.

Täällä taustailija moi neljättä lasta kuumeilen.
Meillä yrityskierto 2 meneillään. Tänään 24/28 ja hätähousuna nega testattu. Eli menkkoja odotellessa, aikasemmissa raskauksissa oon saanu pos. Testin kp25..
Mulla on taustalla tehty loop-hoito, jotenkin vähän jännittää kuinka paljon se oikeesti vaikuttaa raskaaksi tuloon.
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel ja LaTiLa
@LaTiLa jotain tummentumaa kyllä näen! Onko sun kivut vielä jatkuneet?
Edelleen jomottelee ja polttelee tasaisesti. Välillä sätii selkään ja välillä tuohon reidelle. Vatsalla painamalla on tuo aristava alue. Otin töissä itsestäni crp:n ja se oli ainakin alle 8 joten mitään tulehdusta nyt ei ainakaan ole. Täytyy seurailla hellittääkö se ollenkaan. Normaalia menkkakipua ei ole kyllä. Yleensä tässä vaiheessa menkkoja ei ole enää yleensä edes normaaleja menkka kipuja. Vuoto on nyt normaalia. Viime kiertohan oli todella outo, melkein viikon oli myöhässä ja menkat kesti kaksi päivää. Eikä tiputellut paria päivää ennen. Nyt on jo kolmatta päivää ihan normaalisti joutunut pitämään tupla suojausta.
 
Koska sulle on tehty? Oliko millainen esiaste? Kyselen, kun mulle tehtiin kesäkuussa ja kontrolli parin viikon päästä kun kaikkea ei saatu pois...
Tammikuussa tehtiin, cin2 luokkaa. Elokuussa oli kontrolli ja nyt oli papa puhdas sekä korkean riskin hpv-testi nega.
Pelottaa vaan, kun joutuivat tosi paljon polttaan vuotokohtaa kiinni sillon hoidon jälkeen. Pelottaa kuinka paljon siellä on arpikudosta häiritsemässä :( toki mulla on jo kolme lasta, mutta ei se silti vauva toivetta poista kun toive vielä yhdestä olisi.
 
@LaTiLa Onko ollut jotain hartia pistoksia/vihlontaa tms? Joku semmonen oli kans kohdunulkoisen oire (n) Hoitaja viime kierrossa mulle selitti kun ihme mahakipujen takia lääkärissä kävin.
Ei ole onneksi. Olen ne kerran kokenut kun synnytyksen jälkeen vatsaonteloon pääsi 5litraa vuotoa. Sen vuoksi olen vähän varpaillaan noiden kipujen on kanssa, jottei toista labarotomiaa tartte tehdä.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

