.

Onnea meidän plussanneille. Hienot plussat on kaikilla. :love: ja @W.we e kun vielä epäilet tota testiä, niin toi on kyllä ihan selvä peli. Sä olet raskaana. <3 Ei pc:t anna turhia viivoja mun mielestä, ainakaan mitään tota luokkaa. Nyt vaan nautit. Onnea vielä <3

Ihania uutisia kyllä tähän päivään. Antakaahan meille muille plussapuhureita, kun siirrytte lokakuisiin. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Niin ja piti kommentoida vielä @rosemarie lle, että harmittaa sun puolesta tollainen lääkärien käytös.. Ihan kohtuutonta. Ja toi ikäkortti on tosi julma. Meillekin sanottiin keskenmenon yhteydessä, että "olette vielä nuoria. voitte saada vielä satoja tai tuhansia lapsia elämänne aikana". Eipä paljoa siinä lohduttanut.. Sinuna menisin käymään uudelleen. Varmaan sattui vaan joku rekkalastillisen hiekkaa alapäähänsä tilannut sun kohdalle. :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: rosemarie
Heippa vaan. Mie hyppään odottajista kuumeiluporukkaan. Tänään tyhjennetty lääkkeillä kkm, keskeytyneestä olisi laskettu ollut elokuussa. Yhet kuukautiset pitäis malttaa ennen uutta yritystä mut katsotaan miten tää tyhjennysvuoto asettuu.

Minä 25, mies 27. Kummankin ensimmäinen lapsi yrityksessä, keskeytynyt raskaus oli kummallekin ensimmäinen. Nippanappa ehtis vielä tämän vuoden puolelle, nähtäväksi jää. Varmaankin lueskelen ja taustailen enemmän ja vähemmän kunnes päästään taas yrittämään.
 
@Kassu93, pahoittelut keskenmenosta! :cry: Toivottavasti uusi tärppi tulisi pian.

@rosemarie, melkonen lääkäri sulla. Hohhoi!

Onnea kaikille viime päivinä plussanneille! @W.we, toivon todella, että saat aamulla plussan ihan testiajalla.

Täällä kp 39. En tikuttanut, mutta ajattelin oviksen olleen kp 22, eli nyt olis jo dpo 17 (normisti menkat alkaa dpo 13, letroista tainnu välillä alkaa dpo 15). Tiistaina iltapäivällä ja eilen aamulla tein apteekista ostetun herkän testin, jonka pitäis näyttää plussa 4 päivää ennen menkkojen alkua. Molemmat oli negatiivisia. Ihan kun ois viivanpaikka näkynyt, mutta ei väriä ainakaan. Monena päivänä on kouristellu mahaa niin, että olen luullut menkkojen alkavan. Emätintulehduskin on päällä, mutta en uskalla aloittaa siihen määrättyä ab-kuuria, koska niitä ei saisi syödä alkuraskaudessa. Onneksi samaan aikaan on toinenkin ab-kuuri ja se on tainnut auttaa tuohonkin vaivaan. Tänään tullut aamusta asti aina pyyhittäessä aavistus haaleaa verta valkovuodon seassa. Ehkä ne hanat sitten huomenna aukeaa. Oliskohan tämä ollut ovuloimaton kierto?! Alkais jo menkat, saatais soittaa aika inssiin.
 
Aattelin vaan pikasesti kurkata kuulumiset kun en ehdi oikein tarkkaan nyt lukea. Pakko oli kuitenkin kommentoida sen verran että onpa aivan mahtavaa @W.we nähdä tuo sun testi! Mäkään en nyt malta nukkua kun jännään vaan että miltä aamun testit näyttää! Ihan huikeeta! :love:(y)

Muuten ei mitään uutta auringon alla. Mä vuodan kuin Esterin perse ja menkkakivut on ihan jäätävät. Elämän parasta aikaa. Not. :ROFLMAO:
 
@Kassu93 Pahoittelut keskenmenosta :(
Sekä Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

Vähän jänskättää mitä testi näyttää huomenna. (Kp 26/27-30) . Apteekin ultralla meinaan aamullakin testata.
Mies toi reissuhommilta tänään kotiutuessaan clearbluen digin. Sitä en ehkä uskalla vielä huomenna käyttää.
Jotenkin on ajatus et ei oo kuitenkaan totta nuo haamut tai on kemiallinen. Ääh.

@W.we :n testejä kyllä jännään kovasti (y)
 
@Kassu93 Pahoittelut keskenmenosta.. :unsure: Mutta tervetuloa kuitenkin tänne. Saako kysyä, miksi teitä ohjeistettiin jättämään yksi kierto väliin?

@~Madre~ Tee ihmeessä se digi huomenna! Kyllähän se jo näyttäisi. Sen verran hyvä toi sun plussa. (y)

@W.we Hui, kun sulla jännät paikat tosiaan. :eek:

@Maya123 Eikä.. :oops: Toivotaan, että vuoto loppuisi!

@vuuti Onpas raivostuttavaa. Jospa se vuoto sieltä pian alkaisi, tai sitten plussa. ;)

@Wintersun Paranemisia flunssan kanssa <3

ON: Ääh.. kun ei ole ollenkaan mitään fiiliksiä tähän kiertoon. Tai siis.. Välillä tuntuu, että olisikohan raskaana. Välillä taas ihan siltä, että en varmasti ole.. (n) Nyt Dpo5 ja valkovuotoa on ollut jo kolmena päivänä ihan kunnolla ja kohtua nipistelee, kuten viimeksikin ennen plussaa tässä vaiheessa kiertoa. Vessassa ollessa vihlaisi oikein rajusti. Ehkä ne on jotain haamunipistyksiä.. Eihän se vielä edes kai tuntuisi. Ainakin selvää, kummalta puolelta lähti, kun keltarauhanen tuikkii kovasti.. :whistle: Onneksi sentään työrintamalla menee tosi hyvin, niin saa vähän muuta ajateltavaa. Miehellekin sanoin, että ehkä keskityn sitten olemaan uranainen, kun ei toi lapsen saaminen tunnu olevan mikää helpoin homma. :geek:
 
@Beibihaaveilija Perusteluna oli vain se, että on sitten helpompi laskea viikot. Mitään muuta perustetta en ole löytänyt muualtakaan. Varmaan kyllä vaikuttaa sekin, että täällä hcg kontrolli on neljän viikon päästä, ja uuden raskauden tullessa se olis toki aivan turha etsiä nolla-arvoa.
Turhauttas kyllä jättää yks potentiaalinen kierto välistä. Olettaen siis että tyhjennys on menny nappiin enkä vuoda kauaa.
 
Anteeksi kun olen niin keskittynyt omanapailuun.

En halua pilata kenenkään hyvää uskoa ja luottoa pregchekkeihin, mutta kyllä tuo nyt virheellinen plussa taisi olla :cry:

Eilen tosiaan se herkkä testi puhdas nega, eikä nyt illallakaan tehdyssä apteekin herkässä näkynyt edes viivanpaikkaa, vaikka kotelonkin avasin...

Katsotaan teenkö loppuja testejä vai alkaako vuoto viikonlopun aikana.

Oli se kyllä hetken kiva olla innoissaan ja ajatella josko olisi edes kemiallinen ja meillä edes jotain mahdollisuuksia joskus :love:
Toivottavasti seuraavaa tuplaviivaa ei tarvitse odottaa taas yli kolmea vuotta :unsure:
 
@Kassu93 Ilmeisesti suurin syy kierron välille on juurikin tuo raskausviikkojen määrittäminen. Sain itse km:n 6+4 ja meille sanottiin, että saa kokeilla heti uudestaan ja tämä nyt siis ensimmäinen kokeilukerta sen jälkeen.. :) Toivotaan, että sulla vuoto loppuisi nopeasti. Sittenhän kun vuoto on loppu, niin periaatteessa mikään ei pitäisi estää uuden kokeilua mun mielestä. Ultrattiinko sua ollenkaan? Monestihan suositellaan välikiertoa senkin takia, että se kohdun seinä olisi paksumpi.
 
@Beibihaaveilija Ei ultrattu tyhjennyksen jäljiltä, lähti niin hyvin käyntiin ettei kätilö katsonut tarpeelliseksi. Lääkärintarkastukseen oisin varmasti päässy jos oisin pyytänyt mut halusin vaan kotiin sen ankeen kuustuntisen jälkeen.
Oot kyllä oikeessa tuosta kohdun seinämän paksuudesta. Toisaalta uskon, ettei sinne mitään kiinnity jos kohtu ei ole valmis.
 
@Kassu93 Voi tiedän niin ton tunteen, kun haluaa vaan pois koko paikasta. :unsure: Ja olen samaa mieltä tosta paksuudesta. Ei sinne kiinnity, jos ei pysy kiinni. Mulla ultrattiin samana päivänä, kun tuli ulos ja silloin oli jo paksu limalavo. Ei se siis välttämättä edes "kärsi" siitä tyhjenemisestä. Nyt vaan toivotaan, että oltaisiin molemmat pian uudelleen raskaana. :love:

.. Ja toki kaikki muutkin täällä (y)
 
Minun tilannepäivityksiä odottaville: puhdas nega aamullakin(n) mikähän sitä eilisaamuista testiä vaivaa:unsure: aika räikeä ollakseen 10min testiajan jälkeen.. miehenkin mielestä oli plussa:confused:

Nooooh, kertokaa muut ihania testi/plussauutisia täällä jotta viikonloppuni paranisi ja saisi edes joistain testeistä iloita, vaikkei omia olisikaan :love:
 
Onpas täällä tullut plussia!
@W.we Siis mitä ihmettä, tuo eka näytti jo ihan selkeältä!? Kyllä olis teille jo plussan suonut! :love:
@~Madre~ Tuossa nyt ei oo epäilystäkään, onnea!

ON: Minä tikutin viime kierrossa elämäni ekan kerran ovistikuilla kun oli näytepaketti. Se loppui ja nyt en meinaa niitä enää hankkia. Mulla meni kaikki aina niin yli, että luulen että se vaan hermostuttaa mua enemmän... Mitään muutakaan vippaskonsteja ei ole käytössä, katsotaan miten käy. Tänään kp 14/ (31 oli viime eka kierto kierukan jälkeen). Joten hyvät päivät käsillä... ;).
 
  • Tykkää
Reactions: Hipposka ja ~Madre~
ON:
Kiva nähdä taas unta omasta pienokaisesta ja sit joka paikassa tulee mainoksissa CB-:n digitestejä ja odotukseen liittyviä mainoksia. Tässä kierrossahan mulla oli se todella törkeä onestepin plussa, kaikki muut testit olleet negoja. 21.2 ois todennäköisesti seuraavat vuodot. Niin ehkä hieman saattaa olla vauvakuume päällä kun uniin saakka tulee ja nuo mainokset sattumalta
 

Yhteistyössä