.

Aamu oli nyt taas aivan selvä nega (kuten edellisiltainenkin) jätin testin suoraan roskiksen viereen, jotta voin tarkistaa sen vielä kerran testiajan sisällä ja kun pääsen töistä :D

Mulla on nyt kokeilussa stressitön kierto(y)
Vähän joogaa ja rentoutusmusiikkia iltaisin... jos tässä kuussa tärppää työstressin takia niin voin kyllä teille sanoa ettei stressillä ole mitään tekemistä raskautumisen kanssa.. ehkä kiireisin työkuukausi tulossa koskaan :confused::eek:
No eipä ehdi onneksi paljon vauvaa miettiä, aattona sitten itketään kun vuotaa verta, mutta kokoajan kamala stressi joten ei ole ainakaan odotukset kovin korkealla :notworthy:
Ensivuonna sitten VIIMEISTÄÄN :love:
 
Huh kun tänne on tullut taas viestejä. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Uusi kierto alkoi täälläkin ja oon pyrkinyt olemaan poissa palstalta ja miettimään muutenkin mahdollisimman vähän koko asiaa. Ei oikein meinaa onnistua ja lähipiirin vauva- ja raskausuutiseg on taas kyllä saaneet kyyneleet virtaamaan, vaikka heidän puolestaan iloinen olenkin. Ei vaan jaksaisi enää odottaa omaa vuoroa. No muutama kuukausi enää kun on vuosi yritetty ja sitten toivottavasti tätä lähdettäisiin tutkimaan. Onneksi ollaan jo loppuvuodessa.

@haaveilija92 Onko teillä mikä syy pidättäytymiselle viikkoa ennen ovista? Kaikki tutkimustietohan vissiin sanoo, että seksiä olisi olla hyvä väh. joka toinen päivä koko kierron ajan ja jo muutamien päivien pidättäytyminen voi aiheuttaa dna-vaurioita siittiöihin.
 
Joulukuu! Tää on sit meille :love:

Jotenki huvittavaa miten fiilikset vaihtelee. Toissapäivänä olin ihan 110%luottavainen tähän kiertoon ja eilen olin varma aamulla herätessäni etten ikinä enää ovuloi ja kaikki menee kuitenki puihin. No onneks sit aamulämmössä oli selkee dippi ja koko eilisen päivän nipisteli lupaavasti. Veikkaan et ovis odotettavissa tänä vkonloppuna tai viimeistään maanantaina.
Taisin kyl jäädä suunnitelmallisuudestani kiinni eilen illalla ku ehdotin (ihan tosi väsyneenä) pikasia miehelle ja siinä sit alkulämmittelyjen aikana mies sanoi että ei välttämättä oo kovin pikaset ku hän käytti oman käden oikeutta ennenku tulin kotiin:eek: saatoin ehkä hiukan turhautua ja totesin et sit ei edes yritetä :cautious::LOL: ja olin loukkaantunut ku hän puuhailu ilman mua. Mies oli ihan ihmeissään ku en ikinä oo semmosesta suuttunut :ROFLMAO: no arvasihan hän miks, ja sain luvan herättää aamulla vaikka hänellä on työpäivä(yö) edessä :LOL::ROFLMAO::LOL: eli tän aamun talletukset myös pankissa ja tänään olot semmoset et ens yönä on ovis. Jos ei niin seuraavat talletukset mahdollisia maanantaina vasta :(
Toivottavasti nyt osui oikeeseen!
 
@chili_ ferritiinin kanssa olisi hyvä ottaa aina perusverenkuva missä näkyisi crp ja lasko. Jos tulehdusarvot on koholla näyttää ferritiini virheellisesti isompaa arvoa kuin mitä se oikeasti on.

Kurkin vielä täällä taustalla, ihana plussakuukausi ollut marraskuu :love: voi kunpa kaikki saisivat sen plussan.

