.

@rosemarie tuo kierron pitkittyminen on kyllä äärimmäisen piinaavaa. Raskautuminen normaalikierrollakin on arpapeliä ja sitten kun se kierto vaan jatkuu ja jatkuu. Pelkään että itsellä alkaa samantapainen homma, kierto aina epäsäännöllinen ja nyt mielenkiinnolla odotan miten tasaantuu.

@kathii toivotaan että viiva ottaa vahvistuakseen. Selkeä haamu ainakin näkyvissä. Jes.

Mun kuukautisvuoto oli melko nopeasti ohi, en edes muista millaista vuotoa on joskus ollut tau kuinka monta päivää kestänyt. Nyt yhteensä neljä päivää josta ehkä 1.5 tai max 2 vrk kunnon vuotoa. Outoa? Vai voiko olla normaalia noin lyhkänen? Ihan laihaa lirua sieltä vuoteli että ihan hyvä on vahvistuttaa yhden kierron paikkoja. Eli ihan tyytyväinen ettei heti ehkäisykapistuksen poistuttua raskaus alkanut.
Mun mies on aina valmis pupuiluun, minä se laiskempi osapuoli mutta hän on sanonut jo vuosia sitten ettei halua että se on semmosta suorittamista vauvantekoa varten. Eli ajattelin olla kertomatta kun on the aika käsillä. Olen vain sillon muka himokas itse :ROFLMAO:
 
@Maya123 ymmärrän sinua:D mä oon ihan kärppänä aina ovulaation jälkeen, kaikki kehon tuntemukset voi olla merkki raskaudesta. Tosin sit koitan järkeillä asiaa ja rauhoittua. Pää siinä vaan hajoo, jos liiaksi pohtii, mut minkäs itselleen voi:LOL:

Mun mies huomaa aina mun ovishetket, ku silloin kyl limat on läsnä, hmm...mut viime kierrossa hän sanoi vasta pupuilun jälkeen et taitaa olla ovis (y):LOL: siinä vaiheessa on joo hyvä se myöntää ku homma siltä hetkeltä hoidettu. Apua, tuntuu ku ois joku rikollinen:whistle: "tule tänne mies, varastan siittiösi " hahaa. No pitää olla huumoria tässä tressin maailmassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Pikapäivitys. Tänään näyttäis tolta. En tiedä onko vielä ovisplussa, mutta lähellä ainakin ollaan. :)

Tää oli taas tämmönen pikavisiitti palstalla. Koitan lukea, keskittyä ja kommentoida myöhemmin. Nyt vähän kiirus. Tsemppiä kaikille. (y)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: iK
@W.we ja @kathii On se haluttomuus ikävää, eikä johdu tästä, että yritetään raskautuu, on niin monta muuta syytä siihen ettei seksi oo ekana mielessä. Selitin miehelle tän koti-inssin niin ei ainakaan vielä innostunut. Enkä itsekään oikein. Kun meillä on vasta alkanut tää yrittäminen, tjot- menetelmällä :D Onnea teille ♡♡
 
@Maya123 Täysin normaalia:ROFLMAO:

Saanks mä itkee :cry:. Ei tainnu kroppa pelittää..kyl mun se olis pitäny arvata et ei tää kroppa muutu varsinkaan parempaan päin vanhetessaan. Ovistesti tänään kp18 vai 19;
https://aijaa.com/XRCU6r

Ei tosin juili eikä mitään limoja oo. Mut yrittäiskö tuo nyt sit ovuloida. Mua suoraan sanoen vituttaa:unsure::cautious: :(. Mitä ootte mieltä , eikö näytä lykkäävän plussaa?
Toi siis näyttää nyt samalta kun se kp11-12 testi, ja luulin siis ovuloineeni kp14, jomottikin niin peevelisti sillon:cautious:.

Mä en enää jaksa ymmärtää(n). Jos yoi nyt lykkää ovista ni mun tarvii saada mies kellistettyä siis uudelleen..ääääh:ROFLMAO::whistle:.
 
