.

@Ilonetsijä, pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon!

@janskusdff, kuullostaapa lupaavalle, toivotaan että menkat pysyy poissa!

@Wintersun, no näyttää kyllä tosiaan melko samanvahvuisilta! Ajattelitko tehdä nyt digiä?

Onko täällä muuten semmosia, jotka plussanneet ja käyttäneet tyroksiinia? Mulla nyt eka kerta, että tyroksiini ollut käytössä yritysaikana. Pitikö teidän nostaa annostusta ja pitikö käydä usein verikokeissa? Täytynee ensi viikolla pian soittaa lapsettomuuspolille ja kysyä asiasta, että miten jatketaan.
 
Onnittelut plussanneille :love:
Ja kiitos kovasti tuesta, sitä nyt tarvitaan kun edelleenkin etoo ja oksettaa, vaikka yleensä loppuu jo ennen menkkoja o_O:sick:
Minulla ei koskaan ole ollut stressi vatsaa, mutta nyt pelkään että on muuttumassa sellaiseksi... täytyy ottaa tuo yllä mainittu ashwagandha varmaan kokeiluun!

ostin nyt sitä vadelmateetä, missä on sitä raskautta edistäviä eikä keskeyttäviä ominaisuuksia :D

Menee vaan ovis ehkä hukkaan, kun miehen työvuorot osuu niin että vain dop0 saadaan uimarit matkaan (n)

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheissa oleville, paljon plussia ja onnea talletuksiin :love:
 
@W.we millaista vadelmanlehtiteetä ostit?

@Huldaliini Plussatuulia!

Kyllähän se ovistesti oli aamusta aavistuksen vahvistunut. Saas nähä mitä näyttää huomenna.
Ei ollut lehteä vaan clipperin vihreää, missä on vadelmaa ja ginsengiä (ei sekään siis varsinaisesti raskauta, mutta piristävä ja stressiä vähentävät vaikutteet)
Jostain luin kokemuksia siitä, niin muutama siellä oli samasta kierrosta raskautunut kun ginseng oli mukana.. aika hakuammuntaa tietysti, mutta maistuu hyvältä ja tässä vaiheessa yrittää jo melkein mitä vaan :LOL:
 
@vuuti Kannattaa soittaa sinne polille ja kysyä neuvoa tyroksiinin suhteen. Sitä annosta yleensä nostetaan raskauden aikana, mutta se määrä riippuu vähän sun omista, tämän hetken kilppariarvoista. Toki tässäkin voi olla eroja lääkäreiden toimintatavoissa.
 
Mulla alkaa alkukierto olla taas takanapäin ja saa alkaa odottelee ovista. Luin yhdeltä istumalta eilen kaikki kahden viikon aikana tulleet viestit, niitä oli paljon! :)

Ensiksikin onnea ihan hirmuisesti kaikki plussanneet! Toivottavasti teillä kaikilla sujuu raskausaika hyvin ja saatte loppuvuoden vauvat terveinä syliin :love:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :(

On tää jännää tämä raskaaksi yrittäminen... Negatiivinen raskaustesti ja menkat saa aikaiseksi pettyneen mielen, sitten tulee parin viikon sulattelu tai asian unohtaminen, oviksen aikoihin alkaa innostus, ovulaation jälkeen aivan jäätävä malttamattomuus, sitten toiveikkuus, oireiden tulkinta ja googlettelu. Välillä epävarmuus, toivottomuus, mutta jospa sittenkin? Kunnes alkaa uusi kierto ja jälleen kaikki alkaa alusta. Mullahan ei edes ole kokemusta kovinkaan monesta kierrosta, en voi edes kuvitella mitä te pitkään yrittäneet mahdatte kokea! Toivon erityisesti teille nyt sitä plussaa vielä tälle vuodelle, ja jos ei vielä tälle, niin viimeistään vuodelle 2020!
 
  • Tykkää
Reactions: Ellinoora38
@frisof juuri noin se mullakin menee; toivo, innostus ja suuri pettymys. Mut silti taas alkaa alusta(n)

Mies kyseli eilen valemenkkojen mahdollisuutta, kun oli niin varma että oon raskaana vaikka vuoto alkoi:( oli kauhee pudottaa myös hänet Korkeelta. Mä olin ihan maassa koko vkl, olin jo toiveissa kun oli raskauden merkkejä. Mutta näin nyt taas, pakko yrittää kerätä mieli kasaan ja tähdätä tulevaan :)
 
Paljon onnea plussanneet:love: pahoittelut uusista kierroista:poop::cry: jännä miten sitä jaksaa uudestaa ja uudestaan nuo tunnevaihtelut pettymyksestä jännitykseen(n) joskus sitä miettii onko tässä yrittämisessä mitään järkeä kun tunne vaihteluja on niin paljon kierrossaan(ei kyllä mitää verrattuna teihin pitempään yrittäneet). Hattua nostan pitempään yrittäneille olipa niitä lapsia jo ennestää tai vasta ensimmäisen yritys:love:(y)
 
@MatildaJ Onnea :love:

Tää menee taas oudoksi. Tein jostain syystä huvin vuoksi noin 10 min pidätetystä pissan lirusta one stepin puikon, ja siihen tuli haalea viiva. Yleensä oon tähän testiin luottanut, mutta näköjään sekin voi näyttää vahvaa viivanpaikkaa. Tähän asti oon tässä kierrossa testannut sofin liuskoilla ja todennut että niissä ei oo mitään järkeä, menevät melkeimpä samaan kastiin RFSU:n kanssa. Miksi ihminen kiusaa itseään näin, alkais vaan ne menkat nyt pian.. :( Ehkä teen illalla vielä testin niin että oon pidättänyt pari tuntia, tai sitten vasta aamulla.
 
Muistankohan nyt ihan väärin vai mainitsiko joku täällä vähän aikaa sitten päänsärystä ovulaation aikana? Päähän on särkenyt tänään n. 12 asti. Sohvalla maatessa tunsin 13 aikaan vihlaisun vasemmalla ja seuraavalla vessareissulla bongasin ovislimat. Flo ennustaa ovista kahden päivän päähän. Tallettelut jäänyt tässä kierrossa vähän vähälle töiden takia mutta tänään täytyy kellistää mies ;)
 
Nega testi tehty aamulla siis kp 30/28 ja Flow sovelluksen mukaan dpo 16.

Töistä ajellessa kamalat menkkakivut ja sit kotiin pissalle ja verta holahti pyttyyn eli kp 1 alko täällä :cry: monta kirosanaa.. Tosin outoa on et kivut loppu siihen.

Nyt vaan uuteen kiertoon, vielä kuitenkin mahdollisuus 2019 vauvaan :love:
 
@Wintersun tässä kuva: https://aijaa.com/gG7v4k

Tuskimpa meinaa plussaa, mutta ihmettelen kyllä. Saa nähdä miltä illan testi näyttää normipissasta, tuota varten tosiaan sain juuri tiristettyä pienen lirun :ROFLMAO: Voihan se kyllä olla ihan samanlainen viiva illallakin, tai sitten tuo testi on vaan viallinen kappale.. Muuten oon luottanut noihin puikkoihin.

Samanlainen oli mun eka plussa dpo9 samalla testillä tässä raskaudessa :rolleyes:
 
@frisof mulle on kyl parin pudotuksen jälkeen tullu semmonen "pessimisti ei pety" asenne :LOL: kiireinen arki auttaa, ei ehdi oikeen ees miettii. Nytkin tajusin tosta @Wintersun in viestistä et hitto joo, kohta varmaan kierto pitäis taas vaihtua:ROFLMAO:

Ja siis vastaus siihen, en oo testaillut, ei kai oo oireita mut ei ollut kyllä aikoinaan esikoisestakaan koko raskaudesta. Testejä on kaappi täys mut en testaa ennenku on menkat myöhässä. Nyt tässä kierrossa tunsin oviksen kp14, vaikka yleensä se on vasta kp16-18, eli siihen nähden vaikuttaa hyvältä ku luteaali on yleensä ollut lyhempi ku nyt. Mut en silti testaa ku vasta aikaisintaan torstaina. :ninja:
Ne hätäillyt negatiiviset tulokset on niin turhauttavia mulle...:whistle: mä en oo mikään kovin kärsivällinen luonne, eli mun on parempi olla tämmönen pessimisti :LOL::LOL::LOL:
 

Yhteistyössä