9.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 78/23...............yk 3
Lunart....................kp 74/24...............yk 5
Vanilla88...............kp 72/27...............yk 2
Eufemia85.............kp 53/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 50/xx...............yk 1
Kumiankka1...........kp 48/28..............ya 5/17
KaikkiPojatJaTytöt..kp 46/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 44/35................ya 7/17
Alinah92................kp 44/28-29..........ya 2/16
Pihlaja87...............kp 43/26................yk 7
Pauliinaha.............kp 39/?..................yk 2
Rosemarie.............kp 38/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 36/28................yk 1
Autumnn................kp 35/xx................yk 13
Minimali..................kp 33/30-32..........yk 2
Ngale......................kp 32/30................yk ?
Appelsiiniomena.....kp 31/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 30/30................yk 1
Sarianne81.............kp 30/xx................yk 1
papupata12............kp 28/29-32...........yk 2
Nelly31...................kp 27/35................yk 2
Janski26.................kp 27/26-28..........yk 3
Wintersun...............kp 26/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 25/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 25/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 25/28-32..........ya 2/17
Annanna.................kp 25/28-32..........yk 1
Luumupuu_.............kp 24/30...............yk 3
Bubble92.................kp 24/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 22/21-38.........yk 14
Peanut_butter..........kp 22/28-32.........yk 1
Kathii.......................kp 21/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 21/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 21/28-30..........yk 9
Najohanna...............kp 21/29..............yk ?
Naissoturi................kp 20/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 18/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 18/27..............ya 5/16
Keijukuningatar........kp 17/??..............ya 5/18
Sofi88......................kp 16/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 16/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 15/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 15/34..............yk 9
Emerentia................kp 15/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 15/29..............yk 6
Sennay....................kp 11/xx................yk 2
Tiinaliina1................kp 11/31...............tjot
Vauvameille............kp 9/26-28...........yk 17
Lillium.....................kp 8/26-28...........yk 5
Laima......................kp 8/28................yk 3
Li88.........................kp 8/30................yk 3
Cara-mel.................kp 7/26-28...........yk 1
1986/13...................kp 7/xx................ya 8/18
Alviita......................kp 6/33................yk 1
iK............................kp 6/28................yk 5
MatildaJ..................kp 5/25................yk 3
Chili_.......................kp 4/28-29..........yk 3
LaTiLa.....................kp 4/32...............tjot
Siltsu.......................kp 2/25................yk 3
Janskusdff...............kp 2/28...............yk 5
Miina-......................kp 1/27...............yk 7
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 33
Alinah92.............dpo 27
Sarianne81.........dpo 22
Rosemarie..........dpo 20
Ngale..................dpo 17
Uhups.................dpo 14
Janski26.............dpo 14
Ilonetsijä.............dpo 14
Bubble92............dpo 13
Annanna.............dpo 11
Jonxu..................dpo 9
Peanut_butter.....dpo 8
Vuuti...................dpo 8
Marlen................dpo 8
Naissoturi...........dpo 7
Lllariel.................dpo 7
Wintersun...........dpo 6
Luumupuu_........dpo 6
Momon...............dpo 5
Kathii..................dpo 3
Tiutau13..............dpo 3
Helinä87..............dpo 2
Emerentia............dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
iK
Kp6. Viime kierrossa alkoi kp8 (tai no, se oli eka testauspäivä) jo tulla ovistestissä plussaa. Ja sitähän sitten jatkuikin.. niinpä testaus alkakoot jo tänään! testikaupoilla kyllä pitää käydä joku päivä. Jos saa tilata niin plussa sais tulla mieluusti kp13 jälkeen... mutta sopii myös kp10. Muutoin on mies reissussa. :eek::eek:
 
Onpas tänne tullu porukkaa lisää, tervetuloa uusille :) toivotaan @Miina- ja @Uhups että viivat vahvistuu:love::love: olen ollu aika paljon täällä taustalla. Mulla ei viivat ole vahvistunut ollenkaan vaan sama moista haaleeta edellee ja to alkoi vuoto ja eilen loppui..nyt tänään taas ihan vähän tiputtaa, en tiedä..olisiko keskeytynyt keskenmeno. Tiistaina on ultra ja selitän siellä tilanteen kun niillä on vaan se vanha laite mahan päältä että jos ei näy mitään jne josko pääsisi tutkimuksiin kunnolla ettei sinne nyt ole jääny mitään. voiko keskenmeno vuoto olla ihan pelkkää ohutta verta? Ei minkäänlaista kipua ei hyytymiä jne.. mulla on ollu kerran keskenmeno ja sillon tuli kyllä semmosia klimppejä vessanpönttö ja se oli ihan melkein mustaa paksua verta.. anteeksi tää kuvailu :sick: oon edelleen ihan sekasin enkä tiedä. Toivon siis heitin jo menee torstaina ja luultavasti meillä alkoi uusi kierto siitä. Haluan vaan saada varmuuden että kaikki on tullu ulos että en tiedä kuinka pitkille kantimille tämä menee jos on keskeytynyt yms .
Nii. Ja pahoittelut @Siltsu ja muut jotka ei saanu plussaa :cry: mä niin täällä jännäsin josko tää olis jo useamman se kierto.