@W.we niinku tuol sanottiinki, niin tuhruttelu ei välttämättä tarkota et ois menossa kesken. Itellä yhdessä raskaudessa tuli tuhrua ja kyllähän se pelästytti. Toivotaan, että sunkin kohdalla olis vaan harmitonta!

@Maya123 veikkaan, että itellä ihan sama heti ku vaan pääsee tässä kierrossa sinne ovikseen asti :ROFLMAO: Ja pakko varmaan lämpöjäki mittailla, ku niistä mä viimeks aavistelin plussaa jo ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Vaikka eihän sekään mikään varma merkki ole, mutta silti luultavasti kyttään sitä :whistle:

Mulla Flo näyttääs hedelmällisten päivien alkavan jo sunnuntaina ja ovista lupailee jonnekki ens viikon puoleen väliin. Sitä ootelessa! :D

Mutkin vois varmaan lisää listaan
kindermaxi kp2/24-27 ja yk1
 
Täällä ollaan kyllä nyt palattu maanpinnalle.
Tuhru on voimistunut lähes täydeksi vuodoksi ja testi oli tänään jo selvä nega :cry:
Huomiseksi voi päivittää kp2/26
Sitten vaa soittoa aamulla lääkärille jotta päästään hoidoissa eteenpäin. :):rolleyes:
 
Kiitos tuesta <3 ei se elämä tähän kaadu vaikka nyt vähän kirpaisee. Kolmen viikon päästä luultavasti ostelen taas kauppakasseittain raskaustestejä ja olen oma hullu ja vainoharhainen itseni, enkä edes muista tätä takaiskua :)
 
@W.we voi ei, tosi harmittavaa :unsure: Mulla kanssa rfsu:n testit antoi pari kertaa todella härskit punaset haamut, vaikka menkat oli just ollu. En luota niihin testeihin pätkääkään enää noissa varhaisen vaiheen testaamisissa o_O @kathii varovaiset onnittelut, kerro miten viivalle käy! :love:

Kuinka monella on huono olo ennen ovista? Lueskelin, että usein oviksen ollessa päällä voi hormonipiikki tehdä huonon olon, mut mulla vasta kp12 eikä nyt ole vielä muita ovisoireita. Illan vaan ollut ihmeellisen tukala olo, kuumia aaltoja, kylmähiki päällä ja huonoa oloa. O-testi kuitenkin vasta vahvistumaan päin.....(n) Ehkäpä tää vaan teettelee jotain vatsatautia :ROFLMAO::rolleyes:
 

Attachments

@kathii Onnea haamulaisesti, toivottavasti lähtee vahvistumaan! :love:

@W.we Voi surku. :( Voimia ja tsemppiä kovasti uuteen yritykseen.

@lolu Tervetuloa munkin puolesta mukaan! :)

@chili_ Mulla on ollut vähän semmosta vellovaa oloa ennen ovista. Mene ja tiedä sitten johtuuko siitä vai jostain muusta. :ROFLMAO: Viivan vahvistumisia. (y)

@Tiinaliina1 Ehkä sulla on ovis edessä päin. Ei muuta kuin miehenkellistyspuuhiin varmuuden vuoksi. :D

@Wintersun Tsemppiä kovasti. Toivottavasti saat ainoastaan positiivisia uutisia. (y)

Tein vielä iltatestin. Oiskohan tämä nyt se ovisplussa? :)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja iK
Kivasti saatu taas uutta porukkaa mukaan porisemaan, tervetuloa ja plussaonnea!

@Wintersun, hyvä että vuoto alkoi viimein kunnolla. Toivottavasti puhelu olisi positiivinen ja kontrolli etenkin!
@W.we, Kyllä se vaan näyttää olevan vaikeeta. Tähtitiedettä suorastaan. Onko sulta tsekattu kilpirauhasarvot?

Nyt en enää muista kuka kyseli, että tuntuuko joka nippaisu raskausoireelta. Kyllä alkuun oli juuri niin, sitä kuvitteli kaikki vihlaisut ja muut tuntemukset raskausoireiksi ja vitsi miten paljon niitä tuntuikin. Vaan ei enää, kun yk:t lähentelee kahtakymppiä. Nyt on tajunnu että niin oireettomat kierrot kuin oireellisetkin voi ihan hyvin olla negoja.

Sain tälle päivälle lääkärin soittoajan uusintaverikokeisiin (kilpirauhas) liittyen. Totesi mulla nyt vajaatoiminnan ja kirjoitti tyroksiinia. Lääkitys alkaa huomenna. Tässäpä varmasti yksi syy, miksi olemme yli 1,5v yrittäneet tuloksetta (tai se yksi km). Mieskin soitti ja varasi ajan siemennestenäytteeseen, oon siitä niin ylpee!! :love:
 
@kathii onnea haamusta, toivottavasti vahvistuu:love:
@W.we voi harmi:( pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon!(y)
Tervetuloa uusille! :) tänne vuorokaudessakin tullu paljon taas tekstiä, mukavaa iltalukemista (y)
Omaan napaan, tänään kp23/29 tuli paperiin pyyhkiessä vähän verta, ja ovis oli viime viikon sunnuntaina flon ja tuntemusten mukaa, mietin että voisko olla kiinnittymistä, mut kai se olis pitäny jo tapahtua o_O plus on ollut kyllä sitkeitä siimahäntiä jos nyt tärpännyt, kun lähelläkään ovista talleteltu (tai viikkoa ennen) (n) toivottavasti ei ainakaan mitään tulehusta nyt tulisi.
 
@W.we No voihan.. :( Oliskohan kyseessä ollut sullakin kemiallinen, kun niin selvä haamu oli.. Voimia <3

@Tiinaliina1 Mikähän voi aiheuttaa tollaista, että saat ovisplussan kahdesti? Onkohan nuo testit kuinka luotettavia.. Anyway, pääasia että se ovis tulee kun että jäis kokonaan tulematta (y)
Siis totta. Erittäin hyvä pointti. Ainoa ongelma tässä oikeestaan on se, että huokaisin jo helpotuksesta kun toi kp14 ovis osu miehen kellistyksen kanssa niin hyvin yksiin, mut jos se tuleeki vasta nyt ni mun pitäis varmaan tehdä asialle jotaki:ROFLMAO: ja me ollaa miehen kans kyl nii vanhoi ja väsyneit ettei ny joka viikko jaksais jyystää:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. Ei kai... mä en vaan usko et se heittäis kumitta toista kertaa tässä kohtaa. Pitää kehittää suunnitelma:sneaky:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

