.

Heii kaikille! Välillä yrittäny pitää taukoa vähän täältä, oli tullu taas paljon viestejä tänne.. :)
Ihanan paljon plussia tuli tammikuulle ❤
@Miina- kiitos sulle, ku oot päivittänyt listaa ja ihanaa odotusaikaa sulle :love: :barefoot:

@Wintersun voi ei :cry: jaksamista kovasti sinne ja toivotaan nyt että ne hoidot auttaa :love: :)

Tervetuloa uudet ja tsemppiä kaikille tilanteisiin (y)

Plussatuulia :love:
 
Tervehdys kaikille kuumeilijoille! Mä oon joutunut pysyyn vähän pois täältä kun alkoi keskenmeno surettaan ja ahdistaan mitä enemmän antoi pään täyttyä uuden raskauden odotuksesta. Tähän kiertoon ei oo kauheen korkeella toiveet, sellanen olo että menkat alkaa parin päivän päästä.

Onnea ihanista plussista, toivotaan kaikille onnellista odotusaikaa. :love:

Jännityksellä odotellaan kuka saa helmikuun ensimmäisen plussan ja tuleeko tästä yhtä runsasplussainen kuukausi kuin tammikuusta. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Kuulumiset pikaisesti..

@W.we Aloitettu vihermehut mutta tupakka edelleen puolittuneessa määrässä.

Testattu myös tänään ja viivanpaikka. Jos kierto pysyy samana niin muutaman päivän sisään menkkoja odotellaan,taas,plaah..

Lapsettomuusklinik. otettu yht. ja nyt koitan suunnittella aikataul. että sinne pääsen! Antoivat ymmärtää että muuta ov.indk. voidaan kokeilla(y)
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Pikainen ON.
Eilen ja tänään testattu nega. Keskiviikkona viimeistään pitäisi alkaa vuoto, yhtään ei siltä kyllä tunnu. Tosin, flunssa iski päälle, että saa nyt nähdä miten käy. Flunssa ja menkat samaan aikaan ei innosta.. :poop:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille!
Luen paremmin, kunhan selviän tästä taudista..:sick:
 
Kiva kuulla sustakin @Maya123 . Sullahan kierto onkin ihan lopuillaan. Toivotaan, että fiiliksistäsi huolimatta tulisikin positiivinen ylläri. (y)

@Neltsuliini No voi höh. :( Onneksi nyt hoito-hommelit etenee. Jospa sieltä tulisi apua pian.

Paranemisia @Dallu :)

@Ellinoora38 No toivotaan, ettei alkaisi bloodyt. :confused:

@Wintersun Äh, kun en osaa sanoa sun tilanteeseen yhtään mitään. Hoitoihin liittyvät jutut niin vieraita itselle, että en oikeastaan edes tiedä, mitä sulle tehdään. Mutta tsemppiä, olet ajatuksissa. :unsure:

ON: Tuntuu niin ihanalta, kun ovistestit tänään heikentyneet ihan hailuroiksi. Km aiheutti sen, että tuntui kun oma keho ei osaisi hoitaa hommaansa. Ei osannut olla raskaana.. Joten olen kyllä äärettömän onnellinen, kun ovis tuli ja se hyödynnettiinkin hyvin. :love: En tiedä, miten päin odottelisin nämä piinapäivät. :X3: Ihan järkyttävä vauvakuume vaan pahenee ja pian syntyy meidän pieni kummityttökin. Varmaan halkean saadessani hänet syliin ensimmäistä kertaa. :rolleyes: Hän on ensimmäinen yhteinen kummilapsemme ja odotan pientä jo niiiiiiin kovasti. <3 Onko teillä muilla lapsettomilla kummilapsia? Miten ootte kokenut kummeuden, kun itse yrittää omaa lasta?
 
@W.we Kerro sitten , mitä spermatesti näytti. Me kans tehtiin sellainen kotitesti ja antoi aika huonon tuloksen. Sinistä oli ihan pikkiriikkisen. Itse en jotenkin halunnut uskoa siihen, joten ollaan vaan jatkettu yritystä. Mutta kiinnostaa, mitä muut niillä saa.

@Neltsuliini ja @Dallu Toivottavasti vielä muuttuisi viivanpaikka ja nega plussaksi. Niin kauan toivoa, kun menkkoja ei näy.

On: Meillä on nyt kierto ilman ovistikkuja. Ajattelin, että se vähentäis stressiä, mutta empä tiedä. Nyt jotenkin epävarma olo. Flon mukaan ovis kp11 ja tikut yleensä näyttänyt oviksen kp12. Puuhailtiin sitten varmuuden vuoksi kp:t 7, 9, 11, 13 ja 15. Ei pitäis olla yrityksestä kiinni. :)
Meillä huomenna aika perheneuvolaan. Jos sais sieltä lisäapuja, kun olo alkaa olla niin tuskainen, kun ei onnistu .
 
@Wintersun toi on kyl niin hanurista... Pääset oikee alottaa alusta :cry: mä koin sen koepalan oton kyl jotenkin järkyttävämpänä käyntiä kuin sen silmukan. Mut ei kyl houkuttele siitäkään uusinnasta ajatus. Ne sanoi mulle että ei tartte nyt ottaa mitään näytteitä vissiin, et silleen levollisin mielin, mut eihän sitä tiiä jos tarviikin.
No huomenna sen näkee. Jännittäähän varmaan sit aina ku on kerran saanu huonoja uutisia:cautious:
 
Teitä @Wintersun kyllä koetellaan todellakin vaikeimman kautta. Toivotaan että nyt pääsisitte aloittamaan hoidot eikä olisi enää muita ongelmia estämässä sitä.

Tiedättekö sellasta tunnetta kun palatte halusta testata vähän etukäteen, mutta ette tiedä uskaltaako? Oireita löytyisi vaikka muille jakaa, ja olette varmoja että nyt ollaan raskaana. Sitten muistatte ajatelleenne samoin viime kierrossa, ja sitä edellisessä, ja sitä edellisessä jne. Tulossa olis pari tärkeetä päivää jotka vaatii keskittymistä. Jota ei oo jos saa kuulla olevansa raskaana, eikä varsinkaan jos saakin negatiivisen tuloksen. Nega masentaa ja samalla kuitenkin ylläpitää toivoo siihen asti kun menkat alkaa ja sitten vasta vitutus alkaakin. Jos taas odottaa menkkojen alkua niin matto vedetään jalkojen alta yhtäkkiä ja tiputus vauvahaaveista ja raskausoireista on liian kova. Positiivista tulosta taas seurais todennäköisesti pelko siitä meneekö tämäkin kesken. En tiedä onko parempi velloo tätä onko vai eikö juttua päänsä sisällä, vai tehdä testi ja käsitellä sit ne tunteet mitä siitä seuraa? Mitä ootte mieltä, testaanko tänään vai en?
 
@KengulleRuu ymmärrän täysin sun ajatukset, meillä samat kierron päivät:) mikä dpo sulla menossa? Mulla dpo9 ja tänään äsken puhdas nega:whistle: ja mun piti testaa vasta jos menkat myöhässä, Flo ennustaa lauantaille alkavaks. Oireita ei paljoa ole, tissit kipeet ja paleltaa. Muuta ei oo, enkö oo ees keksinyt mitään :ROFLMAO:
Plussa tsempit sinulle:love:
 
  • Tykkää
Reactions: KengulleRuu
@Ilonetsijä Onpa kiva kuulla että joku toinenkin on hätäinen näiden testien kanssa, toivotaan nyt että se nega muuttuisi vielä plussaksi kun vkloppu lähenee. En tiedä oikein mikä dpo on menossa vai onko mikään. Luulin tunteneeni oviksen kp 14, eli nyt olis dpo12. Mutta tikuttelin ovista ihan oikeeoppisesti kp 10-19, enkä saanut kuin kahtena päivänä ihan haaleen haamun. Se lisää tätä jännitystä kun en tiedä oonko ovuloinut ollenkaan. Ajatuksena oli testata perjantaina, mutta meen kyllä tänään hakeen sen testin kun pääsen aikasin kotiinkin. Toivottavasti päästäis yhdessä lokakuisiin!!! :love:
 
Hei rakkaat naiset, tuntuu että olisi ikuisuus kun oon ”poistunut keskuudestanne.” o_O:LOL: Melkein päivittäin luen teidän viestejä, paljon kuluu aikaa lokakuisten feispuukryhmän parissa! :love:
Toivon niin paljon jokaiselle helpotusta tilanteeseen, hoitoja, selvyyttä ja ennen kaikkia plussia! Oi niitä plussia plussia plussia paljon helmikuulle! :love:

Me elellään hiljaiseloa vauvauutisten osalta, mies uskaltautui kertomaan yhdelle ystävälleen ulkomailla, mie raotin siskolle tätä meidän yllätystä! :barefoot:

Tänään poksahti täyteen 5+0, niin vähän mutta innolla ja pelonsekaisin tuntein jatkovkoja odotellaan. :love: Varasin ensimmäisen ajan neuvolaan, ja parin vkon päästä vkolla 7 mennään varhaisultraan, mielenrauha on saatava jollain tasolla tähän että meiän mahapapu köllii oikeassa kolossa, ja että sydän hakkaa hirmuista kyytiä :barefoot:

Testaamista en ole edelleenkään lopettanut, välillä tulee tikku uitettua että ihan varmastiko ollaan raskaana. :whistle:


Ja aikalailla oireettomana mennään, ajoittain menkkajomoja on. Tissit on vähän arat, välillä tulee jokin pieni kuvituksen tunne, jos oikein osaan mielikuvitusta käyttää jne. Unettomuutta, ummetusta. Ja ruokahalu, se on jotain aivan järkyttävää. Tällä hetkellä elän pelkästään syödäkseni :eek: Huhhuh. Ja ilmavaivat, jäätävää. Oon seksikkyyden perikuva. :LOL::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89

Yhteistyössä