.

Musta tuntuutuntuu etä meillä tietää liian moni, koska liian usein saan kyselyitä että no jokos teille on tulossa seuraava tai sitten tarkkaillaan mitä mä juon ja juonko, ja miks en juo. Se on aika raastavaa kun itse kovasti haluaisi toista, mutta kun ei ole onnistunut niin ei ole. Keskenmenon jälkeen erityisesti kaikki tuntuu vaan oottavan koska oon uudestaan raskaana. Mä ite koen ahdistavana sen, että oon aina halunnut lapsille pienen ikäeron, mutta eipä se näköjään tuu toteutuun. Toisaalta oon nyt vähän päässyt sinuiks sen asian kanssa ja aattelen että tulee sitten kun on tarkoitus. Vaikka ei se vauvakuumetta vähennä, kyllä sitä silti laskee päiviä ja tutkailee kaikkia mahdollisia oireita.
 
Täällä näköjään päästään nyt siihen omaan rytmiin mitä oon odotellut. Tiistai oli kp28 ja ke on kp1/28, yk5.:poop:
Kyllä siinä meni nyt useampi kuukausi, mut kuten silloin sanoin, kellontarkka:whistle: 00.00:LOL:, jospa jatkuisi näin ja löytyisi se ovis. Pakko ostaa nyt tikut...
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
Meillä miehen isä mahdollisesti tietää, en tiedä varmuudella. Hänen siskokin ehkä aavistelee ainakin jutuista päätellen. Mun puolelta taas hyvä ystävä tietää, että ei käytetä mitään ehkäisyä ja jossain vaiheessa vauva tulossa. Ei kuitenkaan tiedä, että nyt yritetään. Haluan pitää aika omana tietonani ja alkuraskauden haluan myös pitää salassa.
Tiedän, että tulee menemään hermo, jos jatkuvasti joku kyselee asian perään. Koen myös, että jos menee puihin niin pärjään paremmin kun kukaan ei kysele asiasta, vaan voin käsitellä asiat yksin. :)
 
Meillä tietää myös aika moni.. kaksi läheistä ystävää (jotta saan sen avautumismahdollisuuden) varmaan viisi työkaveria tietää että käyn lapsettomuuspolilla, minun vanhempani ja siskoni.
Ei haittaa minua että tietävät, eikä kukaan juuri kysele "no joko" sillä tosiaan tietävät kaikki hoidoista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
Napailen! Mulla on ovis :eek:. Fiilikset löytyy, flo sanoi niin ja tikutinkin :) tallettelutkin osunut maagiselle -2 :love:.
Kp13/xx dpo 0 ❤❤
Olin jo luovuttanut kun alku vuoto täynnä outoja vjoteluita ja kaikista testeistä tulleita haamuviivoja. Nyt peukkuja ettei ala taas vuoto
 
  • Tykkää
Reactions: Camy
Meillä muutama kaveri tietää, mutta en heitä näe niin usein että siitä ei oikein keskustella. Muuten se on mun ja mieheni salainen projekti. Kyllä mä luulen että mun vanhemmat yms. odottavat että milloin se uutinen tulisi, mutta samalla eivät kysele siitä. Ehkä välttelevät aihetta juuri siksi etteivät tiedä olemmeko kauan jo yrittäneet ja ei vain onnistu? Se on aika arka aihe jos näin sattuisi, mutta se on sitten sen päivän ongelma! Katsotaan miten tämä jatkuu, varmaan tuonne kesään asti mennään nyt rauhassa eeenpäin eikä yritetä väkisin, vaikkei tämä mitenkään lopu!:)
 
Huomenta! Täällä yö nukuttu tosi sikeästi ja olo tosi väsynyt, mutta näin ihan kamalaa painajaista. :confused: Illalla laitoin siteenkin pikkareihin, kun pyyhkiessä tuli hyvin haaleata oranssihtavaa/vaaleanpunaista vuotoa paperiin ja hieman myös ruskeaa limaa. (Anteeksi, hyi) Olin varma menkkojen alusta. Toivotaan, ettei alkaisi. Yöllä ainakin pysynyt vuodot poissa. :unsure:

Teinhän mä myös kolme testiä aamupissasta. Rfsu:hun 25 herkkyyteen ei tullut mitään. Pc ja Onestep vähän ehkä haluaisi haamuilla. :love:
 

Attachments

Meillä ei tiedä kukaan läheinen nyt. Ennen kohdunulkoista raskautta tiesi sisko ja pari kaveria, että ei oo ehkäisyä käytössä ja yritetään. KU raskauden jälkeen kerroin, että yritys tauolla ja sen jälkeen en oo kertonu mitää :D Uteluihin, että koska meille tulee vauva oon vastannut vaan, että en tiedä. Uutena vuotena lopetin tupakoinnin niin toivon, ettei se herätä mitään turhia epäilyksiä kenelläkään. Toisaalta uusivuosi on suht turvallinen aika lopettaa tupakointi ilman ylimääräsiä epäilyksiä, koska uuden vuoden lupaukset:D

Onnea plussanneille :love:

Käyn joka päivä lukemassa uusimmat kuulumiset, mutta en vaan saa aikaseksi kirjottaa mitään :( Kp17 menossa ja ovis ehkä oli sunnuntaina eli dpo 3 nyt. Tallettelut jäi vähän huonolle kun lähdin kaverin kanssa extempore laivareissulle :D Torstaina eli dpo -3 talleteltiin ja sunnuntaina eli dpo 0. En tikuttanut ovista, koska oireet oli selkeet ja olin tosiaan siellä laivalla. Eli yritetään yrittää yrittämättä teema jatkuu:D:ROFLMAO:
 
Meillä ei kukaan tiedä.. niin paljon tuli negaa ihan suvun puolelta että katottii pareex olla hiljaa tästä.. apteekin testi nega cb nega.. ei kyllä ole raskaana oleva olokaan.. menkkakramppeja on mut menkkoihinki viä vajaa viikko.. ja luotan kyllä että ne alkaa kun eilen ärsytti ja vkäyrä nous niin pienestä.. yleesä tuo jo kertoo että alkaavat.. no jospa saatais tyttö vielä kun yrityskierrot venyy ihan niinku aiemmin ku tyttöä yritettii..
 
@hitvetti saanko udella mikä oli suvun syy negatiivisuuteen? Meillä kylän ymmärrys loppui tokan kohdalla. Kolmannesta alkoi kysely eikö oo telkkaria, koska suviseurat, onko pakko täyttää maailma yksin..
Tavallinen perhe ollaan ja itse lapset hoidettu. Miten muut kokeekin asiakseen kommentoida kurjasti
 
@Beaatta jaa-a mikä lie.. meille siis tuo vm17 on 4s lapsi sitä ennen km. Kolmannen kohalla alko jo et eikö riitä jo.. neljännestä sanottiin jo että nyt ette enempää jne.. ite mekin lapset hoidetaan ei apuja pyydellä niin en käsitä.. olisivat hiljaa jos ei hyvää sanottavaa..
 
Meidän yrityksestä ei tiedä kuin pari ystävää. En koe tarpeelliseksi huudella asiasta kaikille kun asenteemme on että tulee jos on tullakseen. Onko kukaan tarkkaillut kohdunnapukkaa (vai kohdun kaulako se oli (n)) kierron eri vaiheissa? Jostain olen lukenut että kn on ovulaation aikaan ylhäällä ja sen jälkeen jää ylös jos on raskaana mutta muutoin tulee alemmas. Ja mullahan se on nyt niin ylhäällä ettei sormet yletä :geek: Ja valkovuotoa tulee paljon! Välillä niin paljon että luulen menkkojen jo alkaneen.

Mahdollisen ovulaation aikaan yletin juuri ja juuri mutta nyt en yllä. Kuukautisten aikaan tulee kyllä tosi selvästi alaspäin. Viikko siis vielä mahdollisten kuukautisten alkamiseen.
 
