.

@Beibihaaveilija pari vuotta. Aika lailla samoilla viikoilla kun sunkin nyt. En muista niin tarkkaa enää.. elokuun lapsi olis hän ollu.. marraskuun lopussa/joulukuun vaihtees meni kesken ja tammikuun lopussa plussasin uudelleen. Yhet menkat tuli siinä km vuodon jälkeen. @Miina- ihanaa:love::love: onnea:love: voi kun me muutkin vielä saataisiin(y)
En nyt vielä syö vitamiineja.. hmm.. kauhee paineen tunne ilmaantu tänään tossa illasta. Ihan ku menkat alkais.. tisseissä ei juuri mainittavaa. Piti käydä ostaa pahamaineisen rfsun testejä lisää niitä jotka lupaa 6päivää ennen tuloksen. Katotaa mitä se aamulla näyttää.. viivanpaikkaa kuiteski..
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
@Miina- onnea vielä kovasti plussasta ja ihanaa odotusaikaa :love: :barefoot: toivottavasti mahdollisimman moni meistä tulee peräs :love:

@haaveilija92 tsemppiä letrokiertoon (y)

@lillium voi toivottavasti plussaat :love:

Mä syön sitä Multivita raskaus ajan vitamiinit :)

Täällä taas vihlas ku lumitöitä ja lenkkeilin taaperon kans (n) :) sitte on valkovuotoo hulahdellu välillä ja jotenki paksumpaa ja maitomaista o_O oivoii..

Plussatuulia  :love: :love:
 
Km vuoto kesti mulla teilun viikon.. alettiin uutta yrittää heti ku vuoto loppu.. @Sanzu85 testaan sunnuntai aamuna jos one step antaa muutakin kun viivanpaikkaa.. mulla olis sillo 3-5päivää menkkoihi..
Ok. Tosi jännää ku joku mùukin testaa samoilla päivillä kerro sit miten kävi toivottavasti tärppää sitä minäkin täällä jännitän tää on meilläkin eka yritys keskenmenon jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
@Nasunen87 kiva kuulla sinusta, monesti olen miettinyt mitä sinulle kuuluu :) ikävää että edelleen yritys jatkuu :unsure: saako udella onko tulossa jotain apuja? Tässä kierrossa itse käytin babyaspiriinia ja punkkua join oviksen jälkeen puoli lasia päivässä, tiedä sitten oliko apua mutta nämä vähemmän käytössä olleet kikat. Lisään sinut listalle :)

@Wintersun päivittelen listaa vielä tovin, hihkasen sitten kun poistun kokonaan :)
 
Onnea vielä @Miina- olen niin iloinen puolestanne:love:

Mulla on jotenkin semmonen olo NYT, että ei paineta tähän kiertoon, toki toivon plussaa mutta en jaksa panikoida. Ajatukset on ehkä liikaa tulevissa lääkärin käynneissä ja miehen Simppa testissä. Jännään niin paljon niitä, että ei päähän mahdu enempää odotuksia(n). Kuinka tarkka muuten on ollut lääkärien kanta painoindeksin ja lapsettomuus tutkimuksien / hoitojen kanssa, onko kokemuksia? Kun mulla on siinä rajalla vähän yli sen 35, jostain ainakin luin et se ois rajana(n) toki mulla on nyt kova tsemppaus pudottaa painoa ja oon saanut puolen toista viikon aikana 3kg pois, ja jatkan kyl. Mutta jännittää mennä lääkäriin jos ne vaan varaa ajan pidemmälle ja joutuu taas odottaa:unsure:
 
@lillium mulla menee silleen, että ennen menkkoja o-testi on aina aika vahva, mut raskaudesta se on vain mennyt kuitenkin plussalle asti, toivotaan todella sinullekin samaa:love: Olet kyllä sinnikäs, jos et vielä koske raskaustesteihin (y):LOL:

ON. Vähän mietityttää, näinköhän meidän pupuilut riittää raskautumiseen tässä kierrossa, kun oli dpo -3, -1, 0. Tuntuu, että ois tänään vielä pitänyt jaksaa, mut mies sano suoraan, että ei mee 3. päivä peräkkäin. Enkä itsekkään ois jaksanu, aivan tööt ja nukkumaan valmis o_O:LOL: Tosin en nyt ole varma onko tänään oikeasti vasta dpo0, kun aamulla töihin mennessä alkoi jäätävä jomotus ja kipu oikealla puolella ja kesti sen vajaa pari h. Mutta olkoot nyt noin o-testien mukaan, sitähän ei tiiä tuleeko se kipu irtoamisesta vai sit sen jälkeisistä vaiheista (mitä ne ikinä ovatkaan:D) (n):) Noh tulee jos on tullakseen, ainakin nyt on yritetty enemmän kuin minään muuna kiertona koskaan :geek: Niin ja minulla käytössä mamavita, lisäD sekä rutkasti rautaa at the moment :cautious:
 
Paljon onnea @Miina- ❤ En ole jaksanut kirjoitella mutta lukenut olen. Terolutit aloitin kiertoa tasaamaan. Saapa nähdä auttaako. Välillä mietin kannattiko edes mutta noh näillä mennään. Menkat kun alkaa niin varata aika ultraan. Näkee sit tapahtuuko siel mitään vai ei. Mietin vaan estääkö nuo lääkkeet nyt oviksen, kun yleensä ovisplussan olen saanut vasta kp 18-20 Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin❤
 
@chili_ Toivon niin kovasti, että olisin raskaana, mutta enemmän taidan uskoa siihen, että huomenna tai ylihuomenna sataa. :unsure: Enkä sen takia viitti tehä r-testiä. Toi ovistesti oli joku hetkellinen päähänpisto. :D Mut toivotaan nyt kuitenkin parasta. :) Ja hei, tsemppiä sullekin piinailuun. Ymmärrän kyl täysin ton, ettei vaan monta päivää putkeen pysty kykenee. :LOL: Mut eiköhän noilla teiän puuhailuilla yks vauva aluille saada! :D(y)
 
@chili_ Toivon niin kovasti, että olisin raskaana, mutta enemmän taidan uskoa siihen, että huomenna tai ylihuomenna sataa. :unsure: Enkä sen takia viitti tehä r-testiä. Toi ovistesti oli joku hetkellinen päähänpisto. :D Mut toivotaan nyt kuitenkin parasta. :) Ja hei, tsemppiä sullekin piinailuun. Ymmärrän kyl täysin ton, ettei vaan monta päivää putkeen pysty kykenee. :LOL: Mut eiköhän noilla teiän puuhailuilla yks vauva aluille saada! :D(y)
Onhan se täällä palstallakin jo todistettu, ettei ne omat tuntemukset aina oo kuitenkaan oikeessa ;) Mutta jos sitä raskaana on ni eihän sillä testillä kiire ole, ehtii sen plussan myöhemminkin saada :LOL: Ja kiitti! Yritän ottaa rennosti vaikka tottakai toiveet on väkisinkin korkeammalla kun kokeiltiin noi letrot+pregnyl (y) Mitähän touhua sitä keksis ettei nii tarvis piinailla:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
Puhuttiin miehen kanssa, että aloitetaan yritys heti vuodon loppuessa. :love: Jostain luin, että heti keskenmenon jälkeen olisi hyvät mahdollisuudet tulla uudelleen raskaaksi. Tein Raskauskeijuun jo tilauksenkin, niin saa farmin pystyyn. <3 :ROFLMAO::ROFLMAO: (Miehen kutsumanimi mun ovis/raskaustestien kokoelmille) Tänään vuoto ollut jo maltillisempaa. Vähän kuin normi kuukautisissa, jopa lievempää. Paha sanoa, kun käytän aina tamponia ja nyt täytyy mennä ällö-siteillä tulehdusriskin takia. :ninja:

Onnea @Miina- . Olen niin onnellinen sun puolesta. Toivon pienelle vahvoja sormia ja varpaita, että jaksaa pysyä kiltisti matkassa loppuun asti. :love:

@chili_ Vaikea uskoa, että noilla kerroilla olisi yrittämisen puutteesta kiinni. Nyt vaan calm down ja piinailemaan. ;)
 
Nyt kun ollut täällä paino asiat puheena niin mihiköhän perustuu ettei kunnallisella hoida jos ylittää tietyn bmi tai muuten suositella hoitoja muualla?
Tunnen paljon "ylipainoisia" jotka ovat oikein hedelmällisiä.
Ite oon aika "kevyt" ollut aina enkä hoitoja saisikaan lapsiluvun takia mutta kiinnostaa silti.
Vaikka olisi jonkun rajan sisällä painon kanssa niin eihän se pois sulje että hieman painavampi voisi olla ravintoarvoissa paljon paremassa tilassao_O Eli summar eikö olisi tärkeämpää tarkastaa kokonaisuutta:love:
 
Ihana viiva @Saippuakupli :love::love:

@chili_ saa luvan riittää :p tsemppiä piinailuun! (y)

@Beibihaaveilija toivon teille pikaista plussaa! :love: Näin tosiaan sanotaan että kroppa olisi vastaanottavainen uudelle pian keskenmenon jälkeen. Ja ihana toi farmi :LOL:

@lillium menköön muualle satamaan! ;)

@Neltsuliini komppaan tätä! Ei oo mielestäni itsestään selvyys että ”kevyempi” olisi yhtään sen helpompi tai hedelmällisempi, veikkaan että moni ”painavampi” on todellisuudessa ollut paljon paremmassa asemassa kuin esim. itse jossakin välissä :oops:
 
Toi paino asia on kyllä kinkkinen. Tahaton lapsettomuus on muutenkin kova paikka, niin kuule siinä nyt vielä, että täytyisi laihduttaa. Varmasti jokainen ylipainoinen/lähellä ylipainoa sen tietää ja tekisi sen eteen töitä. Aina se ei vaan ole niin helppoa. Itselläni ei siis ole tätä "ongelmaa" , mutta teen työtä auttaakseni muita painonhallinnassa ja tiedän taustalla olevan usein tosi kipeitäkin juttuja..

@Wintersun No kuule :D Kaapista löytyi vielä pc:n ovisliuskoja ja ne oli Keijulta loppu, niin niitä en saanut nyt lisää. Ne oli musta parhaita! Muihin en lähde. Sitten ostoskoriin hyppäsi 3x pc:n 2x raskaustestejä, niitä Onestepin :poop:-testejä 14kpl testaamisen himoon ja yksi cb:n viikkonäytöllinen. Jos tulee tosi tarvetta... :barefoot: cb ja pc on kyllä parhaita! Edellisen raskauden havaitsin kuitenkin noilla Onestepin liuskoillakin, niin ei ne nyt sitten ihan susia ole.. :)
 
@lillium mä en oo koskaan kerennyt testannut ovistesteillä ovista, mutta kun niitä ostin tonne jemmaan niin oon muutaman kerran tehnyt ihan huvikseen sellaset. Toisella kerralla loppukierrosta tuli.puhdas nega. Toisella kerralla loppukierrosta pärähti ovistestiin selvä plussa, syyksi sit paljastui se, että olin raskaana. ;)
 
@Saippuakupli oi ihana viiva :love:

@Beibihaaveilija toivon teille pikaista uutta plussaa (y) :love:

@lillium toivotaan, että vuoto pysyy poissa (y) :giggle:

@chili_ tsemppiä piinailuun (y) :love:

Täälläkin pitäis saada tiputettua painoa jonkun verran pois vähän jo kyllä saanutkin tiputettua ja terveellisempää ruokavaliota ja vedenjuontia oon nyt tähän kiertoon ottanu (y) aina ei oo vaan riittäny aika ja motivaatiota kun on 3 vuorotyö ja taaperon kans touhailuja jne :) tykkään käydä taaperon kans lenkillä, reenata kotona välillä :)

Täällä ollu nippailua ja jomottelua, vähän etovaa oloa nyt illan aikana (n) :oops: pitäis mennä nukkuunki :sleep: :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
@Beibihaaveilija tsemppiä kovasti uuteen kiertoon, toivottavasti teillä lykästää äkkiä!

Piinailijoille myös tsempit!

Täällä taustailen edelleen, päivittäin käyn lukemassa teidän tekstejä. Luulen että liityn sitten suoraan 2020 ketjuun kunhan se tulee. Toivottavasti täältä moni ei sinne tule, vaan pääsette odotuspuolelle.:love:

Mä ajattelin alkaa tikuttamaan ovista ensikierrossa. Mulla todella selkeitä pco oireita, joten täällläkin painonpudotus tiedossa. (Bmi 32) Lekuriin menen sitten jos oireisto ei laihdutuksella parane tai raskaus ei ala. Mutta tämänkin takia haluan ovista seurata ennen yrityksen alkua.

Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä