.

Dpo10 ja täysin puhdas nega. Tosin one step, joten kyllä se sieltä voisi viedä tulla. :)
En oo tässä kierrossa kirjannut mitään oireita ylös ja muutenkin yrittänyt mennä sellaisella unohdus taktiikalla ettei liikaa mieti näitä, mutta nyt ei enää pysty, kun on taas näillä testauspäivillä. :LOL:

Onko @Miina- tai @janskusdff vielä testannut? :) Mennään aika samoilla päivillä.
 
Nyt meni pahaksi taas... sen vihlonnan ja kiinnittymis ajatusten noustua päähäni olen ihan hulluna ajatellut taas joko nyt, joko nyt !?
Kuuntelen kroppaa 140% tarkemmin ja odotan vaan koska saa ostaa raskaustestin...

Miksi pitää käyttäytyä näin!? Muu kierto mennyt ihan hyvin, mutta nyt joka tunti vaan miettii saako testata,muttei uskalla jos onkin nega :unsure:
 
@Viljamii @Ilonetsijä Joo, harmi vaan ei voi kelata taaksepäin ja aloittaa jo aiemmin. :rolleyes:

Eilen iski taas ahdistus, että mitä jos en saa lasta ollenkaan. Että jos onkin vaikka pcos. Ainakin on hormonitoiminnan häiriöitä, selvästi ylipainoa, kauhea hormonaalinen akne, jne. Ja sekin, että omalla äidillä on alkaneet vaihdevuodet tosi aikaisin. Senhän sanotaan enteilevän perimän kautta sitä, miten tyttärellä menee. Hedelmällisyys alkaa laskea jo 10 vuotta aiemmin ja raskautuminen vaikeutua selvästi. Sekin vielä. :(

@mimmik @Kindness Mulla ei ole edes ollut vielä ovulaatiota ja tuntuu, että on tosi runsaasti valkovuotoa. Paljon kosteammat paikat kuin yleensä. :p Yritän kovasti tulkita, miten koostumus muuttuu.
 
Jaa, oli se ovis sitten vissiin eilen. Muutama päivä sitten aloin mittaamaan lämpöjä, oli 2 aamua 36,2 ja tänään sitten 36,6. Tän kun yhdistelen eiliseen oloon niin uskaltanen liittyä piinailijoihin, dpo 1.
Ps olenhan käsittänyt oikein, jos haluaa muutoksia listalle niin ne kirjoitetaan punaisella?
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@Bubble92 en oi testannu kertaakaan vielä! Oon nii ylpee itestäni etten oo sortunu :D:eek: Ei kyl oo oireitakaa, ja ovista ennen oli peiton heilutusta vaan dpo -3 eli en usko että tärpännyt edes. Menkat pitäis maanantaina alkaa jos ei ala nii sitten tiistaina testaan. Ens kuussa meinataan aktiivisemmin panostaa, jouluaattona kun plussan sais :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Bubble92
@Beibihaaveilija täällä nyt kp 28/28.. Valkovuotoo siis tullu eilen yölläkin kun tulin töistä, se koostumus on vähän vaihdellu välillä on sellasta paksua maitomaista ja runsasta ja välillä kirkkaampaa :geek: :sick: :ROFLMAO: tuntemuksia täälläkin välillä muniksissa ja ihmetyttää se yhen päivän veri viiru mikä tuli pyyhittäessä kp 25 :eek: en kyl tiiä.. Naamaanki tullu finnejä jonkun verran..
Ja nyt aamulla ku heräs nii iha tukkoinen olo vaikka ei oo pahemmin flunssaa :cautious: mitään menkkajomoja ei oo..
En oo vielä testannu ja yritän olla testaamatta  (n) :)

@Siltsu mä nään jotain viivaa, toivottavasti vahvistuu (y)
 
@Siltsu Mä näen hyvinkin jotain hentoa ja vaaleanpunaista. :love:

@W.we Tiedän tunteen! (n) Alkukierto menee jopa nopeasti, mutta nää piinapäivät vaan maaateeeeeeleeeeeeee.

@sucrine Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Tottakai perinnölliset tekijät vaikuttaa, mutta joskus vauva vaan antaa odotuttaa itseään, vaikka ei olisi mitään syytä sille. (y) En tiedä auttoiko tää mun viesti yhtään.. :barefoot:

@Raja Ahaa, eli se nyt olikin ovulaatio vasta nyt :oops: No, nyt sitten vaan odottelemaan. :sleep:

@mimmik Noi sun oireet on niin selkeitä jotenkin, että ihmettelen, jos et plussaa tästä kierrosta. (y) Mä en ymmärrä, miten maltat. :D


Täällä heräiltiin yöllä todella voimakkaisiin vihlaisuihin kohdun/vasemman muniksen kohdilla. Aamulla lämpö noussut entisestään. :love: Toivon kiinnittymistä. :whistle:
 
Huh, kakstoista sivua oli eilen luettavana, kun viikon ollut pois palstalta! Ihanan aktiivinen ja kannustava ryhmä kyllä tämä. Ilman teitä ja teidän vertaistukea mies olisi todella ylikuormitettu mun vauvahöpinöistä ja kropan tutkiskelusta :LOL:

Onnea uusille plussanneille! Toivottavasti raskaus sujuu hyvin loppuun saakka (y)

@Siltsu Toivotaan, että saat seuraavaan testiin jo näkyvämmän viivan :love: Täällä tullaan perässä. Mulla ovis oli vasta tiistaina eli tänään dpo4. Tästä alkaa piiitkä odotus...

Omia kuulumisia sen verran, että kauheasti ei ole ennättänyt paneutua olotiloihin, kun vihdosta viimein se kaamea räkätauti hellitti! Uhmaikäinen taapero pitää myös kummasti ajatukset lähinnä kiukkukohtausten minimoimisessa ja rauhanneuvotteluissa :LOL:
 
@Pioni85 en uskalla kyllä yhtään toiveita nostaa kun noita kemiallisia jo takana useampi, mutta plussatuulia saa tänne puhaltaa , puhaltelen sullekin :love:

Mulla aamuksi vain pc, katotaan tuleeko viivaa ollenkaan silloin:cautious: apteekissa käyn jos pc antaa viivaa aamulla
 
Siis Öö en tajua enää yhtään mun kroppaa :eek: :cautious: tänään tein aamupäivästä testin, taas himmeenä viivan paikkaa ja sitten ku olin keittää kahvia niin juoksin vessaan oksentaa ku tuoksu muka pahalle, nippailua on ja välillä vihlomista tuonne alhaalle :sick: vähän on valkovuotooki ja yhen vessareissun jälkeen paperiin pyyhittäes taas niin vähän verta :eek:
Ei oo kyllä ennemmin ollu näin tai viimeks alko ne menkat sillee et tuli vähän sitä verta pyyhittäes ja yöllä sitte oliki enemmän vuotanut ku olin töissä :cautious: toivottavasti ei vaan vuoto alkais :oops: aiemmin oon menkkojen aikaan tosi ärtyny jne mut ny ihmetyttää ku välillä on niin rauhallinen olo jne :unsure::)
Huvikseni katoin laskurista niin la ois elokuun alkuun jos nyt ois tärpänny :love:
 
Onneksi huomenna on lähiapteekki kiinni ja maanantaina voi ennen töitä kipaista ostamassa jonkun herkän ja sitten tiistai aamulla rukoilla plussaa kun dpp jo 11 :D

Olen kehittänyt suunnitelman, millä selviän liian aikaisesta testailusta ja pettymyksistä :)
Jos tiistaina nega niin voi rauhassa odottaa alkaako keskiviikkona vuoto ja torstaina yrittää uudestaan jos alushousut kuivat ;)(y)

Taas tuli vain lisää vauva uutisia ja oma stressi jatkuvista epäonnistumisista kasvoi... :unsure: kyllä minun vuoro on ja viineistään ensivuonna olen raskaana, vaikka menisi monta tonnia tuolla hoitolassa :)(y)
 
@chili_ pari voi juoda :)
Kyselin samaa juuri ennen viimeisiä kuukautisia kun sain vahvoja haamuja ja kehoitettiin täällä elämään normaalisti ja välttämään ylivarovaisuutta kunnes tulee kunnon plussa :D

Jos yhtään itse epäilyttää, niin en pakota tietenkään juomaan :D
 

Yhteistyössä