.

@Sarianne81 kyllä tuossa on väriä ja selkeä viiva, omakohtaisesti ei pc koskaan ole vääriä plussia antanut. Voisko olla että ovis olisi ollutkin myöhemmin?
Sekin voi olla mahdollista, Sitä tikuttelin, enkä tasapaksuja viivoja tässä kierrossa saanut. Mutta jotain kiinnittymisen yritystä varmaan ainakin on ollut.

Ik, rahaa palaa testeihin, mutta kyllä tässä taas parin päivän päästä uutta testiä kehiin.

Voimahaleja Li88:love:

Kathii,
se on suurin pelkoni:(
 
@Naissoturi ainakin minulle gyne sanoi km jälkeen, että 6+ jälkeen voi tulla jo ultraan jos haluaa varmistaa, että siellä on jotain lähtenyt kasvamaan, näkyisikö sitten jo kohdun kasvu ja jotain muuta? Ilmeisesti sitten rv8 viimeistään tulisi näkyä jo ruskuaispussi ja kyllä sieltä silloin hyvin sikiö ja sykekin jo löydetään. Näin muistelen, joku voi korjata jos olen väärässä. Mutta niinkuin toi rv6 ois semmonen joku rajapyykki et sen jälkeen näkee jo merkkejä raskaudesta (n)
 
@Sarianne81 toivottavasti lähtisi viiva vahvistumaan, kyllähän tuo ihan selvästi nähtävissä tuossa on!

@Li88 pahoittelut uudesta kierrosta.

@Wintersun no tulihan se ovis sieltä! (y)

@chili_ toivotaan, että viiva pärähtäisi pian testiin kun oireitakin on! Mullakin on jotenkin hirmu varma fiilis tästä kierrosta, toivotaan että fiilis olis oikea. Yleensä tämä olo on ollut vain noissa kemiallisissa ja keskenmenneessä. Yllättäen tänään dpo8 kuitenkin nega. :ROFLMAO: ei vaan malttanut olla testaamatta.
 
Pahoittelut @Li88 uudesta kierrosta :unsure:

@Wintersun noniin (y) ei taida mennä päällekäin kontrollin kanssa. Tsemppiä odotteluun, toivotaan parhaita mahdollisia uutisia! :)

Tyhmyydestä taas kärsii :ROFLMAO: opinkohan koskaan ettei noita herkkiä kannata tehdä kun kaikissa on haamu :cautious: voisko joku kehitellä semmosen testin joka kertoo heti oviksen jälkeen et onko hedelmöittynyt vai ei :LOL::ROFLMAO: ....kärsimätön :whistle:
 
Jahas, en ehtiny ees testailemaan tässä kierrossa kun menkat alkoikin eilen. Pari päivää etuajassa siitä mitä luulin että olis pitäny, mutta en kyllä ollut aivan varma oviksenkaan tarkasta ajankohdasta. Eli kp 2/28, yk 3 menossa nyt.
 
Tiiättekö sen tunteen ku pitäis olla ennustettu ovis mutta testit näyttää ihan jotain muuta:unsure:.. Noo jos se tästä vahvenis vielä :( En tiä kannattaisko mennä gynellä käymään kun kierto on sitä 22-26, jättääkö mun pieni kierto sillon tällöin vaa ovulaation väliin??o_O kuva aamun testistä. Hyviin haalea, jotenki nään vaa sen testiviivan vain tossa:unsure:
 

Attachments

Hmm...mietin et koska kannattais testailla kun ovis oli tosi aikaisin kp13 ja siis nyt dpo8. Tuntuu et menkkojen alkamispäivään ikuisuus, niin kuin kyllä kaikilla piinaajilla:whistle: en haluis negaa ns. turhaan nähdä jos vaikka oiskin tärpänny. Hyvä tunne on kyl tästä kierrosta, semmonen rento olo, vaikka jännää on. Tärkeää on oma vointi, mut myös mies on ollu rentoutunu ja se on kiva, kun välillä tuntuu et kun ite on koko aika vauvaodotusta täynnä niin toinen alkaa myös tressaa. Yhteinen asia tää tie on ja oon kiitollinen et mies elää mukana eikä dissaa vauvahuuruisia puuskiani, suunnitella lastenhuonetta vatsan vihlaisun perusteella :LOL: kärjistettynä
kaikille tsemppiä alkavaan viikkoon.
 