Noniin. Minut voi lisätä huomenna piinailemaan. Huomenna dpo 0.

Me ei kyllä ikinä osuta siihen dpo -2, kun tää oviksen ajankohta vaihtelee. Turhauttavaa :D sanokaa nyt, että on muitakin maagisia päiviä :D

Pitäisiköhön aloittaa punaviinikuuri huomenna :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
@Wintersun en mäkään sitä löydäo_O(n) eikä meinannu hoitajakaan löytää kun papassa kävin. Löysi viimeseltä vähän sivummasta..

Tänään taas menkkakipuja;olin jo varma että vuotaa vaan ei.. aamulla 3hpissasta tosiaa negat tehty.. huomiselle apteekin ultra oottaa.. jos sekin nega niin sit voi vuotoo ootella vaikka toivoo on niin kauan ku ei vuoda.. mutta ku oo mitää oireita/olojakaan että plussa tulis..
 
onnea plussanneille ja haamuilijoille vahvistumisia!:love:

Itse en kerinnyt testailemaan, olin kyllä varma tärpistä kun flunssakin pukkas päälle ja muutenkin. Mutta tiputtelu alkoi äsken eli kaippa tänne voi sitten taas päivitellä: kp 1/26-28 ya 3/18.
Kohtahan siitä vuosi kun yritys aloiteltu tuli kalenterissa vastaan, kierroista ei hajua että monesko :unsure::poop::poop::poop:
 
Vahvistumisia haamuileville(y):love:
Meillä ei kukaan tiedä, että vauvaa yritetään. Mukava sitten kertoa kun on kerrottavaa:)
Mutta eipä tarvitse vielä ainakaan kertoa, täällä tänään kp1/29 yk12. Ei auttanut maaginen -2dpo ainakaan vielä, eikä punkkukuuri. Mietin, että mitähän keksisi seuraavaan kiertoon, kun greippikin kokeiltu. Ehkäpä vadelmalehtiteetä?(n) Ajattelin myös nyt soittaa terveysasemalle, että miten tästä eteenpäin, kun maaliskuussa tulee vuosi yritystä täyteen..
Tsemppiä ja plussatuulia muille :)
 
Onnea plussanneille ja haamuileville, ainakin @Beibihaaveilija ja @alfred.j.kwak :love:

Pahoittelut uusista kierroista @janskusdff ja @Hemppanen :(

@Wintersun tsemppiä oviksen metsästykseen! (y)

@hitvetti Pahoittelut negasta, toivotaan kuitenkin plussaa vielä. <3

Täällä on kohta menkoista selviydytty, ens viikon loppupuolella voi alkaa odotella ovista. Kumpa voiskin vaan unohtaa koko yrittämisen ja saada jonkun ylläriplussan :) Mutta en mä voi olla ajattelematta yrittämistä. Mietin tossa just, että tää mun vauvahaaveilu alkoi syksyllä -17, yrityksen piti alkaa vuoden vaihteessa 17/18, mutta meillä oli meneillään paljon kaikkea opintojen ja töiden suhteen niin aloitettiin yritys sitten vasta loppukesästä -18. Tuntuu kuitenkin että oon jo ikuisuuden haaveillut tästä, voi kumpa tulisi se plussa lähiaikoina.. :love: Pitää yrittää pysyä positiivisena vaikka välillä iskee suru ja epätoivo.

Plussatuulia kaikille haaveileville, toivotaan että alkukevät toisi mukanaan paljon plussauutisia <3
 
@Beibihaaveilija vikassa testissä näkyy väriäkin jo. Toivottavasti vahvistuu!!

Meillä ei kukaan tiedä tästä yrityksestä eikä tiennyt edellisestäkään. Esikoisesta tiesi kaikki kun odotettiin jokunen vuosi adobtiota
Huomenna vois aloittaa oviksen tikuttelun. Nyt pitää mies varalta jo kaataa petiin tänään. Kunhan ei väsy iske itselle ennen sitä
 

Yhteistyössä