.

TOIVEENA VAUVA 2019

10.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 68/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 54/27..............ya 5/18
StellaMom...............kp 35/31...............yk 5
Emerentia................kp 35/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 35/30..............yk/IVF/2
Santrana..................kp 34/21-24.........yk 2
Saippuakupli............kp 31/30-36.........yk 6
Ilonetsijä..................kp 30/30..............yk 7
Toiveikas92.............kp 28/xx...............yk 10
Wintersun................kp 28/29..............ya 12/10
Neltsuliini................kp 26/27...............ya 5/16
Haavejuttu..............kp 24/31...............yk 4
MatildaJ..................kp 24/25...............yk 6
Hemppanen............kp 24/29...............yk 9
Persikka123............kp 24/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 23/24-28.........yk 4
Minic.......................kp 23/xx...............yk 2
Sennay....................kp 23/27-?...........ya 5/18
Keijukuningatar.......kp 22/xx...............ya 5/18
Toivojatintti..............kp 21/35..............yk ?
Lillium......................kp 19/26-28.........yk 8
Li88.........................kp 18/28..............yk 6
Vauvameille.............kp 17/28..............yk 20
Janskusdff...............kp 16/28..............yk ?
Miina-......................kp 14/26-27.........yk 10
Mimmik...................kp 13/28-32.........ya 9/18
W.we.......................kp 13/25..............ya 11/15
Hitvetti.....................kp 13/xx..............yk 2
Suspi.......................kp 13/32..............yk 3
Bubble92.................kp 12/27..............yk 6
Tiana44...................kp 12/26-28.........yk 5
Alfred.j.kwak...........kp 12/28-30..........yk 1
Quinque..................kp 11/28-30..........yk 1
Chili_.......................kp 11/28-29.........yk 6
Pioni85....................kp 11/27-30.........yk 6
Laima......................kp 11/28...............yk 6
Veeja.......................kp 10/36?.............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 10/30-31..........yk 5
Rosemarie...............kp 8/xx.................ya 6/18
Maicy.......................kp 7/26-28............yk 2
Sucrine....................kp 6/xx.................yk 8
Vuuti........................kp 5/28-32............ya 2/17
Rimaleli...................kp 4/30.................ya 7/16
Peanut_butter..........kp 2/27-32...........yk 5

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
StellaMom...............dpo 16
Ilonetsijä.................dpo 15
Cara-mel................dpo 11
Wintersun...............dpo 9
Minic.......................dpo 8
Li88.........................dpo 4
Lillium......................dpo 4
Janskusdff...............dpo 3
Miina-......................dpo 0
Hitvetti.....................dpo 0
W.we.......................dpo -1

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Rosmariini86,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18)
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää huomenta kaikille ja mainiota uutta viikkoa:) Mulla oli taas vkl vapaa täältä kun olin miehen kans reissussa, paljon viestejä tänne tulee päivittäin.

Onnea kaikille plussanneille :p
Uuteen kiertoon joutuneille Tsemppi halit.

Mulla menkat piti alkaa eilen, ei tullut. Nyt jännään oliko ovis kuitenkin myöhemmin ja et alkaako vuoto vaan myöhemmin o_O Reissun takia en oo testannut nyt, mut huomenna aamulla aattelin uittaa jos menkat huutaa Poissa oloaan(y) Tissit on tosi kipeet, masu välillä jomottaa ja sekös saa mielen hulluks, alkaako vuoto? Onko oiretta raskauteen? Tuunko hulluks? :ROFLMAO: Jomottelua on kyl ollut dpo6 alkaen, sanoin tissit. Nyt siis dpo15, jos mun tuntemuksiin oviksesta on luottamista, en tikuttanut. Jos plussa tulee niin en haluu muuta joululahjaa :love:
 
@Ilonetsijä kuulostaa erittäin lupaavilta oireilta, peukut pystyssä! (y)

@quinque Mie oon ajatellut niin että testiralli kuuluu asiaan ja annan itselleni luvan olla niin höyry kun haluan. En edes yritä kärvistellä. Testasi tai ei, sitä on silti joko pettynyt tai onnellinen.

Voihan apua mitkä hormonimyrskyt, tuon kierukan pois ottamisen jälkeen siis. Ihan umpihullu olo, niin pahat mielialan vaihtelut. Arvatkaa onko miehellä kestämistä, oon ollut ihan kauhea. Onneksi sitä suurimmaksi osaksi vaan naurattaa.

Ovis on luultavasti nyt, merkit aika selkeet :)

PS. Jos tulee jouluplussia niin eikö ois ihana idea antaa joululahjaksi pieni paketti miehelle josta paljastuisi positiivinen testi. Pitäkäähän varalla puikkotestejä ettei tarvii laittaa märkää tikkuu sinne lahjapaperin sisään :D:ROFLMAO:
 
@alfred.j.kwak toi olis niiiin maailman ihanin joululahja, mutta oon niin skeptinen tosta kun ovulaatio taisi tulla niin ajoissa että meni ihan ohi ja sitten olen päänsärkyyn parina päivänä joutunut ottamaan buranaa päänsärkyyn joka haittaa kiinnittymistä.

Mutta muille valtavasti tsemppiä että saisi jouluna tuollaista ahertaa!!
 
Täällä menetetty viimeisetkin järjenrippeet ovisbongailun kanssa :D

Uslon, että ovis on ehkä ollut viikko sitten maanantaina, millon en vielä testannut. Oli aika liukkaat päivät... :whistle: nyt monena päivänä ovistestiin ei tullut mitään edes haamua, ja eilen alkoi taas vahvistumaan. Tänään en ole vielä testannut koska kello on niin vähän. Ehkä ovis olisikin vasta tulossa ? Noh, sovittiin miehen kanssa että peitto heiluu vähintään sen 3 kertaa viikossa menkkoihin asti, kun ei näistä taas ota selvää... :(

Olin tänään myös aamulabrassa, ensimmäiset testit lapsettomuuspolilta. Ainakin kilpirauhanen tsekataan, samalla silti toivon salaa että tämä yk9 olis meidän kierto, mutta taisi kyllä mennä pipariksi.
 

Attachments

Onnea plussista @pandanen ja @Emppu-93 :love:

@alfred.j.kwak Niinhän se tosiaan on, ettei se testin tekeminen tai tekemättä jättäminen vaikuta mahdollisen pettymyksen määrään :) Lähinnä tässä jännityksellä odotan, kuoriutuuko musta höyrypäinen testaaja, vaikka ekalla kerralla niin ei käynyt. Tilanne ja aika on nyt kuitenkin kaikin tavoin niin erit, että mitä vain voi tapahtua :LOL:
 
@alfred.j.kwak itselle tulee huono olo vitamiineista, jos vedän ne aamulla tyhjään mahaan, mutta iltapäivällä otettuna ei ala etomaan:)

@Minic lupaavia oireita! Toivotaan, että johtuisi plussasta!(y)

@Ilonetsijä myös tosi lupaavat oireet! Testiä kehiin, jospa siekin pääsisit tuonne elokuisten puolelle (y)

Tänään taas tuli inasen tummempi testi kuin eilen. On niin epävarma olo, että tuntuu, että sen olisi pitänyt tummua nopeammin. Yritän nyt kuitenkin luottaa siihen, että kaikki on ok, kunhan testit vain jatkavat tasaisesti tummumistaan. Tämä plussa on kyllä maailman paras joululahja, kunhan vain nyt pysyy matkassa, muuten muuttuu taas suureksi suruksi.
 
Plussatuulia:love: täällä pidetään peukkuja ettei täti kurvaa kylään(y) täällä ovis näyttää plussaa talletukset tehty la ja suja kaipa tuo pitää vielä tänään yrittää huomen viimestää miten nyt ton miehen saan kellistettyä kun tuli eilen kaikki keinot käytettyä:whistle:
 
@Wintersun voi miten paljon toivon plussaa sulle!! :love::love:

@hitvetti päivä jollon ovistesti näyttää plussaa on dpo -1, seuraava päivä eli irtoamispäivä on dpo 0 jne. :)

Täällä eilen tuli o-plussa ja nyt viimein saatiin hyödynnettyä aiemmin väliin jäänyt päivä! Oisko se kymmenes kerta todensanoo? ;) Ainoa väliin jäänyt oli dpo -3 tällä kertaa.
Torstaina ultra niin nähdään onko irtoaminen tapahtunut. 2 viikkoa jouluun, 2 viikkoa seuraaviin menkkoihin jotka toivottavasti jää pois..jännää! :)
 
Milloin oviksen testailijat ootte aloittaneet testailun? :) Mulla pitäis tulla tänään Raskauskeijun paketti ja nyt Kp10. Flon mukaan ovulaatio on ollut aiemmissa kierroissa suunnilleen Kp16, kun mulla on kierto n. 30pv. Ja kannattaisiko se tehdä aamulla, päivällä vai illalla?

Ihanaa, kun on joulukuu ja päivät menee muutenkin nopeasti. Ei tunnu niin piinaavalta ovulaation odottelu. :love:
 
Beibihaaveilija alottasin jo tänään vaikka. Oon testannu aamun toisesta pissasta n.11 maita ja kerran päivään,kannattaa kyl 2x päivään.. mulla näytti ovis eilen vahvempaa plussaa kun tänään mutta plussa oli kuitenkin vielä ovis. Flo ennustaa menkkoja alkavaks 25.12 aattona siis vois jo näkyä raskaus jos onnistaa:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Hipposka
Argh näitä piinapäiviä! Mulla ei oo hajuakaan onko ollu ovis ja jos ni millon. Kp7 ja 8 oli tosi kosteeta ja himokasta aikaa et periaatteessa jo sillonki ainaki noiden perusteella, mut muuten sit ois aika hassua et niin aikasin.

Munasarjassa oli joku 5-7 päivää erinäisiä tuntemuksia ja sen jälkeen keskellä alempana. Tossa perjantaina vai launtaina tuntu muutama oikein kunnon viilto ja muuten sit vaan oon koko ajan tietonen tuosta alavatsasta. Pientä juilimista melkeenpä koko ajan. Kerran tänään töissä jakkaralta noustessa tuntu isompi "repäsy". Lisäks vatsa on toiminu hitaammin, oon ollu ihmeen herkillä reilu viikon. Tuntuu et loukkaannun/pahotan mieleni aika pienestä. Tai no se lähtee pienestä mut mun päässä siitä tulee hetkessä iso ja sit itkettää :unsure: Flunssan oireitaki täs on ollu ja päänsärkyä, sitä ei tosin onneks enää eilen eikä tänään. Nenän limakalvoista herkästi tullu vähän verta ja eilen se veri haisiki ihmeen vahvasti, tuli nenän kautta suuhun se veren maku. Tänään on alakerrassaki limakalvot tosi kuivat.

Kp 20/28 vasta menossa et ens viikon keskiviikkona pitäs vasta menkat alkaa. Ja jos/kun ne alkaa ni sit kyllä haluan käydä tuon munasarjan tutkituttamassa et saa jotain tietoa mitä siel on meneillään. Hullukshan täs tulee kun ei mitään selkeitä raskausoireita kuitenkaan oo.
 
Täällä nyt kp 13/28-32.. Eilen illalla oli aika lailla kipuilua ja limat, mietiin kyllä et jos oiski ovis jo :geek: :ROFLMAO: yritin ehdottaa miehelle, et jos vielä toisen kerran ois pupuillu samalle päivää mut ei, meinas että,ku mulla oli kivut niin et ois tärpänny :cautious: :ROFLMAO: flo näyttää huomiselle ovulaatiota ja menkkoja 26.12.. Mies kyllä meinas eilen illalla, et huomenna sit taas vois ja muinakin päivänä :love: :)
Ois se kyllä kiva saada plussa :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: quinque

Yhteistyössä