.

https://aijaa.com/fXWCby

Juu, kuvassa alempi on nyt parin tunnin pissasta ja haamua näyttää. Ellei ovis oo jotenkin ihmeellisesti ollut paljon myöhemmin kuin luulin, niin keskenhän tämä menee kun noin haalea on. Nyt siis mun laskujen mukaan dpo15. Ei auta muu kuin odottaa, mutta ei oikeen luottoa oo siihen et tää päättyisi hyvin :unsure: Pitäsköhän kertoa miehelle illalla, ihan siksi etten jaksaisi nyt tätä epätietoisuutta yksin vaan voitais sitten pähkäillä yhdessä.
 
Onnea kaikki plussanneet! :)

Olen käynyt edelleen lueskelemassa täällä oman plussan jälkeen. Ajattelin nyt kommentoida omia kuulumisia lyhyesti ennen kuin keskustelu siirtyy 2020 ryhmään. Kävin tänään varhaisultrassa ja löytyi alkio ja syke. :love: Mittojen mukaan viikkoja on 7+2, oma arvio oli pari päivää enemmän. Kaikenlaisia raskausoireita on myös riittänyt.

Hurjasti plussaonnea ja tsemppiä kaikille!
 
@peanut_butter Täältä takavasemmalta huutelen... Itse tilasin ilmeisesti noita samoja testejä Raskauskeijulta. Yritin kokemuksia niistä löytää, mutta kovin vähäisiä kokemuksia löytyi.
Itselläni siis kävi niin... Kkm 12/18 josta lääkkeellinen tyhjennys. Kovin hyvin tyhjennys ei mennyt, mutta lopulta onnistui ja 2 viikkoa tyhjennyksestä Pc oli nega. 28 vrk kuluttua alkoi menkat. Menkat kesti 8vrk. Seuraava kierto oli 31 vrk, vuosin taas 8 vrk kuin härän kurkusta ja välitiputtelua oli myös ovulaatioon asti ( Cb tuplahormoni). Oviksesta 7vrk tuo samainen testi haamuili. Halusin siis nähdä negan, mutta heti testin kastuttua samanlainen haamu piirtyi kuin tuo sinun illan testi. Samana iltana testasin vielä hieman vahvemman punaisen haamun. Menkkajuilinnat oli illalla melkoiset. Aamun testi (Pc) olikin jo nega. Samoin apteekin Ultra. Eikä noihin testeihin sen jälkeen ole mitään tullut. Siitä on nyt 4vrk. Summasummarum... Mielenkiinnolla odotan sinun seuraavaa testiäsi, jotenkin jäi kaivelemaan nuo omat selkeät ja värilliset haamut. Joko jäi kemialliseksi tai sitten tuo testi on pahempi viivanpaikka huijari kuin Rfsu tai Ultra. Toivottavasti sinulla tuo haamu merkitsee ihan aitoa plussaa ja vauvaa vuodelle 2019!!! :)
 
@peanut_butter ja @Palleroita Nuo testit on just niitä mitä itekin käytin ja tykkäsin. Nehän on 10 herkkiä. Ja pc on 25. Itsellä noi puikot näytti tosi ajoissa ja pc paljon myöhemmin kun ei ole niin herkkä.
Toki noi herkät näyttää myös kemiallisetkin. Itse en usko että "turhia" näyttää, kaikki kiinnittymisyritykset kylläkin. Se on tietenkin eriasia haluaako niitä välttämättä nähdä.(n)
 
Muistankohan nyt ihan väärin vai mainitsiko joku täällä vähän aikaa sitten päänsärystä ovulaation aikana? Päähän on särkenyt tänään n. 12 asti. Sohvalla maatessa tunsin 13 aikaan vihlaisun vasemmalla ja seuraavalla vessareissulla bongasin ovislimat. Flo ennustaa ovista kahden päivän päähän. Tallettelut jäänyt tässä kierrossa vähän vähälle töiden takia mutta tänään täytyy kellistää mies ;)
En tiedätiedä olenko viimeaikoina maininnut, mutta minä ainakin kärsin ja kuulostaa lupaavalta. onnea talletukseen ja plussatuulia (y):love:
 
@MatildaJ Oi, onnea plussasta :love:

@Lamppu91 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :unsure:

@peanut_butter Voi kunpa se viiva nyt kuitenkin lähtis vahvistumaan! Jospa se sun ovis onkin ollut myöhemmin.

