.

Miulla on kyllä ihan semmonen tunne, et ei se ovulaatio oo ollu 19.1. ja menkat alkaa ajallaan eli viikonloppuna... jos kierto pysyy siinä 23-25 päivässä... Miks miun ikinä piti alottaa pillerit... :( Harmittaa nyt ihan älyttömästi ku ei oo mitään tietoa kierrosta. Mut menkat miulla alkaa, siitä oon ihan varma nyt.
 
Dpo 1. Nyt ei tullut sellaista tosi kovaa kipua oviksen aikanaa, oli ennemminkin pitkin päivää sellaista jomottelua, oikeastaan ke iltana ja to aamupäivällä. Varmaan se ovis oli silloin joskus, eilen oli digi nega jo. Tän aamun ovistesti oli selkeästi haaleampi, niin meni joo. Luultavasti huomenna se lämpökin nousee.
Mä tein eilen jotain poikkeuksellista ja tilasin 2 raskaustestiä. Toivottavasti tulee käyttöä.

Meillä on nykyään niin ihanaa miehen kanssa yhdessä.
Viimeinen vuosi on ollut ihan kamala monista syistä, mun hoitojen ja lapsettomuustutkimusten ym. takia ja sit on ollut vielä läheisten kanssa kaikennäköistä murhetta. Mutta tuntuu, että me ollaan lähennytty vieläkin enemmän ja ollaan opittu toisistamme ihan hirveästi.

Aloitin perjantain vieton hurjasti, vadelmanlehtiteetä ja pala tummaa 90% suklaata.
Kertokaas mihin se punaviinin olis tarkoitus vaikuttaa? Kiinnityymiseen? Mikä siinä oli se "hyvä ainesosa"?
Mä siis en voi sietää viinejä.. :ROFLMAO:

@Kiemura hyvä että vihdoin käynnistyi kierto! Mulla on ollut 2 sellaista kiertoa mitkä kesti n. 40 päivää ja en koskaan bongannut ovulaatiota, niin ajattelen niiden olleen ovuloimattomia. Tsemppiä tähän kiertoon!

@Pioni85 Hieno viiva onestepilla!:love:

@empuska ihan kuin siinä jotain näkyisi!:geek:

Tsemppiä @Persikka123 letrokiertoon! Toivottavasti on apua!:)

Tervetuloa mukaan @Utuliina
Minä ainakin olen ikuisesti 25 :) Edelleen (onneksi) kysellään papereita, et ehkä sit näytän nuoremmalta kuin 30v :LOL:

@mimmik pahoittelut menkoista :unsure:
Tsemppiä sulle, tämä on se toiveilun surullisin puoli kun joutuu pettymään! :cry:

@lolu Peukkuja, että tulee plussa!

@lillium hienot viivat :love:

@Rimaleli onnea oikein kovasti ihanista ultrakuulumisista! :love: Mahtavaa, että siellä on kaikki kunnossa :)

@Delphyne se voi olla, ettei ovulaatiota ole vielä tapahtunut. Lopetitko kesken lätkän pillerit? sehän voi sekoittaa hetkellisesti! Jos ne menkat sieltä alkaa, niin otat sitten ne ovistestit käyttöön seuraavassa kierrossa! Onko sulla aiemmat raskaudet alkaneet helposti?

@haaveilija92 on kyllä vahvaa viivaa, mut se voinee olla tuollainen vielä hetken. Tai sit tosiaan on näin aikaisin ovis.

Viikonloppuja!:love:
Punaviini lisää kohdun verenkiertoa ja parantaa siten kiinnittymistä :) vaikuttavasta aineesta en osaa sanoa.
 
Mietin tässä kun en oo kovin paljoa ovista testannut, että kuinka nopeasti viiva alkaa hiipua ovis plussan jälkeen? Koitan meinaa vielä nyt illalla testata, katson mihin suuntaan menee viiva. Eilen alkuillasta ja tänään aamulla oli viivat aikas samoissa. Tänään vatsaa juilinut, mut mitään suurempia limoja ei oo ollu. Mut kyl tää tästä :)
 
Kiitos vastauksista @Wintersun ja @empuska(y) vahvistui vielä viiva kun annoin testin olla. Eli onko nyt dpo0? Vai -1? Mä oon niin huono näissä , vaikka piinaillu oon jo useasti :ROFLMAO::ROFLMAO: Me miehen kans puuhailtiin keskiviikkona, toivon toivon ja toivon et se ois riittävä, koska nyt mies on taas matkoilla ja mä täällä yksin testailen ja kirjotan tänne, koska pakko päästä jakamaan asioita:love::whistle: Hihii kiitos teille ihanat naiset.
 
