.

Mulla itselläni ainakin näyttää Apteekin ultra AINA kaks viivaa vaikka en raskaana oliskaan. Ihan susia. :poop:

Asiaan! Mulla tänään kiertopäivä 20/30, järkyt menkkajomotukset kokoajan päällä. Josko nyt sitten tästä kierrosta vihdoin :love: Mulla ihan järkky kevät väsymys. Vois vaan nukkuu 24h, onneks kääkkä 6kk pitää huolen ettei paljoo kerkiä nukkua :whistle:
 
Ja niin saa päivittää mulle taas kp1/27 yk 10. :cry::cry::cry:

Tässä kierrossa on tullut aika monet itkut itkettyä, että miten ei vaan vieläkään tärppää. Maaliskuussa olisi alkanut mun äitiysloma, jos kaikki olisi mennyt niin kuin kultaisissa haaveissa kuvitteli.:cry: Ei sitä silloin kesällä arvannut, että nämä kierrot ehtii mennä kaksinumeroisiksikin asti eikä yhtään tärppiä.

Mies menee ensi viikolla siemenanalyysiin. Ehkä sieltä selviäisi jotain. Itse ovuloin kuitenkin säännöllisesti ja kierto säännöllinen.

Tämmöinen omanapa kirjoitus. Vielä olisi mahdollisuus jouluvauvaan :love:
vaikka usko alkaa olla jo mennyt.
 
@Maikki2019 Onnea!

@Bubble92 Pahoittelut uudesta kierrosta :( Tosi harmillista että joudutte edelleen odottamaan :( Koitan itseänikin lohduttaa siten, että joillakin vaan kestää kauemmin, ja joka kuukausi on uusi yritys! Tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti tämä olisi nyt THE kierto <3 Meettekö yksityisen kautta siemenneste-analyysiin? Ootteko tehneet muita tutkimuksia?

@Hansuelina_ Toivottavasti jomottelut tietää hyvää (y)

@Wintersun Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!

Tein aamulla taas vain sofin testin, oli korkeintaan yhtä vahva kuin eilen aamulla, ehkä haaleampikin. Odotan vuotoa jotta pääsisi yli tästäkin pettymyksestä taas. :unsure: Ei tästä mitään tuu. Fiilikset on tässä vaiheessa ihan p*skat, mutta tiedän että kunhan uusi kierto alkaa ja ovis alkaa lähestyä, on taas valoisampi fiilis. Sitä odotellessa siis..
 
@Wintersun Mulla kävi toissa kierrossakin niin, että sain myöhäisen haalean plussan, joka vahvistui hitaasti ja dpo14 uskalsin vähän uskoa että olisin oikeasti raskaana kun digitkin tein. Tässä kierrossa plussa tuli niin myöhään ja vahvistuu niin hitaasti, että tunnistan tän ihan samanlaiseksi kuin se toissakiertoinenkin. Siitä jokunen kierto taaksepäin sain myös myöhäisen haaaalean plussan, joka haalistui sitten pois. Menkat alkaneet sitten aina myöhässä. Jostain syystä mulle tuntuu tulevan paljon näitä kemiallisia jotka herättää turhia toiveita ja aina se päättyy huonosti. Inhottavaa odotella vaan, että millon plussa haalistuu pois ja vuoto alkaa. :cry: Tänään on kuitenkin jo jotain lähelle dpo20, ei tämä voi normaali raskaus olla millään muotoa. :unsure:
 
@Wintersun Juu olen lukenut ja kokeillutkin disperiiniä yhdessä kierrossa. Lääkärin kanssa puhuin, otan nyt yhteyttä häneen vielä kun vuoto alkaa mutta luulen etteivät kyllä julkisella tee asialle mitään. :unsure: Uskon että joskus jos tulen normaalisti raskaaksi, tunnen sen ja olo ei ole kokoajan tällainen että jotain on pielessä.
 
Voi ei @peanut_butter :( toi on kyllä kaikista :poop: olisi mieluummin negaa ja pääsisit suoraan yrittää seuraavaan kiertoon.

Omaa napaa sen verran, että dpo 1 nyt ja valkovuotoa edelleen. Myös menkkajomotuksia mahassa. Dpo 0 tunsin selvästi vasemmalla puolella oviksen, tuikki noin pari tuntia ja sitten lakkasi. Voi kumpa :love: tipahdan kyllä korkeelta tässä kierrossa, jos ei plussaa tule.
 
Ja niin saa päivittää mulle taas kp1/27 yk 10. :cry::cry::cry:

Tässä kierrossa on tullut aika monet itkut itkettyä, että miten ei vaan vieläkään tärppää. Maaliskuussa olisi alkanut mun äitiysloma, jos kaikki olisi mennyt niin kuin kultaisissa haaveissa kuvitteli.:cry: Ei sitä silloin kesällä arvannut, että nämä kierrot ehtii mennä kaksinumeroisiksikin asti eikä yhtään tärppiä.

Mies menee ensi viikolla siemenanalyysiin. Ehkä sieltä selviäisi jotain. Itse ovuloin kuitenkin säännöllisesti ja kierto säännöllinen.

Tämmöinen omanapa kirjoitus. Vielä olisi 00mahdollisuus jouluvauvaan :love:
vaikka usko alkaa olla jo mennyt.
Tiedän tunteen! Me aloitettiin yritys 2/17 ja silloin typeränä ajattelin, että on mahdollisuus vuoden 2017 vauvaan (eka yhteinen tärppäsi aikanaan kerrasta). No, ei tullut 2017 vauvaa, eikä 2018. Kolme viikkoa ehdin sentään olemaan raskaana niin, että ois voinut tulla 2018. Tällä hetkellä jännitän, että kestäähän tämä alussa oleva raskaus ja tuleehan marraskuun 2019 vauva. Kyllä ehti monenlaista käydä läpi ja kiertoja ehti olla reilusti yli 20. Tsemppiä, älä luovuta! Paistaa se päivä vielä risukasaankin.
 
@peanut_butter Kovasti tsemppejä sinne myös ja toivottavasti viivat vain vahvistaisi eikä olisi kemiallinen. :( Me saatiin ihan julkiselta puolelta se siementesti. Mä olin tässä kierrossa ultrassa ja mulla oli kaikki hyvin. Ovulaatio oli tapahtunut, keltarauhanen löytyi ja limakalvot kunnossa. Siksi vähän pelottaa, että miehellä vikaa. Tai toki voi olla, että ollaan molemmat kunnossa, mutta ei vaan jostain syystä millään tärppää.

@vuuti Voi toivottavasti teidän pikkuinen pysyy tiukasti matkassa. :love:
 
@Wintersun

Ovis oli appien mukaan Maanantaina, mutta musta mulla oli ovismaisia nippailuita jo Lauantaina. Saas nähä miten käy. Eli oman fiiliksen mukaan DPO 5 ja appien mukaan DPO 3. :)
Mä opin nyt vasta ovista tikuttaessa, että mulla ovis on oikeasti vähän myöhemmin, esim tässä kierrossa 2pv myöhemmin, kuin ne vatsan nippailut. Tuli itselle ainakin vähän yllätyksenä. Ehkä sullakin sama todellisuudessa.
 
Hei! Minut voi lisätä piinailijoihin tänään dpo 0!
En oo jaksanut tässä kierrossa oikein tänne kirjoitella, lukemassa olen kyllä käynyt. Jotenkin on mieli ollut maassa, kun eka letrokierto ei tuottanutkaan tulosta ja kaiken lisäksi, mikäli en olisi saanut keskenmenoa olisi vauvan laskettu aika ollut tässä kuussa. Jotenkin pakostakin ajattelee sitä, että jos kaikki olis mennyt hyvin olisin parhaillaan ihanan käärön kanssa kotona äippälomalla.
 
@peanut_butter tsemppiä! Todella inhottavaa, kun pitää miettiä miksi kierto ei jo alkaisi tai jos kaikki onkin kunnossa, toivottavasti tilanne selviää nopeasti!:unsure:
@vuuti teidän tilanne luo toivoa kyllä, että pitkän yrityksen jälkeekin on nahdollisuus :love: toivottavasti raskaus sujuu loppuun asti hyvin:love: ihanaa odotusaikaa!
@frisof tärppionnea!:love:
@Bubble92 pahoittelut uudesta kierrosta:( toivottavasti tämä kierto toisi jouluvauvan!:)
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! Vielä onneksi aikaa tän vuoden vauvalle!
 
  • Tykkää
Reactions: frisof
Tervehdys kaikille! Mut voi myös lisätä piinailijoihin. Tänään dpo 8. Taustalla keskeytynyt keskenmeno vk 12 ja yritettiin heti km perään kun ovis merkkejä oli ilmassa. Koen että uusi raskaus on ainut tapa päästä yli keskenmenosta. Meille olisi tullut elokuinen mutta nyt kova toive että olisi tärpännyt ja päästäis vielä marraskuisiin. Dpo 5 oli kovat vatsakivut, viime raskaudessa oli täysin samat tuntemukset samaan aikaan. Sen jälkeen tullut egg white limoja jossa hivenen verta. Toiveet on kovat että kyseessä kiinnittyminen. Sen jälkeen lähes joka pv alavatsalla ollut jonkin sortin kipuja. Tällä hetkellä pakonomainen tarve raskautua ja oonkin nyt km jälkeen ottanut kaikki keinot käyttöön; ovistikut, kohdunsuu tunnustelu, lämpöjenmittaus, punaviini, ennen ovulaatiota macajauhe, vehnänalkioöljy, gelee royal, greippimehu + liuta muita vitskuja. Nyt vaan toivotaan että on käynyt niin mieletön tuuri, että plussa tulisi suoraan keskenmenon perään. Viimeksi plussa näkyi vasta kun menkkojen olis pitänyt alkaa, eli pitää odotella vielä ensi viikon torstaille. Aika matelee:devil:
 
Onnittelut plussista:love: pahoittelut uusista kierroista:cry: ja tervetuloa uudet:)

Vaikka ovista(kp15 ovisplussa,;tallettelut kp10 ja kp15(mies ei saanu) ja kp18 ei tullu hyödynnettyä niin silti elättelen pientä toivoa plussasta. Kaksi(3yötä sit) päivää sit yöllä heräsin kohdussa tuntuvaan kipupiikkiin. Semmonen ku joku tarrautus/repis. Ovistesti lähti vahvenemaa(eilen testasin);oviksen jälkeen testattu plankot. Nyt suklaa närästää(ei siis koskaan tätä tapahu),juilii samaan kohtaan missä tuntu se kipupiikki ja oon kahtena yönä heränny nyt janoon(voi kyllä ennustaa menkkoja). Tänä aamuna rtesti nega,ovista en testannu kun ei oo enää(pitääkin muistaa tilata jos täti kurvaa:().
 
Vihdoin uusi kierto alkoi! Oon niin helpottunut, oli ovis sit myöhästynyt oisko muutto stressit aiheuttanut sen. Mutta vielä ois yksi mahdollisuus tämän vuoden vauvaan ja saisi vielä saman lasketun kuin isoveljensä 3 vuotta sitten :D Sitä myös tajusi että vuosi tässä yritetty.. Milloin hoitoon pitäisi hakeutua? Normi verikokeet ultraukset multa jo selvitelty. Niissä ei mitään.
Eli tänne voi kirjaa kp 1/28
 
Pidän peukkuja että olisit raskaana! Mikä dpo?

Tein nyt viimeisen ovistestin. Joo siis oisin voinut vaan antaa aamun jälkeen olla :LOL: mutta jotain on Hei kierrossa pakko testata kun raskautta ei voi :geek::LOL:

Testiviiva tuli vahvana paljon ennen kuin kontrolli alkoi edes näkyä! Harmi ettei voi hyödyntää o_O
Eka alle minuutti dippauksesta ja toka testiajan loppuvaiheessa.
Mulle kävi kans niin että plussa pärähti jo ennen kontrollia.. dpot olis jotai 6-8väliltä ehkä.. ei tarvii päivitellä kun ei luottoa tähän kiertoon oo niin paljoa:) harmi kun ette voi hyödyntää:(
 
@Wintersun okei eli voi hakeutua jo aikaa varailemaan. Pitää selvitellä mistä täällä varataan aikaa, ois kiva että alkais selvittelemään asiaa. Ennen ei oikein kantaa ottaneet vaikka keskenmenoja on ollut ja kohdunulkoinen. Kun olivat sitä mieltä että kun kaksi lasta minulla jo ettei vikaa pitäisi olla ja kun nuoria ollaan että ei kiire olisi. Miehellä ei kyllä biologisia lapsia.
Viimeksi kun neuvolan kanssa puhuin sanoi että turhaan vielä hoitoon hakeudutaan kun minulla entuudestaan lapsia ja ikää niin vähän. Ei kai se ikä sitä katso onko vaikeuksia raskautua :/
 
Toi on kyllä niin väärä asenne että jos on jo lapsia niin missäänhän ei voi vikaa olla vaikka yritystä olis vuoden päivät lukuisia km unohtamatta:mad: en tiedä tarkallee mistä puhun mutta näin maalaisjärjelläkin ajatellen niin ikä ei kato sitä voiko raskautua kun kyseessä nuori pari miksei myös vanhempi.. ja kun joka paikassa toitotetaan vuoden yritystä ennenku tutkitaan niin tää ei päde sillon jos on jo lapsia.. tai keskenmenoja...
 
@janskusdff mä soitin ihan omalle terveysasemalle ja sieltä saatiin lääkärille aika, ja sitten ne laittaa sitä kautta lähetteen eteenpäin. Ja tosi tyhmää kyllä että vedotaan tohon ikäjuttuun, ei sen pitäs olla mikään este ettei hoitoihin pääsisi!
@Wintersun paljon tsemppiä, toivon todella että saat seuraavaksi hyviä uutisia!
 
@Wintersun piinaillaan siis yhdessä! :) vaikka sinulla taitaakin olla erittäin lyhyt luteaalivaihe, itse odottelen menkkoja parin viikon päähän. Toivon sulle parasta, että pääsette hoitoihin, kyllä se teille jo kuuluis! :love:

@janskusdff hyvä, että uusi kierto alkoi tässä tapauksessa :) Minä kans ehdotan hoitoihin hakeutumista heti kun vuos täynnä. Itsekkin pelkäsin, että joudun vielä odottelemaa lisää kun raskauduinkin viime kesäkuussa, joka tosin meni sitten kesken melko pian. En joutunut uudelleen odottamaan, vaan olisikohan ollut syyskuuta kun kävin ensimmäistä kertaa naistenpolilla asian tiimoilta. Nyt olen 3 kertaa käynyt ja vielä mennään ns. Kevyillä hoidoilla eli letroilla, mikäli kesään mennessä ei raskautta kuulu ruvetaan pohtimaan muita vaihtoehtoja.
 
@janskusdff Pahoittelut uudesta kierrosta, ja samalla tsemppiä tähän kiertoon, toivotaan teille jouluvauvaa :love:

@hitvetti Toivotaan että oireet tietää hyvää (y)

@Wintersun On kyllä hieno ovisplussa! Milloin saat tietää niistä tuloksista? Toivon ihan tosi paljon että pääsette nyt sinne hoitoihin, voi en malta itsekään odottaa että pääsette tosissanne yrittämään! :love:

Mulla tosiaan eilis illan liuska oli jo paljon haaleampi, ja tänään ei ole rinnat niin arat joten uskon hcg:n nyt laskevan. En jaksanut aamulla nyt edes testata, kun ottaa päähän se haamujen tuijottelu ja testien haaskaus. Toivon niiiiin että uusi kierto alkaisi. Mieli on ollut tosi maassa viime päivät, ympärillä jäädään äitiyslomille ja mietin vaan, että mä oon yrittänyt tulla raskaaksi koko sen ajan kun he on kasvatellut mahaansa, enkä ole vieläkään onnistunut edes saamaan raskautta alulle :unsure: Tiedän että kyllä tämä tästä, kun uusi kierto vaan alkais..
 

Yhteistyössä