.

@vuuti Hyvä että kilpirauhasen vajaatoiminta on tullut ilmi, ja että olet nyt saanut siihen lääkityksen. Jospa nyt saataisiin plussaonnea teillekin :love:

@W.we Sulla on hyvä asenne! Kyllä uuteen kiertoon pääseminen myös piristää, kun on taas uusi mahdollisuus. Jos sullakin oli nyt kemiallinen, niin eikös se kerro kuitenkin siitä että moni asia meni oikein, ja raskautuminen olis uudelleen hyvinkin mahdollista? Toivotan et ensi kierrosta tärppää (y)

@Wintersun Sinulle tsemppiä tulevaan kontrolliin!! (y)

@Tiutau13 No johan nyt! Toivotaan nyt vielä vahvistumista haamulle. Voisko sullakin sitten olla kyseessä kemiallinen? Kun eihän sitä haamua voi tulla, jos ei jotain kiinnittymisyritystä ole ollut..(n)

@Minmar83 Kyllä siellä hento haamulainen näkyy :love: Toivotaan vahvistumista sillekin <3

@kathii Sinulla hienosti viiva vahvistunut. :love: Toivotaan että pysyy kyydissä <3

Täällä kp5 ja menkat ohi. Vielä noin 10 päivää ovikseen :coffee: Jännästi välillä tuikkii vasemmalla munasarjan kohdalla. Eilen tein ihan huvikseen ovistestin, ja siihen piirtyi vahva viiva, ei kuitenkaan niin vahva kun kontrolli. Ilmeisesti se viiva voi pysyä siinä koko kierron ajan.. Saatteko te koskaan ovistestiin ihan puhdasta negaa? (n)
 
@chili_ Voi hyvin olla myös stressimasu oireita?
tai itse ainakin osaan oviksen kuin toivotun plussankin aikana kehitellä 200 erilaista oiretta :D

@vuuti @Wintersun Soitan tänään tuonne Felicitakseen ja varaan labra-ajan noihin kilpirauhas ja verenkuvaan ym. me ollaan tosiaan hyvin alkuvaiheessa hoitoja ja toivo elää vielä raskautumiseen pelkkien petipuuhien kanssa. :)

@Hemppanen voi hyvinkin olla kiinnittymistä! Tsemppiä piinailuun :love:

@Tiutau13 älä luota ainakaan noin aikaisin rfsu:n haamuihin! saattaa vaan pudota korkeammalta jos ei olekaan tärpännyt :( Suosittelen digiä niin ei tarvitse arvailla ja pettyä :)
Tsemppiä teille piinaan ja plussatuulia :love:

@Minmar83 Minäkin havaitsen jotain tuossa alemmassa. Tsemppiä ja malttia vahvistumiseen (y)

@kathii Selkeämpää plussaa näyttää jo, tässähän voi varovaisesti jo onnitella :love:

@peanut_butter Tsemppiä teille tähän kiertoon! ;)(y) mulla on ollut aina cb:n tai apteekin omat ovistestit, niin niihin kyllä tulee selkeä nega, apteekin saattaa välillä hieman haamuilla, mutta kyllä niistä erottaa koska on tarkoitus olla viiva ja koska ei.


Kiitos vielä kaikille tuesta :love: On totta ettei tuo surkuttelu auta yhtään vaan uustia plussia kohti!

Isot tsempit muillekin hoitojaan läpikäyville ja plussatuulia kaikille ♥
 
Onnea haamulaisista, toivotaan viivojen vahvistumisia! :love:(y)

@peanut_butter Mulla on tullut Raskauskeijun One Step -liuskoihin puhtaita negoja.

Flo-sovelluksesta. Miten ootte ymmärtäneet eron valkuaismaisen ja kirkkaan valkovuodon välillä, että kumpi on sovelluksessa sitä ovulaatiovuotoa? Kun mun mielestä valkuaismainen on kirkasta.
 
Kysyn nyt ku mietin itsekseni. Kun mulla oli edellis kierrossa niin, et sain r-testiin koko aika negoja, mut kun menkka vuoto alkoi, oli se tosi outo. Eka päivä pelkkää tuhrua, tässä vaiheessa tein viel nega testin ku halusin varmistaa tilanteen. Sit meni kaks päivää ku ei vuotoa ollu oikein ollenkaan, tuli pelkästään hyytymiä, sit kolmantena yönä heräsin ihan hirveeseen alavatsa kipuun ja samalla alkoi oikein kunnon vuoto, se kesti puoltoista päivää ja sit loppui. Aattelin et oli oudot menkat, kun muuten on todella ns. normaalit yleensä. Haluan uskoa, että jotain raskauteen liittyvää ois voinu tapahtua, meinaa et yleensäkin raskautuminen ois joskus mahdollista minulla:) Ois kiva kuulla, jos jollain jotain ajatuksia herää.

