.

@pandanen kyllä näkyy! (y) Vahvistumista.

@Minic nopeat simpat ehtii kyllä vaikka ei ois dpo -2 talleteltu, tärppionnea! :)

@Veeja ite uskon vuodon niukkuuden kertovan ohuesta limakalvosta. Mulla on tuota samaa ollut pitkin syksyä, nyt viime kierrossa oli käytössä greippimehu, vattutee ja punkku taas pitkästä aikaa ja vuoto oli heti runsaampaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Apua, nyt alkoi jännittämään ihan hirveästi, kun tekin näätte jotain :rolleyes::oops: Testaan tässä kyllä joka päivä. Jos olikin vain virheellinen tulos, kun meni yli testiajan.

Eilen tosiaan puhtaan valkoinen testi.

Oireet olleet aikalailla samat, kuin aiemmissakin kierroissa. Erona vain todella outo huimaus, jollaista en ole tuntenut ennen, alkoi dpo 3. Ja kauhea itkeminen ja liikuttuminen pienistäkin asioista. Lämmöt ei ole nousseet negakiertoja ylemmäs eikä tissikipu ole mitenkään erilaista. Turvotuskin ihan sama. Ehkä se, että edellisissä kierroissa oikealla puolella tuntunut jatkuva jomotus on loistanut poissaolollaan.

Oireettomuuden takia luotankin enemmän virheelliseen tulokseen :unsure:
 
@pandanen kyllä sielä minun silmään myös viiva pilkistää. Huomenna uutta testiä ja kuvaa tietysti myös.

@Miina- kai se on pakko nyt itsekin aloittaa se greippimehukuuri sitten. Vaikka luinkin jostain että kahden päivän vuoto olis normaaliakin mutta tuntuu silti tooosi niukalta. Ja tuntuu että loppuu ku seinään, tokan päivän aamupäivän tulla valutti ja iltapäivällä siteen vaihdon jälkeen vaan muutama hassu tippa (n)
 
@Neltsuliini hyvä tietää että on silti paksuus hyväksi havaittu. Ei tarvii heti tässä tohtorille juosta aikaa varaamaan vaikkei se tokikaan sitä tarkoita etteikö itellä vois ollakkin liian luirua. Tokihan se hiivatin kierukka sekottaa varmaan pakkaa vielä hyvän tovin.
 
Heippa hei kaikille!
Olen jo heinäkuusta asti lukenut teidän keskusteluja ja aattelin liittyä keskusteluun mukaan.
Yritys tähän ensimmäiseen alkoi jo 7/16, mutta nyt vasta lääkitys on kohillaan, että voisi alkaa jotain tapahtua.
Itsellä menossa dpo 12 ja haamu pärähti testiin dpo10 ja dpo 11, mut nyt on kadonnut nyt vain odotellaan, koska vaihtuu kp1.

Plussa tuulia kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@alfred.j.kwak Mulla kierto palautui tosi nopeesti hormonikierukan poiston jälkeen (5/2018) eli tyhjennys vuoto tuli 3päivää poistosta ja kesti viikon verran, seuraavat menkat tuli siitä 5 vk päästä ja sit on ollu tasanen kierto 28-30 . Mulla toki ollu aina säännöllinen kierto ja mitään ongelmia siinä ei oo ollut. Kierukka mulla oli 1,5 vuotta. Eli toivon sulle nopeeta palautumista (y):)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, ihan :poop:
tsemppi peukut kuitenkin(y)

Piinailu onnea kaikille jotka kans jännää, toivotaan plussia:love:

Omaa napaa: dpo8 tänään ja masu edelleen jomottaa hiukan, sitä ollu dpo6 alkaen, samoin tisut ollu tosi arat siitä lähtien, ainoa ero negakiertojen tissi tuntemunksiin on se et tuli myöhemmin kipeeks ja nyt ne ei oo yhtään turvonnu tai pinkeet, vaan löysät ja kipeet. Nänni pihaan on noussu semmosia valkoisia näppyjä, mitä koskaan mulla ei oo ollu, toivo herää:DEilen kun olin kahvilla vanhemmilla, tuli yht äkkiä kauheen kuumeinen olo, tuntu et lämmöt pomppas hetkessä ja huimas, mutta se meni sitten ohi ja en siitä kenellekkään maininnut, äiti ainakin on jo kärppänä mua tarkkailemassa, kun epäilee et vauvan yritys on käynnissä:rolleyes: Flo ennustaa menkoja tän viikon sunnuntaiksi, eli testaan vasta viikon päästä, jos vuoto pysyy pois(y)
 