@Haavejuttu Mulla on monesti joko migreeni tai tavallista päänsärkyä oviksen aikaan. Saitko kellistettyä miehen? ;)

@Minic Pahoittelut uudesta kierrosta! :unsure:

Mulla alkoi eilen (kp 8) yllättäen vv muuttua siihen suuntaan, että ovis taitaa lähestyä. Hirveästi kyllä nyt heitelleet nämä kierrot, ovis kun on tupannut olemaan viime aikoina vasta kp 17-18, mutta nyt näin (n)
 
@Haavejuttu ja @W.we Mäkin oon ollut huomaavinani että päätä särkee usein noin päivää ennen ovista!

@Palleroita ja @Momon Mullakin kyllä nää puikot on aina näyttäneet hyvin sekä negat että kemialliset.

Tosiaan varmaan eilen yhtäkkiä alkanut tissikipu sai kai testaamaan, ja kun aloin epäillä niitä sofien hailuja harmaita viivoja jotka kuitenkin tuntu vahvistuvan hiljalleen. Tän aamun testi aika samanlainen kun eilisen, ruskeaa tuhruakin tuli jo.

https://aijaa.com/lUmLeh
Kuvassa alempi tän aamun testi.
 
@Haavejuttu ja @W.we Mäkin oon ollut huomaavinani että päätä särkee usein noin päivää ennen ovista!

@Palleroita ja @Momon Mullakin kyllä nää puikot on aina näyttäneet hyvin sekä negat että kemialliset.

Tosiaan varmaan eilen yhtäkkiä alkanut tissikipu sai kai testaamaan, ja kun aloin epäillä niitä sofien hailuja harmaita viivoja jotka kuitenkin tuntu vahvistuvan hiljalleen. Tän aamun testi aika samanlainen kun eilisen, ruskeaa tuhruakin tuli jo.

https://aijaa.com/lUmLeh
Kuvassa alempi tän aamun testi.

Kyllähän tuo ainakin hyvin vahvistuu :love:
 
Heippa taas kaikille :love: ja onnea plussanneille :love:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :unsure:

Täällä taas ollu vähän hiljaiseloa palstalta.. pettymys oli taas aika kova,kun ne menkat viimeksi alkoikin (n)
Ollaan juteltu asioista ja yritetty onneksi vielä :) välillä vaan tuntu et pitäiskö luovuttaa..
Täs tapahtunut kaikenlaista jne..
Uuteen puhelimeen en asentanu flo sovellusta ollenkaan niin vähän jännitti et mikä kp nyt jo on, mutta täältä tulin listalta kurkkii :D kp18 tänään ja päänsärkyä ,ummetusta ja valkovuotoa ollu. Aika vähän pupuiltu tässä kierrossa kun ollu paljon töitä yms..
Toivottavasti pian tärppäis tai sitten joutuu sinne 2020 :unsure::love:

Tsemppiä kaikille ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Onnitteluja plussanneille :love: voi kun itsekin sais positiivisen tuloksen tähän seka soppaan:p
Eli en tiedä mitä tää mun olo on(n) mulla tuntunut jo 2vk ihankun joku liikkuu vatsassa, mutta testit negaa. Viiltelyjä ja nippailuja on myös ja muita oireita. Niin ja istuma asennossa tulee usein niin kun supistuksia. Koittanut etsiä vastaavaa muttei ole löytynyt muuta kun raskaus joka ei näy testein. :confused: viimeksi menkat oli 5.2 jotka olivat oudot kun vuotivat kun Tonava 5pv. ja loppui seinään. Nyt oli sitä ruskeaa vuotoa sen 2pv. Ens viikolla on onneksi gynen lääkäri aika. Saa samalla ultrata. Käyn verikokeissa tällä viikolla. Koitan malttaa mieleni ja käydä perjantaina vasta. Sanokaa et mä oon hupsu o_O ja varmaan kuvittelen kaikki. :cautious:
 
@Maikki2019 onpas outoa (n) Toisaalta mun kaveripiirissä on yksi, jolla raskaustestit näytti positiivista vasta rv 8+. Terve vauva syntyi, on tosin hitaanpuoleinen tuossa motorisessa kehityksessa sekä hampaidenkin tekemisessä. Liekö yhteyttä, kun jaksoi malttaa pitää itsensäkin salassa niin pitkään :p

No, eiköhän se sinun tapaus gynellä ja ultrassa viimein selviä. Toivotaan raskautta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maikki2019
Meillä on nyt ensimmäinen kierto imetyksen lopettamisen jälkeen ja toiveet korkealla :rolleyes: Tänään tuli ovistikkuun selkeä positiivinen tulos, edellisessä kierrossa (jossa vielä imetin) en saanut näin vahvaa testiviivaa ollenkaan. Tämäkin tietenkin lisää toiveita :love: eli tänään olisi dpo - 1. Talletteluja tehty mm. eilen ja tänään. Huomenna ja ylihuomenna vielä myös;) Sit pääsee piinailemaan. Vieläkö tähän ketjuun merkitään piinailijoita @Wintersun?
 
Hiiohoi! Onnea plussanneet! :love:

Täällä ollut hirveä kiirus nyt pari viikkoa, ja olen ollut aika tiukalla dieetilläkin nämä 2viikkoa jotta saisin näitä kiloja yrityksen lomassa tiputettua. Tämä kaikki nyt näyttäisi johtaneen siihen että ovulaatio jäi jälleen tulematta. Viimekierrossa oli mutta sitä edellinen vahva veikkaus etten ovuloinut, nyt senvahvisti ovistestit.. :unsure: Eli ensi kiertoon, ellei se ovis nyt paukahda päälle myöhässä. Dieettihän voi sitä hyvinkin lykätä.

Tsemppiä kaikille! :barefoot:
 
@Huldaliini Pahoittelut menkoista, mutta parempaa onnea tulevaan kiertoon! :)

@Wintersun Ensin ajattelin etten enää edes testaa, mutta sitten päätin että tehdään nyt noita sofin testejä niin saa ne pois. Aamun sofi on vahvistunut eilisestä. Mutta mä tiedän että ei tässä ole mitään toivoakaan, ja silti elättelen toivoa, ja silti taas toivon oikeasti vaan uuden kierron alkua. Sekavaa, mutta näin se vaan on. Tänään taitaa olla dpo17.

Muistan kyllä että tässä kierrossa en saanut niin vahvaa ovisplussaa. Yleensä saan reilusti vahvemman kuin kontrolliviiva, nyt sain la-iltana lähes yhtä vahvan kuin kontrolli, ja su aamuna samanlaisen. Ajattelin että huippu oli varmaan la-su yönä, ja olin kyllä tuntevani oviksen su iltana. Mutta tottakai sitä yrittää kuvitella että se jotenkin oliskin tullut paaaljon myöhemmin, vaikken kyllä usko.

https://aijaa.com/B4tpZN

Kuvassa alimpana aamun testi vielä märkänä. En raaskinut tehdä puikkotestiä. Huomaa siis tästä, miten hailua sofit näyttää kun puikossa on ollut jo ihan selvä haamu.
 
Pahoittelut @Huldaliini uudesta kierrosta! Vielä taitaa olla mahdollisuus tän vuoden vauvaan?

@Kiemura saako kysyä millaisella dieetillä olet? Mulla tämä ruokavalion muutos sai ilmeisesti aikaan sen, että ovis tulee aiemmin. Toivonmukaan hyvä juttu! Tai luulis kun ennen ollut kp 20 tienoilla.

Oletko @peanut_butter tänään testannut?

Mikähän tilanne teillä @Beaatta ja @Delphyne
@Wintersun kiitoksia, vaikka osasin varautua ettei tässä kierrossa tärpännyt. Nyt kun asiasta mainitsit niin piti oikein laskea, näköjään olisi vielä mahdollista saada jouluvauva :love: olisi kyllä paras lahja koskaan :love:
 

Yhteistyössä