.

Ihanasti plussia satelee:love: paljon onnea!:)
@StellaMom kannattaa omiin tuntemuksiin luottaa jos ei oo tikuttanut! Mullakin välillä ilman tikutuksia on tuntunut oviskipuja, mutta sitten ollut kauheet himot niin päätellyt oviksen olevan aina silloin:)
@Ilonetsijä hyvä että miehesi sai testin vietyä! Kyllä se nyt tärppää, kun sulla sellanen fiilis(y)
@Li88 pahoittelut negasta, toivottavasti vuoto ei alkaisi kumminkaan!
Tämä uus kierto tuntunu kyllä tosi pahalta, en tiedä onko se toi kun vuosi tulee kohta täyteen, ja kertaakaan ole saanut haamuja edes, niin vähän riipaisee. Mietin myös miten varaan aikaa edes lääkärille, kun ainoastaan takaisin soittopalvelu käytössä terveysasemalla, ja sellasessa työssä missä ei pääse välttämättä heti omaan rauhaan puhumaan:confused::LOL: mies onneksi lohduttanut, ja lupautunut myös mennä testeihin, sanoi myös mulle, että pitäisi koittaa olla rennompi ja positiivisenpi asian suhteen ja oikeessa hän on, mutta en jotenkin osaa toteuttaa tätä:LOL: oli ostanut mulle vadelmalehtiteetä, kun olin siintä puhunut:love: en kyllä ole varma mihin pitäisi vaikuttaa, mutta testaillaan:)
 
Voi ihania onnittelijoita täällä. Kiitos kaikille. :love: Ja hurjasti onnea muillekin plussistaan.

@hitvetti Mulla nippaili ensimmäisessä plussakierrossa kiinnittymisen aikaan juurikin munista. Luulin ovulaatioksi. Eipäs ollutkaan. ;)

Voisko joku vääntää rautalangasta, miten lasken rv:t hedelmöittymisestä? Tai siis.. miten mä voin sen tietää.. :LOL: Onko sama siis kuin ovis?
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Mut voisi hiljalleen siirtää helmikuun plussanneisiin. Viivat testeissä vahvistuu hyvin ja vaikuttaisi, että kaikki on mallillaan ja raskaus etenee ainakin toistaiseksi. Jään kuitenkin vielä tänne pyörimään. Toivottavasti ei tarvitse tällä kertaa palata nöyränä häntä koipien välissä takaisin haaveilijoiden listalle. Jospa nyt tulisi vauva syliin asti. :love:

Tämä pieni tulisi maailmaan loka-tai marraskuussa. Toivon sydämeni pohjasta vetäväni mukanani teistä ison joukon jompaan kumpaan ryhmään.

Mistä sitten arvelin olevani raskaana? Noh.. Heti oviksen jäljeen tuli taas se sama olo, että nyt olen kyllä raskaana. Valkovuodosta ei voinut päätellä mitään, lämmötkin oli vain hieman koholla, kuten edelleen. Kn ei ainakaan ollut millään tavalla luotettava. :D Ainut oire oli menkkamainen jomotus, joka muuttui sukkapuikko tuikkailuksi kohdussa ja vasemmassa muniksessa. Myös "kiinnittymisvuoto" viikko oviksesta alkoi saada toivoa syttymään. :love: kiinnittymisvuotoa ei ollut edellisessä kesken menneestä raskaudessa. Jospa olisi siis hyvä merkki.

Ihanaa kevättä ja plussatuulia kaikille :love:

Beibihaaveilija ja pieni pähkinä 3+6
 
Onnea plussista :love: !

@W.we samis! Itse olin kävelyllä ja ulkoilemassa eskarilaiseni kanssa, ja heti tuli mieleen että voikun vuoden päästä mukana olisi vaunut. Toki myös mietin että mitähän siitäkin tulee kun pitää sitten olla ehkä kahdessa paikassa yhtäaikaa. :LOL:
 
Myös minut voi siirtää plussanneisiin (ya 12/17). Olinkin listoilla taustalla. Aamulla tehty clearbluen digi näytti jo 2-3 viikkoa. Pitää vaan toivoa, että kaikki on ja menee hyvin. :love:

Edellisellä kerralla plussasin vasta valemenkkojen jälkeen ja oli muutenkin pientä tiputtelua koko sen pari viikkoa kun ajattelin olevani raskaana (ennen ultraa). Nyt en tosiaan tiedä oviksen tarkkaa ajankohtaa. Parina päivänä oletetun oviksen ainoihin oli hetkellinen huono olo aamusta. Ehkä se sai toivon heräämään. Toistaiseksi oireina lähinnä menkkamainen jomottelu ja turvotus.

