.

@Beibihaaveilija Just kun huokaistiin helpotuksesta. Oon ihan tosi pahoillani. :( Kovasti voimia ja jaksamista teille. ❤

@empuska Tunnistan limoista ja kivuista ja seuraavan päivän lämmönnousu on varmistanut asian. Nyt kyllä tässä ja viime kierrossa lämmöt nousseet vieveellä, että mene ja tiedä sitten. Toivottavasti sulla on ovulaatio tapahtunut. :)

@haaveilija92 Jospa sulla onkin vauva mahassa ja hcg nousee hitaasti? :D
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
@Miina- en ole muilla niitä oli kaapissa, mutta tänään aattelin kauppaan mennä ja ostaa jotain muita. Muistaakseni en oo ainoo tässä ryhmässä ketä kironnut os testit :D Hävyttömiä harmaita viivoja testiajalla. niin käyn hakemassa jonkun muun merkin ja kokeilen uudestaan. Liekö vain taas kierto sekaisin mutta ei saa luovuttaa ennen kun menkat alkaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@Miina- en ole muilla niitä oli kaapissa, mutta tänään aattelin kauppaan mennä ja ostaa jotain muita. Muistaakseni en oo ainoo tässä ryhmässä ketä kironnut os testit :D Hävyttömiä harmaita viivoja testiajalla. niin käyn hakemassa jonkun muun merkin ja kokeilen uudestaan. Liekö vain taas kierto sekaisin mutta ei saa luovuttaa ennen kun menkat alkaa :D
Joo, ei vielä luovuteta! (y)
Mä sain tänään näkymään ekan todella haalean pinkin haamun one stepillä, tätä ennen harmaa vp ja pc kuitenkin näyttänyt viivaa 2 päivää jo :D
 
Voimia Haaveilija92 <3 Toi epätietoisuus ja toiveista pettymyksiin on rankkaa..mut jos kuitenkin toivo ei ole vielä menetetty :) itse kans en tiedä mikä on tilanne kun tulkitsin et nyt dpo 5 kun oli vahva ovisplussa viikko sitten ja raskaustestissä oli viivanpaikka.. tsemppiä kaikille ja onnea Miina <3
 
@janskusdff älä viä luovuta:) mulla vahvempi viivanpaikka tänään kun eilen ja pahamainen rfsun one step. Viivanpaikkaa jo 3päivää testannu.. pc on hyvä ja yleensä apteekin omatkin. Oireita ei mahdollisesta raskaudesta löydy. Toinen tissi on kyl vähän kipeä mutta eivät oo turvoksissa. Nii ja seksi sattuu mutta en pitäs vielä oireena. Ei oo yhtään semmonen olo että raskaana olisin..
 
Hmmp hiukan omaa napaa..
Täällä tyhmänä testailin kp 24.. Pregcheck testillä viivanpaikka lämmöt oli aamulla 36,4 :unsure: yritin kyl malttaa olla testaamatta (n) :ROFLMAO: tosiaan lämmöt tuota ja kylmät jalat edelleen (vaikka villasukat) o_O, välillä etovaa oloa ja tissit ollu arat ja ummetusta edelleen ja turvottaa :unsure: valkovuotoo on jonkun verran taas hulahtanu, tosiaan eilen seksi rupes sattuu jotenki (n)
Ääh.. Pelko jotenki kuitenki et vuoto alkaa :sick:

Tsemppiä kaikille :love:
 
@hitvetti no ei täälläkään kieltämättä semmoinen olo ole :D Oireina vain menkat myöhässä, kivut alkoi jo ennen "oletettua" alkamispäivää ja nyt ei ole kipua enään. Muuten ei minkäälaista oiretta ole :D
Mut peukut pystyyn että me plussat saatais :) ! Eiks se niin oo et ku ei vuotoa niin aina on toivoa ;)
 
Tsempit piinailuihin kullekin:)

Täällä tylsä vaihe kp 8, oviksen odottelua, Flo ennustaa kp 17 h-hetkeä. Aattelin tässä kierrossa tikuttaa ovista, jos aloittaisi 12 päivän tienoilla testaa(y) näin täällä normi arkea, toisaalta hyvä et kuukaudessa on näin rauhallisinkin oloja, ei jatkuvaa piinailua:D
 
  • Tykkää
Reactions: Marlen
@Ilonetsijä Itse oon aina kokenyt tylsemmäksi ajaksi ajat juuri oviksen jälkeen, kun siinäkään ei tapahdu mitään ennen kun alkaa testailemaan :LOL::LOL:

Itsellä vieläkään mitään vuotoa näy... viime kierrossa tiputtelu alkoi jo kp27, joten nyt kp30 missä vuoto luuuraa.. Se kp28 vähäinen vuoto vähän jo ennusteli kuukautisia. Joudun nyt ilmeisesti varaamaan uuden ajan letro ultraan kun kuukautiset odotuttaa. Noh, jos sitä huomenna aamulla taas testaisi viivanpaikan rsfu:lla :D
 
Aikooko ketkä kaikki testaa ensi viikonlopussa? Mie aattelin kokeilla ehkä sunnuntaina kun siitä ois kolme päivää menkkojen alkuun. Viimeksi sain jo plussan vähän ennen menkkojen alkua. On tää taas niin jännää aikaa:)
 
@Beibihaaveilija pahoittelut keskenmenosta. Muutama kuukausi sitten koin saman ja kyllä se pistää itkettään, harmittaan, surettaan ja suututtaan. Itselläni meni hetki ennen kuin halusin edes ajatella uutta raskautta, mutta kyllä se siitä vielä helpottaa kun vain muistaa surra sen surun rauhassa pois. Voimia kovasti. <3
 
Hei mitenkäs muuten noi ovistestit toimii? Testihulluna ja kierron ollessa sekaisin ajattelin ekaa kertaa kokeilla niitä. Ostin rfsun liuskoja ja niillä testaan ensi viikon ajan. Mistä tiedän milloin on ovisplussa?
 
Kiitos hurjasti tuesta kaikille. :love:

@Maya123 Mullaki ensi reaktio oli, etten todellakaa halua enää raskaaksi. Aika nopeasti mieli muuttui. Tajusi jotenkin, että näitä vaan sattuu, vaikka kurjaahan se on. (n) Pahoittelut myös sun keskenmenosta.

Itkettää ja harmittaa, mutta samalla mieli haluaisi jo kovasti tänne piinailemaan. :barefoot: Luin omakannan potilaskertomusta ja eilen kohtu oli tyhjentynyt. Tänään vuoto ollut jo reilusti maltillisempaa. Nyt siis kolmas vuoto päivä. Niillä joilla keskenmenoja takana. Niin kuinka kauan kesti vuoto? Itse haluaisin jo kovasti alkaa uuden yritykseen. :love: Mies vielä miettii, kun järkytys tottakai edellisestä suuri. Mutta eiköhän me kokeilla uudestaa, kunhan tää vuoto loppuu ja ei ole tulehdusriskiä. Gynekin eilen lohdutteli ja sanoi meidän voivan kokeilla heti uutta, kun tyhjentyi niin hyvin. Siis kun vuoto kokonaan ohi. (y)

Täällä on kyllä niin kiva porukka, että sinällään mielellään palaa höpisemään. :barefoot: Nyt vielä paljon jengiä 2019 vauvoihin. <3
 

Yhteistyössä