.

Täällä taisi olla kommentointia eri raskaustesteistä. Kaapissa on nyt ollut useampaa eri niin olen testaillut. Innostuin tilailemaan vähän liikaakin. :whistle:

Plussasta on noin viikko ja on rv 7 (hedelmöittymisen perusteella 6). Ekassa on kaksi testiä eiliseltä. Liuska on Sofin ja puikko CB plus.
https://aijaa.com/Pe2YDO

Tokassa on tältä päivältä yllä Sofin liuska ja alla Pregcheck.
https://aijaa.com/kux03X

Clearblue nopea tulos -puikolla en onnistunut saamaan mitään, edes kontrolli-ikkunaan. Liotin samassa kuin alemman kuvan liuskoja. Oli siis ehkä viallinen.
 
Kiitos :love: Onko sulla kuinka pitkä kierto nyt ollut? Tsemppiä sinnekin!
Kiitos. Pillerit lopetin toukokuun lopussa, jolloin oli myös viimeisimmät menkat/tyhjennysvuoto. Nyt menossa kp 91. Viikko sitten lauantaina viimeksi tein negatiivisen raskaustestin. Tiistaita odotan kuin kuuta nousevaa, kun on se neuvolalääkärin aika. Mä oon niin huono odottamaan mitään. :oops: Onneksi avopuoliso on tukena koko ajan ja vähän jarruttamassa ja rauhoittamassa mua.
 
Voi höh! Toivottavasti saatte sitten apua ja kierrot käyntiin! Oliko sulla joku tausta? (pcos?) Tsemppiä! Odottaminen ja epätietoisuus on inhottavinta!
Taustalla PCOS ja kilpirauhasen vajaatoiminta sekä runsaasti ylipainoa. En juurikaan muista, millon olisin ovuloinut, eikä menkkojakaan ole ollut ilman pillereitä, vaikka oon ollut laihempikin. Pillereitä oon syönyt enemmän ja vähemmän 11 vuoden ajan. Toivottavasti sais suht nopeasti apuja. Kuitenkin aika toivotonta, jos ei kerta ovulaatiota tapahdu. Välillä tuntunut pientä katkeruutta, kun ihmiset ympärillä raskautuu ja ku itse ei edes "pääse" yrittämään, mutta se on onneksi ohimenevä tunne ja kestää vain pienen hetken. Osaan silti iloita ja oon onnellinen, kun täälläkin ryhmässä joku saa plussan ovis- tai raskaustestiin tai pääsee aloittamaan yrityksen. :rolleyes:
 
Hyppään mukaan! Olen 35v ja jännään nyt dpo9 ja kovasti nippailee ja viluttaa. Miten nää päivät menee niiiin hitaaaaastiiiii!!!!

Myönnän olevani himotestaaja :D.

En kykene käyttää hormonaalista ehkäisyä, joten tämä oli vähän vahinkolaukaus miehen puolelta. Mun puolesta kolmas saisi tulla, mutta mies on toistaiseksi erimieltä. Itsepähän laukoi :D
 
Viimeksi muokattu:
Osaan samaistua tunteisiisi @Nuttu92 kun tärppiä ei kuulu valtaa pelottavat ajatukset pään ja kaikki kauhuskenaariot.
Me yritettiin vuosi ja vihdoin saimme plussan:) ennen tätä ei edes haamun haamua.
Itselläni oli melko lyhyt kierto ja lyhyt luteaalivaihe siihen päälle, gyne määräsi terolutkuurin huhti-kesäkuulle, kierto parani ja nyt elokuussa saatiin plussa, tsemppiä kovasti teille!
 
