.

@mimmik , @Beibihaaveilija , @iK ja muut tsempanneet. Niin se vaan alkoi taas uusi kierto. Menkat alkoi nyt aamulla, eli kp1 tänään. Päivän myöhässä olivat ja tuli pisin luomukierto ikinä. Ehkä siellä joku kiinnittymisyritys oli, mutta ei onnistunut.

Ei siis auta kun mennä kohti yk7. Turhauttaa ja itkettää. Tilastotkin alkaa jo olla kohta raskautumista vastaan.
 
@Viljamii pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon!
Suru ja turhautuminen on täysin ymmärrettävää ja täällä sitä saa avata häpeilemättä!
Välillä yhdellä ja toisella on itkuherkässä täällä, kun uusi kierto alkaa vaikka on ollut ihan varma tärpistä..:unsure:
Meille saat avautua :love:
 
Kiitos @W.we ! Olisi pitänyt tulla tänne jo aiemmin eikä vaan yksin surra ja pohtia. Kiva että täällä on näin paljon vertaistukea. Tää on jotenkin niin kamalan vaikea aihe ylipäätään.
Eikai tässä auta ajatella muuta kuin että kohti uutta kiertoa, mutta just nyt tänään on kyllä aivan hirveä fiilis. Usko tärppiin on kyllä todella koetuksella, mutta ehkä se taas tästä kun pari päivää mennään eteenpäin.
 
Ärsyttää, kun ei mitään oireita ollut tässä kierrossa :(
En tuntenut ovista, ei ollut limoja ja 8 päivää uuteen kiertoon vielä.
Mies lupasi mennä jatkotesteihin tällä viikolla, mutta on nyt aika ahdistunut ajatuksesta (pelkää varmaan, että löytyy jotain mikä estää meidän raskautumista)
 
Pahoittelut @Viljamii uuteen kiertoon joutumisesta :unsure: Täällä voi olla hyvinkin, että perästä tullaan. dpo10 ja ei muuta kun viivanpaikkaa tarjolla. Mutta yritetäämpä nyt pysyä positiivisena, to vasta pitäs alkaa menkat :) Eilen vuosi runsaasti valkkaria ja oli raskautunut olo, nyt taas ei kyllä yhtään mitään sellaista fiilistä, blaah!
 
@Viljamii No voi :poop::( ! Ehkä siellä tosiaan kävi joku vähän pyörähtämässä. Täällä taidetaan tulla pian perässä. Tänään olisi menkkojen oletettu alkamispäivä, jos laskin ovulaation oikein. Testeihin ei piirry enää mitään. :unsure::unsure: Pitkät kierrot on kyllä hanurista, kun ehtii siinä sitten kaikkia toiveita elätellä.. Halit sulle :(:love:

@W.we Mullakin tollainen tyhmä kierto. Tunsin limat kahteen kertaan ja ovulaationippailut eri aikaan.. Koita siinä nyt sitten tietää, milloin tapahtuu.

Täällä puolestaan herättiin Kp29:ään. Edelliset kierrot 26 ja 30. Raskaustesteihin puolestaan ei tule mitään.. Eiköhän tää kierto ollut tässä. :cry:
 
@Sahtuli EI sitä kaikkea tarvitse lukea, mutta ihan kiva jos muutamia sivuja taaksepäin katselee niin tietää mihin ollaan jääty. Mäkin hyppäsin mukaan viime kuussa tänne vasta :)
Niin näkisin itseni tuossa jos olisi silloin oma testipäivä :ROFLMAO: näkisin itseni hyppimässä riemusta jos tulis plussa ja varmaa veisin miehelle aamukahvit sänkyy ja testi siihen tarjottimelle kortin kera "hyvää isänpäivää" :love:
Mulla on vilkas mielikuvitus :whistle::ROFLMAO:
Tuo on ihana ajatus @W.we että voisi sanoa yllätyksen"
@pillipöllö ONNEA ONNEA!!:love:

Kai se dpo 8 on aikaisin päivä kun kannattaisi testailla, nuo rfsu:n testeissä lukee 6 päivää ennen oletettuja kuukautisia. Flo tosiaan laskee mulle +14 päivää oviksesta joka pidentää mun menkkoja aina eli perjantaina olisi kp 27, mutta ovis oli mulla vasta viime ke. Että se olisi siinä ja siinä näkyisikö mitään. Mä lasken 14 pv eteenpäin tuosta oviksesta, koska mun luteaalivaihe on ollut about sen pituinen.
 
