.

Ohohh @rosemarie nyt äkkiä r-testiä tekeen! :):):) Täällä dpo11 eikä menkkoja vielä kuulu, en kerinnyt tehdä aamulla testiä enkä oikein ollut orientoitunutkaan, kun oli eilen niin menkkaolo jo. Mut nyt taas ei oo (n) Ehkä ne pahahtaa päälle sit yhtäkkiä :LOL::poop: Miten pitkään ois hyvä olla pissa rakossa ennenku tekee testiä näillä päivillä??
 
Moi kaikille!
Uusi kuumeilija ilmoittautuu! :)

Meillä uusperhe jossa minä 32, mies 40. Minulla edellisestä liitosta 2 lasta, synt. 2008 ja 2010 ja miehellä 1 lapsi synt. 2012. Yhteistä vauvaa kuumeillaan ja yritetään nyt yk1.

Ovulaation kuvittelin olevan täysin hukassa, koska ennen tätä yritystä käytin hormonikierukkaa vuodesta 2010 ja sen jälkeen 4kk minipillereitä, nyt ennenkuin jätettiin ehkäisy pois. Kuitenkin clear bluen ovistestillä bongasin oviksen vilkkuvalla hymiöllä su 26.8 & ma 27.8 ja pysyvän hymiön ti 28.8. Ovulaatio on siis tod.näk. ollut viime keskiviikkona, 29.8.

Nyt on kulunut viikko oviksesta, ja olo on kovin väsynyt, vatsa tuntuu pinkeältä ja valkovuotoa on runsaammin ja on jopa vähän hiivatulehdus-tuntemuksia..(n)

Tein aamulla r-testin joka oli nega. :(Toisaalta, vasta viikko oviksesta joten ehkei vielä pitäisi hätäillä... :unsure::)

Plussatuulia kaikille toivottaen, Annanna:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Alviita ja Li88
Ohohh @rosemarie nyt äkkiä r-testiä tekeen! :):):) Täällä dpo11 eikä menkkoja vielä kuulu, en kerinnyt tehdä aamulla testiä enkä oikein ollut orientoitunutkaan, kun oli eilen niin menkkaolo jo. Mut nyt taas ei oo (n) Ehkä ne pahahtaa päälle sit yhtäkkiä :LOL::poop: Miten pitkään ois hyvä olla pissa rakossa ennenku tekee testiä näillä päivillä??
Jos et aamuun jaksa oottaa nii pidätä ainakin pari tuntia äläkä juo paljoa, kuulemma juominen on se juttu joka laimentaa vaikka pidättelis kauan(y)

Tervetuloa @Annanna
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Mutta vaikka niin surkeasti kävisikin taas, että menkat alkaisi, niin kierto on kyllä nyt hienon pituinen (n):) Tai että nyt ei jäänyt luteaalivaihe liian lyhyeksi, niinkuin etukäteen uumoilin. En nyt tiedä, onko teroluteja järkeä ottaa, jos luteaali on yli 10 päivää? Olisiko sillä muuta hyvää vaikutusta kuin luteaalivaiheen pidentäminen, ehkä nämä pitäisi kysyä suoraan lääkäriltä :LOL:
 
Pikainen päivitys tilanteeseen, anteeksi oma napa :oops: palaan myöhemmin kun fiilis nousee..

Aamun testi nega ja nyt haaleampi kuin eilen, samat testit kyseessä. :(
Täällähän se tieto olikin. :/ kyllä niin hyvältä jo näytti :(.

Täällä tiputtelua. Eiköhän täällä huomenna ala vuoto kunnolla. Toivottavasti. Vielä Pidän kiinni siitä pienestä rippeestä, jotta ainoan tytön odotus on lähtenyt ihan vuodolla käyntiin . Poikien odotuksissa ei vuotoa. ;D
 
Voi ei @Miina-, toivotaan nyt, ettei kuitenkaan putoa matkalta, niin selkeä viiva oli kyllä viimeisessä testissä jo!

Itsellä meinaa kärsivällisyys pettää. Niin paljon ollut kaikkia raskausoireita. Dpo 8 oli se kova kipu, mitä haaveillen kiinnittymiseksi. Sen jälkeen oonkin ollut tavallista väsyneempi, suussa maistuu vähän väliä metalli, rintoja tuikkii ja vatsan alueella myös. Äkkinäisistä liikkeistä tulee repäisykipujen kaltaista kipua... Dpo 11 tein testin, missä näkyi hailakka viiva märkänä, mutta heti kun kuivui, niin viiva hävisi kokonaan. Kovin koitan tsempata, että valmistautuu menkkoihin. Huomenna tai perjantaina pitäisi alkaa, jos kierto asettuu samaan kuin viimeksi letroilla. Testaan vasta lauantaina uudestaan, jos menkat ei ole alkanut. Negojen testaus on niin uuvuttavaa.
 
Piti vielä @Neltsuliini lle kommentoida, että täällä myös painon pudotus tavoitteena, niin päästäis kunnalliselle puolelle hoitoon. Oon ollut jo pitkään colariippuvainen, nyt muutaman viikon ollu lähes kokonaan poissa ja heti lähti pari kiloa. Ei ois enää ku kaks kiloa pudotettavaa kunnallisen hoidon rajalle.
 
Heippa vain kaikille! Ajattelinpa nyt palata takaisin tänne. Plussasin siis kesäkuussa jolloin oli yrityskiertoja se 13 takana. Voi sitä onnellisuutta, mutta eipä se kauaa kestänyt 13.7 sain keskenmenon :( Enne sitä kerkesin jo ultrassakin käydä ja iloita pitkään toivotusta raskaudesta. No tässähän sitä on sitten toivuttu keskenmenosta ja yritystä uudelleen päällä. Tosin minulla kesti vuoto keskenmenon jälkeen kuusi viikkoa, oli ihan kauheaa. :( Eli siis menkkoja ei mulla ole nyt keskenmenon jälkeen periaatteessa tullut tai sitten ne olivat heti perään tyhjennysvuodob kanssa, ken tietää...

Kauheasi tullut tänne viestiä tuosta kesäkuusta ja lueskelen niitä tässä kunhan joudan. Onnea kaikille kuitenkin yritykseen! (En siis tosiaan vielä voi tulla listoille kun en tuosta omasta kierrosta tiedä. )
 
Voi Miina, älä luovuta vielä. Mikä testi oli Nega? Todella selkeät viivat oli jo tuossa viimeisessä jakamassasi kuvassa.

Persikka123, olen pahoillani keskenmenosta:love: Toivottavasti raskaudut pian uudestaan.

Wintersun, pitäisi itsekin jättää sokeri kokonaan, mutta arvaas kuinka tekee makeaa mieli.

Chili, voimia sinne.

Mitä teen dippaanko huomenna, vai odotanko viikonloppuun. Olo ei oo yhtään sellainen että olisin raskaana, voiko mun kroppa vaan olla näin sekaisin(n)
 

Yhteistyössä