.

@Pumpkinbred en tiedä onko siihen sen kummempaa teoriaa mutta siittiöiden olisi hyvä olla odottamassa munasolun irtoamista joten kaikki tallettelut ennen ovista on (y)
Sitten jos on esim. todettu hitaat siittiöt niin ovispäivän hommista ei juuri iloa ole, tämä tilanne meillä ja olen huomannut että joka kierrossa tuo dpo -2 on jäänyt väliin..lisäksi tuo päivä on ainoa jota ei olla saatu osumaan.
Täällä juuri plussanneissa ainakin parilla oli juuri tuo dpo -2 tärpin takana. ;)

@Wintersun sulla on kyllä huono tuuri noitten soittojen kanssa, viimeksikään ei soittanut sillon kun piti :cautious: peukut pystyssä täällä jotta tulisi hyviä uutisia!! :)

@1986/13 selkeä viiva, onnea! :love:

@Emppu-93 mä nään viivan, vahvistumista (y)
 
  • Tykkää
Reactions: 1986/13
@Pumpkinbred en tiedä onko siihen sen kummempaa teoriaa mutta siittiöiden olisi hyvä olla odottamassa munasolun irtoamista joten kaikki tallettelut ennen ovista on (y)
Sitten jos on esim. todettu hitaat siittiöt niin ovispäivän hommista ei juuri iloa ole, tämä tilanne meillä ja olen huomannut että joka kierrossa tuo dpo -2 on jäänyt väliin..lisäksi tuo päivä on ainoa jota ei olla saatu osumaan.
Täällä juuri plussanneissa ainakin parilla oli juuri tuo dpo -2 tärpin takana. ;)

@Wintersun sulla on kyllä huono tuuri noitten soittojen kanssa, viimeksikään ei soittanut sillon kun piti :cautious: peukut pystyssä täällä jotta tulisi hyviä uutisia!! :)

@1986/13 selkeä viiva, onnea! :love:

@Emppu-93 mä nään viivan, vahvistumista (y)
Kiitos paljon tiedosta! Just katoin että ihan tuurilla me ollaan osuttu aina tohon dpo-2 kohtaan. Meillä se siis ei näköjään toimi :unsure:. Täytyy yrittää muuttaa sitä.
 
Pikaisesti oma napaa, testi aamulla negatiivinen ja vessakäynnin yhteydesä tuli pyyhittäesä aamula verta. Luulin et menkat alkaa ja sais laittaa kp1, vaan ei vielä ainakaan. Jospa tuota huomena pääsisi uuteen kiertoon.. Turhauttavaa, kun ei ota selvää. Mieluummin vaikka ne prkleen menkat, kuin tämä epätietoisuus.
 
@Jankesof Voi suuret pahoittelut sinulle :cry: Tsemppiä tulevaan ja plussatuulia sinulle :love:

@Rimaleli tsemppiä!!

@1986/13 Onnea! Sinulla on oikein selvä viiva ja siellä on varmasti jotain :love: Ihanaa! Tuli mieleen, että minulla on myös ollut poikkeuksellisen kuuma öisin. Olen normaalisti jääkalikka, mutta nyt olen herännyt kesken yötä useana yönä ja joutunut riisumaan sukat ja legginsit. Tietämättäni saattaa siis olla oirekin, kuten sinulla?

@Wintersun Voi että, toivon sinulle niin paljon hyviä uutisia. Jännitän aina puolestasi, tsemppiä!!! :love:

@Beibihaaveilija Tsemppiä sinullekin!

Unohdin varmaan puolille kirjoittaa, mutta olen lukenut ajatuksella kaikkien viestit ja elänyt niissä mukana.

ON: Tein huvikseni toissapäivänä, eilen ja tänään ovistestit. Minulla PC:n ovistestit ovat aina näyttäneet mitään viivaa vain lähellä ovulaatiota. Toissapäivänä tuli ihan haalea viiva, eilen vähän vahvempi ja äsken tunnin pidätyksellä tuli "ovisleffaviivat". Voiko tämä siis vahvistaa aamun hailuraa raskaustestissä? Voi että kun jännittää... liitän kuvan puhelimella!
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
@Jankesof Pahoittelut km:stä, se on kyllä kauheaa. :cry: Näin itsekin sen kokeneena vaikka hyvin varhaisena. Toivottavasti saat pian uuden plussan!

@1986/13 Hienot viivat, onnea! :love:

@Rimaleli Tervetuloa!

@Beibihaaveilija Voi höh, ikävä kuulla että jouduitkin uuteen kiertonon. Tsemppiä!

Omasta tilanteesta: tänään on tullut haaleaa vuotoa pyyhkiessä. Noin viikko oviksesta joten mietin, voisiko olla kiinnittymisvuotoa tai ainakin kiinnittymisyritystä. Jännää. Heti alkaa tietysti elätellä toiveita. :love: Elokuun plussaa ennen oli noin viikko oviksesta terävää kipua, joka myös herätti epäilyksen kiinnittymisestä.
 
@pandanen itse en muista tälläistä aiemmista raskauksista.. mutta nyt oltiin anoppilassa,jossa ei todellakaan ole kuuma, ei millään tavalla edes lämmin normaalisti ja juuri sai heittää vaatteita pois ja pelkkä toppi päällä,potkin vielä peittoa pois. Sama nyt kotona viime yönä, kuuma kokoajan. Miksei se siis voisi olla oire sielläkin :):love:
 
Oottepa ollu tänään reippaita :LOL:

Oireettomuudesta halusin tulla sanoo. Se ei kerro yhtään mitään. Mun esikoisen odotus oli oireton tosi pitkälle. Jos ei maha olis kasvanut niin en olis tiennyt odottavani. Sit myöhemmin kyllä tuli närästys ja kovat liitoskivut, mut alkuun ei ollut mitään. Älkää siis sen takia luopuko toivosta(y)
Toivottavasti plussat vahvistuu!:love:
 
@Jankesof Pahoittelut keskenmenosta! :cry: Ja kovasti tsemppiä jatkoon!

@1986/13 Oi paljon onnea! :love:

@Emppu-93 Kyllä nään minäkin, vahvistumisia! :love:

@Wintersun Voi kunpa lääkärillä olisi hyviä uutisia. Tsemppiä!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Toivottavasti joulukuu on yhtä suuri plussakuu kuin edeltäjänsä. ❤ Tsemppiä muillekin! (y)

Täällä odotellaan ovista edelleen, ei muuten kummempia. Jospa pian. :)
 
Oletteko muuten ottanut influenssarokotteen? Tässä arvon että ottaisiko vai ei. Työn puolesta olisi melkeinpä pakko. Viime vuonna sain kauheita hermostollisia oireita, tärinä ja heikotusta, voimattomuutta ja huimausta. Jouduin olla 2viikkoa saikulla.
En ole vielä ottanut, kun oon pitkittänyt. Töiden takia on silti pakko ottaa, joten täytyy se varmaan tämän kierron aikana käydä ottamassa. Jotenkin kuitenkin mietin, että mahtaako vaikuttaa sitten mahdolliseen hedelmöittymiseen.. (n)
 
TOIVEENA VAUVA 2019

4.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 62/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 48/27..............ya 5/18
Laima......................kp 34/28..............yk 5
Rosemarie..............kp 32/xx................ya 6/18
Emppu-93...............kp 30/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 29/31...............yk 5
Emerentia................kp 29/xx...............yk 10
Pandanen................kp 29/30-31.........yk 1
Missukkaliini............kp 29/30..............yk/IVF/2
Santrana..................kp 28/21-24.........yk 2
Sucrine....................kp 26/xx...............yk 7
Vuuti........................kp 26/28-32.........ya 2/17
Saippuakupli...........kp 25/30-36..........yk 6
Peanut_butter..........kp 24/27-32.........yk 4
Ilonetsijä..................kp 24/30..............yk 7
Toiveikas92.............kp 22/xx...............yk 10
Wintersun................kp 22/29..............ya 12/10
Kathii.......................kp 20/28..............ya 8/18
Neltsuliini................kp 20/27...............ya 5/16
Haavejuttu..............kp 18/31...............yk 4
MatildaJ..................kp 18/25...............yk 6
Hemppanen............kp 18/29...............yk 9
Persikka123............kp 18/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 17/24-28.........yk 4
Minic.......................kp 17/xx...............yk 2
Sennay....................kp 17/27-?...........ya 5/18
Keijukuningatar.......kp 16/xx...............ya 5/18
Toivojatintti..............kp 15/35..............yk ?
Lillium......................kp 13/26-28.........yk 8
Li88.........................kp 12/28..............yk 6
Vauvameille.............kp 11/28..............yk 20
Janskusdff...............kp 10/28..............yk ?
Miina-......................kp 8/26-27...........yk 10
Mimmik...................kp 7/28-32...........ya 9/18
W.we.......................kp 7/25................ya 11/15
Hitvetti.....................kp 7/xx................yk 2
Suspi.......................kp 7/32................yk 3
Bubble92.................kp 6/27................yk 6
Tiana44...................kp 6/26-28...........yk 5
Alfred.j.kwak...........kp 6/28-30...........yk 1
Quinque..................kp 5/28-30...........yk 1
Chili_.......................kp 5/28-29...........yk 6
Pioni85....................kp 5/27-30...........yk 6
Veeja.......................kp 4/36?..............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 4/30-31...........yk 5
Rosemarie...............kp 2/xx.................ya 6/18
Maicy.......................kp 1/26-28...........yk 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Pandanen...............dpo 12
StellaMom...............dpo 10
Peanut_butter.........dpo 9
Ilonetsijä.................dpo 9
Sucrine...................dpo 8
Kathii......................dpo 6
Cara-mel................dpo 5
Wintersun...............dpo 3
Minic.......................dpo 2

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
1986/13, Kissanainen87, Heybaby,
Tiutau13, Nelly31, Tylleröinen_21,
VauvaHaaveilija89, Dallu, Naissoturi,
Raja,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta:) Mä melkein testasin tänään aamulla, kun eilen tein inventaarioo mitä testejä laatikosta löytyy, muuut sain oltua. Koska en haluu nähdä pelkkää kontrolli viivaa, mielummin jännitys kuin pettymys. vaikka sit menkat alkais loppu viikosta, se ois :poop: mut negatiivinen r-testi nakertaa sisintä. Miehen kaa vitsailtiin eilen, ku hän sanoi et "älä testaa ennen ku on jotain testattavaa" sanoin et en kerro jos jotain tulee uitettuu:whistle:siis liian aikaisin. Hän on jännä tässä yrityksessä, usein sanoo et, ei liikaa hössötetä tai puhuta vauva juttuja, että ei tuu liian suuret odotukset tai oikeastaan pettymys, kun uusi kierto alkaa. Sit toisaalta hän itse heittelee kaikenlaisia vauva kommentteja arjessa, kerran hän näki kolmessa leivän palassakin meidän tulevan perheen, kun oli kaks isompaa palaa ja kannikka, joka oli vauva:love: Ymmärrän kyl miestä, hän koittaa pitää jalat maassa, mut tietty hänkin toivoo pikkuista. Mut ihanaa on kun hän päivittäin kysyy, miten masu voi, eli onko jotain merkkejä raskaudesta, on siis kiinnostunut, mikä on ihanaa, tiedän et voi kertoa jos joku asia huolettaa.

Kivaa päivää jokaiselle tänne palstalle, tosiaan joku pohtikin et kukahan saa joulukuun ekan plussan, mäkin sitä odotan;):p
 
Huomenta kaikille!

@Ilonetsijä pian se testauspäivä koittaa :) onko jo oireita?

Influenssarokotteesta: otin sen tänä vuonna ekaa kertaa. Suositeltiin jokaisessa raskauden vaiheessa, joten mielsin yrittämisen sellaiseksi :D

Täällä tehty aamupissasta haalea haamu testiajalla, huh! Toivottavasti olisi huomenna vahvempi, kun hormooni olisi tuplaantunut. Tämä vahvistumisen odottaminen on kyllä niin jännää, että heräsin yöllä enkä saanut moneen tuntiin unta, kun halusin jo testata. Menkkojen pitäisi alkaa perjantaina oviksen ajankohan perusteella.
 

Attachments

Toivottavasti jollakin tärppäisi joulukuussa (y) keskusteluja lukeneeni jo jokin aikaa toivoisin kovasti, että @Wintersun onnistuisi.
Omaa napaa: Testit näyttää negaa dpo 13 ja tätiä ei näy.. Pääsis nyt vain uuteen kiertoon o_O oon pistoishoidoissa nyt, niin jokaisessa kierrossa on sentään mahdollisuus, kun taas ennen sitä melkein kaksi vuotta tahittiin menemään, että kyllä se sieltä tulee. :( ei tullut, onneks kaikki hoidot on kehittynyt!
 
@Rimaleli no olihan se aika selkeä, jopa mun mielestä. Mutta en usko ennen kun joku 10 testiä tehtynä :ROFLMAO::ROFLMAO: mulla on kaapissa vielä yksi testi, mutta samasta paketista,kun toinen viallinen. Eilinen testi oli sitä taas toisesta paketissa,missä myös se toinen viallinen o_O täytynee varmaan käydä varmuudeksi ostamassa apteekista myös joku muu merkki(n)
 

Yhteistyössä