.

Itse nyt voin kyllä liputtaa greippimehun puolesta ainakin kosteuden suhteen :D Yleensä olen aika kuiva, ja ovulaation aikanakaan ei pahemmin kosteutta ilmene. Tämä on eka kierto missä juon lasin Lidlin verigreippimehua päivässä, ja kokoajan on alushousut ihan märät :D Sori liian raju informaatio.... kp9, flo ennustaa ovista noin viikon päähän :) Pupuilut voisi siis aloittaa tiistaina
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Liitynpä minäkin tänne teidän toivovien joukkoon. Yk2 kp2(veemäiset päivät) menossa.. viime kierto myöhästy 3pvllä. Saas nähä kuinka tämä kierto sitten menee. Ovista olis tarkotus alkaa bongailee kunhan tästä ny etiäpäi selvinnee.. haaveillaan viidennestä:rolleyes: ja meillä se oli mies joka esitti toiveen tästä mutta josko sitä joulukuussa sitte pääsis plussaan:love:onnittelujahan meille ei sada sikäli mikäli tärppi käy ja kaikki menis hyvin..
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@mimmik voi kurja :( ja niin lupaavalta jo kuulosti..

Mulla ollut tänään omituinen, etova olo. Paleltaakin, ja vähän sellainen flunssaisen jyrän alle jäänyt. Skeptinen olen että tarkoittaisi mitään, koska aiemminkin ollut kaikenlaista tiasikipua yms luteaalivaiheessa, kun taas raskaudet olleet täysin oireettomia (menkatkin tulleet, toki niukkoina) siihen kuudenteen-kymmenenteen viikkoon asti..
Huomenna aamulla taidan silti herkällä testillä yrittää, illalla työpaikan juomingit, tietää sitten että jos on syy olla ottamatta. Ellei viivaa näy, en viitsisi herättää huomiota täydellä alkottomuudella..
Apteekin ultran hain, lisäksi kaapissa yksi rfsu:n herkkä. Onko veikkauksia, kumpi näyttäisi paremmin? Rfsu:n normitesteistä kuullut niin paljon huonoa..
 
Hirveesti kommentteja taas ja kaikille yhteisesti onnea plussanneille, plussatuulia piinailijoille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille.. ❤

Luin kyllä kaikki ja jos sait sydämen, vaikka viesti olikin ikävä, niin se on tsemppisydän. :)

On: yk1, kp. 23/26. Dpo9 abouttiarallaa. Kalenterin mukkaan ois dpo11, mut kipujen perusteella luottaisin ehkä tuohon dpo9 ja sen mukkaan mennykin. Mietin, et jos huomena testais, mut tutkailin aiempien lasten plussakiertoja ja ensimmäisen kohdalla tuli viiva testiin 3+6 ja toisen kohdalla myös 3+6 (kp27/27). Jos jatkosaki menee samala kaavala niin ihan turhaan testailen liian aikasin.. :( ja ed. Raskaudesa alko tuhruttelut kp23 ja muistelen, et myös ensimmäisesä raskaudesa tuhrutteli myös ennen plussaa. Nyt ei ole mtn muuta ku oireita vaikka muille jakaa. En siis tiedä mitä ajatella.. Todennäköisesti täti kurvaa paikalle tulipunaisella ferrarillaan, mutta toivon että ei.
 
20181129_185059.jpg

Tämän jälkeen testaan digillä vielä ehkä viikon päästä. Haluan saada tuloksen "raskaana +3" :love:

Ensi viikko ollaankin lomalla, minä tosin palkattomalla. Mies talvilomalla, lähdetään Tuuriin tiistaina kun voitin fb arvonnassa syksyllä majoituksen 4 hengelle hotelli onnentähdestä ja liput pandoja katsomaan Ähtäriin. Nämä kuului samaan pakettiin. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Hei kaikki ja plussanneille kovasti onnea sekä tarrasukkia!

Koko syksyn olen hiljaa taustaillut keskustelussa, mutta tänään kun mies laittoi kuvan tietokoneen näytöstään, jossa oli auki lapsia koskeva artikkeli ja "ihmetteli" kuinka kummassa oli sellaista ajautunut lukemaan niin koko me halutaan vauva -asia muuttui paljon todellisemmaksi. :love:

Rengas jätettiin pois toukokuussa (muista syistä) ja elokuussa todettiin, että antaa pienen tulla, jos on tullakseen. Mikään kiire tässä ei ole, sillä minulla on vielä opintoja vuoden verran jäljellä. Mies 30 ja minä 24.