  • Tykkää
Reactions: alfred.j.kwak
@pandanen lupaavalta näyttää! (y)

Pahoittelut kaikille uusiin kiertoihin joutuville, aina iso pettymys!:(

Itsellä tänään dpo5. Ärsyttävä olotila, kun samaan aikaan on sellainen olo, ettei ole tärpännyt ja toisaalta taas etsin ja löydän itsestäni niitä "oireita". Eilen jomotti mahaa (mutta ei kyllä minun logiikalla voi olla vielä kiinnittymistä), valkovuotoa sellaista paksua tulee jotenkin runsaasti ja aamulla oli suussa raudan maku. Keltarauhanen jomottelee, mutta se nyt ei ole raskausoire. Ja on hirmuinen vilu, mutta niin mulla kyllä aina. Tissit ei ole kipeytyneet, joten en usko plussaan, jos ne ei lähipäivinä kipeydy (mulla aina plussakierroissa kipeytyneet).

Vähän niin kuin hanskat kaivossa olo edelleen. Sellainen fiilis, että ei se luonto halua niin helpolla päästää keskenmenon jälkeen, lisää p*skaa vaan.. Silleen olen aina ennen ollut onnekas, että on tärpännyt kaikki raskaudet ensiyrittämällä, nyt km jälkeen elämäni ensimmäistä kertaa yk2 menossa.. Tuntuu aika vääryydeltä, että näin raskaan kokemuksen jälkeen joudun kokemaan vielä senkin ettei tunnu tärppäävän yhtä helposti.. Tiedän, että täällä on moni yrittänyt paljon kauemmin, mutta tuo keskenmeno mursi minut ihan palasiksi, joita en tunnu saavan kasaan ennen uutta raskautta..:( siksi koko ajan mietin miten jaksan, jos joudutaankin tällä kertaa plussaa odottelemaan pidempään.
 
@pandanen lupaavalta näyttää! (y)

Pahoittelut kaikille uusiin kiertoihin joutuville, aina iso pettymys!:(

Itsellä tänään dpo5. Ärsyttävä olotila, kun samaan aikaan on sellainen olo, ettei ole tärpännyt ja toisaalta taas etsin ja löydän itsestäni niitä "oireita". Eilen jomotti mahaa (mutta ei kyllä minun logiikalla voi olla vielä kiinnittymistä), valkovuotoa sellaista paksua tulee jotenkin runsaasti ja aamulla oli suussa raudan maku. Keltarauhanen jomottelee, mutta se nyt ei ole raskausoire. Ja on hirmuinen vilu, mutta niin mulla kyllä aina. Tissit ei ole kipeytyneet, joten en usko plussaan, jos ne ei lähipäivinä kipeydy (mulla aina plussakierroissa kipeytyneet).

Vähän niin kuin hanskat kaivossa olo edelleen. Sellainen fiilis, että ei se luonto halua niin helpolla päästää keskenmenon jälkeen, lisää p*skaa vaan.. Silleen olen aina ennen ollut onnekas, että on tärpännyt kaikki raskaudet ensiyrittämällä, nyt km jälkeen elämäni ensimmäistä kertaa yk2 menossa.. Tuntuu aika vääryydeltä, että näin raskaan kokemuksen jälkeen joudun kokemaan vielä senkin ettei tunnu tärppäävän yhtä helposti.. Tiedän, että täällä on moni yrittänyt paljon kauemmin, mutta tuo keskenmeno mursi minut ihan palasiksi, joita en tunnu saavan kasaan ennen uutta raskautta..:( siksi koko ajan mietin miten jaksan, jos joudutaankin tällä kertaa plussaa odottelemaan pidempään.
Itsellä keskenmeno viime helmikuussa ja se kalvaa vieläkin mielessä. Uskon silti, että kun raskautuu niin kaikki huonot muistot unhoittaa. Nyt vain tsemppiä ja uskoa joka kiertoon :) kyllä se sieltä vielä tulee (y)
 
@pandanen lupaavalta näyttää! (y)

Pahoittelut kaikille uusiin kiertoihin joutuville, aina iso pettymys!:(

Itsellä tänään dpo5. Ärsyttävä olotila, kun samaan aikaan on sellainen olo, ettei ole tärpännyt ja toisaalta taas etsin ja löydän itsestäni niitä "oireita". Eilen jomotti mahaa (mutta ei kyllä minun logiikalla voi olla vielä kiinnittymistä), valkovuotoa sellaista paksua tulee jotenkin runsaasti ja aamulla oli suussa raudan maku. Keltarauhanen jomottelee, mutta se nyt ei ole raskausoire. Ja on hirmuinen vilu, mutta niin mulla kyllä aina. Tissit ei ole kipeytyneet, joten en usko plussaan, jos ne ei lähipäivinä kipeydy (mulla aina plussakierroissa kipeytyneet).

Vähän niin kuin hanskat kaivossa olo edelleen. Sellainen fiilis, että ei se luonto halua niin helpolla päästää keskenmenon jälkeen, lisää p*skaa vaan.. Silleen olen aina ennen ollut onnekas, että on tärpännyt kaikki raskaudet ensiyrittämällä, nyt km jälkeen elämäni ensimmäistä kertaa yk2 menossa.. Tuntuu aika vääryydeltä, että näin raskaan kokemuksen jälkeen joudun kokemaan vielä senkin ettei tunnu tärppäävän yhtä helposti.. Tiedän, että täällä on moni yrittänyt paljon kauemmin, mutta tuo keskenmeno mursi minut ihan palasiksi, joita en tunnu saavan kasaan ennen uutta raskautta..:( siksi koko ajan mietin miten jaksan, jos joudutaankin tällä kertaa plussaa odottelemaan pidempään.
Mä osaan niin samaistua noihin tunteisiin. Kaksi ensimmäistä tuli ensimmäisestä ja toisesta kierrosta. Samoin tuulimunaksi todettu, se kun meni kesken, niin sekin sitten mahdollisimman vaikeasti. Istuin valehtelematta 6tuntia tauotta vessassa ja valui vaan,lopulta yöllä pyörryin vessan lattialle ja lanssilla sairaalaan. Heti alettiin uudelleen yrittämään,puolvuotta meni ennen kierron tasoittumista ja lopulta siihen tarvittiin terolutit. Sen jälkeen kolmas tulikin taas toisesta kierrosta. Nyt elokuussa jätetty ehkäisy..

Tähän kiertoon olin jotenkin uskonut tosi vahvasti, mutta nyt on jotenkin ihan usko pois. Tuskinpa tästäkään kierrosta. Oireet on varmaan kuviteltuja tai sitten mun kroppa v*****lee mulle tosissaan.

Ja siis vaikkei siellä mahassa ketään ollutkaan,kun oli tuulimunaksi, mutta meillä oli se ajatus siitä lapsesta. Kaikki toiveet ja odotukset.
 
Heipähei pitkästä aikaa. Varmaan uusia tullut tänne todella paljon. Niinkun etusivulta huomaa, plussasin kesäkuussa ja elokuussa rv12 ultrassa todettiin sikiön kuolleen 8viikkoisena. Olen ajatellut että nyt otan rauhassa enkä liity ryhmiin, mutta kyllä tämä ryhmä on aina mieleen piristävä, koska muilla niin samat haaveet! Joten tosiaan nyt 21.9 alkoi ensimmäiset kuukautiset keskenmenosta, joten laskisinko että yk3? Korjatkaa jos en osaa laskea Kierto oli ennen 27 mutta km jälkeen se on ollut 24. Nyt kuitenkin jännäilen menkkojen alkavaksi keskiviikkona, sillä viime lauantaina meni 24kierto yli Testin tein sunnuntaina, mutta negahan sieltä tuli.. hmmm kylmät väreet, pääkipu ja väsymys on ollut nyt oireina mutta jaa-a!
 
@1986/13 On viiva. Onnea!

@Jankesof Ai kauhee. :( Sulla ikävä kokemus takana ja varmasti vaikuttaa uuteen yritykseen. Tsemppiä, toivon sulle pian uutta plussaa. (y)

@kathii Sullakin ikävät muistot painaa yritystä. :( Ja varsinkin, jos tosiaan se plussa antaa odottaa itseään kauan.

@Ilonetsijä Toivotaan, että oireet ovat merkki jostain ihanasta. :love:

@Rimaleli Tervetuloa! :)

Täällä puolestaan uuteen kiertoon tipahtaminen oli tosi vaikeaa.. Testi näytti jo selkeetä viivaa lauantaina yhden testin osalta ja muissa testeissäkin näkyi hailuroita. Saman päivän iltana alkoi kuukautisvuoto. Ehdittiin miehen kanssa jo vähän fiilistellä, miten kerrotaan jouluna kaikille. :unsure: Oliko tää nyt sellanen kemiallinen? :cry:

Seuraavaan kiertoon päätettiin, että otetaan ovulaatiotestit avuksi. Osataan sitten ajoittaa seksi vielä paremmin oikeille päiville. Onko hyviä suosituksia halvoista/hyvistä ovistesteistä? :)
 
Oletteko muuten ottanut influenssarokotteen? Tässä arvon että ottaisiko vai ei. Työn puolesta olisi melkeinpä pakko. Viime vuonna sain kauheita hermostollisia oireita, tärinä ja heikotusta, voimattomuutta ja huimausta. Jouduin olla 2viikkoa saikulla.
 
@1986/13 ihanaa onnea, kyllä siinä kunnon viiva on:love:
Se on ihan sama onko kyseessä ollut tuulimuna tai ei niin, ne raskaushormonit ottavat vallan ja sitä alkaa kehittelemään kaikki ajatuksia vauvasta. Sitten kun menee kesken tai todetaan tuulimunaksi niin kyllä siinä tulee sellainen olo, että se lapsi, joka on ollut ajatuksissasi jo totta ja tulevaisuutta, viedäänkin yht'äkkiä pois. Ihan hurmuisesti tarrasukkia ja tsemppiä sinne!

@Jankesof sinullakin tälläinen ikävä tausta niin kuin minullakin :( Toivotaan että olisi kuitenkin raskausoireita, vaikka testi olikin nega, vielähän se plussa sieltä ehtii. Kyllä teillekin sen tuollaisen jälkeen soisin!

@Beibihaaveilija kemialliselta kuulostaa.. Voimia sinnekin, ei tämä helppoa ole.

@alfred.j.kwak en ole ottanut, enkä ota. En näe sille mitään tarvetta
 
Tarrasukkia plussanneille:love: ei oteta flunssarokotetta. Kun ei välttis edes toimi.. se on kyllä jännä et miten toisen surua vähätellää oli se sitte tuulimuna tai km.. itse km kokeneena niin kyllä se oli jo niin paljon enemmän plussasta asti ja sit vietiin pois. Joku mainitsi että uuden raskauden myötä saa rikki menneet palaset kasaan. Näin meni mulla ainakin mutta pitkälle raskautta sitten pelkäsin että jos tämäkin "otetaan" pois multa. Saa nähä vieläkö vaikuttaa jos uudestaan plussaa..
 
Noni.
Täällä menkat alkoi pari päivää etuajassa, eli ei vieläkään. :/
Näyttää seuraavan kierron työtilanne ja stressitasot taas siltä että mut voi siirtää toistaiseksi taustalle. Ei varmaankaan tule onnistumaan näinä adrenaliinintäyteisinä viikkoina mitä tämän vuoden puolella on edessä..
 

Yhteistyössä