.

@Beibihaaveilija kyllä nään tuossa viimeisessä hyvän haamun. Jostain luin ja oon kuullut et päivä pissasta voi tulla vahvempi, ainakin mun tutuilla on ollu näin. Joten tsempit vahvistumiseen :love:

On: jee jee mies lähetti kuvan klinikan ovesta, oli saanut vietyä Simppa testin(y):) oon niin iloinen, saa yhtä asiaa eteen päin. Toki toivon koko sydämestäni ja miehen itsetunnon takia että kaikki ois näytteessä hyvin. Viikon päästä tulee tulokset, peukut pystyssä kuljen koko viikon:ROFLMAO:
Mulla itsellä alkaa taas nousta into uutta kiertoa ja ovista varten, kun menkat tekee kokonaan loppuaan, oli aika hurjat vuodot eka päivä ja yö ja päivä :cautious: Oon huomannut et kun selaimen puhelinta, niin jotenkin löydän itseni lasten vaunu sivuilta ja kirppiksillä ois just ne vaunut mitkä haluisin:ROFLMAO::ROFLMAO: ihanaa haaveilu shoppailua harrastan.
 
Paljon onnea plussanneille :love::barefoot:
Pahoittelut niille jotka joutuivat aloittamaan alusta :(
Ja tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen, olen täällä seuraillut ja reagoinut teidän juttuihin :)

Ajattelin kertoa hieman omia kuulumisia kun pitkän matkan teidän kanssa kuljin, toivottavasti en pahoita kenenkään mieltä..
Täällä oli ensimmäinen neuvola ja ultra eilen. Yksi syke löytyi ja pienet kädet sekä jalat, selkäranka ja kuulemma silmätkin :love: vastasi hieman pienempää joten ensimmäinen haamu tuli todella varhain.

Oikein ihanaa alkavaa kevättä jokaiselle!! :love::)
 

Attachments

@Wintersun ajattelinkin, että voi olla ehkä vähän erilainen tuo ovistesti kuin aiemmin käyttämäni. Tänään kumminkin piirtyi ihan selvä plussa parissa minuutissa (y)

Tänään päivällä ovistesti näyttikin plussaa! Huh. Tallettelut nyt siis olleet dpo -3, dpo -2 (se maaginen) ja ehkä jaksetaan vielä sitten dpo -1 eli tänään ja dpo 0. Tänään oli kyllä jo oviskipuja (ekaa kertaa tuli sellaiset!) ja yhtenä huvittavana juttuna huomasin taas, että lähes kaikki miehet näyttävät oviksen aikaan poikkeuksellisen hyviltä :ROFLMAO: vaikka oma on se komein tietty :LOL:

@Beibihaaveilija minusta tuo on ihan selkeää haamuilua, ei kai noin montaa viivanpaikkaa voi tulla :X3: pidän peukkuja, olisipa ihanaa :love:

Oi miten pienestä se lähtee @Miina- :love:
 
Paljon onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti me muutkin saatais pian plussat testeihin :love:(y)

Oon kyllä nykyään tosi laiska kirjottamaan tänne mitään. Luen kyllä ja reagoin viesteihin mutta jotenkin tuntuu ettei koskaan ole mitään kirjoitettavaa. Flo ennusti ovulaatiota kp 17. Talleteltu kp 14 ja kp 17. Odotukset ei ole kovin korkealla tässä kierrossa kun oletetun ovulaation aikaan oltiin niin vähän makkarin puolella. En vieläkään ottanut niitä ovulaatiotestejä käyttöön vaikka jo parissa edellisessä kierrossa olen niitä miettinyt ja kokemuksia kysellyt. No, ehkä ensi kierrossa sitten.
 
@Beibihaaveilija mä käyn välillä lukemassa tätä ketjua. Ihanaa, jos tosiaan plussa jo tuli! Täällä edelleen vaan vuodetaan, testi sentäs oli jo melko nega.
 
Onpas täällä taas jännät paikat monella! :love: @Beibihaaveilija ja @alfred.j.kwak, mä näin myös molempien testeissä vähän väriä. Jännityksellä ootellaan lähteekö viivat vahvistuun.

@Ilonetsijä hieno homma että mies sai testin tehtyä

@W.we se sun testi oli kyllä järkytys. Kävin silloin vaan kurkkaan mitä aamun testi sanoi, mutta en kerennyt kommentoimaan mitään. Oon tosi pahoillani. :(

@MatildaJ voimia kovasti sulle. Ymmärrän kyllä hyvin sen, että jos jotakin olisi löytynyt niin olisi voinut saada avun ja tilanteen etenemään. Nyt varmasti tuntuu siltä että odottelee ja odottelee, eikä voi tietää koska tärppää jos tärppää.

ON: no ei itseasiassa oo mitään omaa napaa. Huomenna kp 7 ja menkat on ohi. Voiks alkaa piinaileen dpo -7 vai pitääkö oottaa siihen ovulaatioon asti? :ROFLMAO::X3:
 
@alfred.j.kwak Vitsit saadaankin jännäillä yhdessä. Mä näen sun testissä jo ihan väriäkin vähäsen. :love:

Ihania kuulumisia @Miina- . Paljon onnea odotukseen. (y)

@Camy Todella hyvin ainakin talleteltu. Nyt vain jännäämään. :geek:

Vitsit on ihanaa tulla tänne intoilemaan testejä, kun te kaikki olette niin tsemmppaavina mukana. :love:

ON: Koko päivän hirveitä nipistelyjä ja vihlaisuja kohdun alueella. Todella vaikea kuvailla millaisia. Välillä tuikkii vasenta munista ja välillä kohdun nipistyksen heijastuu hieman nivusiinkin. Voi että. Voi kun siellä joku pieni poraisi paikkaansa. Vatsaa turvottaa ja olo on tosi raskaanaoleva. :giggle: Mulla on niin varma olo tästä, että vähän pelottaa mikäli joudunkin pettymään..
 
Onpas täällä monella jännät paikat... :love:

Tietääkö teidän lähipiirin tästä vauvahaaveilusta? Meillä ei tiedä kukaan ja lyön kympin vetoa että kukaan ei osaa tätä ees kuvitella... Musta tuntuu ihan kauhealta, kun en voi puhua tästä kellekään!! Tai voinhan mää jos haluan, mutta jotenkin ei oo tällä hetkellä ketään jolle ”uskaltaisin”. Tää palsta on ihan paras :love:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
@minttu-82 Meillä tietää mun paras ystävä ja kaksi muutakin ystävääni. Mun toinen vanhemmista puolisoineen (eronneet siis) ja kaikki sisarukset perheineen, sekä mieheni isä. Siksi näin moni, koska ehdittiin kertoa edellisestä raskaudesta ennen keskenmenoa ja tietävät meidän yrittävän uudelleen. Ei ehkä tiedä, että näin pian, mutta kuitenkin. :ROFLMAO:
Mä oon sitä mieltä, että kannattaa ehdottomasti kertoa edes jollekin. Helpottaa oloa kun voi jollekin muullekin purkaa kuin omalle miehelle. Mutta jokainen tyylillään tietenkin. (y) En tiedä miksi en omalle äidilleni kertonut jo heti yritysvaiheessa. Nyt aion kyllä pitää ajantasalla hänet. Mutta me ollaan kyllä noin muutoinkin läheisiä.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Minic
@minttu-82 Meillä tietää mun paras ystävä ja kaksi muutakin ystävääni. Mun toinen vanhemmista puolisoineen (eronneet siis) ja kaikki sisarukset perheineen, sekä mieheni isä. Siksi näin moni, koska ehdittiin kertoa edellisestä raskaudesta ennen keskenmenoa ja tietävät meidän yrittävän uudelleen. Ei ehkä tiedä, että näin pian, mutta kuitenkin. :ROFLMAO:
Mä oon sitä mieltä, että kannattaa ehdottomasti kertoa edes jollekin. Helpottaa oloa kun voi jollekin muullekin purkaa kuin omalle miehelle. Mutta jokainen tyylillään tietenkin. (y) En tiedä miksi en omalle äidilleni kertonut jo heti yritysvaiheessa. Nyt aion kyllä pitää ajantasalla hänet. Mutta me ollaan kyllä noin muutoinkin läheisiä.
Niin meilläkin on aikaisemmilta tiennyt aina jotku kavereista... ja tosiaan mullakin kaks tuulimunaraskautta, niin niiden jälkeen useampikin. Nyt vaan jotenkin ahistaa, että joku kauhistelee, että mitä ihmettä te vielä meinaatte... :LOL: Tosiaankaan en oo salaamassa, jos joku kysyy niin sanon. Eniten just ehkä ahdistaa kun oma äiti ei tiedä, kun ollaan niin läheisiä...Jotenkin vaan näin monen lapsen jälkeen, tuntuu että suurin osa pitää hulluina.. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
En mekään oo mitenkään salailtu asiaa. Puhun muutenkin kaiken ääneen. Mä koen sen hyvänä asiana että läheiset tietää missä mennään, voin olla sen kummemmin jännittämättä. Ja jos jotain tapahtuu mun ei tartte peitellä tai miettii mitään. Voin sanoo ääneen että nyt meni puihin ja tarviin aikaa ja tilaa tai vaihtoehtoisesti jonkun jonka kanssa puhua. Sitäpaitsi ollaan siinä iässä että varmasti kaikki odottaakin että lisäännytään ja jos ei ala kuulua, osaavat olla hienotunteisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
@minttu-82 Meillä tietää mun kaks hyvää ystävää ja miehen kaksi läheisintä ystävää , on se hyvä et mieskin voi jollekin puhua, vaikka en tiedä mitä on niille kertonut. Näin meillä toimii nyt tällä hetkellä tää ja ollaan tyytyväisiä. Mun äiti ja siskot epäilee jotain, mut ei oo ihan suoraan kysynyt :ROFLMAO: äiti tokaisi kerran et " oot säkin lapsen hankinta iässä" ja mun täti kuulemma toivoo jo meille lasta, ku oon niin äiti ihminen :love:
 
Meillä tietää mun äiti ja veljen perhe sekä muutama ystävä. Keskenmenneestä raskaudesta tiesi vaan kolme mun läheisintä ystävää ja km diagnoosin ja tyhjennyksen jälkeen soitin äitille ja kerroin koko jutun. Oli muuten tosi kiva kertoa puhelimessa km uutiset ku ei hää tienny mein lapsiaikeista mitään. Tai siis siitä et niitä mukuloita halutaan just nyt. Veljen perheelle meni tieto äitin kautta. Kai hyö ny kaikki osaa laskea 1+1 ja ymmärtää että uudestaan koitetaan heti kun mahdollista.
 
@minttu-82 Todennäköisesti kukaan ei oikeasti kauhistelisi. Olet vaan luonut omaan päähäsi sellaisen ajatuksen. Tai jos joku kauhistelee, niin hänet voi jättää kyllä ihan omaan arvoonsa. Mun mielestä on kamalaa, jos ison perheen vauvahaaveista ollaan jotenkin "järkyttyneitä". Yhtä rakas se uusikin pieni on kuin ne aiemmat. Jotenkin törkeää.. Jokaisella pitää olla oikeus antaa mahdollisuus niin monelle lapselle kuin itse kokee hyväksi, ilman kenenkään kauhisteluja. Lippu vaan korkealle! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Mulla on muutama kaveri jotka ei ymmärrä ollenkaan lisääntymistarvetta/-haluja. Ymmärrän ja kunnioitan heidän ajatusmaailmaansa, mutta en hyväksy et sitä ajatusmallia tuputetaan mulle. En mäkään painosta heitä sen takia että he eivät aijo lisääntyä. Pystyn siis hyvin ymmärtämään noi fiilikset @minttu-82 ton tyyppisiä löytyy joo meiltäkin. Mut ihan voi jättää omaan arvoonsa. Oon kyllä myös sanonut et mä en oo heidän ristiretkien kohteena, pitäköön itsellään mielipiteensä :ROFLMAO:
 
En mekään oo mitenkään salailtu asiaa. Puhun muutenkin kaiken ääneen. Mä koen sen hyvänä asiana että läheiset tietää missä mennään, voin olla sen kummemmin jännittämättä. Ja jos jotain tapahtuu mun ei tartte peitellä tai miettii mitään. Voin sanoo ääneen että nyt meni puihin ja tarviin aikaa ja tilaa tai vaihtoehtoisesti jonkun jonka kanssa puhua. Sitäpaitsi ollaan siinä iässä että varmasti kaikki odottaakin että lisäännytään ja jos ei ala kuulua, osaavat olla hienotunteisia.
Siis juuri mitä minäkin olisin kirjoittanut! Meidän tokasta lapsihaaveesta tietää tosi moni. Kaveriporukat, kollegani, vanhempani, veljeni, serkkuni... Ekasta en rohjennut kertoa, kun pidin sitä aihetta niin tabuna etten uskaltanut rikkoa sitä. No minun raskaus paljastui turvotuksellaan kaikille muutenkin ennen viikkoa 12. Nyt en enää niin välitä mitä muut miettivät siitä ja minusta jokainen tyylillään. Ymmärrän senkin ettei halua kertoa, se on niin henkilökohtaista.
 
Mulla tietää osa luokkakavereista, koska ryhmästämme on näiden muutaman vuoden aikana jäänyt äitiyslomalle viisi ihmistä ja yksi on vielä jäämässä. Muille kavereille tai sukulaisille en ole kertonut, koska en halua mitään odotuksia tai kyselyjä heidän suunnaltaan. :cautious:

Mua on alkanut nakertamaan sarjat, joissa nainen harrastaa kerran seksiä ja huomaa olevansa raskaana samantien. Alan väkisinkin ajatella koko sitä vaativaa tapahtumasarjaa, joka vaaditaan aina tähtien suopeasta asennosta lähtien, jotta raskaus edes saa alkunsa. :LOL::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta

Yhteistyössä