Täällä taisi olla kommentointia eri raskaustesteistä. Kaapissa on nyt ollut useampaa eri niin olen testaillut. Innostuin tilailemaan vähän liikaakin. :whistle:

Plussasta on noin viikko ja on rv 7 (hedelmöittymisen perusteella 6). Ekassa on kaksi testiä eiliseltä. Liuska on Sofin ja puikko CB plus.
https://aijaa.com/Pe2YDO

Tokassa on tältä päivältä yllä Sofin liuska ja alla Pregcheck.
https://aijaa.com/kux03X

Clearblue nopea tulos -puikolla en onnistunut saamaan mitään, edes kontrolli-ikkunaan. Liotin samassa kuin alemman kuvan liuskoja. Oli siis ehkä viallinen.
Mä jouduin tuota testiä katselemaan uudestaan niin sitten vasta lähti tulemaan se pissa pitkin tikkua. Aluksi ei tapahtunut mitään.
 
Noniin mä voisin liittyä kyllä mukaan tähän ovis rytäkkään. Kaikesta päätellen se tapahtuu viimeistään huomenna. Sen verran vahvat kivut ollu tänään aaltoillen ja ihmeellisesti tissitki alkanut kipuilee,ei mulla ennen ole ovikseen liittynyt semmosta ja liman eritys ollut tänään kyllä aika noh en tiedä miten sitä voisi noin paljon edes tulla :ROFLMAO: :oops: elikkä jospa huomenna tulee se kipu, että ei kärsi kävellekkään, ellei tule jo tänään mut mulle voisi huomiselle laittaa sitten dpo0 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Appelsiiniomena
Suurkiitokset vastanneille.
No katsotaan miten käy, ennen en ole mitään tälläistä kokenut. Tosin kiinnittymisvuotoa on tullut kahdessa raskaudessa. Vuoto loppui myös heti.
Haluaisin vaan jo tietää, tämä piinistely on niin...:(

Wintersun, Luteaalivaihe on 11-12pv ainakin ollut. Mutta nyt minipillereiden jälkeen vuoto pysynyt pois, eli siksi en tiedä kiertoni pituudesta mitään. Mutta ennen viimeisintä raskautta oli 26-27pv.

Appelsiiniomena, mulla kävi tismalleen noin eka vahvat viivat ja samana iltana jo ihan hailukka toinen viiva. Ihan kun mun testit tuossa kuvassa:oops: testailin lisää mutta en saavuttanut tasavahvaa tai vahvempaa eli oviksen huippua.

Miinalle tärppionnea:love:

Ehkä nyt keskityn leffaan oman kullan kainalossa:love:
Palailen taas kertomaan kuulumisia

Mukavat lauantai illanjatkot
 
@Sarianne81 mä olen molemmissa raskauksissa tuntenut kiinnittymisen, todella voimakkaana ja kaksinkerroin vetävänä kipuna. Kuullostaa samalta tuo sinun tilanteesi, toivottavasti olisi sitä :love:

Toivoisin listaan päivitettävät asiat punaisella, meillä on niin aktiivinen ketju että jää helposti huomaamatta tekstin seasta :)
 
Haha huvittaa tuo joukko-ovulointi :LOL: Nyt olisi jo hyvä tsäänssi laskelmoida sitä 20% paikkansa pitävyyttä :D Tsemppiä kovasti kaikille, jotka eivät vielä uuteen kiertoon ole "joutuneet". Ite odottelen vielä miestä kotiin :whistle: Oli ainakin "kiva"tuntea taas ovuloitin km jälkeen, vaikkei tästä kierrosta muuta kehkeytyisikään. Viime kierrossa sitä ei kyllä vielä tällaisena ollut enkä toki saanut tikutettuakaan. Jos menkat alkaakin jo 28-29, eli luteaalivaihe jää lyhyeksi, niin mikä on se hormonilääke, jolla luteaalivaihetta saa pidennettyä?? Minulla on meinaan gyne syyskuun alussa ja voisin heti kysäistä siitä, jos tietäisin tarkemmin :) Esikoinen sai kyllä toisaalta alkunsa muistaakseni juuri tällaisesta myöhäisestä oviksesta, ensin taisi viikon cb digital vilkuttaa ja sit nopea ovis. Täällä on niin ihana tsemppi kyllä että kertakaikkiaan en malta olla lukematta kun spostiin tulee viesti jonkun kommentista :love:
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine
iK
Ovisrytäkkä! :D Mulla on kans ollut niin turvoksissa alamaha, vv lisääntynyt ja jotenkin etova olo, että nyt vaan päätin uskoa oviksen tapahtuneen. Mies tuli just töistä ja onnekdi näytti jo vihreää valoa pupuiluille kun ovuloiva vaimoke on heti kinuamassa :LOL::LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: Luumupuu_
TOIVEENA VAUVA 2019

