.

@Riance tervetuloa! tää onkin just hyvin tsemppaava porukka ja näide ihmisten avulla jaksaa pettymyksestä uuteen nousuun joka kierto! :)

@mimmik eiköhän sitä huomenna sinäkin uskaltaisi testailla tai no en itsekkään ole vielä uskaltanut ja menkat pitäis alkaa huomenna!

Menkat pitäis alkaa huomenna, ja meinasin jo tänään testin ostaa mutta onneksi mies sanoi että älä vielä! Huomenna minä haen apteekista testin iltapäivästä jos ei siihen mennessä ole alkanut. Ainoa oire mikä ollut niin kauhea palelu alkoi pari päivää sitten. Nytkin tärisen peiton alla. Mutta mieli voi tehdä taas vain tepposia :D
 
@muropaketti @Vaarojentyttö Onnea plussista! Muille myös, jos joku pääsi unohtumaan! Voi mikä ihana joululahja! :love:

@Wintersun Kovasti voimia ja tsemppiä odotteluun. Toivon sydämestäni, että asiat etenevät teillä pian eikä enempää esteitä teidän matkallenne tule. ❤

Tsemppiä myös muille! Toivottavasti saadaan mahdollisimman monet täällä maailman ihanimmat joululahjat. ❤ On meinaan jännät joulunaluspäivät monella. :D Ja tervetuloa uusille myös mun puolesta. :)

Voi hitsi vie, kun mua jännittää. Dpo14 ja menkat on aina alkanu kellontarkasti dpo12. Kamalat menkkajuilinnat on päällä, mutta toistaiseksi vuotoa ei näy (*koputtaa puuta*). Toivottavasti en nyt manannut, kun kirjoitin tänne. :whistle: Edelleenkin pelko takamuksessa, että tämä on ovuloimaton kierto, kun lämpökäyrä niin kummallinen. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Camy
Voi hitsi vie, kun mua jännittää. Dpo14 ja menkat on aina alkanu kellontarkasti dpo12. Kamalat menkkajuilinnat on päällä, mutta toistaiseksi vuotoa ei näy (*koputtaa puuta*). Toivottavasti en nyt manannut, kun kirjoitin tänne. :whistle: Edelleenkin pelko takamuksessa, että tämä on ovuloimaton kierto, kun lämpökäyrä niin kummallinen. o_O
Olen myös huomannut että heti kun täällä sanoo ettei vuotoa näy vaikka olisi jo pitänyt, niin silloin viimeistään seuraavalla vessareissulla huomaa :confused:
Toinen mikä minulla oli pari ensimäistä yritysvuotta, jos oli myöhässä ja kävi ostamassa apteekista testin niin saman tien alkoi :cautious:

On tuo kierto kyllä niin ovela ja yrittää aina huiputtaa :ninja:
 
Tervetuloa uusille ja "vanhoille" plussatuulia!
Monella on täällä jännät paikat:rolleyes: Toivotaan, että kaikille jännitys toisi toivotun tuloksen. :)

Omaa napaa: Kp 14 menossa ja ei ovista ei näy.. Tänään illalla pregnyl, kun ei näytä muuten irtoavan. On muuten kivulias piikki verrattuna gonal-f piikki. :cautious: Onneks ei tarvi pistää kuin maksimissaan kerran. Nyt sitten vain makuuhuoneessa 5 päivän talkoot :LOL:

Jo sais tärpätä, sillä rahaa kyllä näihin lääkkeisiin palaa ihan törkeesti. Pelkkään gonal-f menee se 200e kuukaudessa ja sitten muut lääkkeet ja käynnit. Ei silti haittaa, jos vaan saa pienen nyytin syliin. :love:
 
@muropaketti @Vaarojentyttö Onnea plussista! Muille myös, jos joku pääsi unohtumaan! Voi mikä ihana joululahja! :love:

@Wintersun Kovasti voimia ja tsemppiä odotteluun. Toivon sydämestäni, että asiat etenevät teillä pian eikä enempää esteitä teidän matkallenne tule. ❤

Tsemppiä myös muille! Toivottavasti saadaan mahdollisimman monet täällä maailman ihanimmat joululahjat. ❤ On meinaan jännät joulunaluspäivät monella. :D Ja tervetuloa uusille myös mun puolesta. :)

Voi hitsi vie, kun mua jännittää. Dpo14 ja menkat on aina alkanu kellontarkasti dpo12. Kamalat menkkajuilinnat on päällä, mutta toistaiseksi vuotoa ei näy (*koputtaa puuta*). Toivottavasti en nyt manannut, kun kirjoitin tänne. :whistle: Edelleenkin pelko takamuksessa, että tämä on ovuloimaton kierto, kun lämpökäyrä niin kummallinen. o_O
Testaa testaa testaa, jos saisit vaikka ihania uutisia! :love:

Itselläni ei kyllä nyt ole päivän tai illan aikana ollut mitään oloja mikä viittaisi raskauteen, on vain jotenkin niin energinen olo ettei tosikaan, iltavuorokin tuli painettua täyttä höyryä vaan! :LOL:
Vähän on eilen ja tänään ollut turvotusta vatsassa, mikä on sinällään uutta, koska oon ollut muutaman vkon ajan vähähiilarisella ruokavaliolla ja tosiaankin on turvottelut pysyneet poissa. o_O

Toisaalta, nyt kun mietin niin on miun varmaan pakko, siis huomatkaa aivan pakko :LOL: testata jo jouluaattona, KOSKA tahdon ottaa vähän viiniä aattona ja jos ei mahdollinen plussa vielä näy niin sitten voi pari lasillista ottaa, punkkua totta kai :rolleyes: En mie malta odottaa vkoa. :ROFLMAO:
 
@W.we Just noin! Siks epäilyttää sanoa mitään ääneen, ku pelkää mananneensa. Turhan monesti käynyt justiinsa niin. :cautious: Mutta vielä ei onneks alkanut vuoto (*kopkop*). :giggle:

@empuska Huomenna aattelin testata, jos vuoto ei ala. Tuun sit kertomaan kuin tytön kävi. :)

Plussatuulia kaikille! :love:
 
@Miina- jotain siinä näkyy! :):) Mikä testi? Heh ja jep @Rimaleli pakko ne on rikkoa jos meinaa haamuja kytätä:LOL:

On. Täbään vahvistu aivan kirkuvan plussaksi o-testi ja kivutkin oli ja meni töiden jälkeen. Tänään talleteltiin, toivottavasti riittää, koska dpo-2 viimeks :unsure: Piinailu alkakoon! Uudeksi vuodeksi plussa :geek: Kieltämättä vähän ärsyttää piinailla joulun yli mut aattelin silti elää ihan normaalisti, mitä nyt en ehkä sitä punkkua sitten niin isommasti ota :ROFLMAO:
 
@Miina- , minäkin näen siinä punertavan viivan vaikkei mulla yleensä ole viivalasit päässä.

Eilen näytti ovistesti selkeän plussan ja kipu alkoi illalla, jatkui tänäänkin ja tänään ollut vielä ovislimoja, joten eiköhän tänään ole ovispäivä. Mulle voi siis huomiselle päivittää dpo 1. Tallettelut hoidettu dpo-2, dpo-1 ja dpo 0. Kunpa tapahtuisi joulutaikoja.
 
Toisaalta nyt kun mietin, että olisikohan ovis voinut kuitenkin olla ”myöhään”, vasta kp19. Tai silloin kun oli se kipukohtaus alavatsassa, ja nyt tänään illalla huomasin että tissit on kipeät.. o_O Joten voi olla että pitkää kiertoa luvassa, tai sitten ei. :eek:
 

Yhteistyössä