Kovasti plussaonnea kaikille! :)
 
Laitan vielä dpo oireet:

Dpo 4-5 järkyttävä väsymys ja autopahoinvointi mihin helpotti vain syöminen
Pissihätä koko ajan.
Dpo 5-7 nuhaa ja teki mieli ainoastaan c/vitamiinipitoisia ruokia, seksi oli erilaista paikat huomattavasti herkemmät... Ja rytmihäiriöitä välillä. Sukkapuikkokipuja. Jatkuva pissihätä, nestehukkaa, päänsärkyä. Illalla nukahtaa nopeasti ja aikaiseen ja aamulla herää aikaiseen.
Dpo 7-8 eteenpäin > rintaan nousi patti, rauhanen siis turposi. Välillä rintoja aristaa niinkuin maitoa nousisi. Valkovuoto lisääntyi reilusti. Finnejä tuli rykelminä ja hiukset vähän rasvoittuvammat. Itkukohtauksia! Eroaa sillä että enemmän on alakuloisempi olo kun Pms oireista enemmän vituttaa. Ja sitten taas kohta on iloinen olo. Väsymys pahenee. Tekee mieli syödä oikeastaan vaan kylmiä hedelmäsmoothieita.
Eka haamu dpo 9 tai 10 en ole ihan varma. Rv 4+2 seuraava testi positiivinen. Aika paljon noita oireita tuli! :eek::ROFLMAO: Merkittävin muutos oli kyllä tuo seksi, huomattavasti herkempi olo ja kuukautisia kohden kuitenkin alkaa kuivuminen mitä nytten ei tullut.

Mitä tein eritavalla:
Vaihdoin vitamiinit luontaisiin (arctic nutrition) eli ei synteettisiä. Kävin 3 kertaa neurosonicissa palauttavassa ohjelmassa kun on stressiä ollut, join novellen foolihappo-greippi juomaa koska sitä teki mieli hulluna, söin vesimelonia lähes jokapv koska sitäkin teki mieli hirveästi. Ajattelin vain positiivisia ajatuksia ja käänsin kaiken negatiivisen pois tai yritin ajatella jotain muuta ja etsiä kaikesta jotain positiivista.
 
Onnea @alfred.j.kwak :love:

Täällä odotetaan, milloin pääsisi testailemaan. Dpo 6 lienee nyt. Kuvittelen jälleen oireita. Väsymys on ollut aivan omaa luokkaansa ja tänään on ollut lievää pahoinvointiakin. Ei kyllä kerro yhtään mitään, koska oon mestari kuvittelemaan oireita. Aiemmin ei ole näitä oloja ollut, koska olen ollut niin vakuuttunut, etten raskaana ole. Silloin pää ei kehittele mitään oireita. Eikä mulla esikoisestakaan tullut minkäänlaista oiretta ennen positiivista tulosta, vaikka olinkin raskaana. Vasta rv7 alkoi olot.
Mut SILTI toivon, että mm. iltapäivä väsymykseni olisi hyvä merkki...
 
@frisof Ei mullakaan oo tullutmissään aikaisemmassa raskaudessa mitään oloja alkuvaiheessa. Mulla on ollut ennen niin epäsäännöllinen kierto, että testasin esikoiseltakin vasta rv 6+... :LOL: Ainut olo mikä tuli kaikilta oli raudan maistuminen suussa, mutta sekin vasta joskus rv 5+... kaikilta oon testannutkin vasta joskus tuossa vaiheessa. Viime kierrossa testasin työmatkan takia jo kp 28. Nyt menossa kp 21 (ehkä dpo 5 tai 6) ja ei kyllä mitään oloja mihinkään suuntaan. :unsure:
 
Mulla oli viime kierrossa omasta mielestäni vaikka mitä oireita, esim. Ilman liivejä oleminen oli ihan tuskaa, oli myös kaikkea vihlontaa ym. Poikkeavaa ja sit puuttui pms oireet. Mut Niinpä ne menkat alkoi.

Pitäis varmaan vielä yrittää nukkua. Nyt kun on lomalla niin arjen rytmi näyttää jääneen päälle.
Joo niin mullakin oli viime kierrossa vaikka mitä ja ihan varma tunne, että oon raskaana... :LOL: Mutta tarkoitin, niissä kierrossa kun oikeesti oon ollut :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: frisof
@alfred.j.kwak Sulla on kyllä rautaiset hermot kun pystyit olemaan välissä testaamatta :D Onnea plussasta! <3

@minttu-82 @frisof ja @Wintersun Mullakin on ollut negakierroissa niin vahvoja oireita, että oon ajatellut niissäkin olleen varmaan jotain kiinnittymisyritystä. Kaikista helpointa mulle ainakin on se, ettei oireita ole, jolloin ei turhia toiveitakaan heräisi..

Toivottavasti @frisof sulla on tärpännyt! :)

@Wintersun Jännä huomio ovistestien eroista. Mä testaan pelkästään one stepillä, niillä bongaan aina vahvan plussan. Ois kyllä mielenkiintoista testata jollain toisellakin ja kokeilla, onko niissä jotain eroja.. Joka tapauksessa, hyvä että olet saanut oviksen hyödynnettyä, toivotaan plussaa ettei hoitoja tarvitsiskaan aloittaa :)
 
@Ilonetsijä Samoissa siis mennään, täälläkin ovista odotellaan viikon päähän :) Ollaan kai useinkin menty samoissa. Toivotaan nyt ihan oikeesti jo sitä plussaa molemmille!! (y)

@Wintersun Hmm, okei. Voisin toki ens kiertoon ostaa mielenkiinnosta vaikka noita pc:n testejä ja testata ovista myös niillä niin näkis onko eroa. Kiitos tsempeistä!

Toivottavasti tolla kevätauringolla ja linnunlaululla ois vaikutusta koko kehoon, mieli ainakin tuntuu piristyvän heti :love:
 

Yhteistyössä