.

Voi ikävää kun uusia kiertoja tullut paljon , voimia jokaiselle :unsure: <3

@W.we täällä myös matelee piinapäivät, oliko se aamullakin dpo2 vasta ja nyt vielä sama päivä(n):ROFLMAO: pikku flussa puskee päälle, Voikohan tämä jo yli puoli vuotta mennyt teho vitamiini pumppaus vaikuttaa, että himmaa myös flussaa:oops: siis hyvä juttu se on.
 
Täällä on monta, joilla alkaa olla testailu ajankohtaista... voi kunpa joku plussa vielä tälle kuulle saatas..:love:
@Wintersun Onko sulla aina noin lyhyt kierto?

ON: Menkat alkaa olen ohi ja nyt täysillä uuteen yritykseen... tosin toiveet ei oo korkealla tässä kierrossa, kun mies työreissussa kp 16-21...:unsure:
 
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja onnea plussanneille! <3

On: Tätiä ei vielä näy, mutta oireet ollut jokusen päivän jo menkkakipumaisia. (Harvoin kyllä menee näin pitkälle.):whistle: Rinnat tosi arat, alaselkä kipeänä ja aivan hillitön hedari. :p
 
Jaa iloitsinkohan vähän liian aikasin tästä ovulaatiosta. Testi näyttää nyt neljättä päivää lähes plussaa ja pelkään että ovulaatio ei ookaan onnistunut, vaan on ikään kuin jäänyt päälle. Kuinka pian näiden viivojen pitäis haalistua ihan olemattomiin?
Mun plussakierrossa ovistestit näytti tommosta melko vahvaa viivaa dpo 6 asti, sitten tuli lähes blancoja testejä ja sitten dpo 11 alkoi uudelleen vahvistua ja dpo 12 plussasin. Ei siis välttämättä aina oo huono merkki :) Mutta nää on varmasti tosi yksilöllisiä juttuja.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Toivotaan nyt @Wintersun että olis hyvä merkki tää kierron pitkittyminen, ja se että pysyy lämmöt koholla.

@Apustaja onpa hyvä kuulla että jollain muulla on samanlaista. Mulla meinaan alko selkeesti haaleneen ovistestit vasta eilen, joka oli dpo 4 tai 5.

Lämmöt tosiaan näyttää että olis nyt dpo 6, jos aattelis ovisplussan olevan dpo -1 niin nyt mentäis dpo 5. Oli miten oli, koitan hillitä itteeni tulkitsemasta kroppaani ja yritän muistutella että ei tässä vaiheessa vois vielä tulla mitään raskausoireita kun eihän se alkio olis edes vielä varmaan kiinnittynyt. Viime kierrossa oli kaikki mahdolliset oireet ja silti testi nega, eli en voi kyllä yhtään luottaa itseeni näissä jutuissa. :X3:
 
Jännät paikat täällä parilla, plussatuulia! (y)

Miulla menossa siis kp 10/28-30 ja täytyy sanoa et en oikeen kestä perässä tässä kropan toiminnassa o_O menkat oli siis viime viikolla ma-pe, oli oudot kun oikeestaan ma ja ke oli runsaampaa vuotoa, muuten tosi niukkaa. Nyt sitten ollu erittäin kosteet paikat oikeestaan koko ajan ja tänään aamulla kummallista limaa pyyhkiessä :D mikä lie tekee, ei ennen oo tällästä ollu. Ja anteeks tarkasta analyysista, ihmetyttää mitä tää on :LOL:
 
Ompa meidän piinalista pieni o_O
Omaa: lämpökäyrä alkaa nousta ja kevyt flunssainen olo.
Kevättalvihan on pöpöjen kulta aikaa, mutta kun vauvakuume on kova alkaa sitä mielessään herättelemään pieniä toiveita:love:
Voi kumpa ei putoaisi vain korkeammalta, kun analysoi mahdollista :cry:

@KengulleRuu menet ilmeisesti aika samoissa, kiva saada piina kaveri :) koska pitäisi olla testipäivä ? Mulla tasan viikon päästä pitäisi alkaa, mutta ainoa testi kaapissa on digi, jonka kyllä säästän kun vähintään kolme päivää myöhässä.

@eleonoora111 ovistestit kehiin :) yleensä limojen alettua ovulaatio lähestyy. Jos haluat tarkemmin tutkia niin netistä löytyy ainakin luomupimulta todella hyvä analyysi mikä on ovislimaa (y)

@Wintersun hui miten jännittävää :love: kauanko aiot odottaa että ovat myöhässä ennen testiä ?
 
@W.we no kun mietin voiko näin pian olla jo merkkejä oviksesta! Odottelin vasta viikonlopulle.. ja flo ennustaa sunnuntaita. Jos tää onkin nyt jo lähellä niin ei ihme ettei viime kierrolla ovistikuissa näkyny mitään, olin myöhässä vaikka testasin monta päivää ennen ennustettua ovispäivää :D
 
Plussatuulia kaivattaisiin nyt kovasti kaikille. Pahoittelut keillä uusi kierto alkoi.
Omaa napaa sen verran, että eilen lirahti ruokalusikallinen verta joka ei enää tänään jatkunut. Päivällä mentävä testikauppaan. En oikein osaa oireista sanoa mitään. Vähän tissikipua ja finni :unsure:. Vuoto ainakin erilaista kun yleensä, koska tånävuonna kaikki vuodot ollut 0-100 ja tullutkin täysillä sen 2 päivää
 
@W.we no kun mietin voiko näin pian olla jo merkkejä oviksesta! Odottelin vasta viikonlopulle.. ja flo ennustaa sunnuntaita. Jos tää onkin nyt jo lähellä niin ei ihme ettei viime kierrolla ovistikuissa näkyny mitään, olin myöhässä vaikka testasin monta päivää ennen ennustettua ovispäivää :D
Mulla tulee ekat ovis limat jo 5 päivää ennen ovis plussaa, että on se mahdollista
 
Voi ei.. @Wintersun
Toivottavasti hoidot alkaa nopeasti!!!
En voi edes arvailla sun pettymisen tunteita ku ite oon surun murtama jo tästä meidänkin ajasta..:(

Me päätettiin että mennään vielä hoitosuunnitteluun. Saa nähdä mistä voisi lähteä liikkeelle. Ainakaan ivf ei ennen loppu vuotta näillänäkymin ole varaa.. Mutta voihan sitäkin jo alustavasti suunnitella.

Kävin mittauttamassa vihdoin ferritiinin(ekaa kertaa), tuloksia odotellen:barefoot:

Kevät ja aurinko tuokoon mukanaan kaikille plussan:love:
 

Yhteistyössä