@vauvameille @Laima @Li88 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ja kovasti tsemppiä uuteen kiertoon. Ehkä kesäkuu on meidän kuu. (y)

@Cara-mel Hienoa, plussatuulia sulle! (y)

@Pikku 3 ♥️ Voi höh! Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu. (y)

@chili_ @Naissoturi Varhaisultraan voi ainakin mennä viikosta 6 eteenpäin, jolloin pitäisi näkyä jo sydämensyke. Aiemmasta ei tietoa.

@Sarianne81 Viivan vahvistumisia! :love:

@Ilonetsijä Tervetuloa mukaan! Itse teen testin vasta, kun menkat on jo myöhässä, mutta monet olisivat varmaan testanneet jo. Onhan se osa sitä jännitystä. :D On niitä plussia yllättävän pienilläkin päivillä näkynyt. Mutta mitä lähemmäs menkkoja maltat odottaa, sen todennäköisemmin plussa näkyy. :) Olipa poliittinen vastaus. :LOL::ROFLMAO:

Tsemppiä ja plussatuulia muillekin. :) Mulla pikkasen tylsä vaihe tällä hetkellä. Viikon päästä voi taas aloittaa ovulaation metsästyksen. Testit odottaa valmiina kaapissa. Tänään siis jo motivaatio kohillaan. :D
 
Noniin ei varmaan tarvii tälle kiertoa odottaa ihmeempiä, kun gyne teki r-testin ja nega oli. Eikö neuvolan testit oo kuitenkin herkempiä, tietääkö joku mitä ne käyttää yleensä? Olin vaan just ennen käyntiä käynyt pissalla että siitä muutamasta tiristetystä tipasta sit teki testin, olisikohan vielä toivoa et oli vaan niin laimeaa näille dpo:ille vielä o_O Ultrasi myös ja sanoi, että ei näyttänyt siltä et just ois vielä menkat alkamassa mutta että ei vielä pysty mahdollisesta raskaudestakaan sanomaan, ei näkynyt mitään kuin vain limakalvoa. Eli joo summasummarum huomenna/ke voi alkaa ihan hyvin vuotamaan, positiivinen asia oli että sain nyt 3kk terolut-kuurin kokeiluun luteaalivaihetta pidentämään :):)(y):) Se valoi uskoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Noniin ei varmaan tarvii tälle kiertoa odottaa ihmeempiä, kun gyne teki r-testin ja nega oli. Eikö neuvolan testit oo kuitenkin herkempiä, tietääkö joku mitä ne käyttää yleensä? Olin vaan just ennen käyntiä käynyt pissalla että siitä muutamasta tiristetystä tipasta sit teki testin, olisikohan vielä toivoa et oli vaan niin laimeaa näille dpo:ille vielä o_O Ultrasi myös ja sanoi, että ei näyttänyt siltä et just ois vielä menkat alkamassa mutta että ei vielä pysty mahdollisesta raskaudestakaan sanomaan, ei näkynyt mitään kuin vain limakalvoa. Eli joo summasummarum huomenna/ke voi alkaa ihan hyvin vuotamaan, positiivinen asia oli että sain nyt 3kk terolut-kuurin kokeiluun luteaalivaihetta pidentämään :):)(y):) Se valoi uskoa!
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, varsinkin kun näyte oli laimea. Mulla on käynyt niin että sain plussan kotona muutama päivä ennen menkkojen alkua, menin neuvolaan tekemään testin ja oli nega. Käski tulla viikon päästä uudelleen ja sillon saatiin räikeä plussa, tästä toki aikaa ja varmaan herkempiä on nykyään käytössä. Tsemppiä loppuun ja toivottavasti ei vuoto alakaan! :)
 
@Miina- kiitos toivon antamisesta :ROFLMAO: Vähän nyt kuitenkin pakostakin tiputti tuo pilvilinnoista, mut tottahan se on, että niin kauan kuin menkkoja ei näy ni saa olla tyytyväinen (oon muutenkin nyt jokaisesti "ylimääräisestä" luteaalivaiheen päivästä onnellinen) :love::LOL:
 
@Miina- ei sitä varmaan ikinä opikaan!:ROFLMAO: Luultavasti minäkin olen tikuttelemassa jo viikon päästä, vaikka järki sanoo, ettei kannata ennen kun menkat jo myöhässä, jos suoraan haluaisi vahvaa viivaa testiin

@Lllariel varmasti tuskatuttaa, minäkään en ole nyt tässä elämäni ensimmäisessä kierrossa, jossa tikutan ovista niin saanut hailuraa vahvempaa testeihin.. Mutta kuitenkin mullakin jo 2 lasta ja hyvinkin säännöllinen kierto, joten aika varmasti kuitenkin ovuloin.
Eli kotitestit ei todellakaan kerro täyttä totuutta aina!

@chili_ toivoa on vielä!:)

Oma napailua, mulle voi merkitä huomiselle sitten dpo1, oon lähes 100% varma, että tänään on ovulaatiopäivä, vaikka noilla testeillä en kiinni saanutkaan. Muutetaan sitten dpo:ta, jos nyt tuleekin megaoireet ja saan viivat vahvistumaan tulevina päivinä. Limaisuus on tosi vähäistä kierukka-aikaan verrattuna, mutta tuntemukset masussa kyllä viittaisi ovulaatioon. Jos tänään vielä jaksaisi yhdet tallettelut;):love: Sitten voi levätä :D
 
Noniin ei varmaan tarvii tälle kiertoa odottaa ihmeempiä, kun gyne teki r-testin ja nega oli. Eikö neuvolan testit oo kuitenkin herkempiä, tietääkö joku mitä ne käyttää yleensä? Olin vaan just ennen käyntiä käynyt pissalla että siitä muutamasta tiristetystä tipasta sit teki testin, olisikohan vielä toivoa et oli vaan niin laimeaa näille dpo:ille vielä o_O Ultrasi myös ja sanoi, että ei näyttänyt siltä et just ois vielä menkat alkamassa mutta että ei vielä pysty mahdollisesta raskaudestakaan sanomaan, ei näkynyt mitään kuin vain limakalvoa. Eli joo summasummarum huomenna/ke voi alkaa ihan hyvin vuotamaan, positiivinen asia oli että sain nyt 3kk terolut-kuurin kokeiluun luteaalivaihetta pidentämään :):)(y):) Se valoi uskoa!
Meillä labrassa raskaustestien herkkyys on perus 25 mIU/ml eli sama ko apteekin. Tätä myös neuvola käyttää. Ymmärtääkseni herkempiä ei käytetä koska voi näyttää liian aikaisin esim. Kemiallisen raskauden.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
MMMITÄ?!?!??! Teimpä tossa huviksee testin ku oli yks jälellä ja röntgenii menossa... PLUSSA!

Ihanan tehokas oli tällä kertaa "lapsettomuushoidot". On vähän epätodellinen olo. "Vähän" . Eli siis ovuloin joskus kp 10 tietämillä, koska sillon oli ainut kerta kun hommailtiin. MITÄ IHMETTÄÄÄÄ?!?!
 
@Autumnn Ohhoh, melkoinen yllätys, mutta varmasti ihana sellainen!:love: Onnea plussasta! :love: oliko ihan selkeä, ettei tarvinnut tihrustaa? :)

Omaa oirehdintaa, tänään menossa dpo 9 eli kp 23/26 ja oireet sen kun jatkuu. Eilen oli todella erikoiset tuntemukset, teimme miehen kanssa pyörälenkin, jonka jälkeen reisiä alkoi pikku hiljaa pakottaa. Minulla ei siis tuollaisen lenkin jälkeen tule ikinä minkäänlaisia pakotuksia. Iltaa kohden tunne vain paheni ja yöllä heräsin sellaiseen etureisikipuun, että luulin että taju lähtee! Kipu oli aivan jäätävä, ihan kuin pahin kokemani lihaskramppi potenssiin kymmenen, ja tunne vain pysyi ja pysyi. En pystynyt edes kävelemään. Samalla jomotti alaselkää todella kovaa. Itkuhan siinä tuli.. Onneksi tunne aamua kohti helpotti ja nyt reisissä tuntuu enää pieni jomotus. Kenelläkään kokemusta vastaavasta? o_O
Lisäksi rinnat kipeytyi eilen ja tänään tuli suuhun outo maku, jota en saa millään pois. Vatsaa ja selkää jomottelee tasaisesti. Toiveet on korkealla. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay

Yhteistyössä