Mulla tuo flo näyttää nyt että 3päivää myöhemmin pitäisi kuukautisten alkaa kuin yleensä !? o_O:eek:
Aina on kierto ollut sen 25 päivää, stressi kuukautena 26 ja maksimissaan 27 mahdollisessa kemiallisessa kierrossa muutama kk taaksepäin... en ymmärrä miksi se nyt yht äkkiä väittää että menisi kp29 o_O
 
@Beibihaaveilija sinne myös viivan vahvistumista! :love:

@Siltsu Mukavia synttärijuhlia, ja toivotaan että oireet ja sun fiilis enteilee parasta :love:

Täällä palstalla on nyt tosi jännittävä ja toiveikas meininki, monella tosi lupaavia oireita ja jännät hetket meneillään (y) Plussatuulia! <3

Täälläkin on hyvä fiilis, tänään kp12, eilen tuli ovislimoja ja kipua oikealla alavatsalla, tosin ovistesti on vielä nega mutta luulen että se on plussa lähipäivinä. Siksipä kysynkin, tunnistatteko ovis-oireita jo ennen kuin tikkuun pärähtää plussa?
Minä kyllä tunnistan mun ovislimoja ja kivun tunnetta, viime kuussa oli hirveä himo myös, tänä kuukautena en huomannut sellaista himoa kyllä.
 
Mulla kans nyt pienet dpo:t vielä, mut halu uittaa tikkua suuri :D kertokaa ihmeessä miten jaksan odottaa lauantaihin, ja silloinkin vain testaan ennen pikkujouluja uskaltaako ottaa alkumaljaa ja ruokaviiniä..
Yhdeksän päivän päästä vasta pitäisi vuodon alkaa :oops:
Joku sanoi että kannattaa elää normaalisti kunnes plussa on tikulla :) eli hyvin voi yhden annoksen juoda jos ei halua outoja katseita. Tai pyydä alkoholitointa kun ei kukaan nää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Minic
Hei pitkästä aikaa! Ovis kolkuttelee ovella, kivut lisääntyi tänään joten parin päivän sisään pitäisi plussa tulla.

Kävin juuri lääkärissä koska edelliset menkat oli tosi runsaat ja isoja hyytymiä tuli. Olin viime viikon tosi väsynyt, ei oo aikasemmin ollut noin kovaa väsymystä. Kävin jo ostamassa rautatabletteja mutta halusin kuitenkin että rauta-arvot tsekataan, varsinkin varastorauta. Luin että liian vähäiset rautavarastot vaikuttaisi kiinnittymiseen, se olisi hyvä olla vähintään 50.

Sain myös lääkäriltä lääkkeen runsaaseen vuotoon, cyklokapron, oliks sulla @Wintersun tätä, vai muistanko väärin? Sanoi että ei vaikuta yrittämiseen, mulla yleensä päivän tai kaksi runsas vuoto niin silloin voi ottaa.

Ihania plussia tullu. :love: ja ainahan se on :poop::poop: kun uuteen kiertoon joutuu, tsemppiä kaikille. :)
 
Omaa Napaa: Mun fiilis on outo. Rauhallinen ja jotenkin erittäin varma, että EI raskaudu näin heti keskenmenon jälkeen. KM oli 7.10 eli nyt on jo yli kolme viikkoa sitten. Tuntuu hassulta että silloin olin ihan murtunut mutta nyt olen ihan sinut asian kanssa (hormoneja mukana pelissä?). DPO 5 tänään ja kierto on laskelmieni mukaan 32 päivää about. Tyhmä ajatus muutenkin ettei ansaitse lasta vielä tai jotain. Mutta kyllä mullekin sellainen fiilis on tullut tuon km mukana, vieläkin vasta yk 4, joten ei tämä ole edes pitkä aika muihin verrattuna.
Haluaisin todellakin että testiin pärähtäisi leffaviivat heti ensi viikolla, mutta en osaa sanoa miksi fiilis on sellainen ettei se tule sieltä. Onko tämä se intuitio? Vai hämääkö vartalo minua niin paljon, että uskon vastapäiseen enemmän? Onko muilla ollut samanlaiisa tuntemuksia? Vatsassa kuitenkin jotain kokoajan tuntuu, nytkin heikosti nippailee ja ilma kiertää. Enkä edes ole syönyt vehnää joka yleensä laittaa ilma kiertämään. KÄÄK!
 
@pillipöllö hyvin vahvistuu :love:
@iK ja @Miina- joo, mä oon huomannut kans että niissä pc n testeissä on välillä se viiva selkeästi näkyvissä ja tänä aamuna sama homma että viivanpaikka, ihmekös kun samasta paketista oli :LOL:
Ja nyt alkaa valkkari lisääntyy, mikä meinaa mulla tän mahakivun kans sitä, että menkat tekee tuloaan. Siihen oon kiinnittänyt huomiota nyt, että aina valkkaria tulee enempi ennenkun vuoto alkaa. En tiedä onko jotain vähän samaa kuin osalla on taas sitä pientä tipputelua pari päivää ennenkun kunnon vuoto alkaa o_O
 
Onnea plussanneille! Ja tsempit piinailijoille! (y):love:

Itsellä ei vaan ole ei sitten alkuunkaan energiaa ja jaksamista kuumeilla. Keskenmenosta huomenna 2 viikkoa. Viime viikolla tein r-testin hormonien laskun seuraamiseksi, antoi hailuran mutta selkeän viivan vielä. Testaan tällä viikolla uudestaan, niin tiedän että hcg laskee. Lisäksi keskenmeno laukaisi minulla todella vaikean migreenin, tänään kymmenettä päivää särkee päätä.. Pitää senkin takia lähipäivinä käydä lekurissa ellei rauhoitu.
Siinä vaiheessa rauhoittuu viimeistään, kun ensimmäinen ovulaatio on tapahtunut ja alkaa keltarauhasvaihe kierrosta. Nyt on alkanut tuntumaan tuntemuksia munasarjoissa, joten kierto varmaan käynnistynyt tai käynnistymässä, edes pieni lohtu!

Itse en oikeasti jaksa kunnolla yrittää, mennään ensimmäistä kertaa ikinä nyt tämä kierto ihan rehellisesti tjottailemalla. Ei ehkäisyä, tehdään silloin kun mieli tekee:)
 
Onnea plussanneille! Ja tsempit piinailijoille! (y):love:

Itsellä ei vaan ole ei sitten alkuunkaan energiaa ja jaksamista kuumeilla. Keskenmenosta huomenna 2 viikkoa. Viime viikolla tein r-testin hormonien laskun seuraamiseksi, antoi hailuran mutta selkeän viivan vielä. Testaan tällä viikolla uudestaan, niin tiedän että hcg laskee. Lisäksi keskenmeno laukaisi minulla todella vaikean migreenin, tänään kymmenettä päivää särkee päätä.. Pitää senkin takia lähipäivinä käydä lekurissa ellei rauhoitu.
Siinä vaiheessa rauhoittuu viimeistään, kun ensimmäinen ovulaatio on tapahtunut ja alkaa keltarauhasvaihe kierrosta. Nyt on alkanut tuntumaan tuntemuksia munasarjoissa, joten kierto varmaan käynnistynyt tai käynnistymässä, edes pieni lohtu!

Itse en oikeasti jaksa kunnolla yrittää, mennään ensimmäistä kertaa ikinä nyt tämä kierto ihan rehellisesti tjottailemalla. Ei ehkäisyä, tehdään silloin kun mieli tekee:)
Tsemppiä! Mulla rt näytti negaa hyvin aikaisin, joten mun ei tarvinnut odottaa kovin pitkään uutta kiertoa, mutta se olikin hyvin varhainen km. Toivottavasti pääset kohta uuteen kiertoon ja ovis tulisi kohta :)
 
@pillipöllö hyvin vahvistuu :love:
@vauvameille tsemppiä ja voimia uuteen kiertoon joutumisesta (n)

Oisin kysyny onko joku tullut raskaaksi, vaikkei oo saanut tikutettua ovista? Mulle ilmesty eilen ihan haalee viiva ja tänää ei taas yhtää mitää. Näinä päivinä ois oviksen pitäny olla, ni tulee turhauttava olo, että yritetty ihan turhaan (n)
Mulla tuli rfsu:n ovisliuskoissa 2 päivää hieman haaleampia viivoja, ja sitten ei mitään. En sanosi että olin napannut kiinni siitä mutta koska siitä jatkoi vitivalkoiset tikut, niin se oli ehkä silloin.
 

Yhteistyössä