26.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 64/23.............yk 3
Lunart....................kp 60/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 58/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 55/?...............yk 1
Autumnn...............kp 50/xx..............yk 12
Eufemia85.............kp 39/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 36/xx.............yk 1
Kumiankka1...........kp 34/28............ya 5/17
KaikkiPojatJaTytöt..kp 32/25-28......yk 1
aanskuh................kp 30/35.............ya 7/17
Alinah92...............kp 30/28-29.........ya 2/16
Hemppanen..........kp 29/29 .............yk 5
Sofi86....................kp 29/28-32.........yk 8
Pihlaja87...............kp 29/26..............yk 7
Tiinaliina1..............kp 27/31..............tjot
Tillukkainen...........kp 24/25-28.........yk 11
Rosemarie.............kp 24/xx...............yk 2
Saltsu_..................kp 22/28..............yk 1
chili_......................kp 21/28-29.........yk 2
Alviita.....................kp 21/33-36.........ya 8/18
Lillium....................kp 20/26-28..........yk 4
Laima.....................kp 20/28..............yk 2
Minimali..................kp 19/30-32..........yk 2
Ngale......................kp 18/30................yk ?
Appelsiiniomena.....kp 17/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 16/30................yk 1
Janskusdff..............kp 16/28................yk 4
Sarianne81.............kp 16/xx................yk 1
iK............................kp 14/28...............yk 4
Miina-.....................kp 14/27................yk 6
papupata12............kp 13/29-32...........yk 2
Siltsu......................kp 13/?..................yk 2
Nelly31...................kp 13/35................yk 2
Wintersun...............kp 12/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 11/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 11/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 11/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 10/30................yk 3
Bubble92.................kp 10/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 8/21-38..........yk 14
Kathii.......................kp 7/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 7/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 7/28-30..........yk 9
Naissoturi................kp 6/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 4/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 4/27...............ya 5/16
Keijukuningatar.......kp 3/??................ya 5/18
Tiutau13..................kp 1/26-33..........tjot
Toiveikas92.............kp 1/34................yk 9
Emerentia................kp 1/28(?)...........yk 8
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
1986/13...................kp x/xx................ya 8/18
Vauvameille.............kp x/xx................yk 16
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 19
Hemppanen.......dpo 14
Alinah92.............dpo 13
Tiinaliina1...........dpo 10
Vauvameille........dpo 9
Tillukkainen........dpo 9
Sarianne81.........dpo 8
Rosemarie..........dpo 6
Lillium.................dpo 5
Ngale..................dpo 3
Chili_..................dpo 1
iK........................dpo 1
Siltsu...................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Ihana huomata että monella nyt hetket käsillä.
Tämän porukan henki on ihan käsinkosketeltava, kaikki samalla asialla mutta monesta eri lähtökohdasta.

Itse odottelen että kroppa käynnistyisi hormonikierukan jäljiltä, alavatsaa täälläkin jomottelee melkoisesti, josko edes jotain olisi siis tapahtumassa. Huomenna 3vk poistosta eikä mitään vuotoa ilmaantunut. Mä niin odotin sitä kammo tyhjennysvuotoa kun kaikki siitä varoitti.

