.

@Sarianne81 kiitoksia varovaisesti nyt vielä, kun oli se keskenmeno Ekassa kierrossa niin en usko kyllä viel muutamaan viikkoon että vuoto pysyy poissa,sen verran mahakipuja on (n)
Mutta toivotaan ja täällä oli moni muukin plussannut :love::love:

@janskusdff voi itku sinulle :( ja toivottavasti ensi kierto on se teidän ja kaikkien muidenkin piinailijoiden kierto :love:
Ja toivotaan että meille haamulaisille viivat vahvistuisi:love::love: luotto ei ole omalla kohdalla kyllä suuri siihen:unsure:
 
Nytten avasin sen kotelon niin näkyyhän siinä ihan selkeä värillinen haamulainen :love: oivoi kun viiva vaan vahvistuisi mut ihan hirmuinen pelko nousi nyt kun olin jotenkin silti enempi varautunut menkkoihin näistä tuntemuksista :unsure: tällä kertaa varmaan seuraan viivojen vahvistumista niin pitkään että saisin ne kuukuisat "leffaviivat". En edes ajatellut että se keskenmeno nyt näin iskee pelkona koska en sitä edes mitenkään ajatellut. ja tietenkään kun kellekään ei voi kertoa ja puhua oloistaan kun eipä kukaan tiedä :( paitsi mies ja hän myöskään ei osaa innostua nyt koska viimeksi oli aika kova paikka myös hälle. Ehkä tämä tästä päivästä kerrallaan. Ihme takapakkina tulee siitä keskenmenosta tämmösiä ajatuksia/oloja. Onkohan täällä muille käynyt niin? Siis että keskenmeno menee omalla painollaan ja "unohtaa" koko asian mut nyt sitten se nousee niin vahvasti mieleen/pintaan (n)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Wintersun tiedän mistä puhut, mulla meni kans noissa ajatuksissa helmi-elokuu. Ymmärrän hyvin. Toivottavasti kaikki on nyt pois ja voi ajatella elämää eteenpäin. Pidä vaan mielessä et se on hyvä että meillä näitä seurataan ja muutokset hoidetaan välittömästi.

Mä ajattelin kans tehdä huomenna ekan testin. Olis vissiin sit dpo10. En mä tiiä onko oireita, hirvee flunssa tuli päälle niin kaikki tuntuu kauheelta. Nyt vaan hokasin et oon pari pv käyttänyt lääkettä jossa sanotaan ihan selvällä suomen kielellä että "jos olet raskaana tai yrität tulla raskaaksi, älä käytä tätä valmistetta". Olipa hei tosi kiva :( en mä muistanut yhtään edes tarkistaa. Nyt sitten pakko vissiin jäädä kotiin pötköttelee niin saa nää pöpöt pois...:poop:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Tällä palstalla kun kokemus puhuu niin palaan taustalta kyselemään.

Mulla ei edelleenkään ole kierto alkanut ja mennään jo kp66. Tänään lääkäriltä sain terolut-kuurin.

Te jotka ootte tutustuneet tähän lääkkeeseen niin miten se vaikuttaa ja miten auttaa?

Kiitos teille:love:
Mulla Terolut auttoi käynnistämään kierron, kun ei alkanut millään e-pillerien lopettamisen jälkeen. Menkat on alkanut 3-4 päivän kuluttua vikasta pilleristä. Söin keväällä vielä uudelleen kun kierto taas venyi. Ja nyt otin itsekseni käyttöön kun kierto ei taas alkanut keskenmenon jälkeen. En tiedä mikä kp tarkalleen oli ennen aloittamista mutta yli 1,5 kk ehti mennä. :unsure:
 
Oi toivon kovasti vahvistumista viivoihin @hupikonna ja @papupata12 ! :love::love::love: Täällä oli pc:llä dpo11 tänään nega, eikä ole muutenkaan raskautunut olo, jotenkin ajattelen tuntevani kroppani niin, että tunnistan taas oireet jahka sellaiset "oikeat" tulee. Niin varmaan :LOL: Toivo ei ole kovin korkealla ja fiilikset heittelee "hällä väliä" -tunteesta itkun purskahduksiin :poop: Hienoa kuitenkin, että nyt jo plussanneita enemmän kuin viime kuussa! (y) @nowayhome todennäköisesti kaikki kunnossa, mutta itse km kokeneena menisin todennäköisesti omalla kustannuksella jo varhaisultraan, noilla viikoilla pitäisi mielestäni jo näkyä jotain :) Jos siis nyt tulisi tuollainen tilanne. Toki se ei missään nimessä mitään km tarkoita, niinkuin moni on sanonut, että usein ne oireet välillä katoaa ja saattaa sitten taas vahvistua hieman myöhemmin :) Itsekin stressaisin varmasti, mutta olen ammattimurehtija :whistle:
 
Vau mikä plussa-aalto täällä! Onnea kaikille plussanneille ja vahvistumisia haamuille! :barefoot::love:

Niin ja kiitos tsempeistä. Sain varattua itselleni ajan gynelle ensi maanantaille. Jotenkin pelottaa, että tuleeko ihan turha käynti.. Käskeekö vaan jatkamaan samalla tavalla.. No, sen näkee sitten. Nyt kerrankin toivon, että tää pitkä kierto ei vielä loppuis niin sais kunnon sisätutkimuksen tehtyä :D
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja StellaMom
iK
Jee kivaa! Lisää plussia ja haamuja! :love::love::love::love: Toivotaan vahvistumista! @papupata12 @hupikonna @Siltsu @Miina-

@Wintersun Aivan olo pakahtuu sun puolesta! :(Itsekin loopissa olleena muista kyllä ahdistuksen, mutta voisin kuvitella että nyt tällä hetkellä se olisi jotain valtavaa. Silloin olin niin paljon nuorempi, en ajatellut edes lapsia... Toivon kyllä sulle puhtaita papereita ja plussaa enemmän kuin kenellekään ikinä. <3

Mä ootan hyomiseksi postiin digitestejä! Jännittääääää!
 
TOIVEENA VAUVA 2019

31.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Annanna..................kp 51/26-28.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 46/28..............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 41/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 40/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 40/33..............yk 3
Alinah92..................kp 38/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 36/xx..............ya 6/18
Beibihaaveilija..........kp 31/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 30/28-32........yk 2
Papupata12.............kp 30/29-32........yk 3
Keijukuningatar........kp 29/xx..............ya 5/18
Pioni85.....................kp 29/27-30........yk 4
Laima.......................kp 28/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 28/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 28/32.............yk 2
Miina-.......................kp 27/26-27........yk 8
Chili_........................kp 27/28-29........yk ?
Bubble92.................kp 26/26..............yk 4
StellaMom...............kp 25/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 24/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 24/23-26.........yk 3
Siltsu.......................kp 23/31..............yk 4
Me-Mi......................kp 23/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 22/27.............yk 2
Naissoturi................kp 22/23-29.........yk 8
Vuuti........................kp 21/28-32.........ya 2/17
W.we.......................kp 20/26..............yk 6
Ilonetsijä..................kp 20/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 19/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 19/33..............yk 11
Marlen.....................kp 18/xx..............yk ?
Kindermaxi..............kp 17/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 16/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 15/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 14/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 13/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 13/36..............yk 2
Hemppanen............kp 11/29...............yk 8
Persikka123............kp 11/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 7/24-28...........yk 3
Lillium......................kp 7/26-28...........yk 7
MatildaJ...................kp 7/26................yk 5
Li88..........................kp 6/27-30..........yk 5
Suspi.......................kp 5/xx.................yk 2
Vauvameille.............kp 5/28................yk 19
Mimmik....................kp 4/28................ya 9/18
Janskusdff................kp 3/28...............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 2/xx................yk 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92...............dpo 21
Bubble92..............dpo 14
Chili_....................dpo 12
Lllariel...................dpo 12
Miina-....................dpo 12
Laima....................dpo 12
Sarianne81...........dpo 11
Siltsu.....................dpo 9
Me-Mi....................dpo 9
Naissoturi..............dpo 8
W.we.....................dpo 8
StellaMom.............dpo 7-8
Vuuti......................dpo 6
Ilonetsijä................dpo 4
Marlen...................dpo 4
Kindermaxi............dpo 3
Toivojatintti............dpo 3
Peanut_butter........dpo 2

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
Tiutau13,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)
 
Wau mitkä viivat @pillipöllö ! Onnea niin sulle kuin muillekin plussanneille!

@Wintersun , sitä varten täällä ollaan, että tänne voi purkaa niin ilot kuin surut. Ja sinä olet kyllä todella paljon levittänyt täällä positiivista tsemppihenkeä!

Plaah, piinaviikko sujuu toooooosi hitaasti. On ollut kaikkea pientä juilimista, mutta ei sen kummempaa. No ei vielä tartteiskaan, dpo 6.
 
Voi kun täällä on ihanan paljon positiivisia kuulumisia! :love: Toivottavasti pääsisi itsekin samaan peesiin ja siirtymään erilaiseen odottamiseen.

Tänään meinasin herätessä tehdä raskaustestin, mutta koitan sinnitellä viikonloppuun. Kahdessa viime kierrossa olen onnistunut odottamaan päivän pari yli pisimmän kierron, ja negatiivista molemmilla kerroilla. Sekä kappas, testistä seuraavana päivänä onkin menkat alkaneet. En tiedä onko taikauskoa vai mitä, mutta nyt odotan!

Tuntemuksia ei oikein ole. Välillä tiettyyn kohtaan kohtua on nipistänyt ja vuorotellen munasarjoissa tuntunut jotain vaisua. Esikoisestakin ainoa oire oli laajentuneet nännipihat ja aavistuksen turvonneet rinnat. Nyt kun tätäkään ei ole, en oikein usko raskautuneeni. Koitan silti pitää mielen avoinna, josko kumminkin... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Ai niin ja teroluteista! Joku kyseli niistä.

Esikoisen kohdalla kierto oli todella epäsäännöllinen ja useimmiten pitkä (27-52). Olin syönyt tätä ennen 15v. e-pillereitä. Kaksi kiertoa söin teroluteja, joilla sain kierron lyhentymään ja tämän kuurin jälkeen tulinkin raskaaksi. Omalla kohdalla toimi siis paremmin kuin hyvin!
 
Vahvistumista viivoille @hupikonna @Siltsu @Miina- ja @papupata12 :love::love: Laittakaahan taas tänään kuvia, niin mekin saadaan ihastella! :rolleyes:

@pillipöllö Upeet viivat, voi että kun itekin sais vielä tollaiset :love: Kaikkea hyvää raskausaikaan :)

@Wintersun Kuulostaa tosi raskaalta, toivon tosi paljon että saatte hyviä uutisia reilu viikon kuluttua! Sulla on kyllä selkeästi hyvä mies ja ihana parisuhde, mahtavaa että ootte pystynet olla toistenne tukena noinkin vaikean asian äärellä. :love: Ja ihanaa että sä jaksat käydä tällä palstalla kertomassa omia kuulumisiasi, vaikka voisi kuvitella että toisten plussaaminen voi tuntua myös kipeältä. :(

Täällä aika matelee niin hitaasti. Dpo2 ja aika ei liiku mihinkään. Mulla on jotenkin tosi pessimistinen olo ja jotenkin pettynyt fiilis jo valmiiksi, tuskin tärppää tässäkään kierrossa. En tiedä mistä moinen fiilis, varmaan valmistelen itseäni jo pettymykseen.
 
Täällä aika matelee niin hitaasti. Dpo2 ja aika ei liiku mihinkään. Mulla on jotenkin tosi pessimistinen olo ja jotenkin pettynyt fiilis jo valmiiksi, tuskin tärppää tässäkään kierrossa. En tiedä mistä moinen fiilis, varmaan valmistelen itseäni jo pettymykseen.
Samaistun nyt jotenkin. Vähän epäuskoinen olo ja menkka oireet tulleet nyt jo vaikka 6päivää vielä pitäisi odottaa. Lähdin vähän sille linjalle, että samana päivänä kun pitäisi alkaa testaan ja jos ei tärppää niin uuteen kiertoon ilman tikkuja tai lääkärin ohjeiden mukaan :unsure:

Ei ole kyllä yhtään raskasolo (paitsi henkisesti):(
 
Täällä kun on juteltu siitä miten kierto on sekaisin e-pillereiden jälkeen. Mulla oli ehkäisynä hormoonikierukka ja kun se jätettiin pois palautui kierto heti, kaks viikkoo tais olla eka kierto pidempi. Mut muuten helposti meni. Gynekologi sanoi et hormoonikierukka ei estä ovulaatiota sen käytön aikana, et siks sillee nopeempi palautuminen. Eli kun joskus varmaan taas vauvan syntymän jälkeen ehkäisy on ajankohtainen niin suosin kyllä kierukkaa itse, josko sitten toista joskus yrittää. Sais nyt tän ensimmäisenkin alulle:p

Nyt mulla on tissifetissi:ROFLMAO: yleensä kierroissa rinnat on tullu kipeeks pari päivää oviksen jälkeen ja kierrot ollu negat. Nyt koittelen pakonomaisesti salaa tissejä et oisko ne kipeettömät, aattelen et vois olla hyvä merkki jos eroa aikaisempiin tuntemuksiin ois;)

Ihania viivoja tällä viikolla tupsahdellut, onnea plussanneille ja niiden alkujen saaneille :love:

Piina Tsemiä piinailijoille, otetaan plussa aalto (y)

Mä toivon itselleni hermoja ja kärsivällisyyttä et pystyn testaa vasta kun menkat on myöhässä pari päivää, jos on ollenkaan myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
@peanut_butter
Määki täällä jo odotan et ne typerät menkat alkais kun tiedän niide lopulta alkavan kuitenkin, että pääsis jo uuteen kiertoon ja aijon tilata ny cb digi oviksia, että varmasti nään koska on..

@pillipöllö voi mitkä viivat, aivan ihanat !! Kumpa me muut saatais pian saman laiset ja päästäis vaihtaan pois täältä yrittäjien ryhmästä odottajiin :love:
 
Onnea kaikille plussanneille ihanaa (y):love:
Täällä vihdoinkin ovis ja kp13..eilen tikutin suht vahvan viivan ja illalla alkoikin sit sellaset oviskivut ja yhtä jatkuu vaan. Tää on siis synnytyksen jälkeen ensimmäinen kunnon kierto ja näköjään kroppa toimii samaan malliin kuin ennenkin eli ovis kp 12 tai 13.
On kyllä tuntunu niin pitkältä tää aika odotella ovista.. mietin jo et mites sit seuraava kierto kun tuskin nyt heti tärppää.. Miten mä sit taas jaksan odottaa. Ja nyt mä stressaan sitä et jos mä stressaan niin paljon et sen takia ei tärppää :D mut huomasin et mua helpottaa se et voin puhuu miehelle näistä oviskivuista ja tärppäämisistä yms. niin ei tarvii itekseen pyöritellä näitä mielessä.
 

Yhteistyössä