Niin siis korjaan et kyseessä pari kiertoa taakse päin
 
@Minmar83 mäkin nään haamun! :love:

@Tiutau13 meilläkin tärppäs viimeks käytännössä heti, ku alettiin yrittää. Jännittää, että miten sit tällä kertaa. Jotenki itellä ei kyl oo uskoo siihen, että heti nappais. Viimeks kumminki mentii ajatuksella, että tärpillä ei oo kiire ja nyt ku ite toivois heti tärppiä, ni oon varma ettei tuu tapahtuun niin helposti.

@Maya123 mä oon malttanu mieleni ja testannu aikasintaan sinä päivänä, ku menkkojen ois oletetusti pitäny alkaa. Mulla tosin oli aiemmin säännöllisempi kierto, ku mitä nyt, ni en tiiä et millon sitä sitte viittis testailla vai jaksaisko ootella sitä, että menkat jäis pois.
 
Heipparallaa!

W.we, pahoitteluni negasta..uskon että ottaa päähän.

Minmar83, nään selvän haamun jo, varovaiset onnittelut.

Tervetuloa mukaan Maya123 ja muut uudet

Neltsuliini, pahoitteluni, toivottavasti uusi kierto käynnistyy pian.

Mitä Miinalle ja Wintersunille kuuluu? Toivottavasti kaikki hyvin.

Täällä menkat loppui, eilen oli jo ensimmäiset pupuilut. Tässä juuri mietin milloin alkaisi metsästämään ovulaatiota. Mulla kaapissa one step puikko ovulaatiotestejä, ovatko olleet hyviä? Oon niin uutukainen näissä testailuissa, toivon kuitenkin että ovulaatio tapahtuisi ja bongaisin ne vahvat viivat, eipä muulla olisi väliä.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1 ja W.we
Onnea haamulaisista, toivotaan viivojen vahvistumisia! :love:(y)

@peanut_butter Mulla on tullut Raskauskeijun One Step -liuskoihin puhtaita negoja.

Flo-sovelluksesta. Miten ootte ymmärtäneet eron valkuaismaisen ja kirkkaan valkovuodon välillä, että kumpi on sovelluksessa sitä ovulaatiovuotoa? Kun mun mielestä valkuaismainen on kirkasta.
Kirkas ovulaatiolimaa, se valkoinenvenyvä on ns. Creamy vuotoa eli ennenvarmaan ovista (y)
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
@Sarianne81 Mulla on one stepin ovis ja r liuskat käytössä.

Joista puheenollen, tänäaamuna kp19 pompsahti sit se plussa https://aijaa.com/Cx9XQI :cautious:o_O.

Mä oon niin pettyny toisaalta. Luulin jo piinailleeni monta päivää:D:confused:. Mutmut nyt näyttää siltä et pitää se ukko saada kellistettyä tänään. Entä jos se ei jaksa... entä jos se ei suostu ilman kumiukkoja(n):unsure:. Huokaus. :cautious:
Ei silti, vois asiat olla huonomminkin. Sentään se plussa tuli sieltä vaikkakin vasta nyt.

Mun kpt voi muuttaa hei listalle kp19 tänään tiistaina, jos joku ehtisi. Kiitos. Lasken ne vuotopäivästä. Palstan listalla on laskettu tuhrupäivästä. Dpot voi kans vaihtaa nollaan.

@Maya123 Odottaminen ei ole täällä kenenkään vahvuus:LOL::LOL::LOL:
 
@Sarianne81 Mulla on one stepin ovis ja r liuskat käytössä.

Joista puheenollen, tänäaamuna kp19 pompsahti sit se plussa https://aijaa.com/Cx9XQI :cautious:o_O.

Mä oon niin pettyny toisaalta. Luulin jo piinailleeni monta päivää:D:confused:. Mutmut nyt näyttää siltä et pitää se ukko saada kellistettyä tänään. Entä jos se ei jaksa... entä jos se ei suostu ilman kumiukkoja(n):unsure:. Huokaus. :cautious:
Ei silti, vois asiat olla huonomminkin. Sentään se plussa tuli sieltä vaikkakin vasta nyt.

Mun kpt voi muuttaa hei listalle kp19 tänään tiistaina, jos joku ehtisi. Kiitos. Lasken ne vuotopäivästä. Palstan listalla on laskettu tuhrupäivästä. Dpot voi kans vaihtaa nollaan.

@Maya123 Odottaminen ei ole täällä kenenkään vahvuus:LOL::LOL::LOL:
Ja silti sitä odottamista täällä kai eniten odotetaan... :ROFLMAO:(n)

Nyt vaan kaikki konstit käyttöön ja ukko kumoon. (y)
 
@Siltsu Kiitos vastauksesta. Oon sitten ajatellut ja merkinnyt oikein. Usein vain oon kuullut puhuttavan ovulaatiolimasta valkuaismaisena, niin se sekoittaa mua.

@Wintersun Kiitos. Hyvä, että lääkkeistä on apua vuotoihin. Tule kertomaan sitten, mitä lääkäri sanoi. Voi kunpa olisi vain positiivisia asioita.

Mulle voi tosiaan merkitä tälle päivälle dpo0. Ollut semmoiset alavatsa ja -selkäkivut, että huhhei! Ja ovuloin tällä kertaa oikealta, jee! Tai ainakin siltä tuntuu. Hetken oon siis ollut pelko pyllyssä, että pelittääkö oikeapuoli ollenkaan.
 
Jaksamista uuteen kiertoon joutuneille. Joskus tämäkin on odottelu ja piinailu on historiaa :)

On: Ihanaa, mulle pärähti sittenkin eilen pysyvä hymynaamaa Clearbluen ovistestiin, pelkäsin jo ovuloimatonta kiertoa. Hassua ettei vilkkuvaa hymynaamaa tullut tällä kertaa ollenkaan, kyllä pelästytti :D Mut mulle voi siis päivittää dpo 2 tänään, tai dpo 3 huomenna ja siirtää piinailijoihin. Sain miehenkin kellistettyä ihan oppikirjan mukaisesti :). Jospa saisin ensi kuussa synttärilahjaksi positiivisen yllätyksen :love:

 
iK
Täällä dpo4. Taidan päivässä monesti havahtua että jaaaaa mikäs dpo nyt onkaan. Ja lasken. Ja totean että jaaaa vieläkin dpo4. Että hitaaaaaasti kuluu. Mitään oireita ei kyllä ole, eikä kai kuulukaan.
 
Tein tänään huvikseen digitestin ja luki "Ei raskaana". Tein testejä 2kpl, ei ollu virhetestejäkään. Viime viikolla saim vielä vahvaa viivaa Clearbluen testeillä. Menkkoja ei siltikään kuulu. Kiertopäivistä en oo yhtään varma. Liikaa innostuin tästäkin. :(
 
@kathii onnea plussasta!:love:

@peanut_butter kyllä mulle tulee kierron alussa ja lopussa puhtaita negoja ovistesteihin (tän huiman yhden kierron perusteella), mutta kai se on aika yksilöllistä.(n)

@Tiinaliina1 nyt jotkut viettelytanssit päälle, toivottavasti mies lämpenee!;)

@Wintersun toivottavasti lääkärillä on hyviä uutisia huomenna!

Tsemppiä piinailijoille, kunpa tärppäisi kaikilla!(y)

@najohanna voi itku, onpa kurjaa. :( Pitäiskö sun koittaa vielä jollain herkemmällä testillä?

Tänään alkoi kp 1/30, yk 4. Ihan järkyttävät menkkakivut, en muista koska olisi viimeksi ollut näin pahat. Kaiken lisäksi flunssaa pukkaa, joten ei kyllä mikään paras päivä ole ollut tämä.:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@najohanna Voi ei, pahoittelut! :cry:

@Siltsu Tsemppiä nyt tähän kiertoon! Mulla kans Flo ennustaa ovista vähän miten sattuu, ja enemmän luotan omiin tuntemuksiini. Mä tuun kohta perässä, toivottavasti meillä molemmilla tärppää :love:

@pillipöllö ja @Emerentia teillä on jännittävät ajat, plussatuulia! :love:

@Luumupuu_ Pahoittelut menkoista..:unsure: Toivottavasti kivut ja flunssa hellittää pian.

Mä kyselin niistä ovistesteistä. Jäi se asia mietityttämään, ja tein tänään uuden ovistestin ja se oli taas puolestaan ihan haalea. Lueskelin, että joillain kuukautiset saattaa vahvistaa myös ovistestin viivaa, ja mullahan oli eilen viimeinen kuukautispäivä, vaikka vuotoa olikin vain vähän enää. Luulen siis että se viiva johtui siitä. Jatkan ovistestailuja ensi viikolla kun ovis alkaa lähestyä (y)
 

Yhteistyössä