.

Liittyisinköhän miäkin nyt keskusteluun.. Lokakuussa jätetty minipillerit pois ja sen jälkeen vasta edellinen kierto ollut suht tasanen, söin pillereitä monta vuotta joten odotettavissa olikin että kierron tasaantumisessa kestää. Huomiselle tai lauantaille Flo ennustaa menkkojen alkua.. Ovistikkuihin en saanut kuin ihan pari haaleampaakin haaleampaa viivaa, joten ei tietoa onko ovis ollut (normaalisti tai ollenkaan) mutta ollaan kyllä hyödynnetty sekä ennen, ovis, että myös jälkeen :)
Minä kohta 25v ja mies 28v, esikoista siis yritellään.
Onnea plussanneille! :)
 
@Coguine kerrottiin noin rv 7 (itse haluamamme) varhaisultran jälkeen läheisille. Plussan jälkeen voi jo soittaa neuvolaan! Minun plussani oli tuollainen Pc testillä :love:

Tervetuloa mukaan @eleonoora111 millä kiertopäivillä olet testannut ovista ja millä testeillä? Juuri täällä tuskailin kun en saanut ovistikkuun kuin haaleaa testiviiva, kunnes oletettua myöhemmin tuli kirkas plussa kp 17.
 
Voi että, kun tulee plussia :love:
ON: Ovis tais tulla ja mennä, ainakin kipujen suhteen... Tänään kp 19...Tänään lähdin työmatkalle ja huomenna saan miehen perässä mukaan. Lapset menee mummolaan viikonlopuksi ja me lomaillaan viikonloppu ihan kahdestaan hotellilomalla :love: Tää on kuulkaa harvinaista herkkua neljän lapsen kans...:LOL: Tulen hulluksi tän vauvakuumeen kans, miksi vauvan vaatteet näyttää kaupoissa nykyään niiiiiiiin ihanilta? Ja samalla mietin koko ajan, saakohan noita enää ikinä ostaa...
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja paljon onnea plussanneille :love:
On siellä muutama haamukin, joiden vahvistumiselle pidän peukkuja(y)

Kovin ahdistaa kun ei tuo oma nimimerkki nouse tuolla listassa :D miten voikin päivät mennä niin hitaasti kun odottaa että mahtaakohan odottaa :eek:

Ensiviikolla alkaa tallettelu ja saakin pian mennä apteekkiin ostamaan inssausruiskuja (y)
Tällä hetkellä meillä menee niin, että minä olen se jolta ei seksihaluja pahemmin löydy (meidän suhteessa siis epänormaalia jos minä olen se joka haluaa housut pitää jalassa) o_O
No onneksi tässä on vielä noin 8 päivää ovikseen ja tallettelut hoidetaan vaikkei yhtään nappaisi (y) huolettaa vaan oma terveys, kun normaalisti roikun miehessä vonkaamassa enemmän kuin toisen pelikunto sallii :D
 
Onnea plussalle, teitä onkin nyt paljon, se on hienoa :love:

Mulla on hitaasti kuluva aika ennen ovista, jota Flo ennustaa 10 päivän päähän. Viime kierto on jo unohtunut ja se pettymys menkoista:whistle: joten uutta intoa täynnä. Mulla on jännä olo, kun nyt mies sai sen simppa testin vietyä ja tulokset tulee ens viikolla, niin mulla on semmonen olo et jes nyt tärppää, vaikka ei se mitään takaa :ROFLMAO: eihän se r- plussa sieltä purkista tule, mut toivo heräs uuteen ulottuvuuteen :LOL: Mut on se hyvä että on iloinen mieli(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Camy ja Hipposka
@Ilonetsijä Kiva, että nyt iloisin fiiliksin. Ja kun pääsee itsekin vähän rentoutumaan, niin se plussa helposti pärähtääkin. (y)

@alfred.j.kwak Sulla on kyllä lehmän hermot. :ROFLMAO: Mä oon täällä uitellut luvattoman monta testiä jo. Sun oireet kuulostaa kyllä lupaavilta.

@W.we Se on kyllä ahistavaa odotella oman nimen nousemista listalla. :confused:

@Nasunen87 Näen jotain haaleaa. Teeppäs toinen testi! :)

Ja voi vitsit täällä on nyt kunnon plussa aalto! Monien testeissä nään kyllä haamulaisia ja osalla jo vahvoja plussia. Onnea kaikille. :love:

ON: Täällä viivat vahvistuu hiljalleen. En uskalla vielä kuitenkaan lähteä täältä mihinkään, kun päivät vasta Dpo12. :unsure: En tiedä myöskään yhtään, miten laskisin raskausviikot, kun km-vuoto sekoittaa koko homman. Noh, eiköhän asiat järjesty. <3 Vointi on hyvinkin normaali. Olen vaan tosi väsynyt, mutta sitä voisin olla muutenkin. Ainoastaan vihlaisut kohdussa kertovat jotain tapahtuvan. :love:
 

Attachments

Aloitin maanantaina uudessa työssä, ja koko viikko on ollut yhtä hulinaa. Sunnuntaina rupesin testailemaan ovista, mutta tiistaina en vaan saanut testattua aikataulujen vuoksi, joten se homma jäi kesken :( Harmittaa, vaikka eipä se raskaaksi tuleminen onneksi testeistä ole kiinni. Nyt on menossa kp16 ja Flo ennustaa ovista vasta huomiselle. Eilen nippaili mahassa. Saa nähdä kuinka käy.

@Wintersun Edelleen kyllä ihailen sekä sun että sun miehen toiveikasta ja positiivista asennetta tähän lapsiasiaan <3 Kuulostaa siltä, että osaatte tosi hyvin tukea toisianne.

@Ilonetsijä Hienoa, että miehesi oli saanut sen simppatestin vietyä! Mäkin pidän peukkuja, että tulokset ois hyvät (y)

@Camy Hyvin osuneet tallettelut teillä kohdilleen, toivottavasti tärppää nyt (y)

@Lapseton87 ja @Minic ja @janskusdff ja @Hemppanen Tsemppiä uuteen kiertoon!

@sucrine Onnea plussasta! Toivottavasti oli vain tavallista alkuraskauden vuotoa (y)

@alfred.j.kwak Täällä odotellaan sun testiä, niin lupaavalta vaikuttaa :love:

@Beibihaaveilija Ihanan paljon testejä oot tehnyt :LOL: Ja hienosti viivat vahvistuneet! Onnea :love: Varmasti mietityttää km:n jälkeen, mutta kyllä asiat järjestyy <3

@KirJoh89 Tuo työjuttu on kyllä hankala. Periaatteessahan sytostaattien kanssa ei kannattaisi työskennellä silloinkaan, kun yrittää raskaaksi. Mutta sepä onkin hankalaa, kun ei voi tietää kuinka kauan siinä raskaaksi tulemisessa kestää, ja töitäkin pitäisi tehdä… Onko sulla vaihtoehtoisia työpaikkoja tiedossa?

@eleonoora111 Tervetuloa mukaan!
 
Onnea plussanneet:love: viivoille vahvistumista:love:
Kyllä se on nyt niin että uutta kiertoa odotellessa:poop: alkais nyt jo niin vois taas yrittää:rolleyes: täytyy ens kierrossa yrittää ovista pongata taas.. ens kuussa oliskin hyvä saada plussa noin niinku synttärilahjaksi:D tähtään siihen:)
Tervetuloa uudet:)
 
@Beibihaaveilija lasket hedlmöittymisen mukaan. Varmaan helpoin niin.

Mä vähän pelkään tätä mun ovista nyt. Mulla edelliset ehkä ovulaatiot oli kipuineen kaikkineen ja 2 päivää sen jälkeen alkoi kova parin päivän vuoto. Nyt limat jatkuu runsaana joka tarkottaa, että ravaan paniikissa vessassa kurkkimassa alkoiko vuoto taas :unsure: menee muuten tallettelut ihan hukkaan
 
@quinque epävarman mahdollisen raskauden vuoksi ehkä täytyy jättää se sytostaattihoitajan tehtävä välistä. Töitä kyllä on mahdollisuus saada myös muista yksiköistä, jotka ei esteenä raskautumiselle.

ON. Tein tänään apteekin herkän (10 mikrog.) ja siihen tuli testiajalla hyvin hailakka viiva /viivan paikka (se ei oikein kuvassa näy, mutta omiin silmiin testi näytti aika kivalta ). Muita testejä en tänään tehnyt. Nyt täytynee vaan odotella ja seurailla lähteekö todella kehittymään. Täytyy viikonloppuna/maanantaina seuraava testi tehdä . Jännitystä kehiin.
 

Attachments

Moi pitkästä aikaa. Heti alkuun onnittelut plussanneille. Ihanaa että on useampia. Mut saa siirtää taustajoukkoihin hetkeksi, koska tästä kierrosta ei tule yritystä, koska aikataulut miehen kanssa menee ristiin. Testailen nyt ekan kerran ovistikuilla ovista, joten jotakin hyötyä tästäkin kierrosta. Viiva vahvistunut joten ovis luultavasti huomenna tai ylihuomenna.

Onnea matkaan kaikille ja kiva jännätä teidän muiden puolesta kun itsellä jää jännäilyt maaliskuulle.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Beaatta
@Camy testailin ovista kp 12-15, kierto ollut nyt 27 päivää. Flo sen ennusti päivälle 13. En tiedä oonko ihan hukassa ollut sen kanssa mutta ei yhtäkään kertaa tosiaan kunnollista plussaa tullut. Saa nähä miten käy, huomenna tosiaan olisi menkkojen ensimmäinen päivä tuon sovelluksen ennusteen mukaan (n)
En oikeen tiiä uskallanko testata, kun ei menkkojen alkua vastaavia tuntemuksia oo yhtään..
 
Mä en tiedä olenko nyt sitten dpo 1-2 tänään vasta vai dpo 5, mutta himot ainakin laskivat! Nyt voi keskittyä taas kouluhommiin :D Joku sanoi että luottaa himoihin enemmän joten kai dpo 1-2 tänään sit :)
 
Täällä oli ollu puhetta siitä että kelle ootte kertoneet yrittämisestä. Meillä tietää vaan mun 2 kaveria, en oo kyllä täysin varma onko mies jollekkin omalle kaverilleen asiasta maininnut. Itse haluan pitää vauvan yrittämisen visusti salassa muilta. Ite oon ihminen joka haluaa pitää asiat ominaan ja jos raskautuisin ja raskaus menisi vaikkapa kesken niin en usko että haluaisin muiden asiasta tietävän kun näiden 2 ystäväni. Oma äitini on aina hokenut kuinka meidän suvun naiset raskautuu jo siitäkun näkeekin miehen vehkeen, no en ainakaan minä raskaudu. Joten jos meillä meneekin aikaa vaikkapa vuosikin niin en halua olla selittämässä että missä on vika kun ei raskaaksi tule.
 
@Huldaliini mie oon lörpännyt lähestulkoon kaikille yrityksestä :eek::oops::rolleyes: Mutta nytten kun tein tuon haamun en halua kertoa kenellekään. :rolleyes: Vähän ristiriidassa :ROFLMAO:

@quinque Nyt peitot vaan heilumaan jos nippailee, parempi vähän ennemmin kun liian myöhään :whistle:
;)(y)

@Beibihaaveilija En oo viittinyt tehdä testejä nyt muutenkaan kun en haluu kuumotella töissä että onko se viiva varmasti vahvistunut vai eikö se ole jne. En pysty keskittyy työhöni muuten :ROFLMAO:Siksi muutaman päivän odottelu :oops: Mutta oon kyllä kieltämättä ajatellut että La olisi 25.10 :love: Mietit niitä rv, laske hedelmöityksestä :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja quinque

Yhteistyössä