.

Onko jollain näyttänyt testit plussaa vasta myöhemmin? Siis mun kellontarkka kiertoni on nyt myöhässä ja ei menkat ala, mutta viivanpaikkaa vaan testi näyttää :poop: Alkaa ärsyttää ku ei menkat ala et pääsis yrittään ees, jos ny ei oo tärpännyt. Lämmöt ei oo laskenu, 37,7 aamulämpö ja etova olo jatkuu.
 
@peanut_butter toivottavasti viiva vahvistuisi ja ovis ollutkin myöhempään!:love: @janskusdff ompas jännää sulla, toivottavasti plussa tulee kumminkin, olen ainakin kuullut että plussa voi tulla tosi myöhäänkin! @Huldaliini pahoittelut uudesta kierrosta, toivottavasti tulee sitten ihana jouluvauva:love:
Meillä tosiaan jäi tallettelut tässä kierrossa tosi vähäiseksi, mutta sitten tuli taas ties mitä oireita: kuvotus aaltoja (niskat varmaan niin jumissa), tissit oli tässä loppukierrossa todella kipeät ja raskaat, ja myös nännit, kun taas viime kierrossa ollut mitään tuntemuksia, dpo7 kuvittelin näkeväni hiukan haaleanhaalean rusehtavaa vuotoa, ja sitten oli vähän menkkajomoja, leposykkeet huiteli 70:ssä, mutta tänään sitten alko oikeat menkkajomot, ja flo ennustaa tälle päivälle alkavaksi myös. Ja leposykkeet laskenu. Kyllä tää ihmiskeho ja varsinkii mieli ovat jänniä.. (n)o_O Mulla taitaa kans olla mahis vielä jouluvauvaan sitten:love:
 
Pahoittelut uusista kierrosta :poop: vielä tärppi onnea tämän vuoden vauvaan:love:

Mulla on omituinen tilanne, tai vaan kuvittelen(n) mut ei mullakaan näin hyvä mielikuvitus ole. Siis oviksen musta bongasin testeillä ja tuntemuksista ja oon varma et ovulaatio oli kp16 näihin vedoten. Kaikenlaisia tuntemuksia oli dpo 8 alkaen, esim. masu juili koko ajan, tissit kipeet, mies sanoi että emätin on oudon tuntuinen, ahdas ja joku "juttu" siinä keskellä tiellä. Nyt vuoto alkoi kp28 mikä on ajoissa mulle, mutta siis huoli on se että tissit edelleen arat ja vatsa juolii, ruokahalu mennyt kokonaan ja ruoka ällöttää(n) vaikka vuoto jo ohi. Menkat oli jotenkin puhtaammat ja mitään hyytymiä ei ollu. Testin tein tänä aamuna ja nega oli, en tutkaillut kummemmin kun en odota mitääno_O nyt mietin et miksi näin, laskeskelin voisko ovis myöhemmin ollut, mut kun olin niin varma että bongasin sen (n) Ääh inhottavaa miettiä.
 
Dpo 8 tänään.
Oon yrittänyt ottaa ihan rauhassa ja olla testaamatta siihen asti että menkat alkaa tai on tulematta, mutta nyt alkaa taas väkisin jännittämään. Tallettelut osui -2 ja 0 joten mahikset on. Tosin "oireita" on vain kova närästys, ei muuta.
 
Uutena naamana täällä huutelen. Nyt näin vikana mahd. 2019 vuoden vauva kiertona. Esikoinen syntyi 10/14 keskimmäinen 10/15 (hän kuoli) ja nyt meidän tuorein tapaus on pikku keskonen (29+1) 09/18, mieskin vaihtunut tässä välissä ja kesällä mennää naimisiin. Kaikkee sitä kanssa. 27v tulee kesällä ikää ja etelä-savossa asustelen. Nyt kp 19/30 ja Ovia appin mukaan ovis oli Maanantaina, saas nähä miten naisen käy. Kertokee ihmeessä jos pittää vielä kertoa ittestänsä jotahi tms.
 
@Hemppanen Pahoittelut menkoista :(

@Neltsuliini Kiva kuulla sinusta, ihanaa että olet saanut noinkin hienon digin tuloksen :love: Nauti raskausajasta, kaikkea hyvää!

@Li88 Tsemppiä piinailuun, tuosta alkaa ne pahimmat päivät! Närästys kuulostaa oikeen lupaavalta oireelta :)

@Ilonetsijä Kannattaa varmaan testata vielä muutamana päivänä? Jännät oireet kyllä, toivotaan että ovis olis ollut myöhemmin! Nuo pähkäilyt on tuttuja, epävarmuus on inhottavaa :(

@Wintersun Toivotaan ihan tosissaan että tämä leep jäi viimeiseksi, ja pian hoidot alkaisi!! Olet kyllä vahva nainen :) Mulla ei oo tullut kuin ihan vähän ruskeaa tuhrua. Himotestaajana ja epävarmuuksissani tein taas kotiin tullessa sellaisen one stepin puikon, ihan hyvää plussaa jo näyttää. Samanlainen tuli toissa kierrossa, ja siitä se alkoi haalistua. En edelleenkään usko onnistumiseen ollenkaan, tuskin on ovis tullut niin myöhässä. Plääh! Miten kestän tätä epävarmuutta :(

https://aijaa.com/14v4oC

Kuvassa ylempi eilisaamu, alempi äsken.
 
Ihanaa miten lyhyt lista jo on! Paljon onnea plussista :love:
Ja pahoittelut uusista kierroista :(

@Wintersun toivotaan että kaikki on nyt kunnossa ja saatte vihdoin todella ne hoidot vauvan kanssa käyntiin !

Omailua: taisi täällä olla ovutonkierto, koska digitestit ovat olleet pelkkiä palloja ja täysin valkoisia kolmatta päivää kun tikun ottaa pois.. myös lämmöt pysyy 36 alapuolella.

Kaikki netin ovulaatiolaskurit ennusti ovista 13'-15'3 välille, paitsi cb povaa sunnuntaita (silloin saadaankin vasta seuraavaksi talletettua, joten toivottavasti on näin !) Ja sitten oli metkun laskuri, jonka mukaan ei vielä mikään kiire talletella :ROFLMAO::ROFLMAO:
IMG_20190314_075929.png
 
Ohhoh onpa täällä lyhyt piinailijoiden lista. Mut saa lisätä siihen listaan huomenna dpo 1.

Onnea uusista ihanista plussista ja pahoittelut vastoinkäymisistä.

Tietääkö kukaan milloin sitä kiinnittymispunkkua pitäis oikein ottaa? Ovulaatiotesti antoi plussat eilen ja tänään ja kumpanakin päivänä nyt talleteltu. Ajattelin kokeilla punkun apua mahdolliseen kiinnittymiseen. Nyt sitten alkaa piinailut pitkästä aikaa kun oli taukoa yrityksessä helmikuu.

Ovispääkivuista sen verran kun joku kyseli, että ainakin mulla oli eilen jäätävä pääkipu enkä oikein muuta syytä sille keksi kuin juurikin ovis. Ei tosin taida olla joka kierrossa mutta nyt ei jäänyt huomaamatta.
 
Onnea @Maikki2019 :love: oliko siis niin, että edelliset kuukautiset tulivat silloin helmikuun alussa? Tiedätkö/osaatko arvioida kuinka pitkällä raskautta olet?
Kiitos:love: En tiedä ollenkaan kuinka pitkällä olen(n) ens viikolla toivottavasti saan siihen vastauksen, kun menen gynelle muun asian vuoksi. Niin terveyden hoitaja laittanut pyynnön että ultraa samalla. Toivotaan että kaikki olisi niin kun pitää. Ollu ikäviä vihlontoja ja repäisyjä tässä pitkään. :confused:
 

Yhteistyössä