.

@Baby1115 ja @haaveilija92 mä oon todennu täs kolmen vuoden jatkuvan tikuttelun ja törkeiden viivanpaikkojen ja valehaamujen jälkeen, etten luota enää ku digiin ja sekin pitää tehdä JOS viikon olis myöhässä :D
Törkein roskisplussa tuli noin 4kk sitten apteekin omaan, minkä nyt olisin kuvitellut olevan luotettavampi kuin mitkään noista liuskatesteistä :eek:
 
@haaveilija92 on kyllä kiva kun on jotain mitä odottaa, ei tunnu ihan niin pahalta :) meillä tulossa se hoitajan käynti vajaan 2 viikon päästä.

Noista pc:n testeistä oon itekkin pettynyt, niissä on jo valmiina harmaat viivanpaikat :D:cautious: tein one stepin aamusta ja samanlainen vp kuin eilen.
 
@Miina- Minut voi poistaa listalta kokonaan. Emme enää yritä lasta. Parisuhteemme ei ole tällä hetkellä riittävän vakaa lasta ajatellen. Lisäksi minulla ei ole mitään toivoa raskautua tällaisen ylipainon kanssa. Keskityn nyt pudottamaan painoa ja hautaan lapsiajatukset nyt jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Tässä tilanteessa en halua edes yrittää enää.

Tsempit teille kaikille kuumeiluun ja piinailuun. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille. Muistakaa yrittämisen lomassa nauttia elämästä, puolisostanne ja rentoutukaa välillä. Hyvää vuoden jatkoa kaikille! ❤
 
Tsemppiä @Sennay . Toivottavasti palaat pian takaisin!
ja toivottavasti täällä on väki vähän vaihtunutkin sillä välin.. :love:
Onnea taas plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.
Itse en uskaltanut aamulla testata kun on vaan rfsu-testejä kaapissa. Ja herkkä oli pe nega. Nyt kp 35/30?. Mutta. Mä oon varmaan sekoomassa kun tulin testaamisen sijaan katsomaan päivän listasta että joko olisin päässyt plussanneisiin :eek::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@Wintersun tää on vähän outo tilanne, muutamia one step -testejä oon tehny aiemmin ja jotain niissä on ollut mutta ei sellasta mitä kuvaan saisi. Ne testit on olleet niitä, missä lukee ”hcg” tossa sinisessä osassa, nää täysin siniset on vieraita testejä. Ja koska eilinen testi dpo 6-7 niin en usko sen raskauttakaan vielä tarkoittavan (n)
 
Tsemppiä @Sennay . Toivottavasti palaat pian takaisin!
ja toivottavasti täällä on väki vähän vaihtunutkin sillä välin.. :love:
Onnea taas plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille.
Itse en uskaltanut aamulla testata kun on vaan rfsu-testejä kaapissa. Ja herkkä oli pe nega. Nyt kp 35/30?. Mutta. Mä oon varmaan sekoomassa kun tulin testaamisen sijaan katsomaan päivän listasta että joko olisin päässyt plussanneisiin :eek::LOL:
Mä kans odottelen testiä! :love::geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Sitten kysymys aktiiviliikkujille. Murehditteko koskaan, että aktiiviurheilulla voisi olla vaikutusta munasolun kiinnittymiseen? Tai sen normaaliin kehittymiseen? En tiedä miksi, mutta itsellä on sellainen pelko, että jos urheilen mahdollisen hedelmöittymisen aikaan rajummin, niin saatan estää sillä raskaaksi tulon. Tiedetään, ihan pöhköä, mutta kaikkea sitä ihminen ajattelee...
 
  • Tykkää
Reactions: alfred.j.kwak
Heippa kaikille tulisin uutena mukaan porukkaan ‍♀ vauvakuume valtava ja yritys päällä,en vaan tiedä toimiiko kroppa ollenkaan lokakuussa poistettu hormonikierukka ja sen jälkeen heti oli tyhjennysvuoto ja seuraavat menkat tuli vasta joulukuun puolessavälissä. Ovista tikutin ja reilu viikko sitten sain CB dual ovistestiin sen vilkkuvan hymynaaman 3 aamuna ja sit loppu tikut eli en tiedä olisko viikko sitten ollu ovis vai ei. Jospa ne menkat alkais viikon päästä (toki parempi jos ei menkat tulis vaan tulis se + raskaustestiin,mutta siihen en kyllä usko). Ärsyttää kun tuntuu että kroppa ei pelaa ja kierrot venyy ennen ollu tarkka 28vrk kierto. Kovasti plussatuulia toivotan kaikille ❤
 
@mammuskainen Tervetuloa:) Onko sinulla lapsia ennestään jo?

Semmoinen kysymys jos kellään olisi kokemusta,mistä ihmeestä voi johtua kun rinnat kipeenä ympäri kierron ja jatkuu seuraavallekin kierrolle.
Samanlailla kun menkkojen aikana tai oviksen jälkeen.. outoa ja ärsyttävää(n) Toivot ei mitään hormooni häikkää tää..
(ja ei johdu raskauden mahdollisuudesta:oops:)
 
@Neltsuliini ystävälläni oli rintatilehdus teininä, ja sitä ihmeteltiin mistä johtuu kun yleensä kuulemma imettäneiden vaiva.
Oliko sinulla jo joku lääkitys ?
Kuulemma nämä lapsettomuushoitojen lääkkeet letrot ym. Saattaa aiheuttaa sitä

Voi toki johtua ihan normaalista hormoonitoiminnasta :)
 
@Pioni85 Olen ajatellut ihan samaa! :whistle: Voisikohan sellainen oikeasti vaikeuttaa raskaaksi tulemista, jos on niin kovaa kyytiä yms.. niin pystyykö käärönalku tarraamaan kiinni. o_O Itse olen aloittamassa suhteellisen kovaakin treeniä, ja kamppailulajien merkeissä. (y) Niin jotenkin, hankaloittaakohan se. :oops: Tosin en aio lykätä/jäädyttää haaveitani sen suhteen, koska pumpulissa en ala elämään ja pelkäämään etten ikinä tule raskaaksi liikunnan takia.. o_O
 

Yhteistyössä