.

@peanut_butter en oikein tiedä. Nuo rfsu:t ainakin on ihan susia eli sen viivoilla voi heittää vesilintua!(n) toki se pc:n värikertymä loi toivoa mutta taisi olla sekin piru vie susi!(n)

@kindermaxi toivottavasti kuitenkin tulisi nopea tärppi teille! :)

Jaaha tää sivusto tökkii pahasti, ei saa autom.tägäystä saati enää hymiövalikoimaakaan näkyviin! Jatketaan siis aamulla juttuja! (Jos tämäkään teksti latautuu tänne :D )
 
TOIVEENA VAUVA 2019

19.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Eufemia85.............kp 63/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 60/xx...............yk 1
KaikkiPojatJaTytöt..kp 56/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 54/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 53/26................yk 7
Rosemarie.............kp 48/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 46/28................yk 1
Autumnn................kp 45/xx................yk 13
Minimali..................kp 43/30-32..........yk 2
Nelly31...................kp 37/35................yk 2
Janski26.................kp 37/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 35/23-25...........yk 3
Kathii.......................kp 31/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 31/28...............yk 14
Najohanna...............kp 31/29..............yk 1
Helinä87..................kp 28/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 28/27..............ya 5/16
Heybaby...................kp 28/36.............ya 8/18
Alinah92..................kp 27/28-30.........ya 2/16
Sofi88......................kp 26/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 26/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 25/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 25/34..............yk 9
Emerentia................kp 25/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 25/29..............yk 6
Maya123.................kp 22/28..............yk 1
Sennay....................kp 21/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 20/31..............tjot
Vauvameille............kp 19/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 19/26..............yk 2
Lillium.....................kp 18/26-28..........yk 5
Laima......................kp 18/28..............yk 3
Li88.........................kp 18/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 18/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 17/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 17/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 16/33..............yk 1
iK............................kp 16/28..............ya 5/18
MatildaJ..................kp 15/25..............yk 3
Chili_.......................kp 14/28-29........yk 3
LaTiLa.....................kp 14/32.............tjot
Papupata12............kp 14/29-32........yk 2
Siltsu.......................kp 12/25.............yk 3
Miina-......................kp 11/27..............yk 7
Ngale.......................kp 10/30.............yk 13
Ilonetsijä..................kp 10/30.............yk 5
Bubble92.................kp 10/26.............yk 3
Annanna..................kp 9/26-28..........yk 2
Haavejuttu...............kp 9/30...............yk 2
Persikka123.............kp 9/28-30.........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 8/33...............yk 10
Jonxu.......................kp 8/21-38..........ya 8/17
Sarianne81..............kp 7/27-33..........yk 1
Veeja.......................kp 7/xx................yk 1
Peanut_butter..........kp 6/28-32..........yk 2
Vuuti........................kp 6/28-32..........ya 2/17
Naissoturi................kp 5/23-29..........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 4/28...............yk 10
Kindermaxi..............kp 4/24-27..........yk 1
W.we.......................kp 3/26...............yk 5
Luumupuu_.............kp 2/30...............yk 4
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janski26.............dpo 24
Lllariel.................dpo 17
Kathii..................dpo 13
Tiutau13.............dpo 13
Helinä87.............dpo 12
Emerentia...........dpo 10
Heybaby..............dpo 5
Saippuakupli.......dpo 5
iK.........................dpo 5
Vauvameille........dpo 5
Cara-mel.............dpo 3
Li88.....................dpo 3
MatildaJ..............dpo 3
Laima..................dpo 2
Tiinaliina1............dpo 1
Lillium..................dpo 1
Keijukuningatar...dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Näin unta että sain tänään plussan. Herätessä olin hetken onnellinen kunnes tajusin.. :unsure:
Noh, nega ja nega! Jopa rfsu:n testi! Pelkkä väritön viivanpaikka valoa vasten! :cautious: eli mihin ne aiemmat rfsu:t sitten reagoi, oisko todella voinu olla yritystä kiinnittyä vai mitä ihmettä:cautious: valkovuodon koostumuskin on muuttunut menkkoja enteileväksi, yllättävän pitkään olikin liukasta(n)

