.

Mä näköjään heti palaan vauvakuumehöperöksi. :D Mutta siis @Maya123 mä käytin plussakierrossani ekaa kertaa ikinä ovistikkuja. Oli käytössä pc:n liuskat ja ne toimi tosi hyvin. :) Olin tietoinen, että ovi n. kp 15-18 ja aloitin testaamisen kp 13. Silloin tuli himmeä viiva, joka vahvistui hiljalleen. Meillä oli seksiä -2 dpo, eli tavallaan liian aikaisin. Se kuitenkin riitti tuohon raskauteen. :) Tikuta ihmeessä! Itsekin aion kyllä tikuttaa taas, kun sillä tulostakin tuli. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Eli se räikeä viiva tulee siis sinä päivänä kun ovuloi?

Jännä että mulla on nyt jo ovulaatiotuntemusten tuntusia oloja (nippailee munasarjoista, etoo jne.) vaikka vasta kp 8. Tulispa joku megaovulaatio, viime kierrossa kun en tuntenut mitään eikä ollut edes sitä limaisuutta mitä yleensä tulee. Tää on kyllä ehkä jotain psyykkistä ovulointia kun vauvan kaipuu on yhtäkkiä ihan musertava ja keskenmennyt raskaus surettaa enemmän kuin ennen. :X3:
 
paljon voimia@Beibihaaveilija, olipa surullinen juttu! :unsure: Mutta sinänsä ihanaa, että sinulla on jo positiivisia ajatuksia uudelleen yrittämisestä :) Minulla ainakin pelkästään aika auttoi, että pystyi puhumaan asiasta purskahtamatta joka kerta itkuun jne. Nähtiin kanssa syke varhaisultrassa mut 9+3 ei enää näkynyt. Minulla ei vuoto alkanut itsestään, eli sinänsä en osaa sanoa, mutta lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen vuoto kesti tosi kauan, 2 viikkoa about ja oli todella runsasta :unsure: Niitä materiaaleja tuli sitten vielä ekoissa menkoissakin ulos. Mutta kyllä sekin vaan loppuu ja sinulla varmasti aikasemminkin jos kerran kohtu näytti jo tyhjältä, toivotaan niin ni pääsette nopeampaa sitten yrittämäänkin taas :) Paljon tsemppiä! :love: @lillium jännittävää! Mulla on kummallakin kerralla positiivinen o-testi enteillyt raskautta :love:(y)
 
Eli se räikeä viiva tulee siis sinä päivänä kun ovuloi?

Jännä että mulla on nyt jo ovulaatiotuntemusten tuntusia oloja (nippailee munasarjoista, etoo jne.) vaikka vasta kp 8. Tulispa joku megaovulaatio, viime kierrossa kun en tuntenut mitään eikä ollut edes sitä limaisuutta mitä yleensä tulee. Tää on kyllä ehkä jotain psyykkistä ovulointia kun vauvan kaipuu on yhtäkkiä ihan musertava ja keskenmennyt raskaus surettaa enemmän kuin ennen. :X3:
Mulla sama tilanne, eli kp 8 ja tuntuu et ovis tekee jo tuloaan(n) tänään tuli jo vähän limoja, mikä yleensä merkkaa sitä et ovis voi olla max viiden päivän päästä. Mut huomenna aamulla aloitan testaa, niin ei mee ohi. Ollut myös juilintaa ja yleistä ovis oloa. Tässä kierrossa oon ilman greippi mehua, koska musta tuntu et se hiljensi ovis oloja, eikä kyllä auttanut raskautumiseen
( kolme kiertoa kokeilin), joten näin nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
@Beibihaaveilija pahoittelut keskenmenosta ja voimia :love: Hyvä, että jo uusi Tsemppi päällä. Mulla vuoto kesti vähän reilun viisi viikkoa ja oli kyllä täyttä tuskaa, kun ei uuteen yritykseen meinannut millään päästä. Sillon oli rv 6+3

@haaveilija92 Edelleen samassa tilanteessa ollaan! Mullakaan ei vuotoa näy eikä kuulu. Testin tein ma aamuna ja oli tyylipuhdas nega. Mietin että pitäisikö varuiksi huomenna vielä testata, tosin kaapissa vain rfsu:n testejä o_O Alkuviikosta oli olot kyllä sellaset et nyt alkaa menkat, mutta nyt sekin tunne on kadonnut. Mitään merkkejä ei kyllä raskaudestakaan ole.. Itsekkin odottelen että vuoto alkais ja sais ultra aikaa varata..
 
Toi on tosi lupaavaa @lillium. Mullakin loppukierron positiivinen ovistesti oli myöhemmin myös pos. raskaustesti. Juurikin noilla päivillä. ;)

@hitvetti Pahoittelut siitä keskenmenosta. :unsure: Kauan sulla nyt siis yritystä takana km jälkeen, jos saa kysyä?

@chili_ Toivon kanssa nopeaa tyhjentymistä. Itse olisin jo nyt ihan valmis kokeilemaan uudestaan. :love: Tottakai harmittaa ihan kauheasti toi keskenmeno. Haluan kuitenkin sen elävän pienen syliin, niin ei huvita jäädä odottelemaan tähän jonkin asteista tunteiden rauhotumista. :cautious: Ekaankin meni kuitenkin melkein puoli vuotta.
 
Pitkästä aikaa täällä taas lueskelen teidän juttuja.
Mulla tosiaan on nyt 15 kierto menossa,yli vuosi nyt siis jo yritystä takana.
KP 20/28 ja dpo 6
En oikeen jaksa enää innostua mun tuntemuksista,kun petyn sitten vaan taas tosi kovin kun vuoto alkaa.
Kaikennäköisiä "kikkakolmosia" tullut kokeiltua, mutta antakaas lisää vinkkejä jos joku uus vinkki vaikka tulis :LOL:
Onko täällä vielä se lista? Pystyykö joku lisäämään siihen mun tiedot?
 

Yhteistyössä