Hurjat on erot ovis testeissä. Ylempi rfsu ja alempi pregcheck.
Testattu vajaan 2 tunnin pidättelyn jälkeen.
Nyt kysymys kuuluu, kuinka nopeasti viiva alkaa tummenemaan jos on tummetakseen?
Flon mukaan ovis 2 päivän päästä.
Mun kokemus nyt tässä kierrossa oli se, se että sain suunnilleen samat kun sulla nyt niin aika ajoissa, eli viikko ennen ovis plussaa. Nyt tässä lopussa tummeni viiva nopeesti. Eilen aamulla oli haalea punainen viiva ja iltaan mennessä muuttu viivat tasoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: ~Madre~
Huomenia ! Nyt on vähän kiire valmistautua töihin joten tulin törkeästi omanapailemaan ja avaan illalla sitten koneen paremmin onnitteluille, pahoitteluille ja uusien tervehtimiselle sekä kysyäkseni onko lääkitykset kunnossa ja miten savuttomuus sujuu :)

Eli ovistesti edelleen nega, nyt on sentään jo vähän väriä.. lämmöt toista päivää 35,6 joten ovulaatio tulossa myöhässä (tai sitten mennyt jo)
Meillä inssataan huomenna ja tiistaina, tavallista seksiä oli keskiviikkona :)

Tavallaan hyvä jos saan vasta maanantaina sen ovisplussan, koska ei tässä kolmeen päivään ehditty lastata mahdollista kyytiläistä :p

Onnea matkaan näille uimareille ja toivotaan myöhästynyttä ovulaatiota :love:
Ehkä tämä noin yk50 on sitten minun ! :D
 
@W.we onnea matkaan inssiin! (y)

@Rimaleli olipa ihana uutinen että vauva voi hyvin. Toivottavasti voit nyt jatkaa raskaudesta nauttimista kevyemmällä mielellä. :love:

Ja muillekin piti jotakin vastailla, mutta kun oon niin lahopää niin en muista enää mitä oon lukenut kun pääsen tähän vastauskohtaan asti rullaan.

Mulla meinaa päästä täällä itku. Oon nyt testaillu sitä ovulaatioo kp 11 lähtien, aina samaan aikaan, aina 4 h pidätyksellä ja oon saanut vaan sellasen haamuksi laskettavan viivan parina päivänä. Eilen oli sit taas aivan puhtaanvalkoinen testi, josta ehkä kovalla tihrustamisella näki jotain vaaleenpunaosta hailuraa viivaa. Tuntemusten perusteella olisin aatellu että ovis olis ollu, mutta toisaalta ei nyt tullu ees sellasia kananmunalimoja joita usein tulee. Mikä hitto tätä mun kroppaa vaivaa? Keväällä tulin kerrasta raskaaks mutta se keakenmeno tuntuu vieneen multa ovulaatiot kokonaan pois. :cry::cry::cry:
 
Mä nyt tulin tekemään tämän klassisen (mikä yleensä tapahtuu kun kirjoittaa tänne, että menkat on myöhässä niin vuoto alkaa seuraavalla vessa reissulla)
Juuri kun kirjoitin ettei ovulaatio-oireita niin nyt on niin limainen että alushousut melkein falskaa yli :ROFLMAO: ihana tunne.. pitää varmaan ottaa vara alkkarit töihin :confused:
 
No niin tämä aamuna plussattu:) toivon että tämä pysyisi sisälläni. Pelko ja huoli on viellä suuri kun edellinen keskenmeno oli vasta marraskuussa:( Mut plussa tuulia toivon teillekkin(y) Jään viellä tänne taustalle teitä seuraamaan jos vaikka takaisin joudun viel palaamaan.
 

Yhteistyössä