Anteeksi musertumiseni, tiedän että täällä on paljon pidempään yrittäneitä <3 odotetaan nyt ne menkat ja katsotaan sitten miten tässä käy.. me ei taideta hoitoihin edes päästä julkiselle kun on kaks lasta? Vai miten se meni? Yksityiselle ei lähdetä, se on sitten perhe-elämää kahden kanssa.. ja mies ei taida suostua edes julkisellekkaan puolelle, hänelle kun on "aivan sama" saadaanko sitä kolmatta. On tyytyväinen kahteenkin:unsure: olen minäkin, mutta sydän kaipaa..:love::cry:
 
@Tiinaliina1 Jes, loistavaa! Nyt piinailemaan (y)

@Tiutau13 Voi vitsit, oon tosi pahoillani :( Mun ymmärryksen mukaan jos raskaustesteihin on tullut edes vähän väriä, on raskaushormonia silloin erittynyt eli kiinnittymisyritystä on ollut. Itsellä oli kans viime kierrossa kemiallinen, oli tosi kurjaa kun ensin olin niin varma alkaneesta raskaudesta. Lueskelin aiheesta, ja tälläset ns. kemialliset raskaudet on ihan tosi yleisiä, jopa 60-70 % alkaneista raskauksista on näitä mutta moni ei niistä edes tiedä, kun ne näkyy testeissä vaan tosi varhaisessa vaiheessa. Ootteko nyt pitkään yrittäneet? Tuskin kannattaa lannistua, ehkäpä ens kerralla kiinnittyminen ei jäisi vaan yritykseksi.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Ohhoh kuin monella alkaa piinapäivät täällä suurinpiirtein samoihin aikoihin tässä kuussa :love: onnea kaikille tähän kiertoon :love: @Tiutau13 harmi että ei tarttunut tästä kierrosta ja pahoittelut muillekin jotka joutuu uuteen kiertoon.

Noista ovislimoista ja muista niin mun on ihan älyttömän vaikea seurata "omia" limoja kun meillä tykätään puuhailla aika usein :rolleyes: ollaan kyl aina oltu sellaisia ja se on vaan niin parasta :love: ylipäätänsä läheisyys mikä sit aina melkeinpä johtaa siihen :LOL: mut nyt kyl ajateltiin pitää tässä ainakin yksi tai kaksi "tauko" kierrosta piinailusta, että ei nyt yrittämällä yritetä:) koska olis pikkujoulua jne tulossa marras ja joulukuulle niin ettei tarvitsisi alkaa esittämään juovansa jne.. ja mukava nähdä vanhoja kavereita ja nauttia. Toki tässäkin on keskenmenon jälkeen hommailtu eikä me aleta estelee millään mutta onpahan vähän rennompi meininki sitten asian suhteen ettei tarvi tarkkailla omia olojaan ja ressata kun käy miten käy niin kumpikin vaihtoehto on hyvä,joko tärppi tai sitten pikkujoulut marraskuussa (y) Toki voin sanoa että ovulaatio ei jäänyt huomaamatta koska sen verran kivulias päivä oli eilen ettei pystynyt edes kävellä taas. Joten mulle voi merkata dpo1 vaikkei nyt ihan täysillä tässä piinaillakaan :)
 
@Tiutau13 Pahoittelut negasta sinne :( Minunkin ymmärryksen mukaan edes haamulaista ei voi tulla ellei ole jotain kiinnittymisyritystä ollut. Kyllä se kolmas teille vielä varmasti suodaan!

@Tiinaliina1 jes hyvä suoritus(y) nyt piinailemaan!

Tuntuu itsestä pahalta tulla tänne leijumaan omasta plussasta, mutta tänään on jo todella selkeä.
https://aijaa.com/w4fZTR
Minut voi siirtää plussanneisiin, palataan sitten hattu kourassa takaisin listoille, jos jokin menee pieleen...
Tsemppiä ihan hirmuisesti kaikille, toivon teille oikein kesävauvojen joukkoplussausta! Käyn vielä kurkkimassa teidän kuulumisia jatkossakin :)
 
@Tiinaliina1 Voiei! Varmaa tuntuu kyllä vähän hämäykseltä, että ovulaatio sitte noin myöhään. :D Itsellä sama fiilis, kun luulin, etten ovuloi koko kierrossa. Eilen kuitenkin KP18 tuli sellaset ovisoireet, että ei voinut olla erehtymättä. Miehen saaminen mukaan vaan epäonnistui, kun oli poikki työpäivästä. :unsure:

@kathii Onnea ihan valtavasti :love: Toivotaan, että raskaus menee hyvin ja saat terveen pienen syliin :love:

@Tiutau13 Voiei. :unsure: Oli niin kivoja haamuja, että olin jo varma sun plussasta. Tsemppihalit :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Ja niin vahva on ihmisen mieli....oli ihan pakko siis aivan pakko varmistaa et ei se ovis nyt vaan ole, kun jotain tuntuu vuotavan (ei kuitenkaan limaa) ja kun mies on reissussa pe asti (n) No onneks haalee viiva, eli tulossa on, mut menee varmaan viel ainakin vkl asti ennen H-hetkeä, huoh helpotus :ROFLMAO: Ja kun piti olla testaamatta kokonaan, mut tätä en laske :whistle:

Onnea hirmuisesti plussan saaneille:love:

Voimia jaksaa negojen kanssa ja piinailijoille tsemppiä:p

Ovista odottavat: kyllä se sieltä tulee, nyt on aika suunnitella vaikka miten sen miehen saa mukaan;)
 
@Tiinaliina1 nauroin kippurassa sun kaadon onnistumiselle :ROFLMAO: hyvin sä vedät. Saako vielä tiedustella sitä teidän tilannetta eli mies tietää että haluat? Muttei itse halua aktiivisesti?

Mä oon niin fiiliksissä tästä kierrosta ja Flo sovelluksesta ja kaikesta :ROFLMAO: Oikeesti mä oon 30 ja nyt vasta ymmärrän tai olen kiinnostunut tajuamaan et todella valkovuotokin on erilaista kierron mukaan(y) Ei mua oo ennen nää kiinnostanut yhtään. Nyt oon ihan haltioissani puhumattakaan noista aamulämmöistä, wau. Kaikella on tarkoituksensa.
Tikutteluun en itse aio ryhtyä mutta innolla odotan että tunnenko ekaa kertaa elämässäni oviksen tai paremminkin tajuanko nyt tuntevani sen. On se ehkäpä ennenkin ollut läsnä ja nää vuodot ja muut mutta nyt mä osaan vähän tulkita niitä. Mun mielestä koulussa vois tytöille vähän enemmän opettaa omasta kehosta. Vai olenko vaan lintsannut ne tunnit. Ihan vaikka nimenomaan ehkäisy mielessä että älä jaa tällöin jne. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: lillium ja Maya123
Mun piti eilen vetää jäitä hattuun kun se testi näytti puhdasta negaa. MUTTA mä oon tiettekö omien tuntemuksieni takia aivan varma että oon raskaana, ja mietin täällä että voinkohan lähtee kaverin kanssa sushille. :D

Tietty näitä tuntemuksia olis voinu olla.joka kuussa, mutta en oo vaan kiinnittäny huomioo. Ja toisaalta eihän se testi näin aikasin olis plussaa vielä näyttänytkään. :X3:

Onnea plussanneille, nauttikaa siitä pienestä ihmeestä mitä teidän sisällänne tapahtuu juuri nyt. Rutkasti onnea myös seuraavaan kiertoon niille joilla ei tällä kertaa tärpännyt. (y)
 
@Tiinaliina1 nauroin kippurassa sun kaadon onnistumiselle :ROFLMAO: hyvin sä vedät. Saako vielä tiedustella sitä teidän tilannetta eli mies tietää että haluat? Muttei itse halua aktiivisesti?

Mä oon niin fiiliksissä tästä kierrosta ja Flo sovelluksesta ja kaikesta :ROFLMAO: Oikeesti mä oon 30 ja nyt vasta ymmärrän tai olen kiinnostunut tajuamaan et todella valkovuotokin on erilaista kierron mukaan(y) Ei mua oo ennen nää kiinnostanut yhtään. Nyt oon ihan haltioissani puhumattakaan noista aamulämmöistä, wau. Kaikella on tarkoituksensa.
Tikutteluun en itse aio ryhtyä mutta innolla odotan että tunnenko ekaa kertaa elämässäni oviksen tai paremminkin tajuanko nyt tuntevani sen. On se ehkäpä ennenkin ollut läsnä ja nää vuodot ja muut mutta nyt mä osaan vähän tulkita niitä. Mun mielestä koulussa vois tytöille vähän enemmän opettaa omasta kehosta. Vai olenko vaan lintsannut ne tunnit. Ihan vaikka nimenomaan ehkäisy mielessä että älä jaa tällöin jne. :ROFLMAO:
Siis nimenomaan tämä on tilanne:LOL:(y):rolleyes:. Annoin sille eilenkin kaks vaihtoehtoa mihin simonsa heittää, mutta sisälle se sit roiskas kumminki:ROFLMAO:. Se vaan stressaantuu niin herkästi ja sillä on vaativa työ, niin se ei sen takia jaksaisi uutta lasta. Mutta mä tunnen jaksavani ja mä tiedän että pystyisin siihen nyt eritavalla kyin aiemmin. Mein molempien lasten raskaus/synnytys/vauva-aika oli aivan kaameaa painajaista, joten miehellä on ehkä päälimmäisenä se edelleen mielessä.:unsure:

Kiitos kaikille kun ootte mukana tässä:love:. Kotona kun en voi heittää voittotanssia tästä aiheesta:ROFLMAO::whistle:

@Maya123 Mene ihan rauhassa sushille. Syö munki puolesta, rakastan sushia!
 
Onnea @kathii :love:

@Tiutau13 pahoittelut negasta :unsure:

Useampi on joutunut taas uuteen kiertoon, pahoittelut kaikille ja tsemppiä uuteen kiertoon (y)

Linjoilla ollaan taas! Nää päivät on mennyt vähän sumussa ja miehen haluttomuuden kanssa kärvistellessä.. kaikki viestit olen lukenut mutta aktiivisuus jäänyt vain listan päivittämiseen :unsure:
Ovis tekee tuloaan ja nähtäväksi jää saanko innostettua miestä petipuuhiin, ”huonojen tyhjennys” saatiin tehtyä tuossa muutama päivä sitten. En ole miehelle puhunut ovisviikosta mitään joten sekin saattaa koitua huonoksi :confused: Tänään pitäisi alottaa tikuttelu.
 
@Miina- Suostuisko sun mies ruiskasemaan kuppiin? Miehet nyt tunnetusti tykkää omankädenoikeudesta, joten se olis yks vaihtoehto. Niin meidän esikko sai alkunsa.
Mies oli eilen super väsyny, puoliks kuorsas jo vieressä kun sanoin, ettei mulla oo alkkareita jalassa:giggle::ROFLMAO:. Se on siis kans tosi nihkee tapaus yleensäo_O:whistle:. Tsemppiä tikutteluun. Kaikki keinot käyttöön:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Veeja
Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille muillekin!

Dpo2 täällä meneillään. Vähän kyllä sellaisin mielin, että tuskin on mitään piinailtavaa, kun ei oikein onnistunu puuhailla oviksen aikaan (pari päivää ennen kyllä mutta..). Oon ehkä itse vähän turhan negatiivinen tämän homman kanssa, kun jotenkin en usko että me voitais ihan heti onnistua. Mies taas ärsyttävän positiivinen, ja sanoo ettei sitä voi koskaan tietää, mitäs jos nyt jo onnistuukin. No sen ainakin tietää että siihen plussaamiseen tarvittais muutakin kuin puheita! o_O

Onneksi on tämä palsta, vaikka en itse edes niin usein ehdi tänne kirjoittelemaan. Käyn kyllä melkein joka päivä lukemassa teidän muiden kuulumisia. Itselläni ei ole lähipiirissä ketään kelle puhua näistä asioista oman miehen lisäksi, ja vaikka se onkin ihana ja kannustava tapaus niin vertaistuki on vaan ihan korvaamatonta. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja lillium
Kiitos kaikille tsemppiviesteistä!:)
Tänä aamuna testasin tikun ja siihen ei tullut mitään:( piti sitten käydä ostamassa CB:n testi ja siihenkin tuli -:( tosin nyt vasta dpo8,mutta nyt on vaan päällimmäisenä tunne ettei se plussaksi siitä muutu vaikka tasan vko seuraaviin menkkoihin:cry:

Tsemppiä muille,varsinkin piinaileville,se ei oo todellakaan helppoa odotella päivien kulumista:rolleyes:
 
@Miina- Suostuisko sun mies ruiskasemaan kuppiin? Miehet nyt tunnetusti tykkää omankädenoikeudesta, joten se olis yks vaihtoehto. Niin meidän esikko sai alkunsa.
Mies oli eilen super väsyny, puoliks kuorsas jo vieressä kun sanoin, ettei mulla oo alkkareita jalassa:giggle::ROFLMAO:. Se on siis kans tosi nihkee tapaus yleensäo_O:whistle:. Tsemppiä tikutteluun. Kaikki keinot käyttöön:LOL:
Meillä tää aiemmin on ollut toisinpäin, ehkäisy teki sen ettei mua huvittanut ja mies kärsi siitä. Mies on ollut iloinen kun ehkäisy jätettiin ja mun halut palas :LOL: hän siis on se vonkaaja ollut. En tiedä mistä tämä yllättävä tilanne johtuu, mies ihmetteli itsekin asiaa tossa pari viikkoa sitten kun ei kuulemma millään meinaa värähtää :oops: epäilen että osittain varmaan ne testitulokset aiheuttaa stressiä hänelle. Ovelana koitin tilannetta helpottaa ja kerroin, että kun viime kierrossa todennäköisesti hedelmöittyminen on tapahtunut, niin tarkoittaa sitä että simpat ei ole niin huonoja kun paperilla annetaan ymmärtää.
 
@Miina- Meillä oli sama vuosia... nyt ite taas jaksaisin ni hän ei:ROFLMAO:. Ei voi voittaa :cautious:

@Laima Kaks päivää ennenhän on just paras! Simot ehtii uida vastaan. Siellä munanjohtimessahan se hedelmöitys tapahtuu:rolleyes:. Alas piinailemaan:ROFLMAO:

@Minmar83 Nyt laitat testit kaappiin ainakin 2-3 päiväksi. Ihan liian aikaista testata. Hyvä jos se on kunnolla vielä edes kiinnittynyt;). Hyvin voi plussa pärähtää. Piinailet vielä hetken :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Laima
Hei

Kiva kuulla sinustakin Miina. Tikutteluonnea kun sen aika tulee.

Täällä tikuttelin tuolla liuska ovistestillä, wishistä tilasin. Näyttää jo hailua viivaa. Näyttääkö nuo ovistestit aina sitä toista viivaa siis himmeänä:eek: Auttakaa tietämätöntä.:oops:tuo kierto oli hitsin pitkä viimeksi, tuskinpa se ovis on ihan lähipäivinä.

Nyt mies lakkoon pariksi päiväksi ja jos viikonloppuun sitten jo vahvemmat viivat niin pupuilut aloitettava.

Tässä kuva testistä kp 7
 

Attachments

Kiitos kaikille tsemppiviesteistä!:)
Tänä aamuna testasin tikun ja siihen ei tullut mitään:( piti sitten käydä ostamassa CB:n testi ja siihenkin tuli -:( tosin nyt vasta dpo8,mutta nyt on vaan päällimmäisenä tunne ettei se plussaksi siitä muutu vaikka tasan vko seuraaviin menkkoihin:cry:

Tsemppiä muille,varsinkin piinaileville,se ei oo todellakaan helppoa odotella päivien kulumista:rolleyes:
Hyvät mahdollisuudet vielä muuttua plussaksi (y) Tsemppiä!
 

Yhteistyössä