Kävin viime viikolla rutiinitarkastuksessa lääkärillä ja pääsin ensimmäistä kertaa sanomaan ääneen, että meillä yritetään vauvaa. Tulin niin iloiseksi, kun keski-ikäinen naislääkäri silmin nähden ilahtui kuulemastaan ja hieman jopa innostui. :LOL: Mulla ei siis ole lähipiirissä samassa tilanteessa olevia ja perheellistyminen tuntuu olevan vielä suuri ei vielä moneen vuoteen.

Listaan ei tarvinne ainakaan vielä merkitä mitään, taustailen vielä hetken.
 
Voi miten pienestä sitä voikaan ihminen kuukautisten aikana mielensä pahoittaa..
Facebookissa tuli muisto että kolmevuotta sitten muutettiin kolmioon, jotta saataisiin lastenhuone valmiiksi perheenlisäystä varten :cry:
Itkin sitä puolituntia... en vaan käsitä mikä minussa nyt tökkii :unsure: ollaan muutettu jo poiskin kyseisestä asunnosta isompaan, mutta vielä on lastenhuone tyhjillään:cry::cry:
 
Voi miten pienestä sitä voikaan ihminen kuukautisten aikana mielensä pahoittaa..
Facebookissa tuli muisto että kolmevuotta sitten muutettiin kolmioon, jotta saataisiin lastenhuone valmiiksi perheenlisäystä varten :cry:
Itkin sitä puolituntia... en vaan käsitä mikä minussa nyt tökkii :unsure: ollaan muutettu jo poiskin kyseisestä asunnosta isompaan, mutta vielä on lastenhuone tyhjillään:cry::cry:
Voima tsemppiä <3 Mä ymmärrän lastenhuoneen tyhjyyden tuottaman tuskan. Itellä vaikka yritystä vähemmän takana kuin teillä, mut usein iltaisin ku oon yksin kotona , seison tulevan lastenhuoneen ovella, toivon ja hymy nousee kasvoille, silti pelko on siitä että onko huoneelle koskaan käyttöä.
 
@W.we Voi ei, tsemppiä ja paljon voimia sinne taas uuteen kiertoon! ❤

Meillä myös lastenhuone tyhjillään. Välillä seison siellä tyhmänä ja mietin, että ehkä vielä jonain päivänä pääsen sitä sisustamaan. Itseasiassa meiltä on pitkään puuttunut sieltä verhotanko kun rempattiin koko asunto muuttaessa. Mies kysyi viikonloppuna, että ruuvataanko siihenkin huoneeseen tanko paikoilleen. Mietein ensin, että ei sinne mitään tankoa nyt tarvitse. Mies kuitenkin tokaisi perään, että jos vaikka saatais sinne vielä joskus verhoja valita. ❤
 
TOIVEENA VAUVA 2019

30.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 58/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 44/27..............ya 5/18
Veeja.......................kp 43/36..............yk 2
Laima.......................kp 30/28..............yk 5
Beibihaaveilija..........kp 30/26-31.........yk 4
Pioni85....................kp 29/27-30..........yk 5
Rosemarie...............kp 28/xx...............ya 6/18
Emppu-93...............kp 26/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 25/31...............yk 5
Emerentia................kp 25/xx...............yk 10
Pandanen................kp 25/30-31.........yk 1
Santrana..................kp 24/21-24.........yk 2
Maicy.......................kp 24/26...............yk 1
Sucrine....................kp 22/xx...............yk 7
Vuuti........................kp 22/28-32.........ya 2/17
Saippuakupli...........kp 21/30-36..........yk 6
Peanut_butter..........kp 20/27-32.........yk 4
Ilonetsijä..................kp 20/30..............yk 7
Toiveikas92.............kp 18/xx...............yk 10
Kathii.......................kp 16/28..............ya 8/18
Neltsuliini................kp 16/27...............ya 5/16
Haavejuttu..............kp 14/31...............yk 4
MatildaJ..................kp 14/25...............yk 6
Hemppanen............kp 14/29...............yk 9
Persikka123............kp 14/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 13/24-28.........yk 4
Minic.......................kp 13/xx...............yk 2
Sennay....................kp 13/27-?...........ya 5/18
Keijukuningatar.......kp 12/xx...............ya 5/18
Toivojatintti..............kp 11/35..............yk ?
Lillium......................kp 9/26-28...........yk 8
Li88.........................kp 8/28.................yk 6
Vauvameille.............kp 7/28................yk 20
Janskusdff...............kp 6/28................yk ?
Miina-......................kp 4/26-27...........yk 10
Mimmik...................kp 3/28-32...........ya 9/18
W.we.......................kp 3/25................ya 11/15
Hitvetti.....................kp 3/xx................yk 2
Suspi.......................kp 3/32................yk 3
Bubble92.................kp 2/27................yk 6
Tiana44...................kp 2/26-28...........yk 5
Quinque..................kp 1/28-30...........yk 1
Chili_.......................kp 1/28-29...........yk 6

