.

PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2)
 
Viimeksi muokattu:
Testi oli nega aamulla. Kaipa sit mulle voi laittaa kp2 vaikka tosi vähäistä vuotoo ollu. Eilen yks side ois riittänyt koko päivän, mutta hygienia syistä tuli vaihdettua. Rinnat on edelleen arat ja painavat, en tiedä sit mitä tää on. Oon ruvennut koko ovistakin epäilee tai sen ajankohtaa, en tikuttanut joten oon menny ihan vaan omien kehotuntemusten mukaan. Ahdistaa:unsure:
 
Täällä vietelty vähän hiljaiseloa, ja koko homma on ihan turhauttanut niin en ole täällä käynyt muidenkaan juttuja lukemassa. Tiedän että pitäisi pysyä positiivisena mutta niin...

Itsellä aivan hirveän huono olo, työmatkalla oli pakko pysähtyä oksentamaan. Normaali kierto 29/30 päivää, ja nyt kp32 menossa eikä merkkejäkään kuukautisten alkamisesta.

Testasin aamuvirstasta testiä, eikä tullut edes haamua(viivan paikkaa), ei mitään. Kyllä tässä kohtaan testiin olisi kuulunut jo näkyä.

Nyt vaan toivotaan että kuukautiset alkaisivat niin voisi lähteä seuraava yrityskierto. Nyt siis yk8.
 
Paljon paljon onnea plussanneille :love:
Toivon koko sydämestäni, että teillä raskaudet menee hyvin ja mallikkaasti loppuun asti!

Itsellä tänään dpo10, huomenna testaan, mutta en usko plussaan nyt tästä kierrosta. Kaikki raskausoireet loistaa poissaolollaan ja silloin syyskuussa kun plussasin niin huomasin raskauden jo ihan omasta olotilasta. Nyt lähinnä menkkoja enteilevä olo ja odotankin menkkoja loppuviikosta alkavaksi. Tietyllä tapaa negaa on varmaan aika vaikea käsitellä, kun on aika alakuloinen olo edelleen keskenmenon takia, ja plussa tietty ehkä vähän piristäisi. Nyt ainoa asia on se, että keltarauhanen selkeästi välillä tuikkii tuolla vasemmalla puolella, mutta se nyt liittyy niin negaan kuin plussaankin.
 
@haaveilija92 Onko sulla käytössä mitään loppukierron tukihoitoa? Terolut ym.
Jos kierrot alkaa heittelemään niin niillä voi saada helposti apua(y)

Siis tämä on ensimmäinen kerta ainakaan kahteen vuoteen kun on näin pitkä kierto, niin en ole mitään sellaisi tarvinnut. Kierto on AINA ollut joko 29 tai 30 päivää. Tuhruilu alkanut aina kp27 tai kp28.

Tämä on ihan ennenkuulumatonta että kp32 eikä mitään tuhrua, ei mitään.

En oikein tiedä mitä ajattelisin asiasta.
 
@haaveilija92 Jos testit pyysyy negana niin käy ihmeessä pyytämässä lääkkeet! Saisit ainakin tuleviin kiertoihin avun ja nehän tukee myös kiinnittymistä(y)Mut mistäs sen tietää vaikka muuttuisi plussaksi:)
@Neltsuliini Joo, jos kuukautiset eivät kohta ala, tai en saa testiin plussaa ( nyt siis ollut käytössä Raskauskeijun One plus- liuska ) niin varaan kyllä samantien ajan gynelle.

Tälläinen kierto ei ole minulle lainkaan normaalia.
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Oon liikkunut täällä selkästi liian vähän, onko one step-liuskat siis vähemmän luotettavia ( antavatko negaa )? :D

Kun salaa vähän toivoisin että jospa sitten kuitenkin, kun kohdunkaulan nipukka on ihan kovana ja vetäytynyt.

Mutta toisaatla kp32 pitäisi jo plussata huonollakin testillä
 
@kathii Kiitos tiedosta ! (y)

Tosin, nyt ei ole kyse siitä että ei olisi tummunut kovinkaan hyvin, vaan että siihen ei oikeasti tullut yhtääääään väriä.

Muuten olo siis kyllä tosiaankin todella huonovointinen ja kädet ovat kylmät kokoajan.

Varaudutaan silti pahimpaan. Toisaalta saisi kuukautiset alkaa niin pääsisi yrittämään.
 
Joo minäkään en nyt oman kokemuksen perusteella suosittele one stepin testejä. Tosi haaleita viivoja antaa muihin verrattuna ja kun mä tossa sillon yks yö heräilin vähän väliä juomaan, niin laimensi one stepin melkeinpä negaksi. Kuitenkin sit ku sen 1,5h pidättelin ja olin juomatta niin tuli väriäkin taas. Pelästyin silti sen verran, että en aio noihin testeihin enää koskea. :LOL:
 
Tuhannesti onnea kaikille plussanneille :love:Täällä alkoi tänään menkat kp 25. Mulla ei siis ollut kierron pituudesta mitään hajua kun nyt on ekat kunnon menkat synnytyksen jälkeen. Toisaalta helpotus että alkoivat noiden cb early haamu testien jälkeen niin ei tarvii enää miettiä eikä odotella milloin menkat alkaa. Joko ne oli viivanpaikkoja tai sit kemiallinen. Nyt vaan uuteen kiertoon :)
 

Yhteistyössä