Hassua huomata etten tunne omaa kroppaa ollenkaan, ei tietoa kierroista tai ovulaatioista kun ei ole tarvinnut niitä miettiä. Nyt ihan mielenkiinnosta olen tosiaan seurannut aamulämpöjä ja muutenkin oloja. Itsetutkiskelu jatkukoon.

Kiire sinällään ei pitänyt olla kun alunperin haaveilin että ens heinäkuussa kun olisi aika käsillä. Tässä on vielä hyvin aikaa käynnistellä moottoria. Jostain syystä, liekö ryhmänpaine, olen alkanut kuitenkin malttamattomaksi.

Ihanaa alkavaa sunnuntaita kaikille ja toivotaan tuulta peiton alle!
 
Minut voi nyt siirtää plussanneisiin, digi tänään raskaana 2-3:love:

Itse tunsin kiinnittymisen myös todella pistävänä kipuna, en ole koskaan tuntenut vastaavaa, meinasi melkein viedä jalat alta! Olisin muuten ollut kauhuissani mikä minua vaivaa, mutta tajusin, että dpo päivät sopi kiinnittymiseen. Toivotaan että on pieni tarrannut kiinni :X3: @Sarianne81
 
  • Tykkää
Reactions: rubikinkuutio
@Toiveli onnea! Aivan ihana uutinen!!!
Onnea kaikille plussanneille!

Minulla dpo9 ja kamppailen tässä että testaisinko vai en. Ehkä en. Huomenna vasta. Eilen olin nuotiolla lasten kanssa paiatamassa makkaraa ja kotona hätkähdin sitä kuinka etovalta savun haju tuntui. En pidä siitä normaalistikaan, mutta nyt haju oli sietämätön. Toiveita heräsi :whistle:. Muuten ei oikein ole mitään oireita mahan nippailujen lisäksi. Rinnatkin ovat ihmeen rauhalliset, ei paljoakaan jomotuksia. Normaalisti (myös viime kierron kemiallisesta) rinnat on jo tässä vaiheessa hyvinkin arat.
 
Onnea Toiveli, paljon tarrasukkia matkallesi, toivon niin että olisi ollut kiinnittymisestä johtuvaa kipua.

Miina, kiitos. Toivotaan parasta, teille paljon tärppionnea:love:

Ik, tervetuloa piinailemaan:love: hyvä että saitte talleteltua.

Täällä piina jatkuu...:X3:
 
@Toiveli onnea! Aivan ihana uutinen!!!
Onnea kaikille plussanneille!

Minulla dpo9 ja kamppailen tässä että testaisinko vai en. Ehkä en. Huomenna vasta. Eilen olin nuotiolla lasten kanssa paiatamassa makkaraa ja kotona hätkähdin sitä kuinka etovalta savun haju tuntui. En pidä siitä normaalistikaan, mutta nyt haju oli sietämätön. Toiveita heräsi :whistle:. Muuten ei oikein ole mitään oireita mahan nippailujen lisäksi. Rinnatkin ovat ihmeen rauhalliset, ei paljoakaan jomotuksia. Normaalisti (myös viime kierron kemiallisesta) rinnat on jo tässä vaiheessa hyvinkin arat.
Oijoi! Toivotaan parasta, eli plussaa!:love:

Olin pari päivää käymättä täällä ja yli 150 viestiä oli tullut luettavaa!:ROFLMAO: arvatkaas menikö aivot sekaisin että kenellä oli mitäkin!:LOL:

@Miina- mulle voi päivittää 26.8. Kp1(n)
 
Hurjasti onnea @Toiveli ! Ja onnea myös muille plussanneille ja plussatuulia tähän oviksen aaltoon osaa ottaneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

On:tänään en enää saanu viivaa tihrustettua r-testistä, jee! Samalla testasin mielenkiinnon vuoksi PC ovistikun ja digin, hailura viiva ja tyhjä ympyrä. Eli joko tm jäljiltä lh koholla tai uusi kierto käynnistymässä, toivotaan jälkimmäistä!
 

Yhteistyössä