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Maicy......................dpo 10
Pandanen...............dpo 8
Raja........................dpo 7
StellaMom...............dpo 6
Peanut_butter.........dpo 5
Ilonetsijä.................dpo 5
Sucrine...................dpo 4
Kathii......................dpo 2
Cara-mel................dpo 1

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
1986/13, Kissanainen87, Heybaby,
Tiutau13, Nelly31, Tylleröinen_21,
VauvaHaaveilija89, Dallu, Naissoturi,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)
 
Tulin vaan nopeasti kirjoittamaan pitkästä aikaa. Tää kierto on mennyt jotenkin alavireisesti, en ees tikuttelemaan jaksanut alkaa.. Hyvä vaan koska olisi ollut turhaa. Eilen oli viimeinkin aika Hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikalle kiertohäiriöiden yms. takia. Jonkin sortin ovulaatiohäiriötä on, pco kysymysmerkillä. Molemmilla puolilla 10-12 follikkelia, jotka kooltaan max 8mm. Tässä kuussa ainakaan ei tuu siis ovulaatiota tapahtumaan. Ens kierron alusta meen ottaan labraan ison liudan kokeita. Lisäksi tuli kehotus pudottaa ainakin 7kg painoa ja sit puolen vuoden päästä uusi käynti.. :unsure: Nyt vaan täytyy löytää itsekuri siihen hommaan (n)

Mulle voi muokata listaan kp 25/xx.
 
Moikka!

Voisin hypätä tänne mukaan Vauvakuumetta pukkaa ja hormonikierukan poisto varattu ensiviikolle (kp7). Jänskättää ja jotenkin onnellisen sekavan ahdistavat fiilikset päällä Nyt on kp2 menossa joten sitä pääsee aika pian kuulostelemaan ovista ja oireita .

Meidän perheessä on kolme lasta, 13v, 10v ja 5v edellisestä liitosta. Ja miehelläni ei ile lapsia joten ensimmäistä yhteistä kuumeillaan molemmat innoissaan. Ajatus oli että ensi syksynä mutta elämässä sattuu ja tapahtuu. Päätös tulikin nyt todella nopeasti että NYT jätetään ehkäisy pois. Itsestäni vielä, olen 34v ja pyöritän omaa firmaa sekä opiskelen.

Varasin yksityiselle gynelle aikaa, halusin heti suoraan gynekologille kierukan poistoon sillä minulla on lääkityksiä joista pitää keskustella. Jännittää sekin joutuuko muokkaamaan kilpparilääkkeitä kun syön kahta eri hormonia jne. Mutta iloisin ja positiivisin mielin kuitenkin.

Huh, sainpas kirjoitettua, tää on nyt totta

Alfred
 
Viimeksi muokattu:
Mulle saa päivittää kp 1 yk 6 ja samalla muuttaa kierron 27. Nyt niin usein tullut menkat päivän myöhässä, joten tuo 27 vastaa jo paremmin kuin 26 enkä turhaan odota mitään suurta, kun ne on myöhäistä. Kyllä niin kakka fiilis, vaikka tikut tätä koko ajan jo enteili.
Uuteen kiertoon taas. Hitto kun ei jotenkin jaksais. Vaikka tiedän, että tää fiilis tästä hälvenee taas, kun ovulaatio lähenee.
Tiedän niin tämän fiiliksen. Tsemppiä! Kohtalotovereita on täällä monta <3
 
Heippa. Tein ke rfsun raskaustestin 6pvää ennen kuukautisia.. iltapissasta..negaa näytti :/ menkat pitäis alkaa vkonloppuna.en tiedä kuinka luottaa tuohon testiin.nyt yritystä takana 5kk. Kyllä oon ollut tosi surullinen ku ei tärppää.mieskin on. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä yrittäjille. En oo kauheesti kirj.tänne.mutta käyn kattoo pvittäin täällä miten muilla menee.
 

Yhteistyössä