.

iK
@chili_ No en kyllä mitenkään usko että tarvis huolestua jos sulla on myös vasta dpo9? Kyllähän niitä haamuja voi tulla, mutta toisaalta voi myös olla vasta ihan 1-2pvä sitten kiinnittynyt ja hormonia vadta niin vähän ettei näy välttämättä vielä viikkoonkssn mitään. Älä siis vielä murehdi! :) Mä tein tuosta predictor earlysta km-kierrossa dpo12 ja tuli hätinänähtävä haamu. Ei varmasti olis mulla vielä dpo9 näkynyt. :)

@Autumnn wauuuu!!! Ihana juttu! :)))
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Mä täällä googlettelen taas raskausoireita, putoan kyllä kovaa ja korkealta, jos nyt en ole raskaana. Ihmeellistä paineentunnetta on ollut alavatsassa nyt muutaman päivän, flunssa tuloillaan ja kaikkea muutakin sopivaa. Äsken kahvi maistui ihan homeelle, mikä voi kyllä johtua tästä flunssastakin. Ja jännä maku suussa koko ajan, joka sekin voi johtua tästä flunssasta. Tämä on kyllä tuskaa, miksei vaan osaa ottaa rennosti ja odottaa menkkojen alkamista, siihenkin tuntuu olevan niin pitkä aika kun ensi maanantaina pitäisi alkaa. Pakko varmaan huomennakin sitä negaa testata, katsoin että dpo9 45% saa plussan näkyviin, vaikka en kyllä usko kun tänäänkin oli ihan selvä nega.
 
Mulla nyt dpo 7 ja piinailen täällä! Ei vaan mitään merkkejä eikä kiinnittymisvuotoa. Ei kyllä tässä kierrossa kovin kovasti edes yritetty, kun kesäkuun vauva olisko töiden kannalta parempi, mutta silti olis vaan ihanaa ,kun tärppäis jo nyt.:)
Mulla on molemmista aiemmista lapsista tullut kiinnittymisvuotoa, joten vähän tuntuu, että nyt ei sitten tärpännyt. Onko muilla tullut?
 
Niinhän se dpo9 on vielä vähän. Huomenna aamulla voisin testata..ja taas tuskastella, että no on se dpo10:kin vielä vähän jos ei mitään näy :LOL: Voijjee, vielä puuttuu menkkajuilimiset, mutta ei ne aina välttämättä tule kun vasta samalla vuodon alkamisen kanssa. @Wintersun täällä myös jotenkin "turhan" positiivinen olo, nyt tarvis vähän suunnan muutosta :rolleyes:
 
Apua kuinka ootte ollut ahkeria tänään kirjoittamaan. Pitäisi olla kynä ja paperia kun puhelimella selailee :ROFLMAO: kaikkea ei muita kommentoida.

Tänään vasta päivällä pääsin testin pariin. Eli tänään se kp30 dpo ehkä n.11. Aptec niminen apteekin testi. Yritin löytää vanhan kunnon apteekin oman, mutta ei ollut. Saman näköiseltä tuo puikko toki näyttää. Väärän värinen korkki vain. No minä en tiedä, mutta tänään on vapisuttanut pelkästä jännityksestä testin teon jälkeen. Minun mielestä erilainen viiva kuin muut viivanpaikat ja näkyy edelleen useamman tunnin jälkeen. Laitan kuvan 5 min testin teosta ja sama musta valkoisena. Näkeekö teistä kukaan mitään.? o_O Ihan hitusen siinä on livenä myös väriä. Aiempiin viivapaikkoihin ei ole auttanut värien Muokkaukset. Tämä näkyy selvästi erilailla. En tiedä kuinka tuo testi antaa viivanpaikkoja, onko kokemuksia? Oireita ei ole muuta kuin menkkamaiset krampit silloin tällöin. Niitä on oudon paljon. Muuten on normi olo. Poskia on tänään kuumottanut.
Kuolen ehkä tähän jännitykseen :ROFLMAO:

https://aijaa.com/BMBkX5

https://aijaa.com/fQDdMu

Oikeasti mä olen ihan normaali työssä käyvä perheenäiti, joka on nyt vähän hurahtanut tähän testaamiseen. Tämä on ihan varmasti meidän viimeinen kerta, kun täällä jännäilen.
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 8 tänään ja haamu testattu, vastaava kuin mitä viime kierrossa jo iloitsin ja miehelle esittelin.. äsken vessassa vv mukana vaaleanpunaista ja veriviiru, koitan pitää jalat maassa ja ajatella että paikat vaan kuivat. En halua taas pettyä :oops:
 
Laskisin tuon ehkä jo plussaksi. Luultavasti saat vielä vahvempaa, mutta sanoisin et viim. huomenna ovisplussa. Mulla monesti vaan se reuna tummempi.
Juuri se vain reunan tummuminen mua hämäsi. Nyt on kyllä säryt iltaa kohden sitä luokkaa että varmaan tänään ovis.
Muistanko oikein että sullakin @Wintersun tulee kivut pian lh plussan jälkeen...eikä vuorokauden kuluttua niinkuin yleisesti pidetään.
Oletan siis että irtoaminen tapahtuu kun on kipeimmillään.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

4.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 73/23.............yk 3
Lunart....................kp 69/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 67/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 64/?...............yk 1
Eufemia85.............kp 48/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 45/xx.............yk 1
Kumiankka1...........kp 43/28............ya 5/17
KaikkiPojatJaTytöt..kp 41/25-28.......yk 1
aanskuh................kp 39/35..............ya 7/17
Alinah92................kp 39/28-29.........ya 2/16
Pihlaja87...............kp 38/26..............yk 7
Rosemarie.............kp 33/xx...............yk 2
Saltsu_..................kp 31/28...............yk 1
LaTiLa...................kp 31/28-37...........tjot
chili_......................kp 30/28-29..........yk 2
Autumnn................kp 30/xx................yk 13
Minimali..................kp 28/30-32..........yk 2
Ngale......................kp 27/30................yk ?
Appelsiiniomena.....kp 26/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 25/30................yk 1
Janskusdff..............kp 25/28................yk 4
Sarianne81.............kp 25/xx................yk 1
Miina-.....................kp 23/27................yk 6
papupata12............kp 22/29-32...........yk 2
Siltsu......................kp 22/?..................yk 2
Nelly31...................kp 22/35................yk 2
Janski26.................kp 22/26-28..........yk 3
Wintersun...............kp 21/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 20/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 20/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 20/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 19/30...............yk 3
Bubble92.................kp 19/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 17/21-38.........yk 14
Peanut_butter..........kp 17/28-32.........yk 1
Kathii.......................kp 16/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 16/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 16/28-30..........yk 9
Naissoturi................kp 15/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 13/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 13/27..............ya 5/16
Keijukuningatar........kp 12/??..............ya 5/18
Sofi88......................kp 11/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 11/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 10/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 10/34..............yk 9
Emerentia................kp 10/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 10/29..............yk 6
Sennay....................kp 6/xx................yk 2
Tiinaliina1................kp 6/31...............tjot
Vauvameille............kp 4/26-28...........yk 17
Lillium.....................kp 3/26-28...........yk 5
Laima......................kp 3/28................yk 3
Cara-mel.................kp 2/26-28...........yk 1
Li88.........................kp 2/30................yk 3
1986/13...................kp 2/xx................ya 8/18
Alviita......................kp 1/33................yk 1
iK.............................kp 1/28................yk 5
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 28
Alinah92.............dpo 22
Sarianne81.........dpo 17
Rosemarie..........dpo 15
Ngale..................dpo 12
LaTiLa................dpo 12
Chili_..................dpo 10
Miina-..................dpo 9
Uhups.................dpo 9
Janski26.............dpo 9
Ilonetsijä.............dpo 9
Bubble92............dpo 8
Siltsu..................dpo 6
Jonxu..................dpo 4
Peanut_butter.....dpo 4
Vuuti...................dpo 3
Marlen................dpo 3
Naissoturi...........dpo 2
Lllariel.................dpo 1
Kathii..................dpo 1
Wintersun...........dpo 1
Luumupuu_........dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
iK
@LaTiLa No hitsit, varsinkin muokatussa niinkuin olis jotain! Kyllä mä näen! Jännääää!!

Itekin piti tänään uittaa yks pc r-testi ja kääntelemällä ja vääntelemällä pystyin kuvittelemaan viivan kohtaan viivanpaikan. Eli ei siinä kyllä mitään näkynyt. :LOL: Niin kuin en olettanutkaan koska km-kierrossa kun näkyi early predictorilla haaaaaaaaaalea haamu kp12, niin pc ei näkynyt. Toki kun oli km-kierto niin ei ollut muutenkaan varmaan ihan normi hormoninousut, luulen. Mutta pitipä silti vähän piinata, u know!

Nyt mä yritän sitkutella että huomenna en testaa, mutta jos ei oo menkat alkaneet ylihuomenna niin sit silloin testi. (y) Sitten on jo kp24, joka on 3 päivää enemmän kuin viime kierrossa ja se on mulle melko jees!

Oikeesti on kyllä todella menkkamaisia oloja, ei-raskautunut fiilis ja vv semmoista että pian starttaa. Aika blaah, mut nyt vaan toivon et joka päivä kunnei kierto ala, pidentää uutta kiertoa taas normaalia kohti. (y)
 

Yhteistyössä