti @Luumupuu_
Kävin lääkärissä ja jälleen sain olan kohautteluita ja että seuraillaan. Eivät alkaneet ottamaan uutta raskaustestiäkään, vaikka myönsi ettei se ole viime kerralla voinut vielä näkyäkkään. Käski tehdä herkän testin kotona tän viikon aikana.
Toivon todella että ovat jotain normaaleja tuntemuksia ja raskauteen liittyviä.
Joten nähtäväksi jäänee jälleen.
En vain meinaa uskaltaa tehdä testiä, koska pelkään negatiivista, mutta samalla haluaisin jo kiiruhtaa tekemään.
 
iK
Oho. Yllätyin että tuli noin vahva ovisviiva! Ei vielä plussa kuitenkaan, eikä oo mitään limoja ja tai muutakaan. Ehkä vähän jomottaa alamahaa mut aattelisin olevan vielä menkkojen jälkimaininkeja. Ehkä sielä follikkeli kasvaa (y) Mutta tää vähän selittäis mun muita vaivoja, koska mulla sappi välillä kramppaa hormonaalisten asioiden vuoksi ja oon ihmetellyt miksi se nyt on vähän ärtynyt.

Voisin kuvitella että nyt tuo viiva vielä haalenee ennen kuin tulee kunnolla plussa. Eikös niin ollut monellakin käynyt? Tää oli päivän tokasta pissasta nyt klo10.

785E0DAE-DA26-4B32-9EB0-4D810B670D81.jpeg
 
En yhtään jotenkaan nyt jaksa näitä ovistikkuja :unsure: Nyt ainakin 3 päivää näyttänyt tälläisiä tikkuja, onko tämä samaa kun digitesti näytti viime kierrossa ainakin 6 päivää vilkkuvaa hymynaamaa? Onko tässä jotain vikaa kun hormonimäärän näyttää lisääntyneen mutta en saa kiinni lh-huippua. Noh, toki se nyt voi olla vielä tulossa, mutta viime kierrossakaan en täysin tasavahvoja viivoja saanut, digitestit loppuivat keskeno_O ähh niin turhauttavaa! Olisi ihan kiva tietää, tapahtuuko ovis edes ollenkaan. Aikaisemmin oli vasemman puolen kipuilua ja hieman lisääntynytt vuotoa, kipuilua ei ole enää pariin pv ollut.........
 

Attachments

Moikka, voisin liittyä joukkoon! :) Jonkin aikaa lueskellut jo täällä, mutta nyt vasta uskaltauduin mukaan :p Nyt kp 24/28(?) ja yk 7 Piinapäivät menossa dpo 9. Tässä kuussa ensimmäistä kertaa tikuttelin ovista.. Jännityksellä odotan, että tuottaako tulosta :confused:

Mulla on kierrossa ollut tässä vuoden aikana suurta vaihtelua (27-38), sen takia kysymysmerkki perässä. Kävin kesäkuussa lääkärissäkin sen takia ja kun tammikuusta alkaen maitoa tullut puristamalla tippoina rinnoista.. Halusin tarkistaa, että ei mitään isompaa vialla, joka haittaa raskautumista.. Hormonit yms. oli ainakin kunnossa, syyskuussa olis edessä ilmeisesti ultrausta. Ellei tuu plussa ennen :love: Jännä kuitenkin kierto palautui *kop kop* normaaliksi heti lääkärin jälkeen, nyt on jo kolme kiertoa ollut säännöllisiä o_O

Mulla on siis ennestään yksi lapsi, joulukuussa 6v täyttävä poika :love: Miehelle olisi ensimmäinen kyseessä. Itse oon 28v ja mies 26v :)
 
@chili_ Muistelisin, että itse sain aikanaan vaan tuota tasoa viivoja ja siirryin sit digitesteihin.

@Emerentia maidon tulo vois viitata koholle jääneisiin prolaktiinitasoihin, mutta ne ilmeisesti ok?

Täällä nurinperisesti iloittiin tänään pelkästä viivanpaikasta raskaustestissä! Alkaa hormoonitasot laskea normaaliksi!
 
@Marlen Vähän sillä ajatuksella meninkin lääkäriin.. Mutta joo se tarkastettiin ja oli ihan normaalilla tasolla. Vähän päälle 300 muistaakseni. Muutama vuosi sitten jouduin ottamaan jälkiehkäisypillerin ja sen tiimoilta mulla tuli kans tippoina maitoa varmaan nelisen kuukautta.. Mutta se loppui kyllä selvästi, kun elimistö tasaantui sen pillerin jäljiltä o_O
 
Moikkis.

Tervetuloa uusille! Kivaa, että joukko kasvaa. Muutenkin mukavan aktiivinen palsta. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja toivotaan, että tässä kierrossa käy kunnon plussapuhuri. Kovasti tsemppiä myös piinailijoille!

@Miina- Tsemppiä teille spermatestiin, josko ne kotitestit olisi väärässä.

@Minimali Pahoittelut keskenmenosta ja paljon tsemppiä.

@Alinah92 Hui, kuulostaapa pelottavalta. Toivottavasti lääkärit saavat pian selville, mikä miestäsi vaivaa. Pikaisia paranemisia.

@Marlen Tsemppiä kovasti uuteen yritykseen.

@Luumupuu_ Mulla on toiminut ainakin hyvin noi Raskauskeijun liuskat, mutta kokeilemalla selviää.

@Naissoturi Toivottavasti kaikki on kunnossa.

Tässä mun eilisen testi. Josko se ovulaatio tapahtuis muutaman päivän sisään.
 

Attachments

Chili samaa täälläkin eipä vahvene yhtä paksuksi:(

IK, Sulla kyllä tapahtuu pian, tulkitsisin tuon jo plussaksi,

Mäkin siirryn ensi kiertoon suoraan digitesteihin, eipä tarvi arvuutella enää viivojen vahvuuksia.
Voihan tuo kierto olla vielä sekaisin minipillereiden lopetuksestakin.
 
iK
Chili samaa täälläkin eipä vahvene yhtä paksuksi:(

IK, Sulla kyllä tapahtuu pian, tulkitsisin tuon jo plussaksi,

Mäkin siirryn ensi kiertoon suoraan digitesteihin, eipä tarvi arvuutella enää viivojen vahvuuksia.
Voihan tuo kierto olla vielä sekaisin minipillereiden lopetuksestakin.
No eikö! Mäkin tulkitsisin muuten, mutta puuttuu kaikki normit limat ja tuntemukset ja himot mitä mulla yleensä tulee. :D Noh, seurataan tilannetta. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Kiitos @Tillukkainen ja @sucrine tsempeistä! Pakko yrittää pitää mieli positiivisena, vaikka aika ajoin tekis mieli heittää hanskat tiskiin :unsure:

@Luumupuu_ mie olen käyttänyt niitä raskauskeijun ovistestejä ja hyvin näyttäneet ovis plussan.

Tervetuloa @Emerentia ja @Saltsu_!

@iK minusta tuo on plussa (y)

Sain huomiseksi varattua soittoajan gynelle. Aion joka tapauksessa aamulla aloittaa syömään letroja. Tässä kuussa ei kyllä ole varaa käyä ultrassa siellä yksityisellä, mutta katsotaan mitä se gyne sanoo. Viimeksi mietti jos pääsisin ultraan jo julkiselle puolelle, kun aikoo tehdä sen lähetteen joka tapauksessa. Pääsee mieskin tutkimuksiin (n)
 
iK
Joo mä oon kyllä vähän ulalla tosta mun testistä. Viimeks ovis oli KAI kp10, mut mietin että olikohan se sittenkin kans jo aikasemmin. (n)(n) Mutta mun on vaikea uskoa silti että toi olis vielä plussa, koska muita oireita ei ole. Ja menkat loppui vasta kolme päivää sitten. Tossa testissä kontrolliviivakin on kuitenkin reunaltaan tummempi kuin nyt saatu testiviiva, eli ehkä oottasin testiviivan vielä tummuvan.

Oon kyllä myös flunssassa. Ehkei siksi tee mieli. :ROFLMAO: Yleensä oviksesta kertoo nimittäin limat ja halut. Nyt ne vielä puuttuu. Pyöritän toki mielessäni asioita liittyen kystaan. Että jos sillä (oikea) puolella on nyt kova yritys ovuloida, mutta kystan takia ei toimikaan....

Halleluuuuuja on to se gyne!
 

Yhteistyössä