.

@rosemarie Muistelisin jostain lukeneeni, että joillain saattaa ovulaatiotesti näyttää positiivista hieman ennen kuukautisten alkamista. Toivottavasti pian selviää asia :)

Täällä oli painosta puhuttu. Mun kans pitäis pudottaa reippaasti painoa, sitä on kertynyt.. Teoriassa helppoa, mut käytäntö tökkii.. Ruoka on liian hyvää ja tunnesyöminen helpottaa :poop::notworthy: Oon liian riippuvainen kokiksesta.. Olis ees zero, mutta hyi se on pahaa :LOL: Ollaan nyt miehen kanssa yritetty molemmat vähentää sen juomista (y)

Kohta olis ovulaation aika, ainakin limoista päätellen.. Tässä kuussa olen vähän lähtenyt niihinkin perehtymään :D Mut yllättävää, että oon kamalassa flunssassa. En kyllä anna sen estää mitään :whistle: Viime kuukautiset oli mulla kyllä ihan oudot.. Kesti vain kolme päivää (normaalisti 4) ja muutenkin paljon niukemmat.. Oli pakko tehdä testikin vielä kuukautisten jälkeen, mutta negatiivinen se oli edelleen :poop:
 
@Miina- kunpa se viiva sieltä vahvistuis nyt vaan(y)(y)

@Persikka123 ei oo todellista että jouduit palaamaan tänne!:( pahoittelut keskenmenosta:oops: onneksi tuo hoitojen ensikäynti tuli noin nopeaa! Pääsette ainakin tutkimuksiin pian jos ei seuraavasta primolut kierroksesta nappaa!

Täällä kp12 ja eilen illalla bongasin kunnon kananmunalimat pitkästä aikaa:cautious: vatsassakin ovistuntemuksia, mutta ei vielä super kipeitä.. onkohan taas sen lyhyemmän kierron vuoro (27)..:cautious: tallettelut suoritettiin hetimmiten limojen huomaamisesta, nyt harmittaa ettei ole ovistestejä - siitäkin huolimatta että ne saa hirmuisen stressin päälle:sick:

Jotkut kertovat täällä, että menevät tyyliin koko kierron joka toinen pv peittoja heiluttelemalla! Meillä ei miehellä paukut riitä sellaiseen tahtiin! :LOL: josko huomenna(?) yrittäis vielä kellistää - laskennallinen ovis ois vasta 9.pv..:cautious:
 
Huhu. Dpo 8 menossavuotta, viime kierto päättyi dpo9 jo joten hulluna jännittää onio yhtään pidempi kierto.Alavatsassa edelleen jomottaa sillontällön ja valkkaria on, muuten onkin oireetonta. En haluais taas pettyä vaikkaei tässä kiire ole muutenku että kaikkimullehetinyt:oops:
Tänään pitäis tulla postissa surullisen kuuluisia one steppejä pari, kun en raaski käyttää digejä testaukseen ennenku saa kaks viivaa perustestiin. Mutta, testaan vasta la aamuna jos ei oo huomenna täti tomera kurvannut kylään...

Tsemppiä muillekin piinailijoille ja haamuilijoille:love: tämä oli nyt vähän omanapainen valitusviesti:ROFLMAO:
 
Tsemppiä haamuilijoille! (y) Täällä ollaan hengessä mukana, vaikka aina ei ehdikään kommentoimaan.

Mä olen ihan ihmeissäni.. Mulla on tänään ihan sairaasti viillellyt ja polttanut kohtuun!! Mutta laskujen mukaan tänään olisi kai vasta dpo2 tai 3?? Mutta nyt jäin miettimään, että mitä jos mun ovulaatio olikin pari päivää aiemmin ja nuo kivut johtui vain keltarauhasesta ja aloitin tikutuksen liian myöhään ja siksi en saanut viivaa.. Näitä oireita en meinaa kuvittele, mutta saattavat toki johtua jostain muustakin kuin mahdollisesta raskaudesta. Olisipa mukava saada kohtutulehdus tms. tähän kaveriksi:unsure::( En enää yhtään muista millaista kiinnittymiskipu oli edellisissä raskauksissa kun niistä on jo aikaa.. Jos pahenee niin pakko käydä lääkärissä varmistamassa tilanne.
 
Moikka! Olen lukenut näitä keskusteluja jo tovin ja nyt haluaisin listalle mukaan. Tällä hetkellä menossa kp 2/25, yk3. Täytän ensi kuussa 31 ja haaveilen esikoisesta. Luulin jo että viime kierrosta tärppäsi kun koin oireita, joita en ole koskaan aiemmin koketus: painetta, selvää kipua ja kiristystä todella alhaalla vatsalla. Mutta niinpä vain oireet hävisi vähän ennen menkkoja ja täti tuli eilen. Tänään aamulla tuli niin paljon verta ja hyytymää etten koskaan aikaisemmin ole nähnyt niin paljon kerralla. Olisiko voinut ollut varhainen keskenmeno? Tein testit (Clearblue digi) dpo 11 ja 12, mutta negaa kylläkin näytti. Enpä taida testailla enää ennenkuin menkat selvästi myöhässä, sen verran kurja kokemus nähdä nega :unsure: Onko tietoa, jos se oli km, niin voinko tulla heti seuraavasta kierrosta raskaaksi? Vähän surumielellä täällä nyt. Mistä saisi muuta ajateltavaa? (n)
 
Noni, se on kp1 taas täällä :poop::poop::poop::poop::poop: Ei muuta kun leuka pystyyn ja kohti seuraavia pettymyksiä o_O Kylläpä se kirpaisee aa että vaikka tämän hetken tiesin kyllä koittavan, puhdasta negaa kun näytti aamulla. Parempaa onnea muille!
 
Ei vitsit, nyt nämä kivut muuttuivat selkeiksi oviskivuiksi ja ihan kohta irtoaa kun sattuu liikkuminen. Ovistestikin vahvisti sen, en ole tikuttanut pariin päivään ja nyt 2 tunnin pidättämisestä tällänen kun ovis käsillä.
https://aijaa.com/A2vIsY flunssa myöhästytti siis ovista, että olenkin tyhmä. Onneksi eilen talleteltu ja tänään vielä uusiksi mulle voi siis korjata tälle päivälle dpo 0
 
  • Tykkää
Reactions: iK
Onko kukaan kokeillut greippimehu -kikkaa? Onko mitään oikeeta vaikutusta ovislimoihin tms.?
Nyt oon aiheesta tässä vasta ekaa kertaa lueskellut ja eipä se mitään haittaa jos kokeilen itse sillä rakastan greippiä :love:

Tänään mulla tosiaan jo KP 5.
 
Tsemppiä piinailijoille ja haamuilijoille. Kovasti toivon, että plussia alkaa näkyä ja viivat vahvistua. :love:

Pahoittelut @chili_ ja muut uuteen kiertoon joutuneet. Jospa kesäkuu on meidän kuu. ❤

Ja tervetuloa uusille tottakai munkin puolesta! :)

Pahoitteluni taas tästä ympäripyöreästä viestistä. Päivittäin käyn lukemassa ja tykkäilemässä, mutta en vain ole saanut aikaiseksi kommentoida. :ninja:
 
https://aijaa.com/tmxGPP

Tarvitsisin tulkinta apua tämän testin kanssa (n) Selvä haamulainenhan tuossa on, mutta onko se oikeassa kohdassa? Omasta mielestäni pitäisi olla vähän lähempänä kontrolliviivaa, ja viiva näyttää vähän vinoltakin omaan silmään. Eli onko tuo nyt plussa vai ei? (n)

Edit//
https://aijaa.com/7wZ6yI
Olipas kummallinen viiva o_O Viiva siis ns liikkui kontrolliviivaa kohti ja lopulta sitten yhdistyi kontrolliviivaan. Tässä kuvat, ylimmäisenä vajaa 5min, toinen kuva n. 10min kohdalla, kolmas n. 20min ja viimeinen äsken, eli n. 25min testauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
https://aijaa.com/tmxGPP

Tarvitsisin tulkinta apua tämän testin kanssa (n) Selvä haamulainenhan tuossa on, mutta onko se oikeassa kohdassa? Omasta mielestäni pitäisi olla vähän lähempänä kontrolliviivaa, ja viiva näyttää vähän vinoltakin omaan silmään. Eli onko tuo nyt plussa vai ei? (n)

Tuo on valitettavasti vain värikertymä. Ainaki rfsu kerää tollasia ja antaa lisäks selkeitä viivanpaikkoja :notworthy:
 
Selkeitä viivanalkuja @Miina- ja @Uhups :love:
Pahoittelut uuesta kierrosta keille se tulikaan, seuraavana sitten tärppionnea ! :) @Li88 Mä kokeilin viime kierrossa greippimehua, mut en huomannut oikein mitään eroa,paitsi menkat oli tosi kummalliset, vuotoa vähän, ja alkoi tiputtelulla, mitä mulla ei koskaan tapahdu :LOL:
mä latasin kans Flon, ennustaa ovista sunnuntaille, vaikuttaa kyl hyvältä sovellukselta !:)
 
Useampi eri merkkinen testi tehty ja ei mitään... :cautious::( tais olla pelkkää :poop::poop::poop: ne muutamat testit.
Tää on jo raivostuttavampaa kuin pelkkien negojen tuijottelu :mad: huomenna pitäs menkkojen alkaa.
Kummallisinta on että sama testi antaa välillä viivan ja välillä ei!
 
@Miina- mäkin odotin innolla, että nyt on viivat vahvistuneet. On kyllä ärsyttävää tuo, että antaa jo toivoa ja sitten vedetäänkin pois. :(

Mulla iski illasta nyt järkyttävän huono olo, mietin jo että kohta oksennan. Toivottavasti kertoisi jostain positiivisesta eikä enteilisi esim oksennustautia.
 
@Miina- ähh voin kuvitella ärsytyksesi :devil: Mulla oli sentään koko ajan puhtaita negoja, niin ei ollut kuin mielikuvitus, joka välillä loi toivoa tässä kuussa :D Jotenkin nyt oon kuitenkin luottavainen, että kun seuraavat 3kiertoa otan terot kehiin, niin tärppäis, ei se auta kun vain olla kärsivällinen :love:
 
Täälläkin vuoto alkoi jo aika lailla kunnolla. Ei muuta kuin uutta kiertoa kohden. Nyt on paikallaan miehen kanssa keskustelut, kun meillä tämä
Ehkäisy asia on vähän niin ja näin ollut tämän kuun, jotta joko mä saan ihan tosissaan alkaa tätä kuumeilua käydä. Mulle voi päivittää listaa LaTiLa kp1/32 tjot
 
Mul pistää kohdusta yhdestä kohtaa koko aika, ollu tän päivän. Jännä tunne ku ihan kuin kutittais, voispa raapii jollain(n) ei oo semmosta menkkamaista muilintaa alavatsassa, sit ku käy isommalla hädällä niin pelottaa vähän ku tuntuu silloin paineen tuntua myös kohdun kohdalla siinä samassa kohtaa mistä "kutittaa" hmm.. ihme juttuja. No pitää vaan oottaa et testeissä tapahtuis jotain tai sit vaan tätiä kohti, mikä on kyl se ikävämpi juttu :( aika näyttää.
 

Yhteistyössä