En voi vieläkään uskoa omaa plussaa todeksi ja pelottaa todella paljon että palaan vielä tänne. Edelleen testailen välillä siinä pelossa että viiva lähtee haalenemaan. Puhaltelen plussatuulia. :love:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: chili_
@Viljamii meillä ei ole oikeasti mitään mahdollisuuksia koko kiertoa vetää joka toinen päivä seksiä. Molemilla kovat vaativat työtunnit ja urat veroittaa jaksamista ja miehelle vielä päälle sm-tason kilpaurheilu.... :D

Noin viikko ennen oletettua ovista aloitamme joka toinen päivä ja jatkamme pari päivää jälkeen. Tämäkin vaatii jo aikamoista työtä :D
 
@W.we Ompa kyllä todella härö viiva o_O One stepit ei munkaan mielestä oo kyllä turhia viivoja antaneet. Tosi outoa! Sulla on aivan ihanan positiivinen asenne, toivon ihan hirveästi että saisitte pian sen plussan <3

@Wintersun Toivottavasti tosiaan ei enää yhtään sähkösilmukkahoitoa!! Voimia sinulle, josko kohta pääsette tosissaan yritykseen :love:

@Viljamii Pahoittelut uudesta kierrosta ja pettymyksestä :( Voimia sinulle.

@Beibihaaveilija Kyllä hailu viiva näkyy :love:

Kysymys; tunnetteko keltarauhasen toiminnan? Oon kuullut että se toimii vomakkaimmin noin 7 dpo. Eilen ja tänään (dpo5-6) jomottelee vasemmalla puolella, mietin että onkohan tää jomotus keltarauhaseen liittyvää.(n)
 
@Wintersun heinäkuussa mentiin :)
On meilläkin nopeasti tapahtunut, mutta mies sai tuossa sairaskohtauksen, ja ollaan hoidettu hänet nyt kuntoon.
Viimeeksi sanottiin kun kävin että kun mies tuo uuden näytteen ja se on käyty läpi alkaa hoitosuunnittelu, laadun mukaan IUI tai IVF :)

@Maicy näkyy kyllä :)
Pahoittelut negastasi (n) myönnän että olen itse skipannut pari viimeistä tekstisivua ja käyttäyttnyt tosi itsekkäästi tuon oudon roskisplussan jälkeen o_O

Ehkä työpäivä antaa muuta ajateltavaa ja illalla sitten ehtii kunnolla vastaamaan muille ja keskittymään muiden tilanteeseen :)
 
@W.we jep! Onneksi pian on teilläkin sitten tiedossa miten jatketaan! Toki plussan soisin teille ennen sitä!
En tiedä sinusta, mutta itsellä on suunnaton helpotus päällimmäisenä tunteena hoitoja ajatellen.
Kyllähän se helpottaa, kun tietää että raskautuminen on mahdollista, vaikkakin kalliimman ja vaikeamman vaihtoehdon kautta ! (y)
Meillä ainakin on myös mukavat hoitajat, joille voi laittaa viestiä pienistäkin mieltäaskarruttavista kysymyksistä ja tsemppaavat kovasti :love:
 
Tervetuloa uudet ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! Toivotaan plussarikasta joulukuuta. :love: Olisipa ihana plussata nyt joulukuussa. Jouluna voisi olla jo viikot 6+. :love:

@peanut_butter Mullakin jomottelee nyt oviksen jälkeen mutta tuntuu hämmentävästi vaihtelevan eri päivinä kummalta puolelta. Kun katson mitä oireita olen merkannut ylös aiemmin niin samoja oireita vähän joka kierto, niin plussakierrossa kuin sitä ennen. (n)

Kylläpä olisi ollut eilen vaikea olla raskaana pikkujouluissa. Oli sellaisia ruokia ja alkoholia tietysti myös. Söin ja join aika huolettomasti dpo:sta huolimatta. Tai ei alkoholia mennyt niin paljon kuin olisi voinut mutta useampi annos kuitenkin.

Täällä on puhuttu lastenhuoneista ym. Meilläkin on ekstrahuone vaikka on sille nytkin käyttöä. Asuntoa ostaessa mietittiin mihin muualle esim. työpöytä mahtuisi jos huoneesta tulee joskus lastenhuone.
 
Palaan taas viikon poissaolon jälkeen maisemiin:unsure:

Kyselen muilta nyt taas kun täälä kokemus puhuu, ja ennenkin on apu löytymyt:ROFLMAO:

Toinen terolut kuuri aloitettu maanantaina. Viikko sitten tulin kipeeksi ja edelleen hieman nokka vuotaa. Eli kysymys kuuluu: vaikka nyt 6/10pv terolut-kuurista menossa, en ole vieläkään tunnistanut ovista. Onko mahdollista että sairastuminen siirtää ovista teroluteista huolimatta? Muilla kokemuksia?

Mitä jos 4 pillerittömän päivän jälkeen ei sittenkään vuoto ala?

Sanottakoon näin että sairastumisesta huolimatta peitto on heilunut, että yritystä kyllä on ollu vaikka olis ovis mennytkö ohi:ROFLMAO:

Terolutit kuitenkin käynnistivät kierron ihan oikein jopa kp 80 kierrosta:cautious:
 
@Wintersun Kiitos (y) Ikävää, että joulukuusta on jäänyt sulle tuollainen negatiivinen muisto. :( Varmasti vaikeaa. Jaksamista! Toivottavasti teillä etenee asiat nyt suunnitellusti.

@Toiveikas92 Olen itsekin syönyt Terolutia kierron käynnistämiseksi ja säännöllistämiseksi. Ohjeena oli kp 15-24. Ja vuoto on tullut aina 3-4 päivän kuluttua vikasta pilleristä. Mun käsityksen mukaan terolut ei vaikuta suoraan ovikseen, ei siis voi esim. käynnistää sitä. Mutta jos oma ovis onkin vasta kp 15 jälkeen, niin silloin ei käytännössä pysty raskautumaan koska terolut on tuonut kroppaan keltahormonia ja aiheuttaa vuodon pillereiden lopettamisen jälkeen. Ei siis jää riittävästi aikaa kiinnittymiseen vaikka muuten olisikin tärpännyt tai jotenkin vastaavasti. (n) Toisaalta olen kuullut että terolutia on ohjeistettu käyttämään toisillakin tavoilla. Niin ja mulla ainakaan sen syöminen ei ole mitenkään vaikuttanut siihen että tunnistaisin oviksen. Tikuttamalla se on lähinnä löytynyt.
 
@Toiveikas92 Muokkasin itse asiassa vielä tota mun kommenttia. :LOL: Mutta siis ymmärsin omalta gyneltä, että nimenomaan eka yritettiin saada terolutilla kierto säännölliseksi, jotta oviskin tulisi sitä kautta. Turhauttavaa tietysti odotella. Ja toisaalta Terolut ei myöskään estä raskautumista, jos siis ovis ja hedelmöityminen on jo ehtinyt tapahtua ennen sen aloittamista. Mutta disclaimer: en ole lääkäri. :ROFLMAO:
 
@Toiveikas92 Muokkasin itse asiassa vielä tota mun kommenttia. :LOL: Mutta siis ymmärsin omalta gyneltä, että nimenomaan eka yritettiin saada terolutilla kierto säännölliseksi, jotta oviskin tulisi sitä kautta. Turhauttavaa tietysti odotella. Ja toisaalta Terolut ei myöskään estä raskautumista, jos siis ovis ja hedelmöityminen on jo ehtinyt tapahtua ennen sen aloittamista. Mutta disclaimer: en ole lääkäri. :ROFLMAO:
Joo mä haluun tän kierron säännölliseks niin olis joku mahdollisuus raskautiakin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine

Yhteistyössä