Taas varmaan hiljenen hetkeksi ja infoan tiistaina sitten että mitenkä tästä pääsee uudestaan yrittämään:) onneksi meillä on vielä ihan vauva niin ei niin kerkeä tässä harmitella :) lähinnä odotan että pääseekö jo yrittää heti vai joutuuko tässä vielä kaavintaan tai jotain..
 
@iK Tsemppiä tähän kiertoon ja ovisten hyödyntämiseen!

Muakin kiinnostelee @Miina- ja @Uhups viivat, vahvistuuko? :love:

Täällä dpo8 ja on niin varma olo raskaudesta, mutta one stepin herkkä oli aamulla nega. Pitää tänään ostaa pc:n liuskojakin. Tissit on niin kipeet ja turvonneet ettei oo ikinä ollut, eilen oli aamulla todella kuvottava olo, tänään heräsin siihen että närästää..
 
Voi ei @papupata12 :( toivottavasti pääsisit kunnon ultraan ettei tarvitsisi arpoa.

Mulla tämän aamun testi näyttää saman vahvuista viivaa kuin toissa aamuna. (n) ei tässä auta kun nyt odottaa, joko kemiallinen ja vuoto alkaa parin päivän sisään tai sitten tuulimuna/kohdunulkoinen tai sitten vaan hcg nousee hitaasti. Oireet jatkuu kuitenkin edelleen. Nyt siis dpo14. Alin tältä aamulta, keskellä eilen ilta ja ylin toissa aamu.
IMG_20180909_073706.jpg
 
@Uhups toivottavasti viivat lähtisi tummenemaan. :) Nuo aamuiset on ainakin tosi selkeät viivat.

Itsellä dpo13 ja negatiivinen. Uskoisin, että tiistaina tai keskiviikkona alkaa menkat. Vähän jo niitä odottelenkin jo niin pääsee uuteen kierrokseen ja yritykseen. Ja niin toivon, että ens kuussa tärppäisi niin saisi kesävauvan. <3
 
@iK Toivottavasti ovulaatio ajoittuu silleen, että mies on kotona ja pääsette kunnolla tallettelemaan.

@papupata12 Voi ei. Toivottavasti pääset tutkimuksiin ja saat mielenrauhan sitä kautta.

@Uhups Jospa ne viivat lähtisivät tummenemaan. Toivotaan, että johtuu vain siitä, että hcg nousee hitaammin.

@peanut_butter @Bubble92 Pidetään peukkuja, että muuttuu vielä plussaksi.

Itselle selkäjomotukset jatkuu ja nyt kolottelee munasarjojakin. Jospa siellä kasvaa vain megafolli. Jos ei mene ohi, niin täytyy kyllä soitella lääkärille. Nyt kp8, parin päivän päästä voisi alkaa tikuttelemaan ovulaatiota.
 
@papupata12 voi ei :unsure: toivottavasti tiistai tuo selvyyttä, tsemppiä!

@Uhups toivottavasti tilanne kääntyy vielä parhain päin, tsemppiä kovasti!

Eipä tarvinnut testata.. yöllä alkoi vuotaa kunnolla :cry: olen asennoitunut siihen ettei tästä luomuna mitään tule, toivottavasti jossain vaiheessa saisin juteltua miehen kanssa ja hän olisi muuttanut mieltään hoitojen suhteen. Siihen toki vielä useamman kuukauden joutuu odottelemaan. En tiedä missä vika kun testit haamuilee näin..
 
Pahoittelut @Miina- Toi on raastavaa...
Joka kuukausi sitä toivoo ja joutuu pettymään uudestaan ja uudestaan:(

Haamuja ei voi tulla ilman raskaushormoonia. Voisko sulla kumminkin olla mahkut luomuraskauteen?! Oliko sulla mitään loppukierron tukilääkitystä menossa?
 

Yhteistyössä