18.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Eufemia85.............kp 62/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 59/xx...............yk 1
KaikkiPojatJaTytöt..kp 55/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 53/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 52/26................yk 7
Rosemarie.............kp 47/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 45/28................yk 1
Autumnn................kp 44/xx................yk 13
Minimali..................kp 42/30-32..........yk 2
Nelly31...................kp 36/35................yk 2
Janski26.................kp 36/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 34/23-25...........yk 3
Kathii.......................kp 30/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 30/28...............yk 14
Najohanna...............kp 30/29..............yk 1
Helinä87..................kp 27/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 27/27..............ya 5/16
Heybaby...................kp 27/36.............ya 8/18
Alinah92..................kp 26/28-30.........ya 2/16
Sofi88......................kp 25/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 25/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 24/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 24/34..............yk 9
Emerentia................kp 24/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 24/29..............yk 6
Maya123.................kp 21/28..............yk 1
Sennay....................kp 20/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 19/31..............tjot
Vauvameille............kp 18/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 18/26..............yk 2
Lillium.....................kp 17/26-28..........yk 5
Laima......................kp 17/28..............yk 3
Li88.........................kp 17/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 17/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 16/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 16/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 15/33..............yk 1
iK............................kp 15/28..............ya 5/18
MatildaJ..................kp 14/25..............yk 3
Chili_.......................kp 13/28-29........yk 3
LaTiLa.....................kp 13/32.............tjot
Papupata12............kp 13/29-32........yk 2
Siltsu.......................kp 11/25.............yk 3
Miina-......................kp 10/27...............yk 7
Ngale.......................kp 9/30...............yk 13
Ilonetsijä..................kp 9/30...............yk 5
Bubble92.................kp 9/26...............yk 3
Annanna..................kp 8/26-28..........yk 2
Haavejuttu...............kp 8/30...............yk 2
Persikka123.............kp 8/28-30.........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 7/33...............yk 10
Jonxu.......................kp 7/21-38..........ya 8/17
Sarianne81..............kp 6/27-33..........yk 1
Veeja.......................kp 6/xx................yk 1
Peanut_butter..........kp 5/28-32..........yk 2
Vuuti........................kp 5/28-32..........ya 2/17
Naissoturi................kp 4/23-29..........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 3/28...............yk 10
Kindermaxi..............kp 3/24-27..........yk 1
W.we.......................kp 2/26...............yk 5
Luumupuu_.............kp 1/30...............yk 4
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janski26.............dpo 23
Lllariel.................dpo 16
Kathii..................dpo 12
Tiutau13.............dpo 12
Helinä87.............dpo 11
Emerentia...........dpo 9
Heybaby..............dpo 4
Saippuakupli.......dpo 4
iK.........................dpo 4
Vauvameille........dpo 4
Cara-mel.............dpo 2
Li88.....................dpo 2
MatildaJ..............dpo 2
Tiinaliina1............dpo 0
Lillium..................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Apteq nega ja rfsu haaleampi viivanpaikka kuin eilen!(n) alkaa jo pikkuhiljaa ihmetyttää, että eikö tässä enää raskaudukkaan?! Kuitenkin on ollut vähän sellainen "oletus" (tiedän, tyhmää!) päällä, että kyllä se sieltä pian tulee kun aiemmatkin on napannut mukaan käytännössä heti :cautious:(n):unsure::cry:
 
@W.we pahoittelut sinne! Sulla on kuitenkin todella hyvä asenne, pidä siitä kiinni!

@Tiutau13 harmi :( kyllä nuo rfsu:t on ihan :poop::poop: jos antavat kunnon viivanpaikkoja. Voihan se olla, ettei noiden testien herkkyys vielä riitä.. Mutta jaksuja kuitenkin sinne! Jos ei nyt tärppää niin luultavasti teidän historialla tärppi tulee nopeasti!

@Minmar83 minäkin näen häivähdyksen! Nyt vain uutta testiä seuraavina päivinä :)

Kiitokset kaikille onnitteluista!:love: Tänään taas himotestaajana testasin ja on se viiva vahvistunut. Enää en haamuile vaan nyt näkyy jo selkeä haalea viiva :) Mä en vain voi uskoa tätä todeksi ja roikun täällä nyt ainakin siihen asti listoilla, että saan vahvan viivan ja menkat jää varmasti pois. Itsellä kuitenkin myös keskenmenotaustaa 1. ja 2. lapsen välissä, joten ei uskalla iloita ennen kuin testiin piirtyy vahva viiva, jota keskenmeno kierrossa ei koskaan tullut. Tässä vielä kuva tämän aamuisesta testistä https://aijaa.com/3c1Fbs
 
@Miina- mä voisin hypätä listalle kanssa. Eli kp 21/28 ja yk 1. :)

Millon ootte yleensä testanneet ensimmäisen kerran? Mun tekis tavallaan mieli jo testata, vaikka tiedän kyllä että on liian aikasta. Jaksamista kaikille jotka ovat uuden kierron joutuneet aloittaan. Odottavan aika on pitkä ja parhaiten sen mun mielestä huomaa raskautta odottaessa. :X3:

Muoks. Vaikka itsellä siis yrityskierto 1 vasta käynnissä niin sitä yrityksen aloittamista on tässä odotettu ja piinailtu jo jonkin aikaa.
 

Yhteistyössä