.

Mä oon taas pysytellyt tällä palstalla vähän taustalla, kun ei ole ollut mitään erityisiä uutisia tänne jaettavaksi, ja tänne tulee niin paljon viestejä etten mitenkään pysy perässä..

Joka tapauksessa onnittelut @pandanen, älä nyt murehdi :) Se voi olla että sulla hcg vaan nousee hitaasti, testaa uudelleen parin päivän päästä :) Positiivista että menkat on pysyneet pois ja oireitakin on lisää.

@Wintersun Luin sinunkin kuulumiset, oon tosi pahoillani ettei kaikkea vielä saatukaan pois :( Mutta mä olen kyllä varma että tällä kerralla saadaan loputkin pois, ihan varmasti! Voimia sinulle <3

Pahoittelut sullekin @StellaMom negasta :(

Täällä odotellaan vaan uutta kiertoa, joka toivottavasti alkaa huomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Kiitos teille kaikille, olette niin ihania. Itkin täällä koko aamun, kun mies ei ollut vielä herännyt - ja sain teiltä uskomatonta voimaa, uskoa ja rauhallisuutta. En olisi tullut toimeen ilman teitä :love:

@Wintersun kysyi, että testasinko pc:llä tänään aamulla. No en tietenkään ollut testannut, kun ne oli loppuneet. Päätin siis pidättää, ja heti kun mies heräsi, kävin ostamassa lisää pc-testejä. 3h pidätin täysin juomatta ja sieltä se tuli, kaikkein vahvin viiva tässä kierrossa :love:

Kai sillä virtsan koostumuksella sitten on vaan niin paljon väliä kuten myös yksittäisellä testillä. Enpä tiedä, että olisiko digillä tuosta pissasta tullut myös se 2-3. Laitan puhelimella vielä seuraavaan viestiin kuvan.

Minut voi nyt siirtää plussanneisiin! Onneksi on ihana paikka tulla takaisin, mikäli kaikki ei menekään hyvin. Täältä saa sitten sitä tukea, jota varmasti tarvitsee. Nyt otan rennosti, seuraavaksi digi ensi keskiviikkona.

Toivon teille jokaiselle tärppiä sydämeni pohjasta. Käyn täällä jatkossa kommentoimassa teidän juttujanne varmasti! Olen jo niin tutustunut teihin luettuani tätä palstaa kesäkuusta asti päivittäin.
 
Onnea pandanen:love: pahoittelut negasta stellamom:cry: wintersun jatkan testaamista koko kierron vaikka:LOL: mä eilen yllätyin kun oli puhetta miehen kaa lapsen saannista että jos ei vuoteen kuulu niin hän haluaa tutkimukset:eek::) en olis uskonu miehen suusta tuota.. muutamalla taiskin olla jo piinapäivät sillä mallilla et pääsee testaileen, toivottavasti plussat saatte(y) tsemppiä muille:)
 
@Wintersun Toivotaan parasta, nyt ku uskalsin varata ajan lapsettomuuspoliklinikalle niin tuntuu heti paljon rauhallisemmalta. :) Puhelimessa kerrottiin ettö 9 kiertoa ei ole vielä poikkeuksellisen suuri ja koska miehen kanssa ollaan onnistuttu ennenkin ( varhainen keskenmeno ja yksi tuulimuna joskus vuosia sitten ).

Täällä niin jännitetään sun puolesta. Testirumba on aina jännittävää :) ! Heti kuvia sitten tänne spekuloitavaksi
 
Tää on niin tylsää tää dpo2-11... Mieskin lähti "pakoon" jo mua :ROFLMAO: lievää turhautumista havaittavissa. No hänen osaltaan ei oo nyt tähän kiertoon enää mitään tehtävissä, joten antaa hänen nyt rentoutua. Nyt oon merkannut itelle dpo6, mut enhän mä tiedä millon se ovis on oikeesti ollut. Voi olla kaikkea väliltä dpo3-8, mut toi 6 on aika todennäköinen.
Täs kehittelee kyl itselleen koko ajan uutta oiretta. Mut kyl edellisen kieron aikana huomasin et mun alavatsan tuntemukset on ovulaation jälkeen viikon samoja ku alkuraskaudessa, eli se ei kerro mitään nyt on kyllä myös alaselkä ja iskiashermo vaivannut. Tissit mulla ei oo kipeytyneet ku imetyksestä, eli en odota että niihin tulis mitään tuntoa jatkossakaan. Pahoinvointia mulla ei myöskään ollut sillon ollenkaan. Mut nyt on ollut siitä torstai-aamun kivusta(vai oliko unta..) asti nivuset ja häpyluu kipee, mistä muistin ne kauheet liitoskivut odotusaikana.o_O kipeytyy kävellessä enemmän ja illalla päivän päätteeksi on sit pystysuunnassa vihlontaa tosta häpyluusta ylöspäin. Jos nyt tärppäs niin laitan kyl ton muistiin. Ei oo kiva jos alkaa jo heti alussa ne vaivat, oli nimittäin ihan kauheet ne vikat viikot ku ei uskaltanut edes kävellä ku tuntui et koko lapsi vaan putoo tuolta :LOL: Uni maistuu mulle aina hyvin ja juon muutenkin paljon ja siks juoksen vessassa, niin ei niitäkään voi ottaa tosissaan. :ROFLMAO:
"Testilupa" on vasta ens perjantaina, et kyllä tässä vielä hetken joutuu kärvistelee :whistle: Flo ennustaa menkkoja siitä seuraavalle maanantaille, mut eihän sitä kierron pituutta nyt edes tiedä sitten...:cautious:
 
@Minic Mä ihmettelin dpo 8 sitä, kun häpyluu oli törkeän kipeä. Mulla se ainakin meinasi jotain. Ei sentään palannut tuo kipu, mutta oli hurja tuona päivänä. Toivotaan että on oire :love:
Joo, itseasiassa ihan jos rehellisiä ollaan niin tuli niin vahvasti ja elävästi liitoskivut mieleen et kyl toivon kipinä heräsi. Mut ei nyt vielä pidä innostua, odotellaan vielä viikko. Ja kyllähän noi nivuskivutkin voi liittyy tohon liukkaaseen säähän ulkona, mut en muista liukastuneeni niin että olis käynyt nivusiin(n) mut toki koko kroppa on "hiukan" jännittynyt ku tuolla menee kolmen koiran kanssa :LOL:
 
Tänne kyllä tulee hurjasti viestejä muutamassa päivässä, ja kun ne kaikki lukee läpi, unohtaa jo mitä oli vastaamassa kenellekin (n) Koetan aktivoitua asian suhteen! Jotenkin oon vielä tässä vaiheessa kiertoa käynyt täällä suht harvoin, etten kasaa itelleni liikaa paineita. Yhdeksän vuotta sitten tulin raskaaksi ekalla yrittämällä, olin ihan zen koko ajan ja tein vain yhden testin (kun menkat oli myöhässä jo yli viikon)... En ymmärrä miten oon kyennyt siihen (n):LOL:

@Wintersun Teille lähetän kovasti tsemppiä <3 Uskon, että tekin vielä sen oman vauvan saatte syliin. Ja alalla työskennelleenä allekirjoitan tuon mitä on sanottu raskauden kestosta ja hoidonsuunnitteluun menemisestä (y)

Galluppivastauksista ei oikein mikään sovi meihin. Ollaan luultavasti menossa jossain kohtaa naimisiin, mutta siihen ei vaikuta se saadaanko lapsia vai ei :) Asiasta on siis puhuttu aina välillä, nyt tosin ei taas hetkeen aikaan. Tiedän, että miehelle on tärkeää, että se saa ite tehdä aloitteen asian suhteen. Joten ei auta kuin odotella :LOL:
 
@pandanen ihana viiva, onnea :love: digin kanssa tosiaan hyvin hiuksenhieno tuo raja, eiköhän se 2-3 parin päivän päästä tule. Tsemppiä, varmasti raastava tilanne! <3

@kathii vahvistumista viivalle :love:

@Neltsuliini minäkin näen välillä valkosen ja välillä värillisen viivan o_O kerro huomenna miten kävi uuden kanssa :)

Täällä oletettavasti tänään se aiemmin puhumani dpo -2 ja talletukset tehtynä!! Kerrankin onnistui (y)
 
Ihan muuten galluppi, onko täällä kuinka moni
A) naimisissa
B) naimisiin jos tulee lapsia tai
C) ei lainkaan halua mennä naimisiin.

Itse siis A ja välillä vähän jopa ärsyttää, että koska ollaan naimisissa niin ihmiset uskaltaa vähän liiankin röyhkeästi kysyä että "koskas teille tulee vauva"

Ei olla naimisissa, eikä olla ainakaan lähivuosina menossa. Meillä ei oo mikään kiire, tänään just ollaan oltu 5v kihloissa. :love:
 

Yhteistyössä