.

iK
@Sarianne81 oho! Mutta kyllä tuo varmaan on ihan yleistä. Että kestää pillereiden jälkeen kehon taas toipua ja käynnistyä. Toivottavasti kierto pian käynnistyy! <3

@Siltsu No tosiaan kyllä näkyy!

@Wintersun Voi toivonkin että pysyt täällä kertomassa tilanteesta! <3 Mulla näkyi muuten gynellä jotain ”ektopiaa” jota gyne kuvaili solujen rajapinnaksi Loopin jälkeen. Sanoi että ihan normaalia eikä vaarallista, mutta jos kumppani vaihtuisi ja tulisi uutta bakteerikantaa niin voisi ärtyä. Mistähän sekin lie sitten johtuu..(n)

ON: täällä ovistesti vielä hyvin haalea! Oikealla tuntui tänään nipistelyä, mietin olisko vihdoin sen puolen vuoro. Kystahan oli sillä puolen ja itsellä tuntuma ettei sen aikana olis tullut ovulaatiota oikealta. Voin olla toki väärässäkin! Mutta nyt toivon että oikean puolen käynnistyessä taas kierto normalisoituisi. Koska aina ollu 28pvä mutta kun annettiin vauvalle lupa tulla niin koko hormonitoiminta meni sekaisin....:whistle:
 
Mun niin tekis mieli tehdä testi, kaapissa ois viikkonäytöllinen, mutta vasta dpo 10 menossa (n) ja oon päättäny etten tee ennen menkkojen pois jääntiä, mutta kun o_O Noi testit on vissiin koukuttavia. Pitäisi ostaa ovistestejä koko kierrolle, niin jos siten välttäs itse raskaustestin teon :LOL: tosin kaapissa ei ole niitäkään (n)
 
@Wintersun no ei oo ollu kipuja ollenkaa ja vain kirkasta verta, niukemmt kyllä ollu. Muistan ku viimeks tuli varhainen keskenmeno olin tositosi kipeä ja verta tuli ku härän kurkusta melkein kaksi viikkoa. Nyt ollu vaa kunnon vuotoa yks päivä ja muuten tiputellut o_O
 
Nonih, "ei raskaana" tuli näytölle :cry::cry::cry:
Mä en jaksa tätä. Jos on jo 35vuotias ja yritystä puoli vuotta, niin voiko jo käydä testauttamassa jotain ja jos niin mitä?
Taidan lähteä ostamaan lohdutusjäätelöä ja laitan ajoissa nukkumaan :sleep:
 
@janskusdff kyllähän siinä väriä näkyy! :)

@Naissoturi sulla on vielä niin pienet dpot että eihän vielä välttämättä mitään tulosta tulekaan. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon.

@Siltsu kyllähän siinä selvästi jotain näkyy. Kannattaa kyllä testata vielä vahvistuuko! Mulla varhainen keskenmeno vuoti tiputteluna 2 viikkoa, runsasta vuotoa ei tullut ollenkaan. Mutta kipuja oli paljon muutama päivä vuodon alkamisesta, joten jos ei kipuja ole niin ei vuoto vielä kerro välttämättä mistään.
 
Tsemppiä @Sarianne81! Mulla meni yhdistelmäpillerien lopettamisen jälkeen 5 kk eikä mitään tapahtunut. Vasta terolutin avulla alkoi kroppa pikku hiljaa toimia.

Minua ei tarvitse vielä lisätä listoille mutta joudun palaamaan plussaajien puolelta. Pari viikkoa ehdin ihmetellä ja ajatella, että olen raskaana. Kahdesta ultrasta huolimatta jäi aika epäselväksi mitä kävi mutta on kai mennyt kesken jo tosi varhain, kun kohdusta ei käytännössä löytynyt mitään. Vuotoa/tiputtelua on ollut koko ajan. Verikoe kertoi että hcg-arvo on jo tosi alhaalla. Sitten vaan hetken kuluttua uuteen yritykseen. :unsure::rolleyes:
 
Kuka se kysyi ovulaation tikuttamisesta? Tässä muistinvirkistystä (ainakin itselle);

"LH:n pitoisuus nousee virtsassa noin 24 tuntia ennen ovulaatiota, tässä on kuitenkin voimakasta vaihtelua ja LH saattaa kohota 16 -48 tuntia ennen ovulaatiota. Tämän vuoksi, jos raskaus on toiveena on syytä olla yhdynnässä välittömästi positiivisen tuloksen jälkeen.
Kun testiviiva piirtyy saman vahvuiseksi tai voimakkaamman väriseksi kuin kontrolliviiva on tulos positiivinen eli LH huippu on havaittu ja ovulaatio tapahtuu noin 16-48 tunnin kuluttua. Ennen positiivista tulosta viivan vahvuus saattaa voimistua päivä päivältä ennen positiivisen tuloksen saamista."
 
Kiitokset kaikille onnitteluista, toivottavasti nyt vaan vahvistuu kun pieni pelko kun tosiaan vähän vuotoja oli ja luulin että ne olisi kuukautiset.
@Tiinaliina1 siis mulla oli lauantaina alkoi tiputteleen, siteeseen asti ei tullut. Sunnuntaina sitten siteellisen verran, maanantaina pyyhittäessä enää ja loppui siihen. Ihan normaalia verta mutta ei hyytymiä eikä kipuja niin kuin yleensä. Yleensä myös kuukautiset kestää minulle 5-7 päivää. :D kp olisi nyt 32/28, testi tehty siis kp 31/28. :whistle:
 
Mietein tässä kun oon testannut tänään kolme kertaa ovista ja tässä kuva, ylimpänä aamuinen ja alimpana äsken testattu, https://aijaa.com/KNBeeK että jos olisin kumminkin missannut kaks päivää sitten sen LH huipun kun testasin vaan aamulla jolloin viivat oli melkein yhtä tummat. Ton äskeisen tekstin myötä tuli vaan mieleen, koska nyt juilii aivan samperisti...josko se ovis onkin nyt parhaillaan(n):rolleyes:. Nyt on kp13 tai 14...

Jännää tää kun yrittää ottaa selville missä mennään. Mitä mieltä ootte?:rolleyes::whistle:

@janskusdff Mulla oli viime menkat ihan samanlaiset...:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: janskusdff
@iK juu siinä mielessä niitä minulle laitettiin nyt kokeiluun, luteaali jää vaihtelevasti vähän liian lyhyeksi, viime kiertoa nyt lukuunottamatta :) Jos mini sais paremman tsäänssin kiinnittyä rauhassa :love: Heh no katsotaan, voihan olla ettei ole mitään vaikutusta, mut kokeilemisen arvoinen juttu :) Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille, mä oon nyt kovin toiveikas meidän puolesta kesävauvojen suhteen :whistle::love:
 
Ohhoh, teillähän on jännät paikat @Siltsu ja @janskusdff ! Toivottavasti viivat vahvistuu :love:

Kurja tilanne @Sarianne81 :unsure: sait onneksi kuitenkin vastauksia. Tsemppiä, toivottavasti kierto starttaa pian!

Toivon niin paljon @Wintersun että pääsette hoidot aloittamaan heti! :love:

Meillä tilanne todella kurja.. sain viimein suuni auki miehelle viime kierrosta ja haamuista jotka haaleni mutta hän ei reagoinut mitenkään, ihan kun ei olisi kuullutkaan mitään :cry: liekö sitten käytin vääriä sanoja.. miten voi olla näin vaikeeta puhua tämmösestä asiasta.
 
Meillä tilanne todella kurja.. sain viimein suuni auki miehelle viime kierrosta ja haamuista jotka haaleni mutta hän ei reagoinut mitenkään, ihan kun ei olisi kuullutkaan mitään :cry: liekö sitten käytin vääriä sanoja.. miten voi olla näin vaikeeta puhua tämmösestä asiasta.
@Miina- Samaistun fiilikseesi! Mies ei samalla tavalla reagoi kun itse vouhotan ja stressailen. Halaa ja silittää kyllä kun lohtua kaipaan ja sanoo vaan että kyllä kaikki järjestyy ja että on pitkä projekti...
Miehen ajatus tuo lapsien hankkiminen oli silloin kolme vuotta sitten (minäkin toki siis halusin, mutten uskonut hänen silloin olevan valmis).

En tiedä yrittääkö esittää vain rohkeampaa, kun kuitenkin sanonut että häntäkin stressaa, muttei varmaan tajua miten raskasta tämä on minun kropalleni kun hormoonit hyppelevät laidasta laitaan ja olen viimeiset 34 kuukautta kuvitellut ja toivonut olevani tiineenä...


Toivottavasti saatte molemmin puolin jaettua pelkoja ja ajatuksia teitä piinaavasta projektista :love:
 
@sucrine en tykkää! Oisit saanut pysyä plussanneissa ja saada syliin vauvan!(n) mutta. Tervetullut oot tottakai!:LOL: toivottavasti ei kauaa tarvii täällä olla!:unsure::)

@Miina- huoh. Miehet! Ei ne vaan kaikki koe tätä hommaa samanlailla. Täällä myös aivan "taukki" mies joka ei yhtään pysy mukana tässä hommassa. Hyvänä puolena siinä on se , ettei tuu suorituspaineita (hänellä siis)!:ROFLMAO:

Pahoittelut negan saaneille!(n)
Pitäisköhän hommata viikkodigi (tai kaksi) kaappiin. Eikös ne ollu aika tyyriitä.:oops: Eipä tarvitsis ainakaan arpoa hailakoita viivoja, tosin kyllähän se viiva tummuu liuskoissa jos raskaaksi tulee!:LOL:
Täällä dpo6 ja oikean puolen nänniä on jomotellut ja aristellut koko päivän!:eek: tässä kohtaa kiertoa tissejä on kyllä jomotellut aina , mutta tuolta "syvemmältä". Saas nähdä! Jännäksi käy!:whistle:
 
iK
@Miina- voi harmi mikä tilanne!! Olisko mies vähän lukossa koko tilanteesta? Pettynyt itseensä, vaikka ei oikeasti mitään syytä olisi. Niin moni mies varmaan ajattelee hiljaa, kun taas me osataan täällä purkaa fiiliksiä. Kun vaan saisivat hekin sanan suustaan. :(

@sucrine voih miten kurjaa. :((( Toivottavasti täällä nyt vaan lyhyt visiitti.

ON: mies kellistetty! Vaikka hän luuli olevansa tänään kellistäjä :whistle:(y):LOL:. Huomenna lähtee työmatkalle, minä perjantaina esikoisen kanssa vloppureissuun ja kaikki sunnuntaina väsyneenä kotiin. Nyt kp9. Flo ennustaa oviksen perjantaille kp11 mutta nyt tuntuu että ehkä vähän venyy siitä vielä, on niiiiin haalea vielä testi. En usko että nämä toveri siimahännät siis sinne asti selviää, mutta hyvä se on vähän harrastella muulloinkin. :D Toivotaan siis edelleen että plussa tulis testiin aikaisintaan.... sunnuntaina? Tai ehkä jos la niin toivoa vois olla. Tai jos ennemmin niin olis sit plussa het huomenna aikaisin ja oviskin huomisen aikana kiitos! :LOL:

Jos mietitään ihan vaan kierron kannalta niin nyt tuntuu tosi hyvältä että testi vielä haalea. Aina herää se toivo kierron normalisoitumisesta. Vaikka eipä se vielä kerro luteaalivaiheesta mitään.. mut jos nyt olis ees vähän pidempi kierto kuin sen 22pv.
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Miina-
TOIVEENA VAUVA 2019

13.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 82/23...............yk 3
Lunart....................kp 78/24...............yk 5
Vanilla88...............kp 76/27...............yk 2
Eufemia85.............kp 57/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 54/xx...............yk 1
KaikkiPojatJaTytöt..kp 50/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 48/35................ya 7/17
Alinah92................kp 48/28-29..........ya 2/16
Pihlaja87...............kp 47/26................yk 7
Pauliinaha.............kp 43/xx................yk 2
Rosemarie.............kp 42/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 40/28................yk 1
Autumnn................kp 39/xx................yk 13
Minimali..................kp 37/30-32..........yk 2
Sarianne81.............kp 34/xx................yk 1
papupata12............kp 32/29-32...........yk 2
Nelly31...................kp 30/35................yk 2
Janski26.................kp 31/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 29/23-25...........yk 3
Vuuti........................kp 29/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 28/30...............yk 3
Peanut_butter..........kp 26/28-32.........yk 1
Kathii.......................kp 25/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 25/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 25/28-30..........yk 9
Najohanna...............kp 25/29..............yk 1
Naissoturi................kp 24/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 22/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 22/27..............ya 5/16
W.we........................kp 22/25..............yk 4
Sofi88......................kp 20/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 20/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 19/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 19/34..............yk 9
Emerentia................kp 19/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 19/29..............yk 6
Sennay....................kp 15/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 15/31..............tjot
Vauvameille............kp 13/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 13/26..............yk 2
Lillium.....................kp 12/26-28...........yk 5
Laima......................kp 12/28................yk 3
Li88.........................kp 12/30................yk 3
Cara-mel.................kp 11/26-28...........yk 1
1986/13...................kp 11/xx................ya 8/18
Alviita......................kp 10/33................yk 1
iK............................kp 10/28................ya 5/18
MatildaJ..................kp 9/25................yk 3
Chili_.......................kp 8/28-29..........yk 3
LaTiLa.....................kp 8/32...............tjot
Siltsu.......................kp 6/25................yk 3
Janskusdff...............kp 6/28...............yk 5
Miina-......................kp 5/27...............yk 7
Ngale.......................kp 4/30...............yk 13
Ilonetsijä..................kp 4/30...............yk 5
Bubble92.................kp 4/26...............yk 3
Annanna..................kp 3/26-28..........yk 2
Haavejuttu...............kp 3/30...............yk 2
Persikka123.............kp 3/28-30.........ya 5/2017
Appelsiiniomena......kp 2/33...............yk 10
Jonxu.......................kp 2/21-38..........ya 8/17
Sarianne81..............kp 1/27-33..........yk 1
Veeja.......................kp 1/xx................yk 1
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92.............dpo 31
Rosemarie..........dpo 24
Janski26.............dpo 18
Peanut_butter.....dpo 12
Vuuti...................dpo 12
Marlen................dpo 12
W.we..................dpo 12
Naissoturi...........dpo 11
Lllariel.................dpo 11
Luumupuu_........dpo 10
Momon...............dpo 9
Kathii..................dpo 7
Tiutau13..............dpo 7
Helinä87..............dpo 6
Emerentia............dpo 4

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä