.

@Saippuakupli Onnittelut :love::love::love:

Tänään kp26 ja nega aamulla. Hormonit on pinnassa pari pv ollut tosi itkuinen olo, mie sitten vihaan Pms-oireita, uskoisin että niitä nämä on kun juilii selkää sekä mahaa. Mies uskoo että tuo nega muuttuu vielä positiiviseksi, aika suloista kuitenkin. Miehelläni ei ole lapsia ja minulla on siis kolme ennestään, hän todella sitä plussaa odottaa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
TOIVEENA VAUVA 2019

18.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Maicy.......................kp 45/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 45/xx...............yk 8
StellaMom...............kp 42/32...............yk 6
Saippuakupli...........kp 40/30...............yk 7
Persikka123.............kp 35/28-30.........ya 5/17
Minic........................kp 32/30...............yk 3
Haavejuttu................kp 30/31...............yk 5
Li88..........................kp 29/28...............yk 7
Vauvameille..............kp 28/28..............yk 21
Alfred.j.kwak............kp 26/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 26/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 25/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 25/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 24/27-30.........yk 7
Bubble92.................kp 24/27...............yk 7
Tiana44....................kp 22/26-30.........yk 6
Nasunen87..............kp 21/28..............yk 15
Quinque...................kp 20/28-30.........yk 2
Santrana..................kp 19/21-26.........yk 4
Camy........................kp 19/28..............yk 2
Empuska..................kp 18/28..............yk 2
Chili_........................kp 18/28-29.........yk 7
Vuuti.........................kp 18/28-32.........ya 2/17
Hamae.....................kp 17/38...............yk 2
Irene_4.....................kp 16/27..............yk 6
Suspi........................kp 12/39..............yk 4
Hannaliisa................kp 11/27..............yk 3
Wintersun.................kp 10/27-31.........ya 12/10
Tamariatara..............kp 10/28..............ya 1/19
Neltsuliini..................kp 10/28..............ya 5/16
MatildaJ....................kp 10/25..............yk 8
Peanut_butter...........kp 10/27-31.........yk 6
Ilonetsijä...................kp 9/30................yk 9
Sinisydän<3.............kp 9/xx.................yk 1
Maya123..................kp 9/28................yk ?
Dallu.........................kp 8/26................yk 3
Milow........................kp 7/24................yk 4
M4rianne77..............kp 7/28................yk 3
Beaatta.....................kp 6/28................yk 5
W.we........................kp 4/25................ya 11/15
Hemppanen.............kp 4/29................yk 11
~Madre~..................kp 4/27-30...........yk 5
Beibihaaveilija..........kp 3/30-31..........yk 1
Janskusdff................kp 1/26-28..........yk ?
Minttu-82..................kp x/xx.................yk 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Li88.........................dpo 14
Bubble92.................dpo 13
Vauvameille.............dpo 12
Lillium......................dpo 12
Nasunen87..............dpo 7
Tiana44...................dpo 6
Camy.......................dpo 5
Irene_4....................dpo 3
Chili_.......................dpo 2

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Naissoturi, Raja, Kuuutti, Tupsahus,
Emerentia, Missukkaliini, Toiveikas92,
Toivojatintti, Rosemarie,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6), Pyrykkä (yk 2), Rosmariini86 (yk 1), ReiRei85 (yk 2), Veeja (yk 3), Miina- (yk 11)
 
@Nasunen87 kiva kuulla sinusta, monesti olen miettinyt mitä sinulle kuuluu :) ikävää että edelleen yritys jatkuu :unsure: saako udella onko tulossa jotain apuja? Tässä kierrossa itse käytin babyaspiriinia ja punkkua join oviksen jälkeen puoli lasia päivässä, tiedä sitten oliko apua mutta nämä vähemmän käytössä olleet kikat. Lisään sinut listalle :)

@Wintersun päivittelen listaa vielä tovin, hihkasen sitten kun poistun kokonaan :)
En oo vielä lääkärissä käynyt. Se vuosi tosiaan tuli täyteen,niin kai sieltä puolelta vois pikkuhiljaa jtn apua saada. Taitaa sieltäkin tosin tulla neuvo laihduttaa heti ensimmäisenä.
Mutta toi aspiriini täytyykin kokeilla ens kierrossa. Ja punaviini :p
Oon syönyt kans monivitamiiniä, rautaa, sinkkiä, foolihappoa, spiruliinaa ja katpalokapseleita.

@Saippuakupli ihana viiva siellä:love:

Välillä tää kuumeilu tosiaan hajottaa ihan kunnolla, mutta kiva lueskella näitä iloisia onnistumisiakin. Mun yks parhaista ystävistä tuli vahingossa raskaaksi ja hirveän vaikea koittaa olla iloinen toisen puolesta. Vaikka haluisin olla kovasti kokoajan tukena, niin se tuntuu tosi pahalta. Välillä yhdessä vietetyn päivän jälkeen itken vaan loppuillan,miks toisilla onnistuu niin helpolla vaikkei haluaisikaan. :(
Ja sitten toisina päivinä ajattelen,että kiva kun tulee vauva lähelle ni pääsen omaa hoivaviettiä sinne purkamaan :) Ah, hormonit on "kivoja" o_O
 
@Wintersun Romanttisuuden huippu tosiaan, mutta joskus se vaatii ne PP-merkinnät kalenterissa :giggle: Ja hyvän näkönen testiarsenaali. Ainakaan ei voi nyt tosiaankaan väittää, ettette yrittäisi vielä ennen hoitoja. Niin ja mä oon syönyt Minisunin Mama-vitamiineja jo muutaman kuukauden ajan, lähinnä foolihappovarastojen takia. Ja magnesiumia syön myös, mutta se ei liity tähän raskausasiaan vaan treenaamiseen :LOL: Noissa raskausvitamiineissa on ainakin reippaasti foolihappoa, mitä ei tavallisissa vitamiineissa yleensä ole.

@lillium Uu, testiä odotellaan! Toivottavasti pärähtää plussa raskaustestiinkin (y)

@Milow Tsemppiä oviksen metsästykseen!

@Beibihaaveilija Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan :)

@Miina- Onnea plussanneisiin siirtymisestä :love: Hienoa nähdä sun nimi tuossa listassa!

@Chili- Ihan hyvinhän te ootte kuitenkin saaneet pupuiltua, toivottavasti riittää (y)

@Saippuakupli, Ihana punertava haamu siellä :love:

@alfred.j.kwak Pahoittelut negasta. Toivotaan kuitenkin vielä, että se siitä muuttuu plussaksi (y) Meilläkin mies odottaa plussaa varmaan vielä innokkaammin kuin mä, vaikka itekin tottakai odotan.

@janskusdff Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(
 
  • Tykkää
Reactions: Milow ja lillium
@Wintersun Oi ihanaa, järjestäkää jokin ihana hetki ja irtiotto :love: Meilläkin on miehen kanssa vkonloppu nyt yhdessä vapaata, pitkästä aikaa, 3-vuorotyön hyviä puolia. :poop: Lapset ovat äidillään, joten kahdenkeskistä aikaa tiedossa :whistle::giggle:

@hitvetti miustakin siellä jotain aika lupaavaa näkyy :love:

Omassa ”oireettomassa” olossa sen verran muutosta, että heräämisestä asti alavatsa on ihan pallo. Olen tässä parin viime kk aikana hoikistunut ja kiristynyt suhteellisen paljon, että mahan pömpötyksen kyllä huomaa. :oops: Ja sellainen paine, tai kiristävä tai pistävä tunne koko ajan, istuminen tuntuu pahalle, kävely tuntuu pahalle, kaikki tuntuu pahalle mahassa. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Pioni85
Iso kiitos kaikille teille, jotka jaksatte tsempata täällä muita :love:

Nyt on taas hieman haavoja paranneltu, miten se sattuukin aina niin paljon vaikka luulisi jo tottuneen ajatukseen ettei ehkä koskaan raskaudu :cry:
Pahoittelut myös muille uusille kiertolaisille, vähän itsekäs olen ollut tuskani kanssa, vaikka muutama muu tässä kokenut saman pettymyksen:unsure:

@Beibihaaveilija pahoittelut teille, onneksi teillä sentään mahdollisuuksia raskauteen ja asenteessasi on havaittavissa ihanaa positiivisuutta noinkin ison surun keskellä
Paljon tsemppiä teille :love:

@Miina- Lämpimät onnittelut, olette plussanne ansainneet !:love:

Onnea myös muille haamuileville ja vahvistumisia niille!

@Wintersun Sinäkö tilasit raskauskeijun tyhjäksi, kun eilen yritin testejä tilata ja melkein kaikki ovistestit loppu !:LOL:

Tilasin sieltä myös sellaisen spermakotitestin, jotta mies saa sellaisen tehtyä, kun niin ahdistunut sinne lääkäriin menosta.
Ehkä sen tuloksen turvin hänkin uskaltaa ottaa enemmän yhteyttä lääkäriin sitten (eli huonon tuloksen tullen viedä näytteen ja hoitosuunnitelma, tai hyvän tuloksen turvin soitetaan voiko vain minun rikkinäiset munasarjat olla syy)
kyllä minä vauvan vielä saan, vaikka sitten adoptiojono olisi ainoa vaihtoehto, jollei sopivaa hoitoa löydy!
 
  • Tykkää
Reactions: Veeja
@W.we meille ne miehen spermatestit oli täyttä rahan haaskausta, mutta tsemppiä teille. (y) ne testaa sitäpaitsi vain siittiöiden määrää, mikä on aika pieni osa analyysia.

Täällä menkat ei sittenkään vieläkään alkanut. Nyt kp31 :cautious: eilen oli vähän toiveikas kun tuli verta nenästä ja mies sanoi että vessassa haisi mun pissa todella voimakkaalle kun olin käynyt vessassa... Mutta tosiaan tiputtelua oli eilen ja tiistaina illalla kun pyyhi syvältä,nyt taas ei lainkaan vuotoa.
o
vistesti ja raskaustesti nega, ja näillä päivillä pitäisi olla jo kunnon plussa kun ovis ollut 4.1 :notworthy::notworthy::notworthy:
 

Attachments

@chili_ Se on kyllä totta, että omat tuntemukset voi viedä metsään. :D Ymmärrettävää, että jännittää enemmän, kun kiertoon liittyy uusia juttuja. Toivottavasti niistä on apua ja tärppi käy! Nyt vaan rauhallisin mielin odottelua. (y)

@Saippuakupli Onnea viivasta! :love:

@Maya123 Toivotaan parasta tässäkin tapauksessa. :love:

@janskusdff Pahoittelut uudesta kierrosta :poop:

@hitvetti Kyllä siinä jotain olen erottavinani. Toivottavasti lähtee vahvistumaan! (y)

Nyt on taas hirveän vaikea muistaa kelle kaikille piti kirjotella :oops:, mutta suuren suuret kiitokset teille jokaikiselle tsempeistä. ❤ Toivottavasti käy onnekkaasti. Ainakaan tänään aamusta ei ollut lämmöt laskeneet. :) Viivojen vahvistumisia kaikille! (y)
 
Menkkoje pitäs alkaa huomenna, en oo testaillu vielä ja uhastaki oon ollu ostamatta yhtään testiä. Menkkamaista olua ei oo ja jalkoväliki o kokoaja märkä + hirveet himoto_O joka vessareissulla saa äänee ittellee sanua että jos sielä verta on nii sitte ei voi